Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.
Martin Hruška   13.07.2009 19:13:40
Vypadá to hodně podobně jako nějaká kopie Bergmannu, včetně zadního můstku.
Jaký průměr šneku to má vepředu a kolik minut trvá vyprázdnění?
chlagro    16.07.2009 23:14:15
Zdání klame z Bergmanem to nemá nic společného podvozek je na vzduchovém pérování a nápravách BPW násypka je něco mezi Anaburgrem a Bergmanem vodorovná šnekovice je 40 mm vynášecí je 45mm. Právě jsme najeli do pšenice a vozíme 20tun na plné násypce vyprázdnění trvá 2 min podle odvozců. Bez problémů obsluhujem 3 kos kombajnů Lexion 480, CR 960 a CR980.smile smile
Martin Hruška   17.07.2009 10:02:02
Pro chlagro: Vzhledem k tomu ,že vynášecí šnek má jen 450 mm by měl být překládací čas takovéhoto vozu u 20 t spíše 3 minuty. Chápu, že reklama je reklama.

Každý dělá to co může. Momentálně jde trend u překládacích vozů spíše k větším kolům 26,5" a 30,5" z důvodů tlaku na půdu (to je taky jeden z cílů uživatele) a k trochu jiným nápravám než je vzduch.(stabilita na svahu).

Až trochu zaprší, tak tahle "malá kola" můžou mít trochu problémy s 20 t + min 7 t hmotnosti.
George8030   17.07.2009 12:44:23
to Martin Hruška: já si jen myslím,že veškeré komponenty co jsou zde použity,tak taky rozhodují o ceně,třeba moje zkušenost a názor je,že málo co se může srovnávat s Annaburgerem smile (to neberte jako podlejzání,jen prostě mam s nima dobrou zkušenost a líbí se mi propracování) ale taky cena Annaburgera bude určitě někde jinde ;),co si budeme povídat ... takže spíš bych to řadil do třídy,která bude uspokojovat menší zemědělce a sedláky,ale přitom bude splňovat jejich potřeby ... protože když vemu jen příklad rozhodování zemědělce .. rozhoduje se mezi tímhle a Annaburgerem, Annaburger se mu líbí,vše perfektní,je lepší než tohle,ozkoušený,ale rozdíl ceny je třeba 250 tisíc a ono mít a nemít 250 tisíc,je pro menšího zemědělce rozdíl docela !!! a pokud tady jsou použity kvalitní materiály a opravdu promyšlené,tak ten malej zemědělec už nepřemýšlí,zda přesype za 2 nebo za 3,5 minuty smile ... toť můj názor!!! a samo ty ceny,byl jen obecný příklad smile
Matúš.V   17.07.2009 12:50:43
george čo sa týka konkurencie tak nezabúdaj na bergmann a hawe prekladacie vozy majú špičkové.
čo sa týka tohoto konceptu tak mi nejde do hlavy ako mohol obsluhovať 3 kombajny ktoré majú kapacitu zásobnikov dokopy cez 30 kubíkov. to plnili do polovice?
George8030   17.07.2009 12:53:46
to Matúš.V: samozřejmě,je tu plno značek,já jen píšu spíš takové to uvažování,co mam svojí zkušenost o uvažování zemědělců smile ...někdo kouká hlavně na cenu a to potom si myslim,že tohle nemůže být dražší,než třeba Annaburger. jinak další otázku ti nezodpovim,protože jako všichni,ten vůz neznamsmile
Jakub Medera   17.07.2009 13:03:58
Stabilita na svahu na měchách?smile Pane Hruška zajeďte se prosím Vás podívat na ty svahy, kde řadu let pracují všem známé nákladní automobily odpružené na měchách a pak něco povídejte a to nemluvím o komfortu jízdy...Jen tak pro zajímavost mimo téma Agrotatra vs. JD 7530 v 1600-1700 ot./min s Annaburgerem HTS 20.14. Agrovka má daleko menší denní spotřebu jak na tunu odvezené hmoty tak co se týče kilometráže a tam odkud jsme sváželi senáž taky daleko větší průchodnost. S JD jsme se zahrabali na místě a agrovka jela bez problémů. Toď můj názor Automobily vs. návěsy. Jo a taky jsme dobrých 10 minut hledali jak se z těch polí vymotáme, aby jsme se znovu nezahrabali. Opatrujte se a kšeftům zdarsmile
Martin Hruška   17.07.2009 16:07:36
Pro George8030: Jistě máš v řadě věcí asi pravdu. Problém je ,že tady na Farmwebu řada lidí hodnotí první obrázky vozů s prvními komentáří " to je bomba" a přitom málokdo viděl ten daný vůz jak vypadá a jak je technicky vybaven.
Protože děláme dvě značky vozů vím jaké jsou rozdíly v obládání a v technické výbavě uAnnaburgeru a u Gustroweru. Annaburger má například odpruženou oj, elektrohydraulické ovládání ,dvě stříšky v zásobníku,kola s ráfky 26,5",komín 550 mm a výkon 15 m3.

