Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 10 lidí.
George8030   24.06.2009 17:18:03
zajímalo by mě,jak u Vás řešíte dopravu s timhle Tčkem???smile smile ... protože co mě bylo řečeno,v takovéhle úpravě by neměl správně na silnici v ČR ...
TomášBoura   24.06.2009 17:35:21
jakou myslíš upravu? unás 9530T normálně jezdí po silnici
Petr K   24.06.2009 17:36:52
No to sice jezdí ale teď jde o to, zda na silnici smí jezdit. Jak by se jinak dostal na pole...
GTA   24.06.2009 17:41:09
Řekl bych, že mu chybí světla a ty šrafované červenobílé cedulky pro vyznačení obrysu stroje.
Zetor   24.06.2009 21:58:38
Tento pásák má techničák, takže tady si myslím že končí diskuze o všeljakých tabulkách a další koninách. Policajti si myslim dojdou jen na otázku na techničák. Takhle přesně by mělo fungovat schvalování strojů....smile
Martin 82   24.06.2009 22:07:55
Zetor: a kde má obrysová světla? vidím špatně, nebo tam nejsou? potom nesplňuje podmínky pro provoz na pozemních komunikacích.
Zetor   24.06.2009 22:09:55
smile A na co se policajti budou ptát? Na techničák, nebo na obrysová světla?smile Ten techničák má pokud vím legálně... smile
Martin 82   24.06.2009 22:14:42
když proti němu pojedeš v noci, tak na co ti bude že to má techničák, když jasně neuvidíš jak je ten traktor široký.
pepe220   24.06.2009 23:11:58
Martin 82 má pravdu, nesplňuje, leda že by měl v techničáku zapsanou vyjímku, že nemusí mít obrysovky, o čemž pochybuju. Techničák má kde co, tak například já v zimě jezdím s rolbou na úpravu sjezdovky, ta má taky techničák, šířka i s pásama je přes 4m a asi težko s tim můžu na silnici, že? Ono se to tak nějak toleruje, ale jen do tý doby než se něco stane, pak to odnese řidič i když vůbec neměl vinu
George8030   24.06.2009 23:54:58
tento dotaz jsem vznesl proto,že vim co jsme měli starostí ve státní zkušebně s naším předváděcím JD 9530T a co vše se na něj dodělávalo a na 9330T (na ten jen vzduch pro přípojné vozidlo a obrysovky) ale 9530T má ještě omezení na přepravu kvůli šířce a hlavně na silnici pro přepravu bude nuceno nastavovat tempomat na max 1700ot/min kvůli hlučnosti,protože prý motor je defakto odkryt a má velkou hlučnost k okolí ... oproti 9330,kde je motor částečně krytý velkými koly smile a ten 9330 na kolech 800kách nemá žádná omezení,splňuje prý požadavky ...ale na obou se musel dodělávat vzduch pro přípojné vozidlo (ikdyž nevim co 25tun na pásáku přetlačí,ale budiž musí to být) a ty obrysovky vpředu a vzadu smile ....takže je mi záhadou,že by tento pásák JEN tak dostal tehcničák pro provoz v ČR na pozemních komunikacíchsmile
a ještě mi nepřijde šťastné řešení potkávacích světel pro provoz na pozemní komunikaci ... JD řady 8030 to má si myslim v pořádku, v prostředku masky potkávací na silnici a jinak pracovní ... ale jezdit na tuhle pracovní řadu na silnici ... je krása,jak je od toho vidět,ale na silnici proti jedoucí auto defakto nevidí,kam se řídí,jak hodně to osvětluje ... jako řidič pásáku bych si liboval ve viditelnosti,ale řidič proti jedoucího vozidla,asi bych zastavil a ty světla mu vybil smile fakt proti neni nic moc vidět ...
