Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 1 lidí.
Carlos219   02.01.2014 23:58:40
Mohli by být Matuši k tomuto kombajnu nějaké bližší odkazy , Země výroby a technická data. Prostě něco konkrétnějšího? Viděl jsem pár videí ale musím se přiznat že o této značce nevím zhola nic. Díky za odpověď.
Matúš.V   03.01.2014 00:21:07
Gleaner je súčasť koncernu AGCO. tento výrobca sa venuje, len výrobe kombajnov. V USA je to celkom obľúbený stroj na fotke je nový model, ale ešte 2 roky dozadu som ho na výstave pozeral a bol celý obalený pozinkovaným plechom a vypadalo to ako tank. Je to pomerne jednoduchý stroj, ktorý sa roky nemenil o tomto novom veľa neviem.
Carlos219   03.01.2014 00:39:55
Děkuji za odpověď .
VonVagel   03.01.2014 07:37:50
Mrkni na jejich web, koncepce mlácení je hodně zajímavá, naposledy se tady řešila jejich novinka:) A ta byla hodně zajímavá...
Jiri Rakus   03.01.2014 09:44:15
Mě by spíše zajímalo, zda AGCO by dovolilo dodávat tuto značku do střední Evropy nebo to zatím nikoho nenapadlo dělat.
VonVagel   03.01.2014 11:39:46
Nelze, leda individuální dovoz jinak bych si ho koupil:)
michal003   03.01.2014 12:11:37
VonVagel, kúpil by si si ho len pre to, lebo ponúka koncepciu ako nikto iný alebo má tento systém mlátenia aj nejaké dokázané výhody??
Jiri Rakus   03.01.2014 12:12:16
Ví někdo důvod, proč nelze? Tento rok jsem zažil to samé!!! Pro zákazníka jsem scháněl paprskový shrnovač, nechtěl Tonutti, líbil se mu Kunh. Nelžu, 12 prodejců mi naslibovalo hory doly, že prodají, pošlou cenu, dodají. Nikdy se už neozvali. Když jsem je urgoval, tak mi najednou řekli, že nejde dodat. oslovil jsem i samotný Agrotec. Načež jsem se obrátil na Němce. Ten samý případ, není problém. Opět se situace opakovala.

Dobrá tedy, rozhodnul jsem se pro firmu Sitrex, která je původem Italská. Dostalo se mi odpovědi, že stroj není určen pro střední Evropu. Byl jsem jak v Jiříkově vidění. Firma prostě nechce prodat svůj výrobek. Nakonec to skončilo u Americké firmy Hesston, která stroj dodala do 14ti dnů s dopravou zdarma.

Proto mě zaráží, proč dneska někdo nechce dovést a prodat? Je mi jasné, že když AGCO řekne ne, tak ne.

