Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: SONY DSC-F828, clona: f/4.5, ISO: 64, 1/800s


Tuto fotografii hodnotilo 3 lidí.
Carlos219   18.01.2015 19:20:01
Nevíte někdo jaký je nynější stav Královny potom co ji hodili na bok ?
Petr K   18.01.2015 19:23:01
P & L ji prodává s plnou zárukou. smile
Zetor   18.01.2015 19:32:25
A návěs? smile
Marek Němec   18.01.2015 19:35:58
I s návěsem smile
Floyd   18.01.2015 19:38:20
Zetor - Prodávají i s návěsem. Reklama, co mi přistála v mailu, hlásá 70m3, dvouosý, výměnné nástavby. Nejspíš toho Bergmanna dali dohromady. :)
Zetor   18.01.2015 20:19:06
70 kubíkůsmile Tak to je dobrej fórsmile Musím přehodnotit svůj přístup k marketingu. Máme delší návěs, stejně vysoký, věřím že i stejně široký, a má o 15 kubíků méně smile

Matematika a geometrie je věda neomezených možností smile
Milda11   18.01.2015 21:10:43
jelikož je návěs bergmann určen pro odvoz senáží, siláží ( udává se objem včetně čepice´což u takového návěsu může být klidně 10 kubíků
jarmil   19.01.2015 11:27:58
Nejsou někde fotky převrácené Královny? A 70kubíků? návěsy Jasna když jsme dobře nafoukaly tak měly nějakých 75-80kubíků a rozdíl ve velikosti je dost markantní.
neznalek   19.01.2015 13:02:36
Fotky jsem zahlédl párkrát různě po FB. Tady se s tim nikdo oficiálně "chlubit" nebudesmile
jarmil   19.01.2015 13:13:28
Jo s těma fotkama máš pravdu, ale rád bych viděl jak to bylo převrácené.
Jakub Herot   19.01.2015 13:30:48
No tak to ti nezbývá nic jiného Jarmile než začít hledat na fbsmile smile
jarmil   19.01.2015 19:01:41
Tak jsem dvě fotky našel, návěs vypadá v pohodě, ale Tatra je no tom hůř.
Milda11   19.01.2015 20:15:25
Bych chtěl vidět toho nadšence, který si tuto konkrétní soupravu koupí. Po tom co se stalo , je ze strany prodejce krajně netaktické takový stroj prodávat... Osobně bych ho sezonu nechal a jezdil s ním nebo poslal hodně daleko za hranice....
jarmil   19.01.2015 20:23:05
No dívám se na ty fotky ,ale nezdá se, že by tam byl nějaký bočák, tak nevím proč to lehlo, spíš to vypada, že se propadlo přední kolo Tatry a pak už to šlo, no a s prodejem nevím jak píše Milda11 je to dost známé auto a každý ví že leželo
Zetor 6211   19.01.2015 20:28:25
Já se někde dočetl že za to mohla technická závada udajně povolil ventil co drží zamčené nápravy ty se pak natočily a pruser byl na světě zda je to pravda nevím..
jarmil   19.01.2015 20:30:08
No podle těch stočených náprav a rýh v zemi by to tak mohlo být
stenlynko   19.01.2015 20:34:01
pravdou je, že prešla aj väčšie kopce ako ten na ktorom ľahla na bok...
Zdenda Deere   19.01.2015 20:36:35
Tatra je Tatra, nemyslím si, že by na ní bylo něco vážného, aby nebyla schopná dalšího bezproblémového provozusmile
Milda11   19.01.2015 20:42:52
Zdendo: měnil by si za JCB?smile
Zetor 6211   19.01.2015 20:54:32
Vidím, že sa tu zhromaždli pár "odborníkov" ktorí žial ani netušia o čom píšu Tak ab ysom to uviedol na pravú mieru: Vodič je v tom absolútne nevinne. Fotky skreslujú a svah je to taký, že sa tam prevrátil aj traktor s návesom aj vlečka za traktorom asi 100m ďalej. Tatra jako taká by sa sama nepřevrátila, to by musel byť dramaticky odlišný svah. Príčina bola v otočných nápravách návesu, kterých riadenie je riešené nie natáčaním kolies, ale celých náprav. Pravdepodobne povolila aretácia a nápravy sa stočili dolu svahom, čím sa schovali pod náves, ktorý stratil oporu a prevrátil sa čím samozrejme stiahol aj ťahač. Tá súprav auž jazdila vo vačších svahoch bez ujmy. Tech. závadu samozrejme nikto nepredpokladal. Odporcovi Tatry samozrejme vždy nájdu "odborné argumenty" proti značke, faktom zostáva, že tam, kde ostatné značky už nedokážu pracovať, Tatra stále pracuje. Tohel je ten komentář co je psaný na fc u foto
Carlos219   19.01.2015 21:00:05
Děkuji Zetorovi2611 za vysvětlení důvodu převrácení dlouho jsem po tom pátral. Moc děkuji :)
Milda11   19.01.2015 21:00:31
Tatra: je univerzální, určitě úspornější na tunu odvezeného materiálu oproti traktoru, jestli je rychlejší o tom bych pochyboval... Obrovská výhoda je v celkové nosnosti soupravy a možném zatížení náprav,což bývá u traktoru obrovský problém... Jen to že ujede dál než traktor, to je pěkná blbost!
Proxima   19.01.2015 21:06:53
O moc tak úspornější nebude ...
Milda11   19.01.2015 21:09:35
je úspornější na tunu odvezeného materiálu o cca 50% oproti traktoru...čistě v naftě!
cocik007   19.01.2015 21:13:33
Jestli to bylo opravdu tak, jak píše Zetor 6211 a problém byl v řízení návěsu, tak můžou bejt u PaL rádi, že to lehlo na poli a ne někde na silnici. Ten den při nich museli stát všichni svatí.
Proxima   19.01.2015 21:14:54
Spotřeba na sto v terenu ? Mam zkušenosti s 75 litry na silnici což 50 % není
smile
Zdenda Deere   19.01.2015 21:27:04
Mildo, rozhodně bych to za JCB neměnil, s tatrou jsem jezdil několik let, s agrovkou i s S3kou a opravdu jsem si to vždy velmi užíval, což se o ježdění s JCB říct nedásmile
Milda11   19.01.2015 21:29:25
Je potřeba tatru dotížit, je jasné že s 70 kubíkovým návěsem v senáži (siláži) to žádná hitparáda nebude....
Celkem čekám na výsledky z Jasna, jak budou hodnotit tatry po prakticky půlce sezony(odvoz siláží)...... Lidi si to hodně chválili hlavně na delších trasách.... Pefektní manévrovací schopnosti srovnatelné s traktorem +dvouosý návěs....
Proxima   19.01.2015 21:36:41
Ano Tatra super pro službaře kde se honí kubíky, pro podniky zbytečný přepych. Pokud nemám práci v dopravě vypříhnu traktor a jdu dělat polní práce. Kdežto na Tatru se můžu jen dívat jak mi stojí na dvoře. Využít polní tahač v dopravě pro cizí ? Ekonomická sebevražda ... Když vezmu tu výše zmiňovanou spotřebu, gumy (pokud nepřezouvám), nízká rychlost no nevím nevím. Výhodou snad může být jen to, že neplatím silniční daň a nemám tachograf... smile

