Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
roman7711   29.05.2014 21:55:57
Krásné fotky a krásné letadlo, pouze mi nejde do hlavy ta přepravní šířka. Jak může být přepravní šířka pouze 2,2m, když alpha vepředu má záber 3m?
Newbie   30.05.2014 17:57:10
Jsem dlouholetý pasivní sledovatel tohoto webu. Ale nedá mi nevyjádřit svůj názor. To, že je Proxima jeden z nejlepších fotografů, co sem ukládají své díla, není pochyb. I tyto fotky jsou velice zdařilé, ale co ten popisek? Něco jiného je technický popis stroje nebo zkušenosti obsluhy, ale toto? Myslel jsem, že místo pro reklamu je v levém sloupku odděleném čarou.
deutzfahr165    30.05.2014 18:25:25
tahám za fastrakem fellu 11metru na,na svahu moc špatný
Proxima   30.05.2014 19:19:46
Takže co se týče reklamy. Vztah firmy Pöttinger je k portálu Farmweb více jak kladný a například každý zběhlý fotograf i nefotograf byl například letos pozván na výstavu Techagro na stánek firmy Pottinger, kde mu byla (tuším ve středu) podrobně představena řada novinek + nabídnuto jak občerstvení tak menší dárek. Není to jen tohle, na různých předváděcích akcích je třeba pro Farmweb k dispozici manipulátor, předposlední Techagro proběhly pro fotografy pozvánky do expozic JD A Claas s výkladem atd. Ruku na srdce něco za něco. Reklama se tu dělá všem firmám a dělá ji každý fotograf. Některé firmy si toho váží a farmweb podporují. A na druhou stranu bohužel některé firmy tento portál nenávidí. Jelikož se zde o strojích píše pravda a Farmweb je čistě jediné nezávislé médium nejen v ČR, ale i ve světě. Každý se k této galerii může napsat co chce ať už kladný nebo záporný komentář s odezvou na něj či bez. Tak jako je to u všech galerií. A toto se cení jelikož většinou tyhle debaty vedou lidé, kteří se se strojem setkali nebo jej provozují. Né nadarmo zde vybírá stroje řada uživatelů. Stačí se jen kouknout na navštěvovanost webu. Takže to jen tak trochu budu oponovat. Byli jsme požádáni jako každý rok provést focení novinek v ČR s tím, že já to spropaguju tím že udělám galerii. Popis bych určitě neřešil, kdo chce přečte si ho komu vadí ať si ho nečte. smile smile