Ještě jeden rozdíl je v obládání. Buď vše ovládáš z ovládací skříňky a mačkáš tlačítka (což je pro obsluhu lepší než ovládat jednotlivé okruhy hydrauliky) nebo máš zapojeny všechny hadice do hydrauliky.
Buďti okruhy stačí nebo musíš přikoupit okruh na traktor.
Můžeš mít odpruženou oj nebo nemusíš.
Když vypneš šnek náhle, je mezi vozy rozdíl, ještli ho rozjedeš nebo né. U některých vozů musíš nejdříve zatáhnout stříšku a teprve pak vypnout šnek. V krizových situacích se pozná rozdíl mezi jednotlivými koncepty.

Vedle standardních kloubových výkyvných náprav je možno objednat vůz s hydrulicky odpruženými nápravami s ráfky 30,5".

Rozdíl je v tom, že překládací vůz o objemu 28 m3 (pokud je plný tak naložen 23 t) s pneu 600/55-26,5" Michelin musí mít tlak v pneu někde okolo 3bary, pokud chce jezdit obsluha na poli 20 km/h. U pneu 750/65-30,5" stačí tlak 1,5 bar.

Tlak na půdu bude v budoucnosti rozhodovat o technice a jejím použití.

Když se podíváte na to kolik nákladních aut a jiných prostředků jezdilo a jezdí po našich polích, tak se nedivte, že přívalové deště stečou po poli do údolí jako po betonu. Nikomu to zatím nevadilo.

Pro Jakuba Mederu:
Svůj komentář jsem měl k trendům v oblasti překládacích vozů, tedy k závěsné technice. Čím větší průměr kola tím menší je valivý odpor.

Vzduchové odpružení u přívěsné techniky se definitivně v zemědělství moc neosvědčilo. Mám vlastní zkušenosti.

Vaše porovnání s Tatrou je kontraproduktivní. Už tu bylo mockrát řečeno ,že tatra s pneu o tlaku 8-9 barů nepatří na pole.
Výsledkem je utlačení půdy a stavy, které se dějí v poslední době.

Jeden můj rakouský kolega,s kterým dělám cisterny je pořád otravný se svým tlakem na půdu ,respektive v pneu 1,5 bar. Jedině takovýto tlak je akceptovatelný u cisterny, která jezdí na poli v obilí. Všichni moji zákaznící se občas smějí, protože je zajímá jen cena cisterny. Čím menší kola, tím menší cena. Ve sktuečnosti ,ale podnik neušetří, protože se špatně vybavenou cisternou s větším tlakem si "dlouhodobě více uškodí" . Je jen pár pionýrů, kteří to chápu. Je ale fakt, že titio zákazníci většinou potom vydělávají peníze, protože si nechají poradit.

Jen poslední poznámka k vašim posledním komentářům mojich příspěvků. Nevím kolik vám je let a co děláte, ale mám pocit, že vám jde jen o to, provokovat.
Zkuste někdy přispět něčím podnětným, co bude kolegy informovat o nové věci nebo o novém pohledu na problém, v tomto případě na překládací vozy. Rád to ocením.
Jakub Medera   17.07.2009 19:36:15
Když Tatra na pole nepatří a traktor o cca 200 PS s 20 tunou se zahrabe na místě, tak jaký odvozní prostředek se má použit, aby se hmota dostala z pole? Kolečko? PS: O valivém odporu jste napsal jen to, co ho snižuje, ale to co ho zvyšuje jste nějak vynechal. Šíře pneu nemá vliv na valivý odpor? Je mi líto, že Vás provokuji, ale kolikrát mi ta vaše přehnená chvála Annaburgeru leze krkem. A navíc kor, když hned odsuzujete snahu kutilů vytvořit něco vlastního. Jak to není zaběhanej Annaburger, tak to není ono. Jinak momentálně tu je návěs Annaburger HTS 20.14 (jestli se nemýlím celková hmotnost 20 tun), dále nový WTC Big 14 (celková 19 tun) a dneska dovezli na zkoušku návěs Mengele, tak jsem sám zvědavýsmile
Martin Hruška   17.07.2009 20:25:28
Pro Jakub Madera :Už je takový seriál na pokračování. Když vidím některá zvěrstva na farmwebu (naposled před týdnem) ,kdy se auta a návěsy boří na poli, tak je to taky o soudnosti techniků takovýto porost sklízet. Někdy to nevýjde, ale to se může stát jednou né pořád.Neznám váš podnik, ale v praxi je vidět ledacos.