Ale jde mi o to, že vlastně jdou sami proti sobě. Zákazník chce Gleanera, oni mu ho neprodaj s tím, že si má koupit MF,Fendt, ale zákazník ve finále skončí u Claase a celé AGCO utře hubu. Chápu, jedná se o první kus, ale všechno je jednou poprvé. Někdo musí být první a proč mu bránit, když to chce sám doprovolně. Sám vím, jaký je problém mezi lidi něco dostat a jak se mi nabízí sami, tak chytnout příležitost zapačesy. Teď mluvím obrazně. Jak AGCO může vědět, že těch kombajnů neprodá třeba 1000?
VonVagel   03.01.2014 12:24:21
To koupil berte prosím s nadsázkou:) Má tento stroj nějaké dokázané nevýhody? Jezdí to tam, funguje to...a mě se líbí koncepce mlácení a stroj.
Prostě to je realita že některé věci nejdou, proč se tady neprodávají americká auta? Máš pro ten Sitrex papíry že může na cestu? Nemyslím si že je všechno tak jednoduché že stačí jen prodat a dovézt...
FarmaBlazek   03.01.2014 14:26:46
Je to sice AGCO ale když by jsi měl čekat 14 dní na každý díl tak by tě radost přešla. Štací že u Challengeru je co šroub to originální velikost a klíče se upravují jen kvuli němu. Servis je dneska řekl bych minimálně 50 % stroje a když nemáš kde brát je to v háji.
Milda11   03.01.2014 16:31:59
By si s tím dělal služby?smile
Matúš.V   03.01.2014 18:46:58
Doviesť nový stroj do EU nie aj až tak jednoduché musí spĺňať kopec predpisov noriem, proste neskutočná byrokracia. Čo som sa bavil tak v CZ to ide ešte relatívne dobre, ale u nás v SK to je pohroma a tragédia, čo dokážu vymyslieť štátny zamestnanci, ktorí nikdy nevideli kombajn o tom by sa dala napísať asi kniha vtipov.
sim111   03.01.2014 18:49:00
No to áno napríklad načo je tá dlhá rúra nie je to náhodou delo pán Mrkvička?smile
Ares 836   03.01.2014 19:18:18
Aby to taky nebylo kvůli tomu CTFsmile .
Honza.S2   03.01.2014 20:18:42
Vy tady řešíte proč to nejde dovézt a prodat, někdo by si ho s trochou nadsázky koupil protože v Americe to funguje.
Martin Blažek to tu tak nakous se servisem.
Teď se zeptejte Matúše jaké jsou v USA osevní postupy a co za plodinu dominuje, teda na co je kombajn primárně stavěný. Kukuřice, soja, pšenice?
Mě se to líbí. Ale představa že vysolím x milionů, podstoupím kde co abych to sem dostal a mašina mě nepojede dle představ. Vysoká spotřeba, bude špatně čistit, o svahu raději nemluvím a nakonec se mě na tom něco rozsype a co dál? Servis mě může pár firem zajistit, ale garantuji vám že ti servisáci se budou držet za hlavu. Nemluvím o servisních školeních, protoža tam je nikdo kvůli jednomu verglu posílat nebude a náhradní díly na skladě taky nikdo nebude moc ochotnej držet. Nakonec to zůstane někde stát na poli, v lepším případě v dílně a budete tři neděle čekat na pár blbostí než přeplavou oceán nebo přileté letadlem.
Dnes má firma Case IH problém dodat ozubené kolo do rychlostky a to tu těch traktorů jezdí několik stovek v Evropě.
To že vyřídím papíry, zaplatím kde co, aby to na lodi připlavalo, pošlu to do zkušebny kde to nahnou na stolici, prozkoumají brzdy a pár odborníků se zeptá jestli je to kombajn, je hezké ale ten zbytek....
Ve finále se na to vyprdnu a koupím si Lexiona.
Myslím že John Deere se vyučil na prvních dvou CTSkách made in USA, podobně Massey Ferguson s Fendtem na axiálech. O Challengeru nemluvím, ty šroubovali k tomu inženýři co dělaj buldozery a nevěděli nic.
Prodejci mě teď napíšou miliony argumentů co to plácám ale přitom kolikrát si neporadí ani s banálním problémemsmile
Tolik můj názor.
Lalin   03.01.2014 20:34:30
Protože mám zkušenost s Challengerem 680b, chtěl jsem napsat koment ale Honza.S2 to napsal za mne a má můj 100% souhlas.
VonVagel   03.01.2014 20:55:49
To Honza.S2: To co popisujes se ti může bez problému stát i u "evropských značek"... Celé to bylo myšleno že to je zajímavý stroj:) Neznám prodejce Gleanera takže ti se asi neozvou:)
Servis je základ o tom nemá venu se přít ale na rovinu neslyšel jsem o dobrém "značkovém" servise... mám na mysli že na každou značku strojů se najde dobrý a špatný servis...tak si teda potom vyber... a to nemluvím o přístupu dovozců který podle mne začíná mít klesající trend... když to shrnu nadznačkově neznám dobrý nebo super servis, všude jsou nějaké problémy někdy i "banální" se může stát aktuálně těžko řešitelným...
JoshMarin   03.01.2014 21:22:17
Pokud by si zde v České Republice nechal někdo dovést Gleaner a porouchal se tak čekací doba na ND je minimálně 20 a někdy i více. Dovážet se nebude a individuální dovoz je zakázán smile
FarmaBlazek   04.01.2014 00:36:01
VonVagel máš pravdu a i na evropský stroje se někdy čeká i měsíc na díl. Proto že na skladě není a co je objednáno jde přímo na výrobní linku. A takových a podobných story je mraky. Problémy jsou všude to je pravda ale přidělávat si další nemá smysl. Když jsem sháněl po Evropě Lexiky tak jsem zabrousil do USA na černo žlutý bratry. Super cena i s dovozem ale.. co ja vím kde je tam jaký jiný ložisko, závit čidlo či jiná ptákovina? Jednu sezónu nám vedle Fendta 8350 jel i zmiňovaný Challenger. Z venku to vypadalo stejný ale i tak tam dokázali poupravit pár věcí aby nám zpříjemnili léto. Jcb, Redrock, Tecnoma, Challenger to jsou jen ty co ja vím že když mi praskne hydr. hadice tak to bude sranda od sundání po to aby mi jí udělali s tím závitem pokud mám zrovna 23 klíč nebo jiné oblíbené číslo. V době kdy už alespoň nabíječka pasuje do více jak jednoho telefonu mně tyhle špeky dokážou pěkně ...... A někteří výrobci to snad dělají opravdu naschvál.
JoshMarin   04.01.2014 00:55:16
FarmaBlažek : Bohužel takhle to chodí i u Gleaneru je to úplně to stejný... jsou tam "spešl" jejich ptákoviny které když se pokazí čeká se na ně delší dobu protože skladem opravdu hned nejsou...smile U staršího typu byl problém co si dobře pamatuji sehnat ložisko na xxxxxxx nemůžu uvést. Velikost a rozměr ložiska bylo nemožné sehnat čekalo se na něj přesně 28 dní než nakonec přišlo... a pan majtel se hodně zlobil a reagoval způsobem " větší krám" jsem neviděl... smile
David Janda   04.01.2014 01:27:37
JoshMarin: máte i přehled o úspěšnosti mlatiček Gleaner na trhu v USA, je mu umožněno pronikat i do jiných regionů?
JoshMarin   04.01.2014 07:42:09
David Janda : Úspěšnost Gleaner v USA je celkem solidní. Bohužel jejich politika je poněkud zvláštní...smile
VonVagel   04.01.2014 10:57:07
To JoshMarin: Vypadá to že máte přehled, tak se trošku o GLEANER rozepište:)
Matúš.V   04.01.2014 11:30:19
Znova sa mi potvrdilo, že Honza.S2 je špičkový mechanizátor a vie o čom hovorí.
Gleaner je kombajn pre USA. Ak beriem do úvahy ich bežné výnosy v kukurici 14t a sóje 6-8t v Stredozápade V obilných oblastiach hlavne Kanade kde je pšenica do 4t tak jeho výrobné nastavenia a tolerancie budú úplne iné ako kombajn vyrobený v EU.
JoshMarin   04.01.2014 11:43:30
VonVagel : Trošku Vás doplním o servise. Zde bohužel se jen těžce najde dobrý servis který se pustí do " pro ně" neznámého stroje a bude hledat ND a bude to stát hodně dlouho. Problém hlavní je v tom že něco jde opravdu jen těžko sehnat a hodně lídí konkrétně : Farma Kepler sídlem v USA došla jim trpělivost. Pan Jason vlastnil 2 kusy. Začátek byl dobrý celkem byla s ním spokojenost ale pak byl velký problém s motorem.