K poslednímu komentáři doplním jen to, že vše je podle podmínek. Pokud se jedou trávy tak to jistě pojede, žita by Fastrac v dvanácti metrech asi nezvládl.. A ve svazích je to ovšem také jiná tam už musí kupce přemýšlet jinak a dát pořádného koně. smile
Aleš S   30.05.2014 19:52:01
Já osobně jsem za takovéto galerie rád. Dozvím se v nich spoustu informací. Nevím, proč by se to mělo brát jako reklama. Jen houšť smile
smouki   30.05.2014 21:19:30
Reklama nereklama, je to novinka a je dobře že se to na fw objeví co nejdřív. A proč by to prodejci nevyužili jako reklamu? Zde se pohybuje mnoho potencionálních zákazníků a nedivím se ani bych prodejcům nic nevyčítal, je to zdarma a velmi efektivní jako reklama....v dnešní době naprosto normální a myslím že to sem patří.
Newbie   30.05.2014 21:52:06
Proximo, asi jsi mne špatně pochopil. Mně je úplně fuk, jaký mají fotografové vztah k prodejcům zemědělské techniky a obráceně, prodejci k vám. Jestli vám něco platí nebo vás někam zvou atd. Mně jde o to, že tento portál by měl být především o fotografiích. A popis by měl být k vysvětlení galerie. Kde se fotilo, co to je za stroj, popř. jeho rozměry a funkce, atd. Dát do popisu výtažek z prospektu nebo nabídkového letáku?! Slovní spojení typu: „Pöttinger opětovně vsadil na zvýšení výkonnosti při úspoře nákladů…, Nový "spořič paliva"…, osvědčenými žacími lištami, Optimalizovaný tvar disků, Stroj je široký při práci, ale úzký při dopravě. …vítězem v poměru cena / výkonnost. Atd.“ To nemá s popisem stroje nic společného a ani to není žádná zkušenost obsluhy nebo uživatele.
Admini by se měli zamyslet, jakou cestou povedou tento portál. Pokud chcete propagovat nějaké značky (Pöttinger, Fendt, JD, Claas,…), tak potom rozhodně nebudete nezávislé médium, jak píšeš. Protože to co jsi napsal v popisku není ani nezávislé ani pravda, ale obyčejný reklamní text.
Taky se může stát, že FarmWeb ztratí svoji současnou pozici, protože předpokládám, že většina lidí se sem chodí dívat na hezké fotografie zajimavých strojů a nejsou zvědavý na marketingové triky. To si můžou stáhnout prospekty z internetu.
VonVagel   30.05.2014 21:59:16
Nemyslím si že by měl být farmweb jen o fotografiích. Já bych chtěl aby se tady člověk dozvěděl informace - od výrobců,dovozců, prodejců a hlavně od fotografů, fanoušků atd.
vojta2   30.05.2014 22:28:40
Technické podrobnosti a zajímavosti hodnotím jako lajk jednoznačně pozitivně, nadruhou stranu ten popisek se opravdu tváří, jako by jednoznačně prosazoval jeden produkt před ostatníma na trhu.
smile
jarco   30.05.2014 23:39:57
vyzerá to ako super kombinácia to bet pochýb a super záber, škoda len že väčšina drobnej zveri a napríklad malé srnčatá v lepšom poraste pri takých pojazdových rýchlostiach a záberoch nemajú šancu smile
Raskiss   31.05.2014 10:44:41
Taky přidám s trouchou do mlýna
FW sleduji snad od roku 2006 a vidím jak daleko se FW posunul. A jako každodenní návštěvník jsem rád za tyto technické noviny. Navíc bych třeba uvítal, kdyby jich bylo třebas ještě více. A koho štvou věty tupy: „Pöttinger opětovně vsadil na zvýšení výkonnosti při úspoře nákladů" - tak ať je prostě nečte a přeletí je jen očima, protože jsou to žvásty, které jsou i v odborných zemědělských periodikách a každý inteligentní zemědělec ví jak to s daným strojem je. Navíc pokud z toho FW profituje (nemusí profitovat jen peněžně, stačí když třeba FW fotografy pozve na nějakou zajímavou akci, kde je k vidění zajímavý stroj) a nějak mu to usnadní provoz tak tím tuplem bych to sem dával. Protože platí známe pravidlo KAŽDÁ SRANDA NĚCO STOJÍ
michal003   31.05.2014 11:19:19
Lenže keď si chcem čítať tlačové správy výrobcu tak chodím na stránky, ktoré sú na to zamerané. A že ich v Česku nie je málo. Pre mňa bol FW vždy o fotkách a názoroch z praxe. Nehovorím, že by sa tu nemali objavovať novinky a aj za túto novinku som rád. Ale ako hovorím, keď si chcem prečítať tlačové správy idem inam.
Patrik Chromý   31.05.2014 11:24:19
FW je soukromý web Martina. Co on si sem dá a nechá zde zveřejňovat je jen jeho věc. Proto bych to respektoval a pokud se to někomu nelíbí, tak ho nikdo nenutí se na to dívat. smile
Raskiss   31.05.2014 12:18:09
Patrik Chromý - svatá pravdasmile
karlos   31.05.2014 16:34:58
FW také sleduji od jeho vzniku. Představa, že by měl být JEN o fotografiích je naprosto zcestná. FW je v současné době výrazným médiem, které slouží a může sloužit k propagaci daných značek. To, že firmy jako Pottinger to pochopili a jiné ne je jen a pouze + Pottingeru a jemu podobných a - těch to co nepochopili. Navíc a to je věc zásadní. V současné podobě (Hosting atd) by dle mě sám Martin tento web, tak jak teď je v žádném případě finančně nemohl utáhnout. Čili firmy jako Pottinger to tu i finančně podporují výměnou za reklamy nebo podobné informace o svých novinkách, ale jak říkám takovou šanci mají VŠICHNI. Buďme rádi, že to je tak jak to teď je, protože nebýt toho Martin by FW nemohl utáhnout a tím pádem, my bychom ani takovýto FW neměli.
Milda11   31.05.2014 18:12:10
Vše je více-méně reklama. Pokud je to k věci proč ne. A chtít zkušenosti když to má člověk sotva týden???
Koho ten text nezajímá nemusí ho číst, je to svoboda volby.. Jen bych prosil stejné podmínky pro všechny, ne že pro jednoho je to reklama ten nesmí a druhý může.....
TomášJ.   31.05.2014 19:06:13
Vážně vtipná debata, jen co je pravda.

Proč jeden může a druhý ne? Je snad Proxima prodejcem Pottingera? Píše tu něco o tom, aby se případní zájemci nebáli kontaktovat lokální dealery? Opsal tu pár řádků z prospektu. Dejte si tu práci, pohledejte a podívejte se kolikrát jsou na FW opsaný v popisech prospektysmile Nevím proč to zrovna zde vadí smile

Podívejte se i na to, jak zde byla prezentována nová cisterna Annaburger HT 18.27. Ač je Zetor prodejce a CRS si tu platí reklamu pomalu od začátku chodu FW, nikde ani zmínka o tom, aby byl kontaktován, od toho má stejně jako Pottinger vlastní stránky.

A jenom tak okrajově, hodně dobře to napsal Proxima. Něco za něco. Ono by bylo dobré si milí uživatelé uvědomit, že FW neběží zadarmo, ba naopak, je to extrémně drahá hračka na jejímž chodu se podílí i prodejci, kteří si tu platí reklamu. Nevidím tedy důvod, proč by měl u této novinky opis prospektu najednou tak vadit, kor u firmy, která tu na rozdíl od těch co tu nejvíc brečí svůj banner má. A řekl bych, že tu mnohokrát bylo psáno i o produktech Agromexu, o tom jak jsou výhodné apod a zaraženo to bylo až ve chvíli, kdy se tu ty produkty začaly nabízet, jak na nějaké prodejní akci. To už je potom totiž malinko rozdíl