U traktorů a návěsů závisí na kolik je nafouklá radiální guma. U Annaburgu předpokládám že je standardní guma 560/60-22,5", kteráse podle podmínek dá foukat mezi 2-3,8 baru. Čím horší počasí, tím nižší tlak by měl být. Neznám podmínky ani situaci ve vašem podniku, takže těžko se vyjadřovat. Spíš bych si tipnul na vyšší tlak.

Ohledně vašich reakcí, jsem si všimnul, že nemáte moc rád Annaburger, respektive značku, která se zde prodává od roku 1996. Možná je to tím, že se v Česku moc neuznává úspěch, ale to je váš problém.

Protože znám výrobu dopravní techniky a viděl jsem již pár výrobců, jsem toho názoru, že by každý měl dělat to co je jeho specializace. Zemědělec by měl pěstovat a sklízet, výrobce strojů by měl vyrábět stroje.
Z praxe vím, že mezi prototypem a sériovou výrobou to u našich firem trvá 2-3 roky. Někde musí nejdřív výrobce něco vydělat a zadotovat vývoj. To co se děje u nás je hezké, ale s sériovou výrobou a zárukou funkčnosti to nemá moc společného.

Já znám taky jednoho zákazníka, který si pro sebe udělal překládací vůz. Když si myslí, že ušetřil a naplňuje ho to proč né. Ale je to spíše kuriozita.

Když vím jak vypadá konstrukce v Annaburgu a jak se celý vůz propočítá, včetně umístění náprav, přičného zatížení oje s prázným vozem a plným, tak říkám, že to není žádná sranda.

Výroce taky ručí za svůj výrobek, který musí být certifikovaný, ale to je zase jiná kapitola.

Podívejte se při porovnání vozů na objem korby. Dejte do vozů 20 tun a jezděte s nimi, časem zjistíte kde jsou rozdíly. Já svojí techniku znám a znám i konkurenci. První rozdíl je ve vnitří délce a šířce korby. Ostatní se ukáže.

Jakub Medera   17.07.2009 20:46:39
Nastanou situace kdy nejede ani auto ani traktor s návěsem, ale když nastane situace, že auto jede a traktor stojí, tak co potom budu využívat? Ano na návěsu jsou 560tky Aliance. Není pravda, že nemám rád Annaburger. Ale jsou i jiní výrobci a návěsy jedou, pracují ke spokojenosti či nespokojenosti zákazníka a myslím si, že to je ten nejdůležitější faktor. Z těch objemnějších hmot se na Annaburgeru zatím vozil ječmen, kde měl naloženo kolem 160 q. právě kvůli celkové hmotnosti. V podniku se hádali co to vlastně označení 20.14 znamená.
TomášJ.   17.07.2009 20:56:51
pro Martin Hruška. Měl bych takový jeden dotaz. Pořád se tu řeší tlak na půdu atd. ale řeší se tu u tažných prostředků. Na kolik má pneu nafoukané traktor např? Pokud bude mít třeba na 5bar - netuším jestli je to možné nikdy jsem to nepitval nebude potom cisterna s 1,5 bar tak říkajíc na nic? Zajímá mě to proto, že jsem právě toto měl možnost fotit. Je pěkné, že cisterna Annaburger plula pěkně nahoře, bohužel traktor zas tak moc ne. A taky nějakých 10t má určitě
Martin Hruška   17.07.2009 21:16:58
Pro TomášeJ.: Samosebou, že má vliv celá souprava a tlak v pneumatikách.
Odborné prameny uvádějí, že vhodně nastaveným tlakem v pneu traktoru se dá při zpracování půdy (podmítka Horschem nebo jiným strojem) ušetřit až 10% nafty.
Když si spočítáš kolik to dělá v běžném podniku peněz, tak se nabízí otázka proč všichni zemědělci brečí a neudělají základní jednoduchou věc, která je jen na lidech.