Zetor   25.06.2009 00:36:30
Prozradím zde tedy to tajemství, jak tento pásák k techničáku přišel. Je to prosté a píšu to tak, jak to bylo vysvětleno mě. Pásáky dovezené STROMem musí projít českou zkušebnou, nebo splňovat ty její podmínky... Tento pásák ale STROM nedovezl. Byl to individuální dovoz, teď nevím jestli přímo majitele Agrocentra... Nicméně jelikož se nejedná o generálního dovozce, nýbrž o soukromou firmu (nebo o konkrétní osobu - teď nevím), tak pro vydání techničáku stačí schválení jakékoliv zkušebny v EU. No a nějakou tou zkušebnou takový pásák prošel, takže NO PROBLEM. Pokud jsem to trošku zkomolil, můžete to někdo upravit kdo to víte přesně. smile
xhlel   25.06.2009 10:05:16
I když to je přes individuální dovoz a bude jezdit ve zvláštním režimu, musel projít zkušebnou, jak píše Zetor. Ale trochu mě překvapuje, že např. nejsou vyznačeny obrysy zepředu a možná jsou i blinkry moc daleko od vnějšího rozměru, ty by šli dát do vyjímek. Ale ty obrysy, na ty se mi vyjímka nezdá...
chomyz   25.06.2009 17:20:47
Mám pocit, že se tu trošku slučují náležitosti tzv. hromadného schvalování, které si obvykle řeši importéři a je dosti finančně (a požadavky) náročné a náležitosti schvalování při tzv. individuálním dovozu (byť třeba nového stroje a byť třeba opakovaném pro více kusů)?
Jano SK   25.06.2009 21:02:57
ZETOR: Ci je to individualny dovoz alebo hromadny cez importera je iba jedna platna vyhlaska, ktora hovori, co moze a za akych podmienok ist na cestu. Takze sa nejedna o podmienky skusobne, ale podmienky zakona, ktore stroj musi splnovat. Skusobna iba posudzuje, ci stroj vyhovuje tymto zakonnym podmienkam alebo nie. Nepoznam presne pravidla, ako to je to v CR, ale u nas na zaklade protokolu zo skusobne, ktory ak potvrdi, ze stroj splnuje podmienky zakona, ministerstvo dopravy vyda ZTO (zakladny technicky opis) a importer potom moze vydat TP (alebo urad dopravy pri individualnom dovoze). Neviem, ake su u Vas moznosti obist skusobnu a pod., ale nasledne by som nechcel riesit veci, ak sa stane nejaka nehoda a pod....
Zetor   25.06.2009 21:18:22
Ale tady se nic neobchazí, tady se pouze použijí pravidla jiné zkušebny... A to je smysl EU, unifikace, co schválí jedna instituce v EU by mělo platit po celém jejím území. Já jen prodávám jak jsem koupil. A nebo je druhá možnost, vyjednat si na provoz těchto strojů výjimku od úřadů, tak jak to dělá Višňové. S tím prý taky není problémsmile
Jano SK   25.06.2009 21:46:34
ZETOR: pokusam sa to prave povedat: PRAVIDLA NEURCUJE SKUSOBNA. Pravidla su urcene zakonom (vyhlaskou) a urcuje ich ministerstvo = vlada. EU unifikacia znamena nieco uplne ineho - ak kupis stroj VYROBENY v EU (auto, traktor a pod..) a preslo to globalnou homologizaciu niekde v krajine EU, potom ta homologizacia plati pre vsetky krajiny - dokladom o tom je COC (certificate of conformity), ktory vydava vyrobca ku kazdemu stroju a na zaklade neho sa potom vyda TP. Tento JD nie je stroj vyrobeny v EU, preto nemoze mat COC certifikat. Ak aj presiel nejakou skusobnou niekde v EU, tak ten protokol je platny iba pre tuto krajinu, pretoze stroje vyrobene mimo EU este podliehaju narodnemu schvalovaniu - kazda krajina EU ma este svoje pravidla - nepoznam podmienky CR, ale tu sa nejedna o prkotinu ako farba nejekaj kontrolky alebo certifkat sklicka osvetlenia SPZ (lebo aj to je sucast protokolu) - 3.5 m na ceste je trochu ine kafe, takze ma naozaj zaujima ako vyzera takato vynimka zo zakona a kto a preco ju udeluje..
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0063240528106689.s