smile
Floyd   31.05.2014 19:18:16
Tomáši, nic proti, ale stokrát raději bych si v popisu přečetl jaké má ten stroj parametry, nějaká zajímavá řešení konstrukce, nebo v čem konkrétně se liší od ostatních modelů Pottingeru, případně konkurence. K tomu třeba i zajímavosti jako hodinový výkon a spotřebu dané kombinace. Prosté okopírování textu z prospektu se mi taky moc nezamlouvá a ostatní proto tak trochu chápu. Místo pro podobné novinky tu určitě vidím a byl bych rád, aby jich bylo co možná nejvíc, ale asi ne tímhle stylem. Nic proti Proximovi, jsem rád že se to tu vůbec objevilo, ale třeba z nedávné novinky Zetora jsem se dozvěděl daleko víc i přes to, že je tam asi tak třetina textu.
vojta2   31.05.2014 19:30:17
Floyd - přesně tak jsem to myslel, ale je asi pravda, že si může každý dát do popisku SVÉ galerie co chce sám...
Zdenek Srytr   31.05.2014 21:09:14
Pokud Vám vadí to, že podle Vás jednomu povolím, druhému ne, tak na to velký pozor!! Jak píši, pokud se domnívám, že poslední příspěvky počínaje příspěvkem Mildy11 jsou reakcí na to, že jsem v minulosti jasně napsal prodejci do komentářů co je ještě možné a co ne, tak to jste si kolegové velice špatně vyložili. Pozor na to!! Příspěvky prodejce přestali být informační a stali se čistě reklamní a propagační!!! Navíc v diskuzi, která do té doby byla obecná a odborná!!! Jednalo se o prodejce, který bez jakékoliv hranice chválil to samé!! Byl upozorněn, že diskuze byla na úplně jiné téma!! Nemůžete a neměli by jste dávat dohromady jablka a hrušky! Je to úplně to samé jako mé fotky Case Titan, pásové mlátičky CASE, popř. Novinky od Horsche z Agrovation!!! Ani já, ani kolega Proxima nejsme prodejci, jsme více méně pouzí fotografové, kteří za své fotí a pokud nás kontaktuje prodejce a dovolí nám to vyfotit, tak toho využijeme. Těch Novinek je tu mnohem více. Nikomu nebráním ve vyjádření názoru, na to máte plné právo, jen malinko kroutím hlavou, že si toho někteří všimli až teď... Ale tak stalo se. Jen opět opakuji nesrovnávejte jablka a hrušky!!!
Jen připomenu čistě odborné diskuze pana Hrušky, nebo kolegy Zetora. Každý ví co dělali, co prodávali, ale oba se drží jasně daných mantinelů a nikdy je nepřekročili. Fakta a čísla, ne reklamní řeči typu, jak jsou lidé s jejich stroji spokojeni. To si uvědomte.
Děkuji.
Newbie   01.06.2014 11:27:34
Zdeňku, nevšiml jsem si toho až teď, ale spíš to byla poslední kapka k tomu, abych si dovolil napsat svůj názor. Vážím si vaší práce, kterou děláte. A o to víc mě překvapuje, že tak kvalitní fotografie doplníte takovými popisky. Znova opakuju (někteří to asi nepochopili), vítám zde doplnění galerie o užitečné informace o stroji, zkušenosti uživatele, novinky na trhu apod. Ale tyto marketingové řeči nic užitečného neposkytují, protože to samé může někdo říci o Krone, Claasu, Kuhnu… Nemyslíš, že to do jisté míry shazuje celou galerii stejně jako hrubky v popisu nebo nekvalitní fotky? Ano, nikdo mě nenutí to číst, mohu to přejít, stejně jako ony hrubky nebo nekvalitní fotky, ale o tom přeci FarmWeb není. ;)
Chápu, že provozování webu něco stojí, však od toho máte vyhrazené místo pro reklamu. Ale nesouhlasím s tvrzením např. uživatelů Smouki, Raskiss, kteří píší něco ve smyslu účel světí prostředky. Vždyť i ostatní media (která jsou závislá na sponzoringu), pokud chtějí být nezávislá, mají reklamy oddělené nebo označené.
Jen jsem vyjádřil svůj názor o nezávislosti tohoto portálu, není to nic proti Pöttingeru nebo snad Proximovi.
Zdenek Srytr   01.06.2014 12:54:24
Newbie, chápu že se ve Vás, podle vašeho názoru, hromadily myšlenky na tuto reakci. Máte na ní plné právo. Snad lepší by bylo, kdyby jste nejen vy, ale i ostatní tady, si své názory nenechávaly pro sebe a postupně a v průběhu času se tu tom diskutovalo. Přesně jako teď. Závěry a hodnocení jsou dobré pro nás, pro adminy, tak i pro Martina. Upřímně a teď se na mě nezlobte, ale je to tak, i já jsem po pročtení tohoto textu malinko pochyboval. Ne o tom, zda to dát on-line, to je věc jistá, protože díky firmě Pottinger a Proximovi to zde shlédne mnoho lidí a mohou o tom diskutovat, což je super, malinko jsem se však zamyslel nad textem. I mě se stane, že to občas přeženu s tím, že podle vás přechválím majitele či firmu, ale myslím si, že stejně jako Jeník to cítíme jako poděkování za možnost být u toho. Takže na závěr snad napíši, že podle mě nejlepší cesta je se nad to povznést. Vše je dnes o penězích. Proto občas jsou tu podobně lehce reklamní texty v Novinkách. Je to přeci Novinka. Na obranu musím napsat, že komentáře a 95% galerií je zcela neutrálních a čistě technicky či odborně zaměřených.
Uvedu příklad. Kolega chomyz si tu do budoucna připravil nádhernou galerku o jednom stroji. Nádherně zpracovaný text. Ovšem fotky jsou špatné. A zde prostě musíte zamhouřit oko. Někomu se to líbit nebude, ale když si dá člověk tu práci, tak jí prostě musíte ocenit. Uvidíme sami....smile smile

Jinak můj předchozí komentář byl myšlen a zaměřen malinko jinak. Ne proti Vám. Je pravda Newbie, že bychom neměli vidět vše jen černo bíle. Vždy je potřeba udělat malinký ústupek. Je to jako s těmi fotkami, které cca 7 let schvaluji...smile

A na druhou stranu Novinka splnila svůj účel. Stala se středem pozornosti, upoutala velké množství lidí. A je jedno, zda kvůli diskuzi na téma text nebo si to prohlédli kvůli prezentovaným strojům. Cílem bylo upoutat lidi, což se Jeníkovi fotkami, které vytvořil, na 100% povedlo!smile Dobrá práce!smile smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0096099376678467.s