Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.
JOhn Deere 8100   27.07.2009 12:06:53
To je soupravasmile
chomyz   27.07.2009 12:28:36
Velmi hezkésmile Tak už mě někdo předběhl v praktickém provedení, tohle máme teoreticky namyšlené několik let, jen mít ten tandemák s bočním sklápěním a origo výbavou pro druhý vlek... Při dnešním počtu volných autovleků celkem finančně zajímavá možnost zdvojnásobení kapacity. Zajímalo by mě, co je zač ten tandemák, zřejmě dovoz, snad ne nějaké samodomo. Škoda jen, že naprostá většina výrobců dělá tandemové třístranky jen s délkou korby kolem 5m (snad kvůli tamním předpisům o délce 3-článkové soupravy?) a s delší korbou jsem objevil zatím jen Conow, Fortunu a Brantnersmile
téesák   27.07.2009 16:53:40
asi to bejt může protože mi máme za novim návěsem (r.v. 4/2009) závěs a všechny ostatní přípojky a je to homologovaný pro provoz na našich silnicích takže to bejt může, důležitý je akorát že to nesmí přesáhnout dýlku 20 metrů a to co řikáš ty se týká klasickýho autonávěsu a ne traktorovejch
chomyz   27.07.2009 17:39:56
to téesák: ta délka je max. 22m. Za návěsem přívěs jo, za přívěsem návěs pokud vím tak ne, i když jeden znalý člověk z branže udává i tuto možnost... Jinak naprostá většina těchto návěsů se dělá do horního závěsu traktoru, takže by to teoreticky šlo, ale závěsy na přívěsech resp. jejich uchycení nejsou dělané na svislé zatížení 2t. A jinak přívěs za návěsem můžeš tahat i u autonávěsu, pokud je to tak návěs uzpůsoben a schválen, ale tato možnost se u nás až na absolutní výjimky nevyužívá (možná zatím).
téesák   27.07.2009 18:42:35
no u autonávěsu ho sice mužeš tahat ale překročíš už tu dýlku a tahat návěs za přívěsem my příde nesmysl už z toho hlediska že budeš mít hodně velkej poloměr zatáčení ale ve vyhlášce to pokud vim zakázaný neni a ta dýlka se teda změnila ne? vždycky mi všichni řikali že je to 20metrů
medulin   27.07.2009 20:11:40
Kdyz sem tady u tech kluku byl zrovna jeden naves rychtovaly a druhy meli hotovy. Co si pamatuju rikal ze to je naves za tatru a ze zazadali u panavu o prestavbu za traktorovy naves. Korba bude myslim samodomo.
chomyz   28.07.2009 07:59:20
to téesák: dýlka se nezměnila už hezkých pár let: traktor s 1 přívěsem (návěsem) 18m, traktor s přípojným prac. strojem taky 18m, samojízdný stroj s podvozkem pro přepravu pracovního zařízení (tzn. kombajn) 20m a souprava se dvěma přívěsy nebo s návěsem a jedním přívěsem 22m. Přeber si to jak chcešsmile popravdě taky jsem nenašel nikdy přímo paragraf, který by zakazoval návěs za přívěs, obecně se to tak traduje, ono popravdě traktorový návěs je z hlediska legislativy spíš přívěs s nápravami uprostřed! A délku nepřekročíš ani u autonávěsu, pač pak pro tebe neplatí 16,5 ale 22m. Ale využívá se to opravdu minimálně,jediný o kom vím že takové soupravy jezdily za Liazkami s tzv. "kárami"mezi jednotlivými závody Škody Ml. Bol. Pozor - neplést tuto dávno platnou možnost s tzv. supertrucky, které se v souč. zkouší (na základě výjimek) v mnoha evropských státech a mají povolenou délku 25,25m (v ČR např. Rovotrans opět pro Škodovku).

to medulin:toho jsem se právě obával, že to je upravený přívěs TS 18. Nejde o to, že má schvál. přestavbu za traktor, to je běžná (byť čímdál víc drahá) záležitost, ale to že tento přívěs nemůže za sebou už nic tahat a pochybuji, že to mají konstrukčně a papírově posvěcené...
FarmaBlazek   28.07.2009 10:20:58
papírově jo to posvěcené pokud je to zapsané v TP a to je. Neboj se že by jsme lezli na silnici s něčím co je o papíry to už dnes nepřipadá v úvahu. Tandem se vozí první aby dotížil traktor což vlek nedokáže. Jezdíme 2 totožné soupravy jedna za 930 a druhá za 926.
chomyz   28.07.2009 11:19:19
to FarmaBlazek: Super! jestli se vám to povedlo zapapírovatsmile tak to jste hoodně dobří, zbytek si dovolím otravovat po SZsmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0047471523284912.s