Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D300, clona: f/6.3, ISO: 200, 1/160s, 18mm


Tuto fotografii hodnotilo 17 lidí.
forterra 12541   06.12.2009 21:16:58
tenhle byl i u nassmile smile smile
mistopesto1   06.12.2009 21:29:52
u nás na Kačině byl o žních
Dubinek   06.12.2009 23:55:41
mistopesto 1: Máš pravdu měli sme ho pujčenej na žně v ZOS Kačina tahal ho pan Pospíšil za Fendtem 936.Byla to nádherná agregace.Chtěli sme ho kupovat,ale bohužel je to moc velké.Jinak sem slyšel,že tento Annaburger nedokáže vytlačit písek.Nevím co je na tom pravdy jestly máte někdo stím skušenost tak mužete i napsat SZ.smile
alda   07.12.2009 01:04:20
No náš konkurenční návěs z výtlačným čelem už převážel písek, zeminu, saturační kaly, vápno, kameny a dokonce kusy starých panelů, stavební suť, obiloviny a senáže. Po počátečních potížích z podvozkem návěs šlape v pohodě. Myslím, že nasazení 2400hod/rok je toho důkazem. Nevím jak je to u Schub-max, ale u našeho návěsu jde z výtlačným čelem i část podlahy tudíž není potřeba až tak velká výtlačná síla. No a objem korby je u našeho ASW 288 Gigant zhruba stejný. Používáme ho už čtyři roky. Škoda jen, že nemá zvedací nápravu.
Martin Hruška   07.12.2009 08:59:11
Zkušenosti s čirokem nemám, co je ale ještě více zajímavější pro pěstitele cukrovky a zároveň uživatele bioplynové stanice je možnost skladování cukrovky ve vaku AG-Bag a následné využití (nadrcení) a "zkrmení v bioplynce".
Cukrovka má díky své energetické hodnotě nejvyšší využití energie z 1 ha. Vzhledem ke qvotaci se nyní tzv. C cukrovka vyplatí spíše "zkrmuit" v bioplynce než dodat do cukrovaru.
Martin Hruška   07.12.2009 09:29:38
Pro Dubinek: Jen krátká reakce. Tento vůz je opravdu velký .Zatímco Flegel 288 má podle údajů výrobce 45 m3 tak tento má o 10 m3 více, podobně je to i v porovnání 268 (31 m3) a HTS 22.17, který má 40 m3.

Pokud jde o písek nemám zkušenost. Ani mne to nenapadlo,protože tento vůz je čistý speciál na zemědělské suroviny. Pro stavební materiál máme jiné speciály s korbou o výšce jen 1 m a materiálem z Hardoxu.

Dost často se v našich končinách stává, že se zemědělským vozem chce podnik vozit i stavební materiál ,což není zcela dobré a má to vliv na opotřebení vozu.Málokdo zapomíná, že písek a štěrk mají hustotu 1,5 -1,8 t/m3!!!!.

Dubinek   07.12.2009 11:43:17
Pro Martina Hrušku:Martine mi by sme tento návěs koupili,ale bohužel by sme ho využili hodně málo.Jen senáže,siláže,cukrovka,hnůj a žně.Kdyby to umělo vytlači šterk písek tak ho berem hned.Mysleli sme aby sme ho taky využili přes zimu,ted by se nám hodil pro výstavbu bioplynové stanice,ale bohužel.Ja říkáš ,že máte na to jiné specialy i s jinéma nástavbama.smile
Martin Hruška   07.12.2009 16:18:18
Pro Dubínek: Kupte si výměnný systém Multi Land Plus s normální korbou se zesílením, jednostrannou. Kolega Chomyz by tě mohl informovat co všechno Annaburgery v Jevišovicích odvezly. Je blbost toto vozit v této vysoké a dlouhé korbě.
stavvo   07.12.2009 18:27:37
jo to je něco jinýho než Liaz s nástavbou smile
chomyz   08.12.2009 17:19:37
to alda: tak to mě hodně zaujalo co píšeš že jste v tom všechno vozili, až dosud jsem za hlavní nevýhodu běžných výtlačňáku jakékoli značky(tedy nikoli speciálů na hlínu jaké třeba dělá i Fliegl nebo velkoobjemáků jako Schub-Max!) považoval právě nemožnost nasadit je na "hrubší" prácesmile Nepředpokládal jsem, že by někdo našel odvahu a zkoušel vozit to co píšeš, jestli to fakt jde (samozřejmě pouze jako doplňkové využití), tak mě to docela překvapujesmile
alda   08.12.2009 20:36:56
To chomyz: Teď v cukrovaru odváží denně zeminu, saturační kaly i vápno vozil, ale je pravda, že to vápno se dost lepilo jinak celou kampaň odváží na skládku (odpad z odlučovačů) to je kamení řídká hlína prostě sračky a ničím jiným to nešlo vozit. Vše můžu doložit fotkama.
Přes zimu jezdí asi dva měsíce v Opavském podniku Rašelina a vyváží po zemědělcích rašelinu a odpad z čističek. Když jsme na jaře bourali vepřín tak odvážel i stavební suť. Měl vyklopenou bočnici a nakladač dal na spodek jemnější suť a nahoru hrubší dokonce i kusy panelů. A jak jsem už psal tak problém jsme měli první rok z podvozkem (hydraulické pružení) nyní máme už tři roky vaky a zatím bez problému a dvakrát jsme měnili těsníci gumu na čele. Umíme i z traktoru posouvat celou trojnápravu dozadu asi o necelý metr je to super věc např. u rozmetání šámy kdy se odlehčuje traktor a v zimě, když třeba neujede.
Podle mě obrovská výhoda oproti konkurenci je v tom, že ze začáku jde z výtlačným čelem i část podlahy asi 1/3 tudíž není třeba tolik síly na vytlačení materiálu.
No musím se přiznat, první dojem když nám ho dovezli tak nic moc, dílenské zpracování hrůza, ale dneska by naši chlapi neměnili a opravdu se za tu dobu osvědčil. V noci vezme na pole šámu anebo řízky vytlačí a jede. Měli jsme tu dva roky Anu tridem a traktorista furt běhal z lopatou a čistil přilepené řízky a šámu a na pole měl obavy sypat, aby to nepřevrátil.
Tolik o Fliglu a mrzí mě, že kromě pana Hrušky tu nikdo nenapíše praktické zkušenosti taky o jiné dopravní technice než je Anaburger myslím, že na trhu jich je dost a taky kvalitních.
Martin Hruška   08.12.2009 21:38:52
Pro alda: Tenhle případ znám dost dobře. vaši pánové ředitelé byli v Annaburgeru a pak zajeli k Fliegelovi a koupili si napřímo dva vozy, pokud mně paměť neklame.To bylo v době kdy Fliegel moc nevěděl, že existuje hydropneumatické opdružení, ale přesto vám dodal svůj prototyp odpružení,který nefungoval. Pokud by Vám namontoval originál BPW, byla by cena vozu úplně jiná a troufam si říct podobná. Navíc s profi servisem v Oticích a bezproblémovou zárukou.
Nechci to tady rozmazávat, to co jste měli půjčené byl výměnný systém s korbou z Otic. Perfektní podvozek s daleko větší stabilitou než máte na vzduchu, o tom mně nemusí nikdo přesvědčovat. Od nás již nikdy nedostane zákazník vzduchem odpružený podvozek, protože ten do zemědělství nepatří. Pokud jezdíte 90% po silnici OK ,ale stačí se zeptat traktoristy, pokud je trochu soudný tak ti to potvrdí jaký je rozdíl mezi Profi hydraulikou a vzduchem.
Zajímala by mne otázka dávky u šámy na ha a jaký záběr realizujete. Někde jsem se dočetl že příkon rozmetacího adaptéru u Flieglu je 70 kW což se mi zdá trochu moc.

