Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
joyzie   21.10.2014 14:51:32
prečo sa ten digestát hneď nezapracoval do zeme keď ma radličky ?
temelín   21.10.2014 15:29:30
Třeba proto ,že se šetří ostří podmítače .smile
Jenda deere   24.10.2014 18:53:22
Neutahne to.smile
Patrik Chromý   24.10.2014 19:01:45
Ale utáhne, jen to stojí moc nebo má podnik lepší technologii na zapravení. Takhle se to bere jako aplikace hadicema. smile
PS: I přesto jsme dělali stabilně za 12 hod 1000-1300 m3. smile
Jenda deere   24.10.2014 20:20:04
Vim, znam tu partiu.
Patrik Chromý   24.10.2014 20:49:19
No já jen tak mimochodem v té partě jezdím. smile
kopi1   24.10.2014 21:15:47
Zdravíčko,co do JETŘICHOVCE ještě letos pojedete.
Tomas-192   25.10.2014 08:57:55
Patrik Chromý: Neviděli jsme se v Jevíčku?? Cca před měsícem? Fotil jsem tam tuhle samou partu, s jedním řidičem jsem i mluvil možná jsi to byl ty?smile
Zetor   25.10.2014 11:05:18
To Patrik: S jakou soupravou jezdíš? S tím Flieglem?
Matúš.V   25.10.2014 11:53:59
Pokiaľ chce podnik aplikovať digestát, alebo hnojovicu povrchovo tak jestvujú rôzne doporučenia napr: má byť zamračené, teplota menej ako 18 stupňov, pretože ináč do niekoľkých hodín dochádza ku veľkému úniku živín. ďalšia vec je, že digestát zhoršuje trakciu následného stroja na zapravenie.
Neviem akým systémom podnik počítal, že zapravenie je drahé, ale asi nie na únik živín, prejazdov, minimalizácie operácií.
Ak chceli šetriť tak mohli dať rovno hadicový aplikátor na niektorú s cisterien a nie tam dávať medzičlánok sa niekoľko sto tisíc eur na "rozliatie"
Som priaznivec xerionov, ale, keď sú využité ako treba.
Patrik Chromý   25.10.2014 17:03:05
Ano, jezdím s Flieglem. A ne, neviděli. Jezdil za mě kolega, já si udělal volno. smile
To Matúš.V: Musíš ale brát v potaz to, že ta cisterna s hadicákem ti nevyveze za den cca 1200 m3. Při letošním podzimu je tohle hlavní aspekt. Doba je hold taková a málokdy rozhoduje kvalita nad kvantitou.
Zetor   25.10.2014 17:04:56
Ten Fliegl má 24 nebo 25 kubíků, ne? Jak řešíte to, že Kaweco má 21, kdo ví jestli... Vezete míň, nebo se zbytek veze zpátky?
Patrik Chromý   25.10.2014 17:06:54
Fliegl je 25 kubíků. Vozím cca 23 a nemusím mít strach, že bych mu dovezl málo. Což se stává u Annaburgrů. Romill má 24 a tam s tím chlapi taky problém nemají.
Zetor   25.10.2014 17:09:06
A co ostatní v lince? Stalo se, že mu někdy dovezli málo? Ty co nemaj 25 kubíků? Na jaře z toho bylo hrozné haló, že tam menší cisterna jezdit nesmí....
Patrik Chromý   25.10.2014 17:11:10
Když bylo potřeba jezdili dvě HTS 24.27 a u těch se občas stalo, že dovezli míň. Jde ale o cca kubík, takže se to neřeší a Agrall servis je rád, že Xerion nestojí. smile
PS: Na jednom kšeftu jezdil i Phoenix normálně sklopka a pán v tom měl udělanou plastovou nádrž, ve které údájně vozil 19 kubíku, a taky to stačilo.
TomášJ.   26.10.2014 14:12:48
Kolik si bere Agrall za aplikaci hadicákem a za zapravení? Účtuje si celou linku naráz nebo si účtuje zvlášť Xeriona a zvlášť každou přívozku podle dovezených kubíků? Naftu předpokládám platí vždy podnik že? Odpověď asi radši po SZ. (Ceníky jejich konkurentů mám, ale psát to sem nebudu).
temelín   06.11.2014 07:30:45
Nevím proč by xerion s nastavbou nebyl schopen udělat 1200m3 za den? Pokud je dobré pole, stíhají navozy tak se to dá v pohodě zvládnout.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0041959285736084.s