Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Exif: FUJIFILM FinePix S8000fd, clona: f/2.8, ISO: 100, 1/125s

bobr2   09.07.2013 22:25:23
Ovládání blinkrů na pravou ruku ??? smile
BORIS-SK   09.07.2013 22:29:38
To neni nič neobviklého,je to len zvyk.
SIKU   10.07.2013 01:03:09
je to bežné, ak si dobre pamätam je to aj u Case ? Challenger atd
VonVagel   10.07.2013 19:28:07
Neobvyklé pro lidi co znají jiné značky, dá se na to zvyknout:) Alespoň to má automatické vypnutí:D
bobr2   10.07.2013 20:18:33
Vím že se toto řešení používá i u jiných značek, ale nějak nechápu důvod.Drtivá většina výrobců používá klasiku .V čem je výhodnější přehazovat pravou ruku z řazení na volant a zpět, když můžu mít levou ruku pohodlně na volantu a dvěma prsty ovládat pojezd nebo blinkry. A že bych si spletl páčky pochybuji jelikož je mezi nimi výrazný rozdíl .Jistě , zvyknout se dá na všechno, ale když je zaběhnutá klasika vlevo blinkry vpravo stěrače i u NA a OA mi nějak uniká logika věci. smile
Fastrac3220   10.07.2013 20:48:03
Taky nevím proč pojezd není napravo a zbytek nalevo, ale nějakej důvod to určitě bude mít. Každopádně pojezd a blinkry na jedný straně je trochu nebezpečný, ikdyž to někteří výrobci maj. Kolega jel s Fendtem 936 v konvoji kombajnů, odbočovali na pole, tak dal blinkr doleva a omylem štrejchl o pojezd. No stačilo pár cm a byl by v komabjnu co stál za ním. Ještěže měli oba rychlý reakce. No a když člověk jezdí s provedením co je na fotce tak pak v osobáku furt pouští stěračesmile
rado79   10.07.2013 20:50:26
Konstruktéri z CNH vyriešili problém, ktorý mali stroje JXU/T5000, kde ľavé vodičove koleno mohlo kolidovať so združeným ovládačom, ale takáto prekombinovaná vychytávka na pravú ruku je veľmi veľký kompromis za pohodlie

P.S.
Po prvých kilometroch sa s pákou reverzácie celkom pekne bliká dialkovými a vypína pojazd pri obiehaní cyklistu...
smile
Jakub Herot   10.07.2013 20:58:17
My máme všechny 3 traktory (2x NH 1x CASE) tak že změna směru je na levo jak tady a blinkry pod tým taky na levo a nikdy se mi nestalo že bych si spletl páčky

to rado : jo s tým kolenem to sedí smile jeden malý (TLko) tam máme stavitelný volant tam není problém ale u T5040 je volant napevno a tam to s tým kolenem občas do styku příjde ... Ale má to i výhodu když odbočuju doleva a dám páku dolů tak při vypinaní to vypinám kolenem smile smile

A musím říct že tato kategorie (tento steyr, Farmall,T5000) se mi dost líbi jak ji zmodernizovali a myslím že až budem někdy měnit TLko (7000 mth) tak farmall bude jasná volba smile
BORIS-SK   10.07.2013 21:03:24
No tomu P.S.-ku verím a musí to byť sranda presne tak ako ked zosadnem z traktora sadnem do auta a prvé čo spravím vyhodím pravú smerovku smile
Jano SK   10.07.2013 21:13:24
Mne to vychadza tak, ze hodne vela traktorov hlavne na zapade jazdi s celnym nakladacom. Takze logicky pojazd isiel na lavu strany, aby prava ruka mohla obsluhovat nakladac a lava pojazd+volant. Blinkre sa dali proste tam kde ostalo miesto.. moj nazor.
rado79   10.07.2013 21:13:42
Jakub, T5040 s volantom na pevno, to sa aj dalo objednať ???
To je už aká social verzia smile

Boris, pokial pri neúspešnom štartovaní napr. pre zaseknutú tyč riadenia inštinktívne nesiahaš po páčke smerovky, tak si ešte v pohode smile smile smile
rado79   10.07.2013 21:14:58
jano, tu sa rieši umiestnenie združeného prepínača a nie páky reverzácie ...
Jano SK   10.07.2013 21:26:24
rado79..... ??? mozes ma zorientovat co som nepochopil ?
Jakub Herot   10.07.2013 21:43:14
to rado : ta naše t5040 už má 6roků (5500hth) převážně jezdí s č. nákladačem ikdyž teď máme manitou tak už nemá tolik práce ale abych se vrátil k tvojí otázce tak to měla být náhrada za Z7745 tak jsme chtěli nějaký skromější stroj ale jak to přijelo na plac ze Sedlnic tak jsme byli vykulení smile protože to nemělo základní věci a to pracovní světla, stěrač vzadu, ani ten nastavitelný volant (což mě se.e dodnes) Světla a stěrač šly domontovat ale volant už tak zůstal smile Kdybych to kupoval znovu tak bych si asi ještě připlatil převodovku 24x24 teď tam je 12x12 což ve spojení s 85 koní je velká bíba na tahání vlečky,valníku atd..
stenlynko   11.07.2013 07:04:35
Mercedes roky používa združený ovládač vľavo pod volantom so smerovkami, stieračmi a nikto sa nesťažuje smile Manitou to mal takto roky a tiež to všetci prežili... prežijú aj toto, aj keď to je trošku neštandartné...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0064167976379395.s