Jinak k tomu odvozu suti a dalších materiálů jsem spíše skeptik, protože jsem již dodával pár speciálů na zeminu. Když znám tlouštku plechu podlahy a postranic, tak je to do budoucna spojeno s daleko větším opotřebením . Hardox 6 mm je hardox!!!
Toto mi nikdo nevymluví. Kolik t zeminy nebo suti jste v tom vozili?
alda   08.12.2009 23:18:11
Přehled mám o šámě a to zhruba za čtyři roky převezl a rozmetl jenom v našem podniku asi 1500t ročně a v odvozní lince asi 1000t ročně = celkem 10000t. Já si myslím, že šáma je něco jako zemina mají podobnou měrnou hmotnost akorát je šáma masnější. Dávku máme asi 50q/ha a šířka rozhozu je asi 20m. O tom příkonu nevím, ale naše 930 v té šámě dost mrčí. Dále to je odpad z cukrovaru tj. kamení a hlína z praní řepy, stavební suť, kořínky asi 3500t ročně. Co se týče opotřebení korby tak boky jsou sendvičové v případě prodření se pouze vymění jeden plech. Podlaha je klasický plech tl. 4mm když se prodře ten tak se zavaří, anebo vymění.
Na opravu polních cest používáme škváru a vápenec kdy si přes kampaň navozím deponii na středisko a na jaře , když je čas tak opravujeme. Na to se hodí Fliegel bezvadně traktor jede pomalu a pustí vytlačovaní a škvára, anebo vápenec se sypou v rovnoměrné vrstvě pak to KNAčko jenom rozhrne toho je asi 300t.
Pak tu máme cukrovku, obilí v sousedním podniku siláže a senáže atd. No myslím, že náš Fliegl má toho dost za sebou a doufám že i před sebou.
chomyz   10.12.2009 16:00:58
to alda: díky, je vidět, že máš přehled, hodně slušné využití technikysmile Věřím že na lepivé materiály to čelo může tu korbu pěkně "vypucovat", docela mě překvapuje, že se ty těsnění mění tak málo častosmile Jinak koukám, že chytáte v cukrovaru docela zajímavé kšeftysmile
Martin Hruška   10.12.2009 16:47:16
Pro Chomyz: v téhle firmě je to trochu jinak, protože mají na starosti dopravu řepy v cukrovaru, takže si přidělují praci mimojiné sobě. Doufám ,že se nepletu, už dlouho jsem nebyl v Opavě.
alda   11.12.2009 03:22:55
No ne jenom dopravu řepy, ale vyorávku, nakládku a čištění, nakládku vedlejších produktů v cukrovaru a další aktivity spojené z cukrovkou.
Pan Hruška má pravdu práci si přidělujeme sobě. Ta doprava Flieglem je spíše jako doplněk na vožení odpadu, vyvážení nepřístupných skládek vožení řízků a šámy v noci na pole a rozmetání řízků. Jinak ho posílám max do 25km, ale ideální je vzdálenost kolem 10km.
Daleko lepší je na tom Siga. Od Ropy Mause je schopná udělat velice slušný výkon a jízdní vlastnosti parádní a díky docela slušné agregaci je slušná i spotřeba na to co vozísmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0063469409942627.s