Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
JD 9630T   16.07.2008 10:24:26
V Nemecku existuje firma ktera je na tydle upravy specializovana,na pasy dala krome traktoru napr. i manipulatory nebo postrikovace!!smileAle vypada to krasne...
steyr_mx   16.07.2008 11:10:32
co je na tomto krasne mi povedz? ten predny blatnik ktory sa tam vobec nehodi? alebo ten zadny pas co je tak cudne natiahnuty dozadu?? smile
Tomas1   16.07.2008 11:49:55
někomu se to líbí někomu ne...tak každy ať si řekne svuj názor ne??smile
Jiri Rakus   16.07.2008 11:53:39
rozhodně je to dobrá věc,traktor je více universalnější.a když praskne pás,myslím,že to bude méně škody,než třeba u challangeru
detvan   16.07.2008 12:54:53
Vyzerá to celkom dobre.....ale spýtam sa....prečo sa tak rozhodli?A tiez asi to nebolo príliš lacné?však? kolko ich to vyšlo?smile
Broník   16.07.2008 12:56:46
Nejde přece o to jak to vypadá ale jak to pomáhá.A pokud vim,tak stejný pásy sou na Case ih Steiger a to sou skvělí traktory co sem tak slyšel.
xhlel   16.07.2008 14:39:55
Klasika :) Proti std. koncepci jako má např. Challenger - na 100% horší tahové vlastnosti, žádné odpružení (po tvrdším povrchu nemožnost rychlejší jízdy, ...). A pořizovací cena?? :) Ta určitě nízká nebude... Kdo má dost hektarů na pásy, určitě si nepořídí něco takového... smile
Stepan   16.07.2008 15:54:29
Opět jsem zklamán, kam jsme se kvůli exkluzivitě snížili. Hanba nám!!smile smile smile smile
NEW HOLLAND TM190   16.07.2008 16:20:54
hrôza je to spatnesmile smile
chomyz   16.07.2008 16:52:29
No čekal jsem kdy se to u nás ukáže, v některých zemích je to docela populární, předpokládám že to používají hlavně část roku místo velkých dvoumontáží kvůli šířce, ale ta cena co jsem se tehdy ptal byla fakt hrozná, tak nevím nevím kdo do toho půjde...nechme se překvapit
Still Alive   16.07.2008 17:47:05
To xhlel: Proč by to nemělo odpružení? Když má traktor odpruženou přední nápravu, tak nesejde na tom, jestli má kola nebo pásy. A cena je určitě nižší než u pásovců, který se dá použít jen k přípravě polí, páč je to strašná koza. Tohle je mnohem lepší - kola na dopravu, pásy na polní práce.
Matúš.V   16.07.2008 19:31:29
to stepan suhlasim z tebou podla mna by stacili dvojmontazesmile
neznalek   16.07.2008 21:30:31
no vypada to zajimave, ale zajimalo by me, jestli ten traktor zatoci na miste.... a pokud ano, jak dlouho to vydrzi čepy na naprave(musi to mit velkej odpor proti kolum), potazmo samotne pasy....a jestli se tim meni polomer otáčení?smile
Metallica   16.07.2008 21:33:25
viděl bych to tak, že to je pouze náhrada kol, tím pádem všechny manévrovací schopnosti zůstávají stejné.
xhlel   17.07.2008 10:05:24
Protože pásy přece jenom potřebují jiné odpružení než kola. Nestačí jim jen odpružení nápravy, protože tím jak se zvětší styčná plocha, je potřeba odpružit i ostatní segmenty. Jinak se ti hodně zmenšuje trakce a pás nefunguje jak by měl. Pásem nezatočíš jako kolem, pokud ho neřídíš (přibržďování vnitřního apod.) a to asi vyžaduje jiný diferák, než je na kola, ne (jen "logická úvaha")? Takže i manévrovací schopnosti budou jiné (a tipnul bych si že docela podstatně), než má kolová verze... Nemluva o tom, že Chomyz píše, že je to drahý...
chomyz   17.07.2008 10:54:19
Celkem logicky bych řekl, že se ty pásy asi nemůžou nijak přibržďovat jak u pásáku pač se jen na konce náprav nasadí něco jiného než kola a diferáky atd. jsou stejné a pochybuju že uvnitř toho pásu je nějaké zázračné zařízení. smile A dále v pneumatice je nějaký ten vzduch který funguje jako částečné odpružení což jaxi ten pás taky nemá... (kdo se někdy svezl v pásáku po silnici tak ví). Ale rozhodně to nezatracuji, však uvidíme jak se to chytne, já osobně si myslím že to někdo určitě koupí a brzy to uvidíme na FW i v provozusmile
stenlynko   17.07.2008 11:06:54
tiež by ma zaujímalo to zatáčanie... ak bude potrebovať na mieste, tak si to neviem predstaviť, piesty serva budú krvavé slzy roniť smile
HanzDeere   17.07.2008 19:43:18
Ja tedy něco podobnyho viděl na techagru.Myslim že na takovi koniky co ma ten JD tak je to určitě lepši jak kola,prostě vetši styčna plocha,muj nazorsmile
dejv   17.07.2008 20:25:58
tenhle traktor patří Rostěnicím a.s..přes žně bude tahat překladací vůz.jízdní vlastnosti jsou stejný jak s kolama.
Zdenek Srytr   17.07.2008 21:00:58
Tato novinka se opravdu nepovedla,tím myslím technickou úroveň výše uvedených fotek.
Netuším z čí dílny to je,ale takhle asi ne,vypadá to jak potajmu pořízené fotky za plotem.
Sorry autor.
xhlel   18.07.2008 11:31:20
Proč se mi změnilo jméno u komentáře? smile
FarmWEB 17.07.2008 10:05:24
Ani editovat to nemůžu...

Jízdní vlastnosti prostě nemůžou být stejný, protože to má všechno udělaný na kola, ale sou tam pásy, takže jízdní vlastnosti to stejný mít ani nemůže smile
Rasto   18.07.2008 14:20:11
to xhlel: Stáva sa to keď píšeš dlho koment ono ťa medzi tým odpojí, a keď to pošleš tak napíše FarmWebsmile . Keď je to inak tak ma opravtesmile
dejv   18.07.2008 20:23:13
já ho kočíruju tak to vím.jen rychlost je max.30km.na silnici se to chová klidně.jak na kolách.Taky sem stoho měl strach.že to bude uskákaný.
MISA   18.07.2008 22:42:09
to Rasto: je to přesně tak jak píšeš.
xhlel   22.07.2008 10:48:42
Dejv: Takže poměr cena/užitek nic moc, co? Kolik to teda cca stojí?
Čaki   23.07.2008 10:20:47
Fakt hezčí John deere nemuže být smile smile smile smile smile
dejv   23.07.2008 20:11:30
musím říct že více pohodlí v poli jsem nezažil.v rychlosti 28km napříč polem bez otřesu.
Stepan   23.07.2008 21:33:29
V tom musím dát Dejvovi za pravdu, absolutní komfort na pásech, s kolama nesrovantelný!! A navíc i bez předku v kopcu bez prokluzu.

Ještě jednou díky za svezení!smile
xhlel   24.07.2008 15:37:38
No to je jasný, pásy sou pásy a při tomhle výkonu už to po pásech občas volá... :) Ale že to je bez otřesu, to asi ne... :) Má ten John odpruženou kabinu?
A jak dlouho vlastně trvá přehodit to z kol na pásy a naopak?
Stepan   24.07.2008 16:00:56
Ty vole další chytrolín. To už je moc aji na mě. Borec to viděl jen z obrázku a už si je jistej, že: "Ale že to je bez otřesu, to asi ne..."

A protože sedíte u netu, když tady ty komenty píšete, tak si votevřte druhý vokno a tam si to v nulovým čase najděte, jestli má nebo nemá odpruž. kabinu a podobně. Tyto otázky jsou zde zcela zbytečné!! Díky všem.smile
xhlel   25.07.2008 08:30:15
No a mě zase překvapuje, že tě uráží diskuse... :-/
Když si v tom jel, měl by si argumentovat tak, aby si přesvědčil o svojí pravdě.
