Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
Komentáře
    1  2   3   4   5   6   7  . . .         
nahled Zdenek Srytr vložil tento komentář k této fotografii, 20:17   25.11.20
I já, jako člověk, který to podrobně a detailně čte v "pozadí" smile myslím, že nastal čas složit zbraně, zakopat překládací vozy a začít znovu. smile smile
nahled Polci vložil tento komentář k této fotografii, 19:07   25.11.20
Nechme toho. Za měsíc budou Vánoce, tak si pojďme užívat konce tohoto podivného roku. Opět jste začal s tím urážením a zesměšňováním v příspěvcích níže...a ejhle, když to přijde přes síť zpět, je to drzé a přes čáru. smile
Nehodnotím ničí přístup, natož inovativní, jen každý asi už nějaký ten rok ví, že sedět jedním zadkem na pěti židlích nejde.
Je s podivem, že dovedete tvrdit, že drtivá většina toho co jsem psal není pravda... Nebudeme to tu rozebírat, ale za vším co jsem napsal si plně stojím.
P.S. Také doufám, že od Martina dostanu čokoládovou medaili za nejdelší příspěvek letošního roku v diskusismile
nahled Honza.S2 vložil tento komentář k této fotografii, 18:45   25.11.20
VonVagel: Výměnný systém s překladači má i Bergmann ale jen u tandemového podvozku. Bergmann umí je krabím chodem, už to umí i Hawe nicméně tridem je natolik těžký že to je tak na Fendt 1050 nebo velký pásák. Tady službař to musel nechat táhat v podmínkách = letošnímu roku JD9630T, jinak v tom mají JD 8370R a má toho víc než dost.
nahled Michal Horák, PERARD vložil tento komentář k této fotografii, 18:25   25.11.20
"Rádi píšem na cizí zeď a další jed plodí další jed…" Song: Cizí zeď

Znáte tuhle hudební skladbu? Dokonale vystihuje to, co a jak píšete. Děkuji za Váš zájem o mou osobu. Z části mě těší, že o mě tak pečujete a z druhé části mě to trochu děsí…smile
Nestačím zírat na ten popis mé osoby, mého podnikání a jednotlivých kroků. Co dalšího na mě ještě máte? Vytáhněte Vaše ESA z rukávu, ať se tu dobře pobavíme. Obdivuji, jakou jste si s tím dal práci a krásně nám tu vypsal můj životopis, udělal detailní rozbor mých podnikatelských kroků a zhodnotil můj inovativní přístup. Byť takovým poněkud zvláštním způsobem.
Pane Polcare, neznám Vás tak dobře, abych byl natolik podobně drzý a začal Vás tu veřejně rozebírat a dětinskými narážkami komentoval všechny Vaše kroky. Já se na tuto úroveň snižovat nebudu!

Pane Polcare, respektuji Vás a nic se na tom nemění ani po těchto příspěvcích. Byť si myslím, že tohle už je za hranu a naprosto zbytečné. Navíc drtivá většina toho, co píšete není tak, jak uvádíte. Ale koho to zajímá, viďte. Hlavně pálit ostrýma, ať se dobře bavímesmile
V minulých komentářích jsem reagoval takřka na každou Vaši připomínku nebo hodnocení. Teď už je to zbytečné, protože jsme se dostali na úroveň, na jakou já nemám odvahu.
Jsme-li na webu nějakého bulvárního magazínu, vesele pokračujte v komentování mé osoby a mého podnikání. Já se k tomu připojovat nebudu. Nikomu tím nepomůžu. Jsme-li na webu o zemědělství a technice, pojďme se bavit k zemědělským tématům.

PS: jo a ta základní výbava PERARDU z roku 2015, kdy jsme se potkali, je výbava, za jakou si dnes musíte mnohde připlatit. No a ty nejlevnější pneu BKT jezdí dodnes, mají odvoženo tisíce tun na poli a neuvěřitelně km na silnicích.

Pro VonVagela: vzhledem k letošním žním, kdy byly kombajny nedostatkové zboží, resp. byly zasekané na místech, kde už dávno neměly být, tak překládací vůz byl ceněn zlatem a byť by pomohl i menším přínosem ke sklizeným ha, pořád lepší než nic.