Kufřík na změnu tlaku v pneu na poli stojí asi 160 Euro. Sám jsem hodal asi 4 zákazníkům, kteří kupovali návěs zdarma.

Asi nejšpičkovější soupravu mají v Bohuňovicích u Olomouce, kde je Fendt 924 vybaven centrálním dofukováním a taky výměnný systém HTS 29.79.

Jezdí při aplikaci kejdy 24 hodin, vzdálenost z pole na silnici 5-8 km. Va poli je tlak v pneu 1,5 bar, na silnici 4 bary (je to u Annaburgu, traktor nevím).
Když přijede traktor na pole a vypustí se pneu tak jdou otáčky motoru z 2200 ot na 1400 ot. Na spotřebě je to někde vidět. Podotýkám, že jezdí s kypřičem 4,3 m.

Tento podnik je ale známý svým přístupem k půdnímu tlaku již dlouhodobě. Vše je v lidech. Taky je tento podnik na VIP listině firmy Horsch.

Více o dofukování a tlaku by možná věděl kolega Poštulka.
Zetor   17.07.2009 21:17:47
to TomášJ: pokud vím, tak traktory to mívaj většinou kolem 1 - 1,5 baru. Nevím jak Fastrac a podobné extrémy. Zkus traktor nafoukat vzadu na 2 atmosféry, myslím že vypadneš ven....

to jakub: To že má agrotatra lepší hodinovou spotřebu oproti traktoru je známé, to že vychází lépe i na tunokilometry, tak to už je podivné. Tam může být chyba ve výpočtu, nebo také neschopnost využít potenciál traktoru. Tady by se měli uvést další faktory, nebo lépe vidět na vlastní oči. Pokud s tím jezdíte 20 km na jámu, tak to je jiné. To že traktor zapadne může mít také důvody různé, aby traktor zapadl a Tatra na stejném místě ani nezaplula, to už je taky podivné... Každý ať si volí vlastní cestu, třeba máte dost lidí a utužení půdy nikoho netrápí, uvidíme, jaká bude situace za pár let... Ale je zajímavé, že jinde ty návěsy fungují... A co třeba Žichlínek a jejich soupravy 8230+tridem fliegl, tam to vychází taky pro Tatry? Že už mají asi ctyři.... Apropo, když Anna pojme 160q, kolik pojme Tatra? Má alespoň 100ku?

Teď koukám na nahranou galérku, to jsem si s těma 20 km ještě fandil....smile To pokud to usuzuješ podle tohoto dne, tak to se nedivím, že Tatra vychází spotřebově nejlíp. Taková akce je bez komentáře, to jste mohli nechat traktor doma...
TomášJ.   17.07.2009 21:24:04
To Zetor, tak potom teda nechápu, že koleje po traktoru zůstaly a po cisterně ne. Ta měla 100% flotačky. Ale řikám po traktoru to vypadalo jak v oraništi. Tak čím to smile
Zetor   17.07.2009 21:28:16
Záleží na více věcech, nebyl jsem tam, těžko soudit... Ale pokud byla cisterna prázdná, tak ta přívozná je celkem lehká.... Pokud je traktor na nic obutej a samozřejmě těžší, tak tam je jak nic... Spíš než tlak má větší vliv šířka, to je můj odhad...
Jakub Medera   17.07.2009 21:29:22
Je to tak, Agrotatra jela v pohodě. Jednalo se o senáž nikoli o obilí, kde jezdili Agrovky a JD s Annaburgerem. k těm 20 km co jsi napsal přidej ještě jednou tolik a budeš na vzdálenosti pole - jama. Sváželo se od Starého Města do Dolních Studýnek u Šumperku ( najdi si to na mapě a uvidíš sám ). Nebylo to jen jeden den, je tam cca 600 ha luk. Byl to záměr poslat tam traktor s návěsem právě kvůli měření spotřeby jak na km, tak co se týče spotřeby na tunu odvezeného materiálu. Tak se podívej na fotku, kde jde vidět jak Agrovka jede vedle řezačky a v popředí je strom. V tom samém kopci je vyfocena fotka toho rozrytého pole. S 8230 a tridemem Fliegl by se tam ani nehl a nebo na ovrati převrátil. Agrotatra se senážní nástavbou pojme o něco víc jak Annaburger s nástavkama.
Zetor   17.07.2009 21:33:53
No jo no, tak 40 km na jámu.... Co se divíte, to není pro traktor... 80km jedna cesta, to je pálení nafty, pokud děláte takový bejkárny, tak to si to dělejte Tatrama, když vám za to daj ty prachy, tak proč ne... Tak 20.14ka není žádnej macek, to bych i věříl, že ta Tatra poveze stejně... Dejte tam obilí, to bude jiná.... Jezděte 4 km, a i ekonomika bude jiná. Odejde vám pár lidí, a Tatry půjdou do kytek... Vše ukáže čassmile
Jakub Medera   17.07.2009 21:39:55
Jen říkám, že ne na vše je dobrý návěs a co jinýho chceš poslat do pole? Buď návěs nebo auto, ono toho moc na výběr není. Uvidíme, zatím je tu prvním rokem a žně pořádně nezačaly, takže ukáže čas.
Martin Hruška   17.07.2009 21:41:35
Neznám konkrétní podmínky, ale 40 km vozit senáže je při současných cenách mléka docela luxus. Proč se musí na takovou vzdálenost vozit senáž? To v místě ,kde je stáj není žádná louka?

