Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
divad   04.01.2016 15:50:00
Krásné nové auta,smile škoda je dát do řepy, když vím, kde jezdíme my,
jinak Opava mezi svátkama skončila s návozem, máme hotovo.......
sim111   04.01.2016 20:21:11
Tiež som pozeral, že sú to skoro funglovky ale toto je ešte dobré ked nakladajú na asfalte neviem či by ich pustili po nárazníky do blata aby ich odtiaľ ťahali traktorom čo nie je u nás výnimka...
Stepan   05.01.2016 17:04:59
Nevím jak je to s najímáním si dopravy pro řepnou kampaň, ale bohužel, pokud jde nájemci jen o peníze, silniční tahač 4x2 s návěsem vychází nejlevněji na km. A zaplatí to i ten traktor co je tahá z blata. Že je taková souprava absolutně nevhodná na nezpevněnou komunikaci se asi neřeší. Hlavně, že to vyjde levněji.
Luděk   05.01.2016 18:17:17
Také nemám představu s najímáním dopravců,ale co jsem slyšel,tak si to najímá daný cukrovar.........
Jan Váňa    05.01.2016 18:56:34
Luděk smile Ano máš pravdu Dobrovický cukrovar si najíma dopravce sámsmile
pavel.koky   05.01.2016 20:23:13
Každou svozovou linku dobrovického cukrovaru má na starosti jedna firma (většinou nějaký větší dopravce nebo agropodnik služeb), která zodpovídá za dovoz požadovaných tun řepy. Ta si pak zajišťuje další dopravce, pokud linku neobslouží vlastní kapacitou. "Novost" aut je dána hlavně požadavkem cukrovaru na plnění emisní normy (minimálně EURO 5) určitým počtem aut.
Luděk   05.01.2016 20:34:59
Slyšel jsem,že to Tatry nesplňují....... V okolí Nechanic je potkávám.............minimálně dvě soupravy a mají žluté nálepky s černým číslem a vozí řepu
Proxima   05.01.2016 21:09:27
Trošku nechápu proč by cukrovar měl řešit Euro normy jeho návozců. Vždyť mu to může být jedno. Dopravce platí snad od tuny a cukrovaru jako takovému může být jedno zda to dopravce projede víc v naftě nebo mýtu .... smile
sim111   05.01.2016 21:12:00
Mne sa to tiež zdalo čudné...
inak trochu od témy v minulosti sa vozila repa hlavne vlakmi...
Proxima   05.01.2016 21:18:39
Tak tenkrát ... Ted je vlak dražší než kamion smile
sim111   05.01.2016 21:22:51
Ja som teraz nejako neriešil cenu ale miliónkrát spomínané emisie...
A to nie je len repa ale v podstate všetko čo sa preváža
peter r   05.01.2016 21:44:43
tam to bude všetko asi len o mýte
Honza.S2   05.01.2016 21:47:25
Sim111: Řepa se vagonuje i dnes. Záleží kam to jde a neříkám že všude. Vlakem se vozilo kde co a stejně se to k tomu vrátí. Když se to tu tak otevřelo tak úplně mimo - nejmenovaná dopravní kamionová firma vozí vlakem kyselku z Varů do Mostkovic u Prostějova. Ušetří se zatížení silnic cca 3700 kamionů ročně. Tak co teď bude dražší?
O emisních normách těžko říct co je lepší, když v čele vlaku brblá Zamráča 749 z roku 69.
sehnal   05.01.2016 22:49:45
Jen jestli ta nejmenovaná dopravní firma nezkrachovala právě kvůli tomu....smile smile
Honza.S2   06.01.2016 04:12:40
Zatím to tam funguje a víc nemám zájem řešit. Šlo jenom o princip. Myslím si že informací je na internetu dost.
pavel.koky   06.01.2016 09:51:47
Tak Tatry to většinou nesplňují, z Nechanic se ale vozí cukrovka do Českého Meziříčí. Normy samozřejmě cukrovar nemusí sledovat, je to něco "navíc".
Jakub Herot   06.01.2016 15:18:01
To je něco jak u nás kdy pro obec v zimě plužíme odlehlejší část (cca 1hod práce) A oni po nás letos chtěli ať doložíme že traktor splňuje emise smile To si pak doma tak ťukáte na čelo smile a přemýšlíte zda se úředníci v práci nudí nebo co to má znamenat. Aby se obce časem nedivily že jim to nebude nikdo dělat.
divad   06.01.2016 15:31:39
Přidám něco i jí, V Opavě je faktem, že jezdí vesměs nové MANY, Tatra Phoenix, Volvo atd. Ale samozřejmě i Tatry 815, Terrnovky a jedna LIAZka, takže nevěřím, že by někdo hlídal nějakou EURO normu. To jde jen spíš o výmysl nebo něco, co si vymyslela vítězná firma.
Pája   06.01.2016 21:42:23
Zase až takový nesmysl to není. Jezdím v dopr. firmě, která má ve smlouvě se zákazníkem danou sumu za kilometr plus proplacené mýto jen na dané trase a za vozidla Euro 5 a 6.
Proxima   06.01.2016 22:24:37
Jo tak nebavím se o plachtách a frigu. Tam to beru, tam asi od tuny jezdit nebudeš. A pokud ti platí k sazbě za km ještě mýto tak to je v dnešní době poměrně luxus. A předpokládám že v řepné kampani to takhle asi provozovat nebudou. Každopádně všeci co mají E6 tak jde hlavně jen o mýto a taky operák, kterej většina firem provozuje. Když se tak zamyslím, ta jsem sám zvědav jak to s normami půjde dál ... smile
Pája   07.01.2016 11:31:05
Je jasné, že v řepě se nejezdí od kilometru, ale na zpoplatněných silnicích se mýto platí vždy. A nakonec je jedno, kdo ho platí. A je sakra rozdíl, jestli zaplatím v pátek odpoledne za jeden jediný kilometr s Euro 2 bezmála 12Kč nebo s Euro 6 5,90Kč. Euro 6 proti Euro 0-2 platí vždy míň jak polovinu.
Proxima   07.01.2016 11:39:22
Tady to pořád ješte jde, co teprve Rakousko smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0047481060028076.s