Kladení otázek na určitou věc by bylo vhodnější děkuji. smile
JoshMarin   04.01.2014 12:44:21
Gleaner je a byl a bude určen pouze pro USA do EU ho ani dovážet atd nechtěli nebyl to ani jejich účel. Účelem je aby zůstal v USA a záměr je aby taky na místě zůstal. smile smile
VonVagel   04.01.2014 16:20:18
Vždycky jsem na tento stroj pohlížel jako na řekněme jednoúčelový-kukuřice. Evropa je přece jenom v tomto někde jinde, musí být univerzální.
Můj koment byl od začátku myšlen že se mě líbí mlátička jak vypadá, líbí se mě koncept mlácení který je odlišný od těch dvou které známe...
JoshMarin   04.01.2014 16:25:36
Musela by být taky evropská verze. Stavěn je pro použití USA... zde by se neprosadil bylo zjištěno. Drtí ho konkurence JD,Claas,NH smile a použití vůbec jeho je odlišné. smile
mladej   04.01.2014 19:17:02
V čem ho všichni tak drtí?
JoshMarin   04.01.2014 19:47:16
V použitelnosti a využitý vůbec smile V určitých částech USA by se nevyužil a někde zase ano. Příkladem je Nebraska : Nejmenovaná farma uvažovala o koupi ale chtěli první vědět zda by se investice osvědčila či ne. Byl jim dodán na test ..Dlouho tam ovšem nevydržel neosvědčil se. Hlavní slabina byla motor - nespolehlivý a ztrácel výkon. Nakonec se rozhodli koupit svého Zelenýho Miláčka a to byl 10 kus to jejich party