Já jen celou dobu tvrdim, že tahle koncepce prodejná nebude (už kvůli ceně). A když čtu posty typu "manévrovací schopnosti zůstávají stejné" - nemožný, když je celá konstrukce traktoru stavěná na kola; 30km/hod - po rovny poli? jakou to má vypovídající hodnotu? Jak se v tom jede po normální cestě na max. rychlost? Kabinu to odpruženou nemá (mýlim, se?)
Jak tam sou odpružený kladky? Nijak, když nejsou ani na JD 9630T + je to vidět i na fotkách, sou na pevno... Uvidíme, co budou dělat záběrový bloky...u takovýhle koncepce vždycky problém... Jak je časově náročná přestavba?
Otázek je hodně...
E514   25.07.2008 09:40:57
Podľa mna to vymyseli hlavne kvoli presnému poľnohospodárstvu, to je že každy jeden stroj prejde po tej istej kolaji, kvoli utláčaniu pôdy a je to robené na šírku rozchodu kolies obilného kombajnu alebo nejakého zberoveho stroja, čiže tieto stroje budú mat zmenený rozchod kolies možno aj o meter kvoli šírke rozchodu kolies kombajna. Časom to bude dotované úniou a kvoli tomu sa vyrábajú taketo traktory s pásmi. Firma Agrio Poniky v spolupráci s SPU Nitra v tom robia momentalne výskum.V zahraničí najmä v Holandsku je presné poľnohospodárstvo už dosť na veľkej úrovni.
Stepan   25.07.2008 10:07:03
O tom, že mě tato diskuze uráží sem nenapsal ani slovo.
A přesvědčovat nikoho nepotřebuju, stejně má hodně z vás svoju hlavu, a dokud se nesvezete, tak hold neuvěříte, i já byl mile překvapen.
O prodejnosi máš nejspíš pravdu, každopádně to není o tom, dneska kola zejtra pásy, ta přestavba nebude jen tak. Ano, rejd to má bohužel menší, ikdyž se mi zdál až zbytečně omezen, ještě tam bylo dost místa.
30km/h je maximální pro všechny podmínky, víc ten traktor hold nedá, akorát nevím jestli je to omezeno provozní rychlostí pásů a nebo tím že hnací kola jsou menší oproti kolové verzi, být to druhá podmínka, tak u 50km/h verze traktoru by mohl jet rychleji jak 30km/h.
A po silnici sem se nevezl, každopádně když je nerovná, tak bys vypadl i z kolovýho traktoru, kór když nemáš zatíženou zadní nápravu od plnýho návěsu, předek ti samo pruží na 1.

A je snad jasný že ten komfort dělá ta plocha (délka) pásů oproti kolům. Kolo ti padne do každé díry, pás ty koleje napříč polem "necejtí".
maclos   25.07.2008 10:19:26
To E514: Môj osobný názor na to čo si povedal je taký, že veľké podniky sa tým smerom uberať nebudú, takže som zvedavý čo budú dotovať, keď malých nechcú, aspoň na SR. Controlled traffic farming (riadený pohyb súprav po poli) sa uchytí skôr u malých a stredných podnikoch do 1000-1500 ha. Veľké podniky kupujú giganty 500 koní a vyššie kvôli pracovnej sile zamestnancov je čím ďalej tým menej, či kvôli kvalifikácii (staršia generácia už nedokáže tak dôkladne obsluhovať moderný stroj ČESŤ VÝNIMKÁM) alebo kvôli nechuti robiť v poľnohosporárstve.
Neviem ako by zosúladili 9-10,5m lišty so strojmi na spracovanie pôdy, tento systém je podľa môjho názoru jedine na bezorebnej báze a potiahnuť záber 9-10m v 30cm hĺbke je nereálne. Preto by sa mali uprednostňovať zábery do max.7,5m.
