Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
jarakasek   24.06.2012 22:04:42
Jaká je tu spokojenost se schubmaxem ????????
zvedjaja   24.06.2012 22:55:30
spokojenost se schubmaxem asi nebyla vůbec žádná nebot byl vrácen zpět jako nevyhovující.
Martin Hruška   25.06.2012 09:13:29
Občas je třeba pracovat s fakty a né s dojmy. To co já vím o tomto případu je to, že v Hrubčicích byl vůz pronajat. Chtěli ho koupit, ale vzdhledem k situaci, která nastala v oblasti spolupráce s jedním podnikem, který má bioplynovou stanici, se rozhodli jinak. Z té spolupráce údajně sešlo. Podle mých informací koupili nabo koupí dalšího Annaburga.
Viděl jsem na fotkách z Hrubčic nově postavené žlaby,které taky něco stály a pokud se nerozjela bioplynka, tak to mohl být taky trochu problém. Schubmax ale zůstal na Moravě u jednoho velice dobrého podniku.
FERGUSON8480   25.06.2012 14:32:02
Mohli skusit KRAMPE BB900S co poviete ? :) aky mate nazor medzi Krampe a Annaburger smile
Zetor   25.06.2012 16:26:06
Krampe BB900S má oproti Schubmaxu téměř poloviční kubaturu. Pokud to naženete nástavkama, tak pořád je Schubmax bez nástavků cca o 10 % větší. Oba vozy jsou určeny na něco jiného a nelze je moc srovnávat.

to jarakasek: A vy jste Hawe zkoušeli v těch činnostech, co dělá Schubmax? Nezkoušeli. Tak si to Hawe zkuste, ať taky vidíme, že to nasazení někdo bez problémů zvládne. Jestli pojede jak víno, tak lze jen smeknout! Pak stačí připlatit půl mega proti Schubmaxu a Hawe je doma. Šířka 3 m určitě nebude problém, u vás jsou široký prostorný silnice, všude s ním určitě zajedete. Bezporuchový stroj servis nepotřebuje, takže nevadí, že tu žádnej není. Takže jasná volba. smile
TomDuba   25.06.2012 19:27:19
Já určitě nemám zájem na tom tu zastávat či propagovat nějakou značku návěsů, ale velmi, velmi by mě zajímalo co se na tom Schubmaxu podle kolegy jarakasek tak nelíbilo? V čem byl tak špatný, nevyhovující?
IgorN   25.06.2012 19:36:21
Zetor - Jen tak se zeptám jak jsi přišel na to že tu Hawe nemá servis??
Honza.S2   25.06.2012 20:04:45
U Hawe se najdou zajímavá řešení která nemá téměř nikdo, ale vůz s výtlačným čelem je kapitola sama o sobě a se servisem má Zetor de facto pravdu. Nevím jak U+M Třeboň, ale stávající oficiální importér tomu nic nedávásmile
Zetor   25.06.2012 20:20:59
To IgorN: je to jednoduché, aby tu mohl být servísák znalý této značky, musí mít odbyt. Jelikož Hawe vozů odhaduji v celé republice 20 - 30 vozů maximálně, navíc dovezené přes x různých na sobě nezávislých dodavatelů, tak to servisáka neuživí. A nepotřebuji člověka, kterej má montérky a kšiltovku Hawe. Ale někoho, kdo mi na tom seřídí nucené řízení a spraví elektriku. Vyměnit světlo a vybouchat ohnutý nárazník zvládne i řidič.

Jinak souhlas s Honza.S2, že technické řešení tam mají někdy jedinečná. Viz. nedávno avizovaný překladač na řepