Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot SX120 IS, clona: f/3.5, ISO: 160, 1/1250s

ladriha   21.06.2011 22:43:21
TY SVĚTLA SE MĚ VŮBEC NELÍBÍ smile STARÝ KULATÝ VYPADAJÍ MNOHEM LÉPE PODLE MĚ
deutz215   21.06.2011 22:50:20
práveže...krasotinka
sabes15   22.06.2011 09:26:57
Velice pěkný a povedený traktor. Design traktorů všech světových výrobců se poslední dobou mění a zlepšuje, traktory jsou čím dal tím hezčí a zajímavější. Jsem fakt zvědavý jaký design budou traktory za pár let mít. smile smile
Jiri Rakus   22.06.2011 11:18:07
Nějak si všímám,že JD začíná designem napodobovat MF. Ale tenhle john se mi jako první líbí smile Je to věc vkususmile
SIKU   22.06.2011 12:24:07
... aj ja som si to presne povedal, že sa to dosť podoba na nové MF smile
sabes15   22.06.2011 13:06:23
MF jsou podobné akorát tvarem a umístěním ty dvě přední světla na kapotě, ale nic jiného bych řekl. Ale jinak jako povedený traktor. smile
asterixman96   22.06.2011 13:06:58
když zakulatí třeba i 8530 tak si myslím že to bude jako Challenger Mt685C ale je to jen mé zdání
sabes15   22.06.2011 13:13:39
V Americe už se vyrábí a prodává osmitisícová řada s tímto stylem světel na přední kapotě a neřekl bych, že to vypadá jako Challenger MT 685 C, ale je to taky jenom můj názor. Sice to je takový nezvyk, když to člověk vidí poprvé, ale za chvilku si zvykne. smile
mischicka   22.06.2011 15:11:15
Taky se mi novy design nelibi, prave proto, ze pripomina MFsmile
Tomas1   22.06.2011 15:19:35
Jeden tu vzpomene MF a už každý druhý to v tom vidí, nebo hledá za každou cenu další stroj který by se tomu mohl podobatsmile smile Když začaly první Rka tak většina lidí zase nadávalo že je to skoro stejné jak 8030, žádná změna a když je úplně něco nového tak zase se to nelíbí. Nechápu smile
mischicka   22.06.2011 15:25:15
Mozna proto, ze v tom ten MF design jesmile
téesák   22.06.2011 15:30:18
jáí nevim čemu se divíte, auta sou si taky podobný, letadla sou si podobný, všechno si je podobný, a proč? protože neni nic moc co vymejšlet aby to bylo uplně jiný, vždycky se to nějak podobat bude
další důležítá poznámka: na vzhled to nejezdí a většina kupujících si nevybírá traktor podle vzhledu (aspoň teda pevně doufám)
TomášJ.   22.06.2011 15:42:46
Můžu se zeptat v čem se to podobá MF konkrétně? Mě to zas silně připomíná Zetory, má to totiž hrozně podobně kulatý kola. Vidíte tu podobu taky?? smile smile smile
asterixman96   22.06.2011 16:57:18
to TomášJ. podobně kulatý kola smile ještě že je nemá hranatý
jorry   22.06.2011 17:00:48
Nechci být šťoural, ale kam se vytrácí dealery JD tak preferovaný dlouhý čumák a rozvor, který traktorům JD, konkrétně 8-řadě, zaručuje tak dokonalé rozložení hmotnosti a následné vynikající tahové vlastnostismile .
Tomas1   22.06.2011 17:02:23
Ono to bude asi tím, že tohle je konkrétně řada 7R, jinak stačí mrknout na nové 8R 2011 a nic se ti tam nevytrácí..smile
Zetor   22.06.2011 17:14:17
Jednak tu 8ku nevidíte, jak řekl Tomáš, a druhak, ono se to nezdá, ale ty traktory sou velký jak hovado. Měl jsem možnost vidět na vlastní oči traktor 6R, a tipuju ho na větší než 7030 Waterloo. A navíc tahle 7ka na obrázku má 300 koní, takže to prcek nebude...smile
Luke   22.06.2011 17:53:52
Tak toto sú skutočné novinky, to bude mať John Deere na Agritechnice samé nové stroje, úž sa teším čo prinesú ostatný výrobcovia. A hlavne na Claas.
Lucky   22.06.2011 19:01:16
nová 7R má větší rozvor než předchůdce 7030 ,sice to tak nevypadá jelikož převisy jsou menší u nové 7R, a u 6R ka jsou tři velikosti rámu jeden na bázi 4 válce, druhý na 6 válec menší šasi dříve typ 6930, a třetí je velký šestiválec z manhaimských 7030 premium.
Radek 8250   22.06.2011 19:54:16
Škoda,že neexistuje nějakej zákon proti napodobování tvarů přesně jak píše jorry zmizel převis a začíná to připomínat ostatní traktory i já ač nerad musím říct,že se někdo snaží napodobit tu značku traktorů kterým JD nesahali ani po kotníky a to stále mnou propagované MF. U osobáků jsme si na to tak nějak museli zvyknout momentálně se to začíná týkat i traktorů ještě,že ty náklaďáci zatím odolávaj velmi blízké podobnostismile
jorry   22.06.2011 20:39:35
Dobrá přiznávám, že jsem se spletl, ale jenom v typu. To nic němění na tom, o čem jsem psal.......přeci jenom už má 300ksmile . Prej se konkurence od JD učí......to spíš JD se stále snaží dohnat evropu. Začalo to loketní opěrkou u 8R...., teď se zkracujesmile
Radek 8250   22.06.2011 20:44:05
Sice teda s hodně velikým přemáháním ale musím říct,že tento JD nevypadá špatně ale stejně zůstávám věrný červeným traktůrkům i kdyby byl JD pozlacenej a vydržel 100 000Mthsmile
téesák   22.06.2011 21:15:32
furt nechápu čim se podle vás podobá MF, že má obdelníkový světla? to vje tak jediný a eště sou jiný jak u MF
zákon proti napodobování tvarů? jak by si asi chtěl aby traktor vypadal? aby měl kola na střeše, vejfuk mu čouhal zkrz kabinu a motor by tahal třeba za sebou na kárce?
schálně si skuste doma nakreslit traktor aby nebyl podobnej žádnýmu jinýmu ale aby odpovídal designově roku 2011 a uvidíme co vytvoříte, ty traktory sou uplně odlišný ale když potom postavíš všechny vedle sebe tak dycky budou na 2 podobný věci, to by museli bejt 2 značky a ne 50 aby byl každej traktor uplně jinej
a že zmyzel převis, stejně tam byl víceméně na nic, protože jak jsem na to tak koukal tak stejně měli motor za nápravou, tohle si myslim že bude ale stejně dlouhý, protože když sem viděl novou řadu 6R tak my přišlo že je to dost vysoký, měl snad 5 schodů do kabiny místo 2 a 3 co byly u starý řady 6030
Radek 8250   22.06.2011 21:39:12
No ne já jenom,že už i jelen se začíná více podobat všem ostatním značkám právě že jelen byl atipickej díky tomu převisu kterej je uplně na prd to asi všichni moc dobře víme. Nejde o to jestli se podobá nejvíce MF nebo komu koli jinýmu. Nejlépe to vystihl právě jorry ,že jelen začíná dohánět evropu. Vypadá to jak kdyby o převisy přestával být zájem tak musel pryčsmile
TomDuba   22.06.2011 21:47:12
to Radek 8250: Uf, dyť už to tu někdo psal, řada R8 ten převis stále má ...
Hamsa   22.06.2011 21:51:02
To Radek 8520:Poprosil bych o vysvětlení proč je ten převis na prd jak píšeš.Dík
Jano SK   22.06.2011 21:52:01
Kedze dnes jestvuje uz iba niekolko vyrobcov traktorov ( napada 6 globalnycjh..) a este menej firiem im dodava komponenty ( konkretne svetla mozno 2 alebo 3 firmy) bude si treba zvykat na to, ze vyvoj u traktorov je rovnaky ako u aut - velke koncerny = unifikcia vyroby = nizsie naklady.