Je to ešte stále téma do budúcnosti, ale neverím že sa to uchytí. Je to príliš náročné na dokonalosťsmile
E514   25.07.2008 11:10:00
to maclos: Maš pravdu súhlasim ja som neni toho zastanca, ale je to tak, jednalo sa tu o tie pásy a ich využitie neplietol som sem žiaden zaber stroja a podobne.Keď chceš viesť takúto diskusiu tak sa zúčastni nejakého seminára na tému Controlled traffic farming tam budú radi keď si ťa vypočujú, napr v máji bol jeden v Agroinštitúte tam si sa mohol na túto tému porozprávať. Ešte raz píšem tu ide o pási a nie o záber a hĺbku stroja. smile
Petr   26.07.2008 10:54:05
Pánové, v pásech je budoucnost. Kdo tohle neviděl naživo, tak neuvěří... PS: Dokonce zazněla úvaha, že by se podobnýma pásama osadily i kombajny...no, nechme se překvapit...smile
maclos   26.07.2008 11:04:52
Len či je tá cena odpovedajúca aj nákladom, alebo je to novinka za ktorú treba platiť zatiaľ nehorázne peniaze a časom sa to umúdri, podobne ako GPS.
A potom si viem predstaviť kupovať pásy a používať takto vybavené traktory aj v doprave.....lebo aspoň u nás tie cesty po kamiónoch sú katastrofa.....válov válov válov.....smile
Vašek Holub   26.07.2008 19:30:33
Mně osobně se ten john s pásy nelíbí,štěpán má na jednu stranu pravdu,že v tom xhlel neseděl a on ano,ale nadávat mu do volů to se mi zdá trochu moc od admina.smile
Honza.S2   26.07.2008 20:01:21
Tento stroj je asi nekonečné téma. Je to vlastně první traktor s těmito pásy v ČR který je v provozu. Místo toho abyste byly rádi že máte informace a fotky z první ruky protože nikde jinde sem ho ještě neviděl tak jen dokážete psát jak je to strašný, neúčelný, špatný, drahý a nevím co ještě. Málo lidem asi došlo k čemu vůbec ten traktor pásy má a že to není pro parádu. Štěpán tu nikomu do volů nenadával pokud vím, a abych řekl za sebe, kolikrát se musím přihlásit jen proto abych se podíval na profil toho nebo onoho kdo dokáže psát jednu perlu za druhou a zřejmně se stydí za svoje jméno a povolání. Většinou jsou to jedni a ti samí experti.
Stepan   26.07.2008 20:45:09
to vendys: Výrazem "ty vole" jsem vyjadřoval údiv. Nadávat tady nikomu nepotřebuju. To se raději zase odmlčím, než se tady urážet.

PS: Honzo díky.smile
cocik007   27.07.2008 12:43:44
Pánové, dlouho jsme váhal, jestli se mám do vaší debaty míchat, nebo ne, ale nedalo mi to. Nemůžu pochopit, jak můžete jen kritizovat něco, co vidíte z valné většiny poprvý v životě na prvních 3 fotkách....... Když bych měl něco posuzovat, tak určitě něco, s čím jsem se setkal na vlastní kůži a neprojevovat nepodložené úvahy...... Sám za sebe můžu říct, že jsem měl díky Davidovi možnost se podívat na tento stroj zblízka a svézt se s ním a musím uznat, že tahové schopnosti tohoto traktoru se na pásovém podvozku zlepšily a komfort jízdy po poli je oproti kolům nesrovnatelný....... a omezení rejdu kol????? Šikovnej řidič si s tím poradí.....smile
Libor169   27.07.2008 18:36:54
No tak ještě já si přidám ten nějaký komentář:Přečetl jsem to všechno, a myslím si že každý má svou pravdu. Ale myslím si jedno. Je těžká doba kapitalismu, a nikdo nebude zbytečně vyhazovat peníze za komfort obsluhy stroje. Je to komfort, jak psal dejv, a Štěpán, kteří se tím svezli res. jezdí. Já budu zvědav, až ty pásy budou za horizontem své životnosti, a začnou se rozbíjet, zda ekonomika podniku dovolí koupit nové, nebo dát fůru peněz za repasy, nebo se nasadí zpatky kola klasicka. A už to někdo napsal, ukáže čas zda se to v ČR uchytí.smile
xhlel   28.07.2008 11:35:46
Já k tomu mám tohle:
Stepanovo "ty vole další chytrolín" se mi teda zrovna nezdá jako "vyjádření úcty"...