Pokud se bavíme o ideálních podmínkách, kdy si můžete vybrat, jestli chcete překládací vůz nebo kombajn, je to otázka priorit. Kombajn sklidí víc ha, než bude mít vliv překládacího vozu. Kombajn bude mít větší spotřebu nafty než souprava překládacího vozu. Bude-li kombajn nějaká X let stará rakev, budu se každý den strachovat, zda se během dne nerozpadne. Budu-li koukat na peníze, bude překládací vůz levnější. Bude-li hrozit špatné počasí, bude opět kombajn lepší.
Pochopil-li jsem dobře Váš dotaz, takhle bych se na to dívalsmile
nahled VonVagel vložil tento komentář k této fotografii, 17:57   25.11.20
To Polci: ...nemám slov... chytré, výstižné a vtipnésmile ...teď jsem taky zavzpomínal na rok 2008(myslím) a návštěvu v Glubcicze...službaři z celé ČR a první překladací vozy co jsem kdy viděl v akci. Pozemky i 200ha...15ks kombajnů na jednom poli...dělená doprava.


To Michal Horák, PERARD : není pro mně jako zákazníka lepší si pozvat o 1 ks kombajnu navíc? při navýšení výkonu o 20% u 2ks sklízecích mlátiček mám díky překláďáku cca. 10ha za den více...a zaplatím řekněme 12hod x 1000 = 12 000 kč za 10ha. Když si pozvu 1ks navíc mám 25ha. Beru podmínky jedno pole, 2ks, výkon 25ha/ks.
nahled karanice vložil tento komentář k této fotografii, 17:48   25.11.20
Moc pěkné smile
nahled skacel99 vložil tento komentář k této fotografii, 15:57   25.11.20
I dnes to tu čte spousta lidí a z povzdálí sleduje. Stejně,jako onu bájnou diskuzi o změně směru podnikání
nahled Polci vložil tento komentář k této fotografii, 07:00   25.11.20
Byl jsem opět panem Horákem osloven, tak by bylo dobré se mu ozvat. Jsme přece slušní lidé. Nevím, zda tu sledující zajímá, že se tu 3 exoti hádají o nesmyslech. Notabene já nehodil rukavici s překládáním na silnici 1. třídy a nenapsal, že to mám zmáklé, protože je to můj denní chleba. Pokud bych zavolal na PČR a řekl jim, že buď budu vyjíždět na R7 s tunou bahna ve vzorku nebo stát minutu za krajnicí, asi si PČR vybere možnost stání na krajnici. A po telefonu mi řekne, že to není problém. Nezkoumá, zda je možné vyjíždět na druhé straně nějakou panelkou, kde se to oklepe nebo to tam uklidím ze silnice 3. třídy, kde projede denně 2x autobus a 3 osobáky.
A už bych byl za toho, kdo to umí a má to obšláplé.
Pokud se mnou má pan Horák osobní problém (což evidentně má), může mi napsat SZ, mail nebo poslat poštovního holuba. Vzhledem k tomu, že se mi povedl husarský kousek a odlákal jsem velkou část nenávisti od jeho současného úhlavního nepřítele zde VonVagela bylo by dobré připomenout pro ty, co zde nejsou tak dlouhou dobu, že i zde i na fóru FarmWebu se kdysi vedly solidní diskuse. Tímto zdravím všechny, co se jich zúčastnili smile .
Bylo tam plno lidí, kteří o zemědělství něco věděli, kopali za různé značky, někdy spolu nesouhlasili, ale snažili se vést diskusi. Nepropagovali v každé větě to jejich a dozvěděli se mnoho informací, které je do budoucna obohatily. Pak přišla nová generace a už se nediskutuje...proč, protože to jsou diskuse plné nenávisti k ostatním kteří zrovna nesdílí stejný názor. Všichni všechno ví a byli tam 10x. A objevili se zde i vizonáři českého zemědělství jako pan Horák.
Bohužel zde není kouzelné tlačítko pro vyvolání těch diskusí na fóru, aby si je ostatní přečetli. Zrovna tak tady neumím dohledat všechny příspěvky pana Horáka a byl jsem přítomen jeho diskusí s Jirkou, Zetorem a snad i ostatními pro které diskuse s tímto mistrem pera po pár příspěvcích byly ztrátou času. Takže není možné mu dát příklad jeho výpadů proti konkurenci a kopání okolo sebe. Sorry. Možná kdyby se zde objevili tito veteráni FarmWebu a sami to potvrdili.
Aby jsem předešel tomu, že si někdo bude myslet, že jsme si s panem Horákem něco udělali, rád bych popsal náš "pracovní vztah". Značku Perard jsem registroval už u prvního koketování s překládacími vozy před cca 16 lety. Poměrně se mi líbila, bohužel zde byl nějaký prodejce, který pracoval v utajení a nebylo o něm vědět. Technologičtí průkopníci a nadšenci jako pan Blažek si to od nich koupili a co vím tak se jim něco rozsypalo a do konce žní stáli...ajaj. To bych nechtěl.
Prvního jsme vzali vzali v roce 2008 Annaburgera, který nám pan Martin Hruška, blahé paměti, popsal, zapůjčil a udělal super cenu. Nikdo to tu moc nepropagoval kromě firmy CRS marketing. Tak jsem si představoval prodej. Servis nebyl třeba a když už se něco až do letošního roku řešilo (byla i jedna velká věc za statisíce), bylo to vyřešeno do druhého dne. Dělali jsme jako jedni z prvních osvětu v použití překládacích vozů ve službách a prošlapali cestičku i do podniků, které vůbec netušily co to je. Takže jsem od roku 2008 a 40 000 ha sklizených s vyvážecími vozy dle pana Horáka nepochopil princip vyvážecího vozu. Je to možné. Až do konce života se každý z nás učí. Třeba ani náš koncept kompletních linek pásových kombajnů s vyvážecími vozy není to pravé.
