Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Exif: Panasonic DMC-LZ7, clona: f/2.8, ISO: 100, 1/320s

AUTOCOMMAND   23.10.2011 16:44:27
Masakr ,,,,,,,,,,,,,Jinak nádhera ještě to chtělo decentní blatníček na zadní kola
Zetor   23.10.2011 17:23:47
Stejné pneumatiky jako ty, které se tak rády protáčej na F939... A stejné jako na Xerionu. Docela bych za 5 let rád viděl statistiku, kterej traktor jich nejvíc zlikvidoval... Ale tak proč ne, až se majitel naštve a dá na ně tupláky, já budu jedině rádsmile
Honza.S2   23.10.2011 17:57:19
Uvidíme... Ale že se protáčejí na kolovém traktoru neznamená ještě že to bude u Xerionu nebo u kloubáka NH kde je trvale 4 x 4 a stejný rozměr. U klasiky s předním náhonem je to jiná. Tam přece táhnou více zadní kolasmile
Dvojmontáže by byly lepší bezpochyby, ale obávám se že tady by to asi nešlo, event. použít spojky ale to na trvalé používání a přenos síly není to pravé jako na hřídeli.
Nicméně zkušenosti tu s tímto mohly být už od podzimu 09smile
stenlynko   23.10.2011 20:22:51
Zetor, Honzo, F936 pretočil Conti SVT a to na oboch!!! nápravách, takže to, že toto je klbový traktor je úplne jedno, styčná plocha disku a pneumatiky je aj tak strašne malá a môže a podľa mňa sa to bude stávať často smile a Trelleborg zrovna nepatrí k pneumatikárskej špičke
BORIS-SK   23.10.2011 21:01:12
Honza tak neviem ako ale myslím že by nemali zadné kolesá tahať viacej ako predné......... kolesá by mali byť spárované tak aby predok ťahal o malinko rýchlejšie ako zadok teda si myslím.Určite je lepšie keď predok ťahá zadok ako by mal zadok tlačiť predok....... No neviem či som správne pochopil čo si myslel tým čo si napísal.
Jano SK   23.10.2011 21:51:48
Mozno radsej pretocene pneu na disku ako rozbity koncak alebo prevodovku..povoli najslabsi clanok, avsak to by mala byt plocha pneu/podlozka pre vsetky pripadne nedorozumenia potreby taznej sily naradia verzus vykon motoru.. Blbe by bolo, ze pneu sa otoci skorej, ako sa zvysi preklz..

predne kolesa na klasickych kolesovych traktoroch by sa mali otacat o 1-5% rychlejsie ( udaj z webu trelleborg )
stenlynko   23.10.2011 22:04:56
Jano, pretočením disku v pneumatike sa pneumatika ničí, veľmi ľahko sa môže stať, že zostane na vyhodenie, spáli sa tým styčná plocha pneumatiky, potom je to pretočenie ešte ľahšie, pneumatika začne strácať tlak a pri tom pretočení, ak si to vodič nevšimne, tak kľudne tie kolesá môžu stratiť tlak veľmi rýchlo a to už sranda nie je... pri takýchto pneumatikách neviem čo je lacnejšie, či urobený koncák, alebo 4x obutie smile
Honza.S2   24.10.2011 07:56:54
To Jano: U klasických traktorů jsou zadní kola větší než přední. Mají větší obvod, ve většině případů i šířku a větší styčnou plochu. Obecně je známo že rozložení hmotnosti se v tahu mění a přesouvá na zadní kola i po vyvážení a dotížení traktoru.
Vím že to vypadá že to mám z teorie a školení, také nijak jsem to neměřil, na dotížení a fyziku jsou jiní machři. Já se jen nad tím zamyslel logicky...

Jinak by mě zajímalo po čase srovnání životnosti pneumatik u tohoto tahače a životnosti pásů u Case nebo Challengeru, včetně spolehlivosti.
AUTOCOMMAND   27.10.2011 18:58:41
Dnes jsem měl tu možnost se pokochat na Velké zemědělské Agrotecu ...A musím říct že to byla nádhera modrá tomu sluší a jinak nádherasmile
Honza.S2   27.10.2011 22:04:28
Nádhera to bezpochyby jesmile Ale už je na čase aby to běhalo po poli a ukázalo se co v tom je chlapci (podzim 2009 zklamal). Ať vím jestli mám tedy dál študovat Xeriony....
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.004925012588501.s