Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Panasonic DMC-FZ18, clona: f/5.6, ISO: 100, 1/400s


Tuto fotografii hodnotilo 38 lidí.
Tomáš Kučera   20.01.2010 15:27:50
Mohl by mi prosím někdo přiblížit původ tohoto vozidla? Popř nějaká technické informace.smile
Tatra-Agro   20.01.2010 15:35:49
tieto autá u nás na Slovensku mali pomenovanie Žuk-jeho názov je FKC-Lublin..........a bol vyhotovovaní vo veľa verziach u nás na družstve ho mali napr.ako pojazdnú dieľnu,a sused ho mal ako valník z plachtov.......ale ked som bol v Poľsku tak sa to tam týmto strojom hemžilo od smetiarov,cestrárov,mraziarensky,skrinový.....ak som niečo povedal zle opravte masmile
zetor-master   20.01.2010 17:57:34
moj starky mal žuk ako pojazdnu dielnu
smile
GeorgeT91   20.01.2010 18:08:00
Taky jsme měli kdysi dávnu Žuka, 2 litrový benzíňák. Tady kousek za hranicema v Polsku jich stojí asi 5 vyřazených...
Tomáš Kučera   20.01.2010 22:01:09
Díky pánové
chomyz   22.01.2010 15:56:03
wow Žuk na FW neuvěřitelnésmile Tohle už je ta novější "faceliftovaná" verze, původně tam byl spodový motor 2120ccm 50k z Warszavy (což byla de facto licenční Gaz Poběda) a tříkvalt (tenhle starší model měl tu velkou mřížku na masce (dnes tzv. tuningový grilsmile ) a po modernizaci následoval motor o stejném objemu, ale OHV a 70k, tříkvalt zůstal... Dovoz těchto předchůdců Lublina do ČSSR byl ukončen v roce 1975, ale v PL se modernizovaná verze vyráběla až do 90.let...smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0041558742523193.s