Ikdyž na rovinu: Patřím mezi ty, kteří by Tatru rádi viděli v nějakém podmítači s pár panelama na sobě smile
Milda11   19.01.2015 21:43:50
Troufám si říct, že doprava dnes dělá cca 40% motohodin traktoru, u bioplynek možná ještě více! Jasně, že pro službaře bude využití největší. Od službařů je potřeba se učit, chtějí vydělat, takže hledají cestu kde se to dá nejlíp, odvést větší objem za menší naftu atd... Taky se mluvilo, že 1000ps řezačka je do našich podmínek přepych a co vím tak jich tu jezdí po republice už kolem 10......
Pro podnik jedna tatra nic neřeší, chce to nejméně dvě... Je to jak s pásákem,ten taky měsíc a půl pracuje a zbytek roku stojí pod střechou a přece se prodávájí... Je potřeba se na ekonomiku strojů dívat komplexněji, řešit všechny aspekty, nejen naftu,ale i pneumatiky,servis, výdrž atd...
Každý to dělá po svojem, nejde říct, že jeden dobře a jeden špatně.. Rozdíly jsou vidět, někdo pláče, že nemůže koupit je krize, vysoké euro,špatná cena, neúroda..Jiný ty samé podmínky a kupuje.... Někdy je dobé vytřídit zrno od plev a těch plev je v Českém zemědělství víc než dost...
SIKU   19.01.2015 21:45:29
Podľa mojích info "zaštrajkovala" elektronika a vytočila kolesa na návese...
Proxima   19.01.2015 21:52:45
Rozdíl mezi službařem a podnikem je ten, že šlužbař musí přemýšlet nad ekonomikou trochu jinak než dotovaný zemědělec. smile To je celá ta věc. Agrotruck jako koncept super věc pro obrovske podniky a službaře. Pro obyčejný zem. podnik zbytečnost. Jak říkám velice rád bych agrotruck viděl na poli se secí mašinou na kukuřici a nebál bych se dvanáctiřádku nebo i při mělkým zpracování půdy. Tam bych byl zvědav na čísla smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0089659690856934.s