Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Panasonic DMC-FZ7, clona: f/2.8, ISO: 200, 1/6s


Tuto fotografii hodnotilo 5 lidí.
vojta13   16.11.2009 18:06:43
Toto je prý nejsilnější traktor v evropě.
Zetor   16.11.2009 18:19:42
To jako že tohle má nějakejch 650 koní?
K-701   16.11.2009 20:40:06
Co já vím,tak nejsilnější Schluter Profi trac 5000 TVL měl 500 koní takže ve své době nejsilnější byl. Vyrobil se jen jeden kus na základě Profi trac 3500 TVL o výkonu 320 koní.smile
Proxima   16.11.2009 21:01:12
Šlo o nejsilnější traktor jaký kdy byl v Evropě zkonstruován, nezapomeňte, že doba jde do předu... Tento typ se vyrobil v roce 1978 je opravdu jediný na světě, váží 18 tun. smile
chomyz   18.11.2009 16:53:30
Tak já jsem sice bohužel i kolem tohoto klenotu jen proběhl a vzal prospekt (jinak se Agritechnica za 1 den zvládnout nedásmile ), ale na 99% tohle není "pravý" Schluter natož onen sám Veliký 500, ale jedná se o novostavbu (mimořádně zdařilou) jednoho fanouška značky který si tím splnil sen (docela drahýsmile ) Název je Profi Gigant na kterýžto název má autor právo po dohodě s f. Engelseer, která převzala práva po Schluteru a zajišťuje mj. zásobování ND a zatímco pravý Super Trac 500 má motor Man V12 objemu 21l, 500k, převodovku 8+1 a hmotnost cca 18t, tak tahle novostavba má motor Man 12,4l, 650k!!!, převodovku ZF 16+2 se splitem (čili asi kamionovou) a hmotnost cca 20t. Vychází z pravých komponentů Schluterů, rám je prodloužený také z původního atd. takže až na pár moderen (xenony atd.) je to celkem věrný model. Samozřejmě není absolutně určen k práci ale jako jakýsi show- truck či zde spíše show-trac...smile On ten pravý 500 také nikdy naplno nepracoval a jezdil hlavně po předváděních a výstavách, což ostatně činí dodnes. Jinak jen tak pro doplnění všech ProfiTraců bylo dohromady vyrobeno jen 43ks (on víceméně každý Schluter kromě těch nejmenších řad byl skládačka dle přání zákazníka včetně značky motoru či převodovky...). Na svou dobu byly tyto traktory opravdu bomba (ve 2. pol. 80.let. např. rychlost 50, odklopná kabina, řízení všech kol atd.) leč právě tato malosériová nerentabilita znamenala nakonec záhubu značky v roce 1993 a nezachránilo ji ani převzetí od LTS, která se snažila rozjet výrobu futuristických EuroTracůsmile
Pro dokreslení k tomu, jak moc tyto traktory v té době vyčuhovalý z řady - koncem 70. let kdy vyjela ta 500 (často se traduje že na zakázku Jugoslávie) tak renomovaní evropští výrobci končili s výkony traktorů kolem 160koní a až Deutz se svým DX230 a Fendt s bolidy 622 a 626 překročili kolem roku 1980 bájnou hranici 200k!
K-701   18.11.2009 21:50:23
Ten 5000TVL byl opravdu vyroben na popud Jugoslávie ikdyž nakonec z obchodu sešlo ale vyvezlo se tam 12 nebo 13 menších PT 3000TVL.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010869979858398.s