Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON COOLPIX P510, clona: f/5.1, ISO: 100, 1/250s

Tuto fotografii nikdo nehodnotil.
skacel99   11.02.2016 20:56:41
Kolik na tom vozil? Pokud plný,tak teda hodně odvážná souprava
sim111   11.02.2016 21:00:23
V tomto podniku nie jediná viď. staršie galérie. Niektoré vlečky neplnia ani do polovice..
http://farmweb.cz/index.php?page=view_image&id=NjQxNVg0NDQ1OFg1NDEzMzM=#skok
tomD   11.02.2016 21:23:13
Taky mě to zarazilo...nouzově tahám 20tku za 6530 a to je sakra na hraně,za 4 válcem plný by to byla vražda smile
skacel99   11.02.2016 21:33:21
Právě že v místním podniku tohle tahá 240 k Fendt. Plný pšenice to může mít 25 tun + obal? polovičně naplněný to chápu.
Taháme za Forterrou 12441 návěs,kterej má ve pšenici celkovou 20 tun a je to dost na hraně. Cvičí to s traktorem hrozně,a to je dotíženej o tunu. Rozjezdy do kopce problém a v poli musí člověk přemýšlet,jak se s plným návěsem postaví,aby se nemusel rozjíždět na redukce
roman7711   11.02.2016 21:50:31
Taháme za JD 6320 vůz na balíky, který má plný bezmála také celkovou 20t a není to tak hrozný a to to ani není návěs. Je to na hraně, ale když se s tím člověk naučí jezdit, tak to jde. Musí se předvídat a hlavně nebýt splašený.
rado79   11.02.2016 21:52:14
Vo vedľajšej obci ťahajú takýto príves za Fendt-om 309Ci. Vraj 15t nákladu je ešte v pohode.
Jediný kopec v okolí je zlom Trnavskej tabule.

P.S.
fotky sú vlastne od nás, v tejto časti je to iba rovina
skacel99   11.02.2016 22:12:16
Roman7711: Však naše souprava takhle jezdí už 5 let.Takže kdyby to nešlo,nejezdí.Ale je to fakt na hraně možností traktoru.Hlavní problém je ve špatném zpřevodování Forterry,takže rozjezdy jsou problém. JD mají lepší zpřevodování.
Zetor   11.02.2016 22:21:02
Pánové, a čím byste tohle chtěli tahat? Ten návěs je prcek, 6 m korba, to je do 140 k traktoru. Veze v tom tak 15 -18 tun. 25 ani omylem. Váží to tak 6 tun prázdný. Tady na FW je fotka stejně velkýho návěsu zapřaženýho v Zetoru 12111 a jezdil bez problémů. A samozřejmě, nikde krom ČR není nutností tahat ty návěsy vrchovatý. 160ky traktory jezděj v ČR s o metr delším návěsem.

Pokud je problém v agregaci, je taky potřeba se ohnout a podívat se pod ten návěs co má za brzdy, pak s tím traktor mívá problém, když návěs nebrzdí. Kór Mega, která je slabejma brzdama pověstná. Pak je potřeba řešit velikost pneumatik, odpružení oje a náprav. Když to je solidní, pak ty traktory s tím nemají problém.

A obecně na přetěžování těhle návěsů bych si dával pozor, ty listový pera nejsou nijak zvlášť předimenzovaný a rády praskaj. Návěs je 20 tun celková, takže 14 tun náklad, na to to je stavěný.
skacel99   11.02.2016 22:47:41
Mega 20 je od pohledu delší a zřejmě i vyšší,než náš návěs a do toho se vejde při dobré objemovce 16 tun.Musím se kouknout na tabulkový rozměry. Odpruženou oj máme,brzdí to dobře. Jde spíš o plavání traktoru po silnici,je tam zřejmě hodně váhy z oje na traktoru a houpe se to jako loď. Forterra dotížená váží 6500 kg,ale 4vál je prostě krátkej,stejně jako tenhle Johan
mates16   12.02.2016 19:53:20
Já jezdím s JD6920s s Bailey. Jelikož jsme jen 2 odvozci (1200ha) od Lexa 750 s V1050, tak nám to plnil co se vešlo. Na pšenici to dělalo 21 tun+ váha vleku. Musím říci, že v kopcovitě členitém terénu má Honzík problémy. Kolega má stejný vlek + 6170r, taktéž s AQ+ a je pravda, že už tam ten rozdíl pár koní je. Máme tam převodovky 50km/h, tak že to na rovině utíká a tak nějak je to využito a dostačuje :)
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0053551197052002.s