smile smile
mladej   04.01.2014 19:51:26
Takže systém mlácení je jakž takž dobrý, ale funkčností zaostává?
JoshMarin   04.01.2014 20:00:50
Systém mlácení je celkem slušný.Ne v celé funkčnosti stroje. Něco je dobře vyřešeno a něco zase hůř. Za hlavní slabinu a výraznou byl motor. Jinak všechno fungovalo dobře i když to bylo jednoduchý.V USA je oblíben někde pro jeho jednoduchost alespon dle informací od zemědělců
FarmaBlazek   04.01.2014 20:06:52
A typ a výkon motoru?
JoshMarin   04.01.2014 20:25:19
Typ motoru byl AGCO SISU POWER 84 CWA-4V C.I.D 370 (276) hp (kw) Starší označení

Nové AGCO C.I.D. 84 CWA.
Motor - nakonec prošel velkou proměnou aby byla vada odstraněna a co nejmenší byla poruchovost. Používají 3 typy motorů smile A všechny jsou AGCO rozdíl je výkon a způsob chlazení.
FarmaBlazek   04.01.2014 20:47:53
Ja si myslím že ten samý motor byl v Challengeru co jsme měly pronajatý. Ten s 6 metrovou lištou jel o 2-3 km/h pomaleji než Fendt s 8 metrovou a kw měly stejný akorát ve Fendtu je Deutz.
Ares 836   04.01.2014 20:50:00
Nemají motory Agco taky Valtry?
JoshMarin   04.01.2014 21:00:24
U Challengeru byl motor trošku jiný a měl označení AGCO POWER 98 ATI 370 (276) hp (kw) smile
Ondřej Pytlíček   04.01.2014 21:01:41
Škoda že se motory Deutz nedávají aj na traktory MF.smile
JoshMarin   04.01.2014 21:03:44
Valtra používá motory Agco.
FarmaBlazek   04.01.2014 21:09:29
JoshMarin díky za odpověď. Každopádně ani tento typ nestál za nic. Cena byla mnohem nižší oproti konkurenci ale i taky si myslím že byl neprodejný.
Ares 836   04.01.2014 21:10:50
A to je jinej výrobce než u těch Gleanerů?
JoshMarin   04.01.2014 21:11:53
FarmaBlazek : smile není zač. Ano cena byla nízká ale jako stroj byl hodně špatný od samého základu bohužel.
JoshMarin   04.01.2014 21:14:14
Ares 836 : Výrobce je Agco nikdo jiný.
GTA   04.01.2014 21:28:29
ondrafendt: Proč? To jako že ty Deutz jsou lepší než Sisu?
Ares 836   04.01.2014 21:38:36
Já jenom, že sem neslyšel, aby si někdo stěžoval na motor u Valtry. Tak mě překvapilo, že u Gleanerů je to největší závada.
JoshMarin   04.01.2014 22:02:03
Ares 836 : U traktorů Valtra jsou motory modernější a spolehlivější než u Gleanerů. Tady se to nedá srovnat bohužel. U Gleanerů tam trošku zaostávají s motorem a jeho spolehlivostí.

Příklad

Valtra Serie T - nese označení motorů AWI-4V . Tyhle motory jsou novinka a fungují velice dobře a spolehlivě.