Pak převzal zastoupení firmy Perard pan Horák s firmou Agricole tech. Byli jsme rozhodnuti vzít druhý překládací vůz a oslovil jsem jej. Přijel na schůzku, vypadal jako rozumný prodejce a neměl jsem s ním žádný problém, vybaven modelem od Brudera kde mi bylo vysvětleno jak co funguje, předal hrneček a nabídku. Z toho rozhovoru si pamatuji mlhavě, že všichni ostatní výrobci překládacích vozů by se od Perarda měli učit a dělají dost věcí špatně. Ok je to možná pravda, že to dělají špatně, ale rád bych si stroj vyzkoušel. Ale pan Horák byl v té době prodejce s modelem a koženou brašnou. Škoda, že jsem jej oslovil na začátku kdy neměl možnosti jako dnes, i my jsme mohli být dnes ve společenství majitelů Perardu "opravdového pomocníka, ikony řešení těchto bahnitých podmínek". Ale co mě z této schůzky hlavně zůstalo v paměti byla cena za kubík ložného objemu blížící se 100 000 Kč bez daně. V základní výbavě s nejlevnějšími pneu BKT. Asi již tehdy odhadl pan Horák, že jsme opravdoví fandové sklizně a jsme schopni utratit za službu navíc nemalý peníz. V té době se to opravdu dávalo jako bonus ke sklizni a mnohdy ani s tím to podniky nechtěly.
Trochu počtů: první Annaburger vybavený váhami, elektrohydraulikou nás vyšel okolo 30 000 Kč za kubík ložného prostoru. Druhý 45 000 Kč za kubík ložného prostoru. Dodnes jsem přivezl našim zákazníkům 5 použitých překládacích vozů HaWe, kde je cena za kubík prostoru na úrovni 30 000 - 40 000. Stejně jako cena cca 35 000 za kubík ložného u devíteletého Perarda který visí někde v Německu na prodej. Stejná cena jako u jiných výrobců. U 12 letého vyvážecího vozu Annaburger mi byla nabídnuta prakticky stejná cena jako jsem jej kdysi koupil... ty klumpy si pořád drží cenou a ani se moc neseženou.
Budu mít rozdíl v multifunkčním využití za 9 let skoro 1 500 000 netto? Tolik takové malé ekonomické okénko. Ať si to každý přebere jak chce.
Je nám třeba platit tolik za překládání přes příkop...v našich podmínkách. Ne. Tak jsme se s panem Horákem v klidu a míru rozešli a každý si dělal to své. My služby a pan Horák prodej Perardu a různých dalších strojů.
Pak se objevil koncept online sklizňových služeb zemědělství. Jsem starší člověk a fakt by mě nikdy nenapadlo, že jdou sklizňové služby poskytovat na základě nějakých formulářů a reklamy na netu. Na stránkách těchto služeb se to hemží výrazy, jako sklízím to s láskou, poskytování sklizňových služeb špatně - postaru, jedině my to děláme s úctou k úrodě...i dnes si to tam člověk může dohledat. Mnoho službařů co znám to sledovalo stejně udiveně jako já. Začínám v tom oboru a začnu s tím, že ostatní to dělají postaru, špatně a jedině já mám tu úrodu rád. Ale co. Jestli to bude fungovat, také si udělám online formulář a budu číhat kdo se ozve. Po pár letech úspěšného fungování se vydalo prohlášení nad kterým se tu strhla podobná diskuse jako teď nad překládáním na silnici 1. třídy, akorát se zúčastnilo trochu více lidí a dost jich to sledovalo z pozadí.
A pan Horák skvěle fungující projekt zastřešil svým jménem (nevím, kdo kupuje sklizňové služby na jméno, možná dětskou výživu u firmy Hipp), přenechal to spřáteleným službařům, co od nich zřejmě bere bere desátek za to, že vstoupili do rozjetého ansámblu a vydal se zkoumat sklizeň jinde. K tomu se pustil do prodeje textilního zboží a nějakého granulovaného hnoje pro zdravé pole. Na Facebooku se prý také nějak přejmenoval. Už jen čekám co bude další...slíbil, že se vrátí s nějakou bombou. Proto jak čtu časopis firmy Horsch, i zde čekám, že se něco dočtu. Až to bude, doufám, že to nepropásnu, jako jsem propásnul tu slibovanou kompletní pásovou linku kombajnu, traktoru a překládacího vozu....to je věc co mě zajímá pro rozšíření našeho podnikání. Do té doby to budeme dělat tak nějak postaru.smile
nahled Michal Horák, PERARD vložil tento komentář k této fotografii, 22:07   24.11.20
Pánové, ale no taaaksmile Co třeba trochu sebereflexe? Řeknete si o odpovědi na dotazy a pak takhle…
Pane Polcare, Vy jste ale šibal! Takhle politicky odpovědět a pak raději zamést celou diskuzi pěkně pod koberec. To je opravdu umění zkušeného pisatele.
Zdvořile jsem Vás požádal, ať klidně citujete z mých příspěvků, kde jsem podle Vás ten, kdo haní celý svět, dělá z překládání na jedničky výhodu, jediné možní řešení a kope okolo sebe.
Vaše odpověď/neodpověď: „Nebudu se tu prohrabávat předchozími slohy pana Horáka a hledat v nich ony výpady na konkurenci. Mě osobně by to mohlo být šumák.“
OK, díky za odpověď, fajn přiznánísmile