Jakub Medera   17.07.2009 21:46:29
Složení horských porostů a porostů z nížin je odlišný... Jsou tu louky i zaseta vojtěška. Jak říkám je toho tu moc a dobytek to za rok sežere. Konkrétní počet dojnic, býků a prasat neznám, vše uvedu později až budu mít konkrétní čísla. Jinak nesváží se jen senáž, ale taky volné seno a balíky sena. Byly tam nasazeny 4 soupravy traktor + lis. Vše jsem nenafotil, počasí se rychle skazilo, ale galerie bude.
Jakub Medera   23.09.2009 21:04:52
K oživení tematu. Dnes jsem byl celý den u tohoto překladacího vozu, je u nás na službách a vzhledem k tomu, že jsem měl tu čest pohybovat se takřka celé léto u Annaburgeru HTS 22.16 na výkyvných nápravách, tak musím říct, že provedení na měchách se chová líp, lépe tlumí rázy, výkyvy, nepřenáší tolik rázů na oj.
Martin Hruška   24.09.2009 12:28:07
Je velmi těžké reagovat na takovéto komentáře ,které jsou často subjektivní.
Porovnávat HTS 22.16 s hydraulicky odpruženou ojí a kloubvými nápravami s pneu 700/55-26,5" a objemem 28 m3 s jiným vozem je velice problematické.

Konkrétně na tlumení rázů máme u tohoto vozu hydraulicky odpruženou oj, která je podle mne nejlepší ze všech způsobů odpružených ojí, které znám (mechanická pružina, gumový silentblok). To ,že kloubové výkyvné nápravy mají své specifické vlastnosti je známo. Mají vysokou stabilitu na svahu,mají vyrovnávání nerovností 25 cm nahoru a dolů, snesou hodně i přeložení. Proto se používají na stavbě a v těžkých podmínkách zemědělské dopravy u vozů s vyšším těžištěm. Jsou to osvědčené nápravy a nenáročné na údržbu.

Pokud vidím fotku srovnávaného vozu, tak ten nemá odpruženou oj. Je to často používaná varianta, když se použije parabelicky odpružená náprava nebo vzduchem odpružená náprava. Výrobci říkají, že u takvéhoto vozu není potřeba odpružená oj.

Vzduchové odpružení je při použití v zemědělství problematické ve svažitém terénu ,speciálně při jízdě napříč svahem, navíc je náročnější na údržbu a vlhkost v průběhu let.
Kolega Medera vyjádřil svůj subjektivní názor, který respektuji, ale je s podivem, že se až moc ve svých komentářích zaměřuje na srovnávání techniky s technikou Annaburger. Moc jiných komentářů jsem u něj neviděl.