Do Gleanerů se montují AGCO SISU POWER 84 CWA-4V C.I.D
Ares 836   04.01.2014 22:09:38
Aha, tak to jo. Děkuju za vysvětlenísmile .
TomDuba   04.01.2014 22:14:43
to JoshMarin:
SISU 84 AWI-4V pro Valtru řadu S a zároveň i pro MF 86XX, JCB 8310, MT 7655D či TerraGator 845?

Díky za odpověď.smile
Filip_SK   04.01.2014 22:36:13
ondrafendt724: O tých Deutz motoroch nemám vysokú mienku, doteraz ich pchali do Fendt-ov 9xx a to nie je žiadna sláva - rýchlejšie sa "zoderú". Teda ťahať 390 koní zo 7,8L motora je trošku mimo. Ale podľa údajných "noviniek" čo som čítal, by ho mali nahradiť tiež SISU.
JoshMarin   04.01.2014 22:52:51
TomDuba : Motory typu SISU 84 AWI-4V jsou určený pro Valtra Serie T ,Serie S Motor AGCO Sisu Power 8.4CTA-4V,, MF - SISU 84 AWI-4V

MT 7655D Motor - SISU AWI-IV-3B
JCB 8310 Motor - SISU AWI-IV-3B
TerraGator 845 - Agco Sisu Power 8.4 CTA
JoshMarin   04.01.2014 22:57:37
Ještě dodám u MF se možná vyskytnou dva motory typy : SISU 84 AWI-4V
SISU AWI-IV-3B
Proxima   04.01.2014 23:41:37
Ze skušenosti můžu říct, že motory Sisu v Terra Gatorech paráda perfektní držáky. Co se týče u nové Valtry T 213, která zde jezdí mě překvapilo že údajně ideální teplota motoru Sisu, který je zde montován je 100 - 105 °C. smile smile
JoshMarin   04.01.2014 23:47:10
Proxima : Plně souhlasím smile smile Ano ideální teplota u tohoto motoru je 100 až 105 smile
Jano SK   06.01.2014 21:34:20
JoshMarin: co sa tyka motorov AgcoPower ( Sisu..) montovanych do jednotlivych znaciek - musia splnat emisne normy aktualne v danej dobe pre USA alebo EU.
Nove motory oznacene AWI plnia normu Stage IV/TierIV - ktora plati rovnako od 2014 v EU aj US ( US dokonca prisnejsie od 75 HP a z nizsim PM 0,015 ) - takze budu vo vsetkych strojoch, kde bude AgocPower
Podobne ked sa zavadzali Stage IIIA, IIIB tak sa zacali montovat motory CTA ( takto oznacene motory boli aj s IGR - IIIA, aj s AdBlue IIIB )
JoshMarin   06.01.2014 21:41:29
Jano SK : nebudou ve všech strojích smile v tomto případě je to trošku jinak.
Bylo by tomu tak kdyby politika byla skutečně na místě zde není smile
Jano SK   07.01.2014 01:33:14
JoshMarin: ? mozes to nejak objasnit, moc tomu nerozumiem
JoshMarin   07.01.2014 07:21:37
Zdravím,

Veřejně tohle řešit není dobrý nápad soukromě po SZ. určitě ano. Děkuji za pochopení.

Josh smile
Jano SK   07.01.2014 10:53:19
JoshMarin : v info pre TomDuba si nedal uplne spravne info:

Valtra Serie T(pre 2014) - nie 8.4, ale 6.6 a 7.4, generacia AWI, t.j. StageIV
Valtra Serie S(pre 2014) - 8.4 AWI, rovnako ako MF novej rady 87xx, kedze su to identicke stroje ( okrem designu a niektorých prvkov v kabine )
MT 7655D Motor - SISU AWI-IV-3B - vyroba ukoncena, bude motor 7 valec StageIV a modelova rada 7xxE
TerraGator 845 - Agco Sisu Power 8.4 CTA - pre rok 2014 bude musiet byt novy motor generacie AWI StageIV, alebo cez FlexSchemu nahlasene presne pocty motorov na vyrobu na 2 roky prechodného obdobia
JoshMarin   09.01.2014 20:40:30
Info pro TomDuba : Jano SK.

informace byly správný smile smile již řečeno v SZ.

Děkuji smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.013661861419678.s