Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 25 lidí.
Krbec   18.03.2009 21:48:24
nadupanej motor smile
cévéix195   18.03.2009 22:25:19
Jo nádherná galerka.A kdo jezdil s těmito stroji tak na ten zvuk toho motoru určitě nezapomene.Po osmnácti sezonách bez poruchy si ho nemůžu vynachválitsmile .Ale už je v Polskusmile
cermi jezedak   19.03.2009 16:26:37
8 vd 14,5/12,5-1svw tak zní přesný označení tohoto motoru jenom se chci zeptat jestli neví někdo kde by se dal sehnat nebo jestli někdo neví jak a co předělat na motor liaz pač nam vytekla voda a zapek se a ješte k lepšímu prask blok smile
rudys   19.03.2009 22:12:29
Nadupanej moc nebyl, protože nějakých 166 kW je na špičkový kombajn málo, ale ten zvuk je nezaměnitelný a zároveň neopakovatelná klasika. Hučelo to jako kdyby měl 4 turba, a ten nádherný kouř z laufů na obou stranách sklízecí mlátičky - když jsi to osolil, jako kdyby pod kotlem zatopili všichni čerti. Neshánějte místo tohoto 8-válu LIAZ. To je motorová degradace jinak fantastického stroje. LIAZky v tom nechodily, blbě chladilly, prostě jsou do jiného režimu zemědělství. Jediná mašina, která se motorově rovnala pětsetšestnáctce byl Claas Comandor, s bubnovýma vytřásadlama, tuším nějaký dvanáctiválec, ale těch není v ČR moc k vidění ani k slyšení.Zdar Rudys
Milanos   19.03.2009 22:55:45
to cermi jezedak:můžu Ti dát radu,máme u nás předělanou E-517 na LIAZ motor,po konzultaci se můžeš se přijet podívat do Agrospolu Knínice,kde pracuji a s tímto strojem jsem projel několik sezon.smile
Jiri Rakus   20.03.2009 08:30:50
Mám s tím zkušenost. Před 2 léty jsem také zadřel motor.Příčina byla,že se najednou pokazilo olejové čerpadlo a než si toho někdo všiml,tak už motor klepal. Byla to otázka minuty.Tak jsem kombajn přitáhl domů.Oprava nám v hrozných podmínkách trvala celý rok.Nechali jsme ho opravit v jedné moc dobré firmě. Vyšlo nás to na 80 000Kč.Co jsem slyšel,s těma motorama Liaz,tak prý je o na dvě věci. Jelikož motor jede ve vysokých otáčkách takřka pořád.Další bolest je,že motor je řadový 6ti válec a né jak origo 8V do véčka. Dochází k přehřátí posledního válce,jelikož voda,co k němu dochází už nemá tak dobré chladící učinky. Další bolest je Turbo. Jelikož je mazáno olejem z motoru. co vím,tak hoši u nás to dělali to turbo co 2roky. To je můj názor.Já mám motor opraven a zatím jede opravdu super.I spotřeba se zmenšila
Tuty99   26.07.2009 11:56:39
j asi tak poláci nam taky vzali E 514 a E 516
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0048050880432129.s