Pro pana VonVagela: někdo si přeje vyčíslit překládací vůz ke kombajnu, tzn. +Kč/ha. Ovšem drtivé většině fakturuji + Kč/hod.
Neúčtovat práci překládacího vozu a brát to jen jako přínos více sklizených ha pro své kombajny, to snad neeesmile
nahled VonVagel vložil tento komentář k této fotografii, 19:44   24.11.20
Asi to zrekapituluju. Pokud nemám něco na papíře tak to neplatí. Dostat v dnešní době něco na papír je problém. Úředník má strach rozhodnout a bude to přehazovat dál a dál...V každém okrese to může být jinak.

Problém pane Horáku je v tom že s vámi je těžké vést diskuzi. Nic to nemění na tom že pro mne je to výzva. Pro nás kteří jsme nezaujatí jakoukoliv značkou je Vaše argumentace zkouškou. Dokážu pochopit že jako správný obchodník vymýšlíte využití pro váš produkt.
Ale pro některé z nás je už to příliš. Možná jsme starci kteři žijou v minulosti...možná jen máme nějaké zkušenosti a některé věci nám smysl nedávají.
Takže nám třem přeji další diskuzi ohledně sklizně. Ať je jakákoliv. Po pravdě kdyby nebylo FW nevím že je Perrard... a asi by mně nenapadlo že by to šlo sypat z cesty.
U nás si zatím nedokážu vzhledem k průběhu sklizně představit překládací vůz...ale jednou až dojdou lidi a budu si najímat autodopravce tak jiná cesta nebude.

Btw: jak si služby překladače účtujete? Nijak? Berete to že sklidíte více ha? Otázka pro oba.

To TomDuba: každý rok žádost na kraj, v žádosti je odkdy dokdy, typ stroje, rozměry, váhy a úseky silnic I. třídy. S jednotlivými úseky nemají problém. U mně to je cca. 2x15km úseků I. třídy

PS: Ale kdyby to dělal Perrard jako výměny systém cukrovka/obilí tak...letošní rok ukázal že vývoz cukrovky byl potřeba...pokud je mně známo nikdo jiný než HAWE tohle nedělá.
    1  2   3   4   5   6   7  . . .         
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2020
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.069271087646484.s