Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON COOLPIX S2500, clona: f/3.2, ISO: 80, 1/800s


Tuto fotografii hodnotilo 5 lidí.
TomášJ.   24.01.2013 20:43:10
Tohle se v ČR málokdy vidí a přitom objemem to strčí do kapsy nejeden velkej návěs. Sice utužení asi určitě žádná hitparáda, ale využití potencionálu traktoru je zde velmi dobrýsmile Takovýto odvozce udělá za málo peněz poměrně hodně muzikysmile
Standa Kučírek   24.01.2013 21:26:17
Jenže manévrovatelností a stabilitou zase hoodně tratí smile
David Horáček   24.01.2013 21:47:14
Jediná nevýhoda těchto vleků je couvání a utužení půdy(oproti návěsům). Jinak manévrovatelnost a stabilita zase tak hrozná není. Z minulých let se dá říct, že ty to vozy projeli fakt hodně, aniž by vznikla nějaká kolize(samozřejmě že návěs je návěs). Také se rád překlápí u vysýpání, ale jak zmínil TomášJ. za málo peněz strčí do kapsy nejeden návěs (jako je např. Krampe BB700). smile
Martis   24.01.2013 22:03:27
Mě by taky docela zajímalo, jak je tomuto doporučen zákon na provoz po pozemních komunikacích. Pokud si pamatuji tak bejvávali takovéto soupravy na silnicích zakázány (pokud se nemýlím). Dnes nevím jak to u těchto případů chodí, co se změnilo a zda k tomu stačí ŘP. skup. T smile
TomášJ.   24.01.2013 23:10:28
JJ je mi naprosto jasný, že to uplně ideální nebude, ale jako alternativa mi to přijde velice zajímavý. Přímo u nás by s tím asi jezdit nešlo, v létě jsem viděl jak 100k traktor nemoh vytáhnout ve větším kopci ifák jetele a řazačka na něj věčně čekala a tady je vidět že i 100k traktor tahá po rovině dva. (podotýkám, že nebylo mokro spíš naopak). smile
sumbum   25.01.2013 13:30:17
To Standa Kučírek
Co se týče couvání, souhlas. Tahal jsem ale s Forterrou 9641 ifáckej vlek ke štěpkovači a musím říct, že na schyl vydrží skutečně neuvěřitelné věci. Je pravda, že na nejhorším místě, co jsem jezdil se vozila suchá štěpka (na voze bylo cca 4-4,5 tuny), vydržel ale skutečně velký náklon...
David Horáček   25.01.2013 18:06:47
Jak to je se zákonem to nevím, ale tady to určitě nějak ošetřené bude, jelikož podnik hospodaří i na polích cca 30Km vzdálených a tyto vozy normálně jezdí takovouhle dálku se senáží i po státních silnicích. Dnes známí přišel ze školení a normálně s ŘP. skupiny T může mít dva vleky. A co se týče mokra tak traktory okolo 100k museli tyto vozy rozpřáhnout. Tyhle vleky zapadají jako první a díky těmto pneumatikám jdou v mokru dost těžko.
Mirec   25.01.2013 20:01:14
Tak to máte ešte fajn, na Slovensku je to len 22m a ako sa tak pozerám na tú súpravu,,, tu by to už mohol byť problém smile ... ale je pravda, že podobné súpravy len s klasickými obilnými vlečkami (autovleky, 9tonky) u nás niektoré podniky (napríklad pána Becíka) používajú,,, tak zrejme sa do toho poťažme zmestia...smile
cendar   25.01.2013 21:13:18
Vyhláška o schvalování tech. způsobilosti č. 341/2002 Sb. určuje paragrafem 16 maximální možnou delku soupravy se dvěma přívěsy nebo s návěsem a jedním přívěsem - 22,00 m.
Takže i pro ČR platí hranice 22,00 m. smile
Hodnota 25,25 m je pro Skandinávii a Dánsko
Jiri Rakus   26.01.2013 09:50:22
Ono je to trošičku zrádné. Za jednoosým návěsem se nesmí tahat už nic víc. Ale třeba za 2 osým už přívěs dát můžete. pak je limit 22m na délku soupravy. Ovšem zase další limit je "dvouapůlnásobek" váhy traktoru. Čert aby se v tom vyznal. až se propustí 80% úředníků bude dobře na tom světě. Samozřejmě se někdy dělají podvody v technických průkazech na zmenšení váhy kvůli traktoru
Mirec   26.01.2013 10:19:31
Toto je tá naša slávna EU... len samá byrokracia a nikto druhý okrem tých úradníkov (a zrejme už ani tí) sa v tých výmysloch nevyzná!!! Za týchto okolností sa tým podvodom ani nečudujem, beriem ich ako vynaliezavosť ľudí, ktorí sa nejakým spôsobom snažia brániť voči týmto nechutnostiam smile
Jano SK   26.01.2013 19:05:13
2.5 nasobok hmotnosti traktora je ceska specialita, neplati to dokonca ani na Slovensku... Jediny limit supravy traktor + 2 privesy je dlzka 22 m a celkova hmotnost 40 ton.
chomyz   27.01.2013 06:51:47
Velmi zajímavá galerie a plný souhlas s TomášJ. - na tuzemské poměry skoro rekordní počet vláčků. Navíc zajímavě řešené nástavby "síťáků" a sestava "oldies" na jámě, vč. raritního nakladače UNU-400 - poučné jak se to dá taky zvládnout... Jen k těm 22m - to u sklápěcích nástaveb není vůbec žádný problém splnit, v závislosti na délce traktoru se při jakékoli kombinaci pohybujete kolem 11,5 až 12m součtu ložných ploch, i nejdelší traktory mají jen lehce přes 6m a cca 2x2m oje, takže to vychází v pohodě, např. na rozdíl od SRN, kde i pro 3-článkovou soupravu je jen 18m, takže zadní vleky mívají u delších traktorů zkracované oje. To Jano SK - tak to je podstatná informace, je známé, že toto omezení se neužívá na západ od našich hranic, ale jestli to už není ani u vás, tak to máme opravdu "primát"...
deere-hanys   27.01.2013 10:26:17
a myslím že Poláci to máji ještě mírnější....bavil jsem se kdysi s jedním a on prohlásil...pokud to traktor uveze tak bez problemu i 3 vleky

možná už to maji změnene...už je to nějaky ten pátek
Mirec   27.01.2013 11:35:16
Tak ale nejaká veľká rezerva tam zas nie je smile ,,, ale ako hovorím,,, videl som takéto súpravy po Slovensku jazdiť (len nie so silážnymi korbami- tu už živočíšna výroba skoro neexistuje- hlavne na juhozápade),,, takže vychádzať to vychádza... a pokiaľ u nás nezmyselné pravidlo o nejakom dva a pol násobku hmotnosti traktora neplatí, tak sme aspoň v jednej veci máličko pred vami, lebo inak asi v ničom smile
Jiri Rakus   27.01.2013 12:31:10
Souhlasím s Honzou, v Polsku mají zemědělci v tomhle úlevu a nejenom tady v tom. Celý segment zemědělství má lidštější tvář než tady.Je to dánov náturou a faktem,že 60 000 000 lidí už je masa,co něco dokáže a jak je potřeba, jedou jako jeden muž. Pracuju s lidma v PL a oni se učit nebudou ani německy,ani anglicky. Prostě chceš něco? nauč se Polsky.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.025969982147217.s