A jen tak na okraj, oba dva vozy jsou trochu jiná třída pokud jde o velikost.
Jakub Medera   24.09.2009 18:41:24
Viděl jsem, jak se u nás na svahu houpal Annaburger,viděl jsem jízdu napříč svahem a taky koleje po něm, viděl jsem jak se chová Chlagrospeed na svahu co jste viděl vy? Akorát Annaburgera, tak laskavě neodsuzujte něco, co jste v životě neviděl. To, že je Annaburger větší je jen vaše výmluva, protože k tomu nemáte co říct.
Proxima   24.09.2009 18:50:16
No nechci tady nějak rýpat, ale kolega jakub medera má pravdu, byl jsem se na překladací vůz Annaburger také podívat a když byl naložený tak i na malém svahu se pěkně houpal. Ale zas je fakt, že annaburger se mi zdá podle fotek vyšší. Bohužel jsem překladak Chlagro neviděl. Takže těžko soudit smile
Zetor   24.09.2009 23:47:17
To Jakub: Já myslím, že tyhle diskuze "cokoliv vs. Annaburger" by se dali vést i normálnějším tónem, tohle už mi přijde jako opravdu zbytečné rýpání. Chápu, že někoho může omrzet, že tu slyší chválu na Annaburger a omílaj se tu jeho výhody, ale nikdo nebrání prodejcům ostatní techniky, aby tu něco napsali k svým výrobkům. Z nějakého důvodu se to však neděje. To není lobbing pro Annaburger, to je lenost těch druhých.

A k tomu srovnání, vy jste to viděli na stejném svahu? Na stejném poli stejně naložené ve stejnou chvílu, že tu hodnotíte jak se to houpalo a jaký to nechalo koleje? Jako že stejně naložený jakýkoliv překladač by nechal menší koleje jen díky vzduchovýmu odpružení? To si děláte legraci, ne? Je to dlouho, co jsem nějakej viděl, ale Annaburger překladač je velkej jak kráva. To je jasný že se to bude houpat. Jestli stejnejma tunama naloženej jakejkoliv jinej překladač se houpat nebude, tak klobouk dolu. A chci vidět tenhle překladač po 5 sezónách, uvidíme jak bude vypadat. Srovnáváte blbosti, majitel určitě tohle nestavěl, aby natřel Annaburgru frak, taky od toho určitě nečeká víc.
Jakub Medera   25.09.2009 07:53:32
Dovedu si představit, jak by to tu vypadalo, kdyby si každý mlel to svoje, to by jsme to tu mohli zabalit. S překladačem Chlagrospeed jezdili na prudším svahu navíc v obtížnějších podmínkách ( při sklizni kukuřice na zrno). Nejde o srovnání kolik uveze, ale jde o diskuzi o použitých nápravách a to srovnat mohu. To Zetor: Mně nemusíš říkat, jak je Annaburger velký, nejde o nějaké bludy co tu píšu. Co jsem viděl o to se tu snažím podělit, ale jestli jste zvyklí jen na chválu Annaburgeru a, že je nejlepší atd., tak pardon, že se sem pletu. Mějte sesmile
Martin Hruška   25.09.2009 08:50:10
Farmweb je ideální prostor pro diskuzi. kdo chce diskutovat a podělit se s ostatními o své zkušenosti je vítán. Takhle to aspoň vidím já. Problém je ale občas v tom, že se zde občas v diskuzi srovnává jabko s hruškou. V právě diskutované věci je to například objem 28 m3 = 22-23 t (Annaburger) v obilí a 25 m3 vůz kukuřici, sériově vyráběný Annaburger s velkými pneu ,versus prototyp vozu udělaného v podniku,navíc na menších pneu.

To je to, co správně podotknul Zetor. Zkušený odborník ,pokud chce porovnávat musí porovnávat na jednom poli ,ve stejnou dobu, se stejným traktorem atd.
Jinak takové porovnání je vytažení určitého detailu, bez toho ,že by se řeklo v čem jiném se liší.

Protože od roku 1998 něco dělám okolo překládacích vozů mám určité zkušenosti.Každý zákazník preferuje jiné požadavky, kterým se každá firma snaží přizpůsobit. Stroje se dělají na zakázku s různými nápravami a koly. Nejdůležitější ale je a na to se často zapomíná, objem korby a výkon překládacího šneku.

Nakonec něco k Annaburgeru. Tuhle značku prodáváme v ČR již od roku 1995, něco jsem s ní zažil a je logické, že se starám o to,aby vzkvétala a zákazníci byli spokojeni. To platí i o diskuzi, když někdo zmíni tuhle značku. Že ostatní firmy nevyužívají této možnosti je jejich chyba.

Jakube diskutujte,pište dál, nedejte se odradit, jen mějte na paměti, že k srovnávání různých strojů platí určitá pravidla(nahoře popsaná) .
zufik32   28.10.2009 12:30:17
za čím pak to taháte?
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0098710060119629.s