Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Standa P.   17.06.2008 20:27:47
takle galerka je moc pěkná a hlavně ty fotky zezhora ty sou suprsmile
Rapid135   17.06.2008 21:22:06
Fotky moc krásný smile .jak se tak dívám agrotater je celkem dost a jak sem stihl sledovat je to snad to nejhorší co mohli udělat.
Rexik   17.06.2008 21:31:38
To Rapid135: Co máš proti "agrovkám"? Vedle řezačky neni nic lepšího než agrotatra. A než někdo namítne, že traktory jsou lepší, tak ať se nejdřív zamyslí nad tím, jak pojede s traktorem 40 po poli. To tatrovka zvládne mnohem líp! Zatimco z traktoru při 35 div nevypadneš tak tatra se jen houpe v podélný ose. Tak až zase budeš mít něco proti tatře, tak si dobře rozmysli co sem napíšeš!
Rapid135   17.06.2008 21:46:54
Rexik: dive ja jen rikam svuj nazor,sam jezdim s T815 S3 a co tam s nama jezdijou agra predelany na S3 a teda kazdej na to nadava.jen tomu da bagr par zlic tak to zacina klesat pak si to stoupne jak je dost vzduchu a ty velky kola taky nic moc,my s dvojmontazema vzadu nemame probelmy tam kde agra maji.Jinak proti Tatram nemam absolutne nic akorat tady ten tip se me moc zrovna nelibi.
Zdenda Deere   17.06.2008 21:56:27
Máš pravdu, že balony jsou horší v terénu než dvojmontáž, ale na druhou stranu, jezdil jsem dva roky s S3kou a ted jsu už nějakou dobu na agrovce a je to daleko pohodlnější na jízdu, jak po poli, tak po cestě a můj názor je, že agrovka je "kočár" mezi T815kamismile
mladej   18.06.2008 14:58:59
jakej je rozdil mezi speedstar a profistar?
Zetor   18.06.2008 15:15:34
Tuším, že Speedstar může jet 40 km/h...
mladej   18.06.2008 15:18:49
jo to vim ale treba jestli profistar muze taky neco nej.
fidlla   20.06.2008 21:50:01
Jo to nesmíš vlez si do starý 83 nebo 84.smile 8230 má odpruženou přední nápravu a částěčně kabinu-zbytek vychytá sedačka z tlumyči rázu do včech stran. A co si myslíš,proč se u nás kupovaly JD ? Náhrada za tatry 815 a 148 ! Jedno učelový stroje nejsou zapotřebí-cukrovka u nás skončila,tak je zbytečné mít 20víc leté stroje- chtěl bych vidět jak za ni zapřáhneš třeba mulčovač,samosběrák,pověsíš rotačky,atd. Všiml sis třeba jak Tatra utužuje zem ? Parkrát projedeš a nic tam neroste-špatně rozložená váha. Neboj se porovnávaly u nás kudy jezdily Tatry na siláži kukuřice a kde JD + Flígly. Po Tatrách druhý rok na poli v kolejích nic nevzešlo ! Doba jde dál -traktory na pole,Tatry na silnici. PS: Proti Tatrám nic nemám.
Jakub Medera   21.06.2008 19:50:47
Já osobně bych byl taky radši kdyby se místo Agrotater objevily v podniku tridemy nebo návěsy. Ale je tu jeden problém.Není tu ani jeden silnej traktor navíc, všechny jsou vytíženy a kdyby se mělo investovat do 2 traktorů + 2 tridemy no to by byl pěknej balík. Co se týče Agrovky. S tím co si napsal, že v mokru je v pohodě, tak s tím bych si dovedl nesouhlasit, jak pod ni flusneš v tu ránu nejede a ty koleje po ni no strašný, v řepě nemá šanci to je odstavená.
fidlla   21.06.2008 21:21:47
To Rexík : u tebe nejsem žádnej mladej -pozor na slova ! Něž se u nás koupily JD s návěsama,dělalo se všechno Tatrama-4x 815 Agro + 2 x148 Agro.Pokud při sklizni kukuřice trochu zprchlo tak 815 na balonech stály-staly se z nich neovladatelné sáňky-pak nastoupily Zetory se senážníma vlekama-a na podzim je většinou u nás sychravo-vlhko-a i dost prší. A nebo u vás sklízíte kukuřici raději snad už v létě ? Za druhé ,co naložíš na Tatru se senážní nástavbou-menší polovinu než u nás do tridemu ! Za třetí,co spotřeba -Tatra na kukuřici 100/100 a to nesmí bít kluzko ! JD s tridemem 140l za 10 hodin práce-14 fur-váha převezené kukuřice se pohybovala mezi 19,5-23 tna fuře.A ještě něco-která Tatra-plná-přejela jámu-i skoro plnou-aniž by se zahrabala-žádná !!! JD si to krásně probručel bez zapadnutí-tahání.Jo a po které dálnici jezdíte s Tatrama,to máte tak daleko pole ?Jínáč výměr našeho družstva je něco kolem 7000ha.
