Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
zvedjaja   16.02.2016 20:52:04
Mohu se zeptat, v čem je tento systém unikát? Zvedací náprava na sedlových návěsech je dnes již běžná věc a natáčecí také. A hákový nosič kontejnerů na sedlových návěsech také není nic speciálního co by na trhu nebylo. např. firmy Spreso, používá na svých sedlových návěsech též hákové kontejnery a přes celou délku návěsu již deset let. Unikátní je možná systém, že tento návěs je lomený a nosič je jen na zadní části. Neber to jako, že tu chci vyvolávat hádky či nesmyslné diskuse.. jen mě zajímá v čem je tento návěs vyjímečný. Samozřejmě, že jako produkt ve výrobním programu firmy Annaburger to vyjímečné je. Ale jinak tam vyjímečnost nevidím.
zvedjaja   16.02.2016 21:12:10
Za dostatek peněz ti stejný systém na návěs udělá v ČR spousta firem, které dělají nosiče kontejnerů na auta. Navíc je vidět, že je na rám návěsu přišroubován jen systém nosiče kontejnerů, a podobnou technologii používá u nás například Technocar.
Zetor   17.02.2016 00:52:57
To došlo k nepochopení toho co jsem chtěl napsat a napsal jsem to ne úplně jasně. Samozřejmě se jedná o unikát v rámci výrobního programu a výrobní historie firmy Annaburger, nikoliv obecně. Z toho popisu to tak nevyznívá, jak jsem chtěl. Samozřejmě věřím, že na přání něco takového vyrobí kdejaký výrobce LKW techniky. Ale tady byl skutečně myšlen unikát v rámci Annaburgu, protože je možné, že už se nikdy další kusy nevyrobí. Z těch zemědělských výrobců je to již větší rarita, ale pořád třeba Krampe dělá sedlový hákový nosič, i když ne lomený. Mimochodem ta malá korba vpředu je pro mě trochu záhadou, proč ji tam zákazník chtěl. To se omlouvám za nešťastný a mystifikační popis.
zvedjaja   17.02.2016 20:35:27
No to by mě také zajímalo, proč tak malou korbu má ve předu. A nemohlo by to souviset s tím, že je auto na zelených značkách a tím pádem mimo režim nákladáků? V německu platí nějaké pravidlo, že když korba nákladáku je o nějakem min. objemu a návěs pak extra velkej, tak se na tyto vozidla nepohlíží jako na klasické nákladáky a tím pádem nemusí být osazeny tachografem a dodržovat přestávky a podobné věci jak klasické nákladáky. Auta jsou vždy na zelených značkách. Viděl jsem několik takových aut u neměckých zemědělců a kolega s kterým jsem pracoval mi to tak popisoval. Ale to byly vždy auta s vlekem. Takže u tohoto typu by to mohlo platit také. ale to je jen má doměnka.
Honza B.   25.02.2016 12:13:51
Jediný, pro mně vysvětlitelný důvod, proč je to na jambu, je minimalizace výšky natahováku. A tři nápravy - nosnost.
Libor169   28.02.2016 09:31:14
Nemůže být ta korba jen na příslušenství? Např. sítě, nějaké trámky, nářadí na čištění apod. Proč to nemít, když mi to výrobce nabídne, že mi to udělá.smile
Zetor   28.02.2016 15:23:15
Pravdu máte oba. Co jsme se ptali konstruktéra, tak jednak chtěl mít zákazník manipulační plochu a druhak aby samotný hákový mechanismus nebyl ovlivněn tím lomem pro sedlo... Jinak zákazník tedy koupil dva kusy naráz a ještě se mu na to v Annaburgu stavěly cisternové kontejnery...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0061581134796143.s