Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D3000, clona: f/4.8, ISO: 200, 1/50s, 32mm


Tuto fotografii hodnotilo 4 lidí.
Libor169   25.12.2012 11:09:02
smile Bez mobilu a SMS to nejde ani na poli.smile
Honza.S2   25.12.2012 11:34:20
Vidím že Agram má docela úspěchsmile
David Horáček   25.12.2012 19:09:14
To tedy, už je to druhý prodaný jen v okolí u Litomyšle. A za prosinec stihli prodat i pár zbrusu nových Magnumů v plné výbavě. Teď si docela vede. A tento Quadtrac má teď úspěch hlavně díky novým motorům. Které jsou tišší, ale hlavní důvod proč dali motory od jiné značky je, že mají menší spotřebu paliva a jsou prý kvalitnější! smile
AUTOCOMMAND   25.12.2012 19:47:23
Tam dávají určitě Iveco CURSOR 13L stejně jako do New HOLLAND T9 a kdo ten motor zná ví že je bezproblémový a bezporuchový smile
David Horáček   25.12.2012 20:06:02
Podle mých informací se do těchto nových tahačů dává Fiat PowerTrain 12,9L. Předchozí motory byli od americké firmy Cummins. Novými motory prý zaručují nižší spotřebu paliva, pružnější chování, nižší hlučnost a vyšší točivý moment při nižších otáčkách. Uvidíme zda-li tomu tak bude.smile
Honza.S2   25.12.2012 20:19:40
Tak s motory v tom nebyly problémy i když to byl Cummins.
George8030   25.12.2012 21:25:52
docela zcestné tvrdit,že motory Cummins jsou horší,než tyhle Iveca. Toť můj názor!!! smile ... podle mě tohle je krok zpět! smile ... vím,že ve starých STX uměly ty motory jezdit za velice dobré spotřeby.
Ale hlavně je to o koncernu,kdy je to ten samý motor jako v NH.
Jel jsem v T8.390 a to,jak se ten motor FPT choval? nenechal si nic moc líbit v nízkých otáčkách a docela bych i zpochybnil těch 390hp v maximu. ostatně to samé ukázaly testy na Nebrasce u STX 600,kdy mu nebylo naměřeno 670koní v max ani za nic smile ... hlavně veškeré výkony,co já uznám,jsou podle normy ECE R24 !!" Jiné normy beru s rezervou a koncern CHN podle ní neudává nic!
Jakub Medera   25.12.2012 21:26:34
Viděl bych to spíše takhle. Fiat má motorárnu FPT, Fiat má nějaký podíl ( nevím teď přesně kolik to je %, ale tuším, že kolem 60 ) na koncernu CNH, takže proč nepoužívat motory z vlastní motorárny.
George8030   25.12.2012 21:29:32
Ano Jakube,proto jsem tam napsal,že je to spíš o tom koncernu,než o tom,že by motory Cummins byly špatné! podle mě naopak,podle mě Cummins jsou dobré motory!!!
Honza   25.12.2012 22:15:58
Jednoduše řečeno, i kdyby byly motory Iveco i o trochu horší než Cummins, ale zároveň levnější, tak je tam stejně namontují, protože ať chceme nebo ne, základní snahou každé firmy je maximalizovat zisk. Takže jestli ten motor vydrží alespoň do konce záruky, tak to dnes uplně stačí. Nemusí, a nikdo z výrobců to ani nechce, vydržet 15 let. Kdo by pak kupoval nové stroje??? smile
Honza.S2   25.12.2012 23:28:30
A nebyly důvedem ke změně a vývoji nových motorů i nové emisní normy? Něco se mě vybavuje v tom smyslu že Cummins neměl ani SCR ani EGR. Podobně jako Caterpillar, kt. má výjímky do r. 2014.
Jano SK   26.12.2012 00:06:44
JakubMedera: CNH je 100% sucastou FIAT INDUSTRIAL, kam patri aj motoraren IVECO s motormi oznacenymi ako FPT ( Fiat Powertrain ), takze pouzivaju domace koncernove motory.
HonzaS2: Cummins ma motory StageIIIB s technologiu EGR/DPF ( americania ..), taktiez CAT ma motory StageIIIB s EGR/DPF.

HonzaS2: Vynimka nejestvuje pre ziadneho vyrobcu motorov, ale vyrobca kompletneho stroju ma moznost nahlasit vopred presny pocet motorov skoncenej emisnej normy, ktore zabuduje do strojov pocas tkz.prechodneho obdobia. To urobil napr.Claas, nesiel do novych motorov StageIIIB napr.do Xerionu3800 a moze "dopredavat" stare motory. Aj tam to ale nie je vsetko uplne jasne a trochu chaos.
David Horáček   26.12.2012 00:36:49
Takže FPT je vlastně motor IVECO? Nebo se jedná o dva různé motory, které teď patří do koncernu? smile Díky za vysvětlení.
Jano SK   26.12.2012 00:57:42
Motory sa dnes oznacuju ako FPT, takze nakladak IVECO ma motor FPT..
Hamsa   26.12.2012 10:13:37
FPT Fiat Power Train
Honza.S2   27.12.2012 10:06:00
Pánové prominou, ale nějak jsem přehlídnul příspěvek George. Proto se k němu vrátím a zeptám se ho, jestli někdy studoval i ostatní testy z Nebrasky + další, porovnával technické parametry v prospektech a počítal %.
To za první.
Za druhé se ho zeptám, jestli někdy viděl traktor od výrobce udávající výkon dle ISO, na brzdě a jestli viděl i výstup a porovnávané údaje s prospekty.
Nebo je opakování matka moudrosti a toho co kdysi někdo někde prohlásil?smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0058450698852539.s