Zetor   21.06.2008 21:31:07
To Rexik: Éra traktorů v dopravě odezní? Odvážné tvrzení, dovolím si nesouhlasit. Jednak kvůli tomu, že co nevidět budeš mít zpoplatněný všechny silnice, to bude poslední hřebík pro nákl. automobily v zemědělství. Prostupnost má ten náklaďák horší, v těžším terénu je v pytli, uveze taky míň, na tridem hodíš dvakrát tolik. Nevim jak jsi přišel na to, že traktory 80 jezdit nebudou, pokud vím, už se takové dělají. Většinou pokud se nejde po dlouhých rovných a širokých silnicích, tak rozdíl mezi Matesem a Fendtem je skoro nula, protože, než se Mates rozjede, tak zpomaluje a rozdíl 10 km/h je do 10km celkem zanedbatelný. Pokud vozíš daleko, tak 50km, tak to má smysl, ale jinak ne. A dnes není problém, aby si pro ty komodity sami dojeli a zadarmo. Jediné co pro kamion bude stále mluvit je spotřeba, která je třeba třetinová. Ale uveze míň, projede míň, stojí víc a ničí ti pole.
Jakub Medera   21.06.2008 21:57:37
Srovnáváš neporovnatelný. USA a my to je velkej rozdíl a velkej rozdíl je taky ČR a Německo. Já jsem Agrovky taky neviděl zapadlý na jamě, protože tam radši ani nejezdí a vysypou hmotu před jamousmile
smouki   17.06.2009 14:34:28
no tak při srovnáni traktor vs. tatra mě napadá spousta věcí jako rychlost-zatím se k nám dovážejí maximálně fastraky které jsou "přiškrcené" na 60km/h tatra na rovince udělá i přes 80km/h (podle toho jaká a v jakém je stavu) o tom utužení to máte pravdu to je plus traktorů s návěsy-ty způsobují na zem menší tlak. ale jak tady píšete o té průchodnosti terénem tak se hodně z vás mýlí protože tatra projede téměř všude i plná-třeba jd 8530 s tím největším tridemem fliegl by v lese ve 40 cm sněhu plný měl problémy, my jsme s T815 toto projeli bez problémů s 8 tunami mláta a jako třešnička na dortu byla 1m hluboká a asi 10m široká řeka. na té jámě s tatrou nemáš šanci to je jasné protože na senáži to klesne, sedne na podvozek, zatlačí na ventily na vzduchojemech, vzduch uteče a jsme v ****. a jak někdo napsal že tatra není tak vytížená jako traktor tak je sakra vedle protože my jsme koupili návěs krampe big body 600S a kdyby jsme jim chtěli nahradit tatru tak byjsme museli koupit ještě jeden traktor,protože máme dvě tatry 815 s kontejnerovým nosičem a obě jedou každý den poku se zrovna nechystá na technickou-kvůli poruch nestojí vůbec protože téměř žádné nejsou . jinak i já jsem zastáncem moderní doby, tudíž souprav traktorů a návěsů ale to si nemůže každý dovolit z finančních důvodů.
challengerak   17.06.2009 15:15:20
Jak psal zetor o rozdílu Matesa a Fendta, tak má samozřejmě pravdu. O maximálce to není.
Kámoš se přesouval min. rok s Fendtem a jel do kupy s Fastracem. A na 100 km cesty mu ten Fastrac neujel... :)
chomyz   17.06.2009 17:03:33
Tak dlouho jsem se rozmýšlel zda reagovat a očekávám pokárání za oživování starých a k ničemu nevedoucích diskusí, ale mám za to, že takto renomovaný web si zaslouží korigování dost zavádějících informací, takže bez ohledu na "důležitost" maximální rychlosti při odvozu senáže si jen dovolím uvést, že Fastrac je ve "standartní"verzi 65 a už hodnou dobu se i u nás nabízí verze Transport (zatím zjevně nedoceněná) s rychlostí 80! A ještě jedna věc k nekonečné diskusi o utužování - zde přece nezáleží na tom, jestli je to Tatra, návěs nebo třeba lunochod, ale jen na celkové hmotnosti, počtu pneumatik na které se tato hmotnost rozloží, jejich šířce a tlaku. Tudíž u spousty trakt. návěsů, které jezdí na silničních pneu šířky 445 (balóny jako Tatra) nebo dokonce 385 (základní výbava u spousty výrobců) a foukají je na obligátních 7-8Atm., tak je tlak na poli stejný a většinou ještě větší než u Tatry... Ještě jednou zdůrazňuji, že to uvádím pouze jako fakta a nemíním rozdmýchávat žádné diskuse o přednostech či nevýhodáchsmile
deno   17.06.2009 19:38:53
to mladej no speedstar je v tom iny ze ma vyšsi vykon nez profi starsmile
verek   17.06.2009 19:42:53
Výkon nevím ale je výšší maximálka.
Místo 20 u Profistar je to 40 u Speedstar
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0079081058502197.s