Treba sa uspokojit s tym, ze u traktora ide hlavne o funkcnost a tej je prisposobeny design. Auta predavaju emocie, co by u traktora ( ..pracovnych strojov..) nemuselo byt..
Radek 8250   22.06.2011 21:55:23
to TomDuba: Je jen otázkou času kdy ho mít nebude ale omlouvám se že jsem jsem si komentu o tom převisu nevšiml. Převisy jsou na ústupu protože když lze udělat traktor 8mičkový řady o 370 koních bez převisu tak proč do budoucna ten převis stále dělat i u JDsmile
Radek 8250   22.06.2011 22:07:12
to Hamsa: A ty výš o nějakých jeho kladech? Bylo mě jasný,že se zřejmě toto bude řešit,že někdo z vás namítme třeba na téma dotížení přední nápravy že? Na prd by nebyl pouze v případě,že by se to vykompenzovalo menším rozvorem kterej je u JD s převisem minimálně stejně velkej né li delší jak u tohoto JD. Takže já osobně nechápu proč by ten traktor měl bejt zbytečně dlouhej kvuli dotížení přední nápravy rozhodně ne v dnešní době předních TBZ u některejch značek (konkrétně MF) i nádherně integrovanejch do konstrukce traktoru. A hlavně si mužu vybrat jak velkej hmotnostní převis momentálně potřebuju díky nespočtu hmotnostních variant kosteksmile
Zetor   22.06.2011 22:08:43
Převisy jsou na ústupu, jo? To, že něco lze udělat s výkonem 370 koní ještě neznamená, že to je funkční. Až uvidím nějaký MF 8480 pracovat na 710kách s 10 radličnejma pluhama, tak se budu bavit o tom, že to jde i bez toho "převisu".