Celou dobu, si myslím, argumentuju celkem věcně... A hlavně sem rád, že tady ta diskuse pořád jede, protože se o tom toho dozvím víc. Pásáky mě baví, a proto chci i o tomhle vědět co nejvíc.
To že sem v něm neseděl, neznamená, že se z fotek nedá vyčíst pár informací - odpružení je vidět i z fotek, koncepce pásů od Case - tam sou ty problémy všeobecně známý apod. Věci co píšu rozhodně nejsou nepodložený úvahy.
To že se tahový vlastnosti zlepší, je jasný, protože s takovým výkonem už dochází kolům dech (a to už sem psal ve čtvrtek).
Celou dobu byla tahle diskuse úplně klidná, ale jen do tý doby, než o mě napsal Stepan to co napsal... Prostě si myslim, že když se zase začneme bavit úplně normálně, tak má takhle diskuse pořád smysl... smile smile
Mekki   28.07.2008 22:29:23
I já jsem neodolal a zajel jsem se na tento stroj mrknout a svézt se. Můžu jen souhlasit s tím, že otřesy jsou opravdu minimální ve srovnání s kolovým traktorem. Rejd je sice menší, ale žádnej slalom se s tím nejezdí, takže to ten stroj zas tak neomezuje....Na závěr bych chtěl také poděkovat Davidovi za svezení a za velikou ochotu smile smile
Stepan   28.07.2008 23:12:39
OK. Všem co jsem urazil moje upřímná omluva!!smile

PS: Nemělo to tak vyznít.
xhlel   29.07.2008 11:31:33
Jasný :) člověk občas napíše něco jinak, než to chtěl říct smile
hursjo   29.07.2008 20:50:18
taky ta pekna cena jednoho pasu zlaty pneumatyky
Honza.S2   29.07.2008 21:32:01
Doložte sem konkrétní ceny pásů, založte téma ve foru a začneme diskutovat.
Pokud né, tak nemá smysl to tady dál rozepisovat a ztráta času číst jednoduché příspěvky někoho komu nestojí ostatní ani za to aby si napsal do profilu svoje jméno a plete si Y s I.
Není to tak?
xhlel   30.07.2008 13:03:33
Taky nutno podotknout, že pásy vydrží dýl než pneu smile
GudiTM   11.08.2008 12:28:44
Staršne se mi libi jak tady vykřikujetre někteří o ceně. Ona zas oproti klasickým kolum nemusí být až tak rozdílná když si vezmu to že toho johana obuju za min. 120tis a to nejsou žadne kvalitní gumy. Nehledně na to že i když ten traktor bude mit tupláky v předu a j v zadu nebude mít nikdy takovu styčnou plochu jak s tottěma pásama. Do minimalizace ideální. Může s tím letat po poli s vyvažečkou za kombajnama a nebude mít takové utužení. A že by nějak trpělo řizení se říct nedá když je tam taková obrovská pístnice.
chomyz   11.08.2008 13:36:05
Jen pro orientační představu cena těch pásů je sedmimístná....smile
xhlel   11.08.2008 14:26:12
Což zvedá cenu o kolik? O cca 25-30%??
dejv   11.08.2008 22:20:39
cena pásů je asi o půlku nižší než pneu a životnost je stejná
xhlel   25.08.2008 10:07:33
Myslim, že chomyz to myslel tak, že pořizovací náklady na tu pásovou přestavbu sou opravdu vysoký - 7 cifer... smile
chomyz   25.08.2008 17:54:02
to Hofherr-Schrantz: přišel jsem na to tak, že jsem se zeptal člověka ze Stromu, který ty pásy prodává. Neměl jsem v úmyslu jakkoli cokoli zde porovnávat, pouze uvést určitý fakt, aby měli někteří představu. Jinak sedmimístné je samozřejmě 1 000 000 stejně jako 9 999 999smile smile
chomyz   25.08.2008 18:00:04
Jinak o tahových a jízdních vlastnostech je zbytečné diskutovat, tam je to jasné, ale tou životností se rád nechám překvapit, životnost pásů u pásovců při střídmém ježdění po silnici bývá u nás 5-7000mth (do sjetí tak, že z nich lezou dráty)...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.014647960662842.s