Ten převis dělá z JD nejlepší traktor do pole, to ti potvrdí snad každej, i uživatelé konkurenčních strojů. A o prototypu "bezpřevisového" traktoru s 350 koňma, T8040, o tom se tady rozepisovat ani nebudu. Viděl jsem, stačilo mi to...smile
Standa Kučírek   22.06.2011 22:11:56
To Zetor: převis=čumák vysunutej před přední kola, čili motor nad přední nápravou...
Hamsa   22.06.2011 22:16:09
To:Radek 8250 Děkuji za odpověď je dostačující,bohužel některé traktory i kdyby měly plný dvůr kostek tak bohužel nikdy nebudou mít tahový výkon jako JD řady 8000.A pokud mi to někdo dokáže budu jen překvapen.Jen pro informaci by mě zajímalo cím se živíš.
František Stoklas   22.06.2011 22:17:05
ten previs u 8R je predsa daný polohou motora, nie? To isté u Case Magnum. Radek, ty máš začervenané oči smile Ináč pre mňa je séria 7R jasnou odpoveďou na výzvu, ktorú dal všetkým výrobcom Fendt, keď uviedol na trh v triede 200-300 HP svoju sériu 800 smile myslím, že John Deere dal na túto výzvu razantnú odpoveď smile
A ejha, kým som stačil napísať koment, niekto ma už predbehol...
pepe220   22.06.2011 22:22:09
Jestli se tady bavíme o převisu u sedmičkový řady, tak pokud mě paměť neplete první a druhá generace převis nemá, ten vznikl až u 7020 a 7030. Převis byl typický od začátku u osmičkový řady a stále zůstává jen se změnila kapotáž.
Zetor   22.06.2011 22:23:32
To Standa: Díky, už chápu víc, no platí to stejně.

Jinak tenhle traktor není na polní práce, to nemá mít na to dělanou konstrukci. To je na nějaký lehký setí a hlavně do dopravy. Z těch prospektovejch videí se mi líbí agregace se Samsonem PG 25. Do hadicovýho aplikátoru super stroj. Do radliček ne, s tím by kloudně nehnul.
TomášJ.   23.06.2011 01:04:11
to Radek8250 to byste se tipuju ani hádat nemuseli. Protože by to p.Hamsa vyhrál. Ono je možná někdy lepší si nejdřív zjistit s kým a jak se bavíš, než se tak začneš bavit smile smile

A to že JD v tahu nemá konkurenci je pravda. Za dobu co fotím jsem viděl něco traktorů a JD 8x20 se mě zatím líbily nejvíc. Btw a nejsem příznivcem zelený barvy, ale tý červený jako ty taky ne i když se mě líbí jejich design smile

Jen nechápu co tu vlastně řešíte, že jsou JD 8 snad nejlepší polní tahače musí vědět každej. to Radek sory, nemůžu si to odpustit, proč když je MF, tak strašně dobrej, používá technologie tři roky starýho Fendta smile smile
Radek 8250   23.06.2011 07:58:48
Tak to sory ale nemohu mít přehled o všech uživatelích FW co kdo je zač ono jich není zrovna málo. Když už jsme u toho Fendta tak vím o člověku kterej v podstatě nic jiného než Fendta neuznává ale je to věc názoru a je to začarovanej kruh. Žiju v domění, že když vezmu dva traktory různých značek o stejném výkonu,stejné hmotnosti,stejným procentuelním rozložením hmotností na nápravy,stejné obutí,tlak v pneu atd.... Tak přeci ten tahovej výkon musí být když už ne uplně tak přibližně stejnej ne nebo v čem je rozdíl?
stenlynko   23.06.2011 08:38:11
uvidíme čo ako poľný ťahač povie nový NH T8... motor posunutý dopredu, za čo bol starý NH dosť často kritizovaný, taktiež sa posúva predná náprava, nemuselo by to byť zlé pri dobrom doťažení, len aby sa nemusel otáčať na susednom poli, ktovie, ako to bude s rajdom smile pri tom rázvore náprav smile
Honza.S2   23.06.2011 12:34:08
Jaké traktory měl John Deere než v roce 1995 přišel s koncepcí řady 8000?
Řadu 55 s dlouhým rozvorem a motorem hodně vpředu. A jakej to byl tahoun, na 190 a 220 konísmile Na to často vzpomínají řidiči v dobrém, se sedmiradličným pluhem v kopcích neměl konkurenci.
To Stenlynko: na T8 jsem taky zvědavej, ale víš co by se mělo hlavně zlepšit...smile
Jano SK   23.06.2011 13:29:20
TomasJ: Konkretne ake 3 roky stare technologie Fendt dnes pouziva MF ?
Jano SK   23.06.2011 13:42:39
Este poznamka ku tej vecnej debate, ktory traktor je "lepsi" ( ak teda je vobec jasne, co si kto predstavuje pod slovom "lepsi")

Objektivne sa daju porovnat iba navzajom stroje v konkretnych podmienkach ( testovanie na tom istom poli, tej istej trase a pod). A treba aj vediet, ktore hodnotene kriterium je podstatne - napr.stroj lepsi v tazkej tahovej praci ( PowerShift ) asi bude mat problem pri doprave oproti Vario a pod.

Porovnavat stroje v roznych podmienkach s roznym rokom vyroby ( a inou emisnou normou,ktora vyrazne ovplyvnila spotrebu ) je bez vypovednej hodnoty.
Jiri Rakus   23.06.2011 16:44:10
Tak jsem se dnes na výstavě osobně setkal s T 8 a byl jsem hodně,ale hodně překvapený,co je to za monstrum! šíleně vysoký a velký traktor. V kabině je tolik místa,že za sedačku by se ještě dala píchnout jedna sedačka.Do traktoru vede 5 schodů a z něho je výhled jako z mrakodrapu. Každopádně kdybych to dostal,tak s tím jezdím max 15KM/H,než se na tom neučím. Nic méně byl jsem zklamám z podávání informací,kde prodejce mi nebyl schopen vysvětlit věci kolem Ad-Blue,co ten traktor měl a umí. Chyběly i prospekty. Takže nic na plat.
TomášJ.   23.06.2011 16:49:05
to Jano SK mrkni na stránky Agco, já už radši nebudu dál rozohňovat vášně protože, kdybych to sem všechno vypsal zas by se valila hromada zbytečnejch komentářů, že to není pravda. Ono takhle už stačí, že tu máme plno designovejch guru, který tu píšou kraviny smile smile smile smile
Jano SK   23.06.2011 16:51:40
To TomasJ: napis mi to na SZ aby sa nesirili vasne. Na stranky AGCO som pozeral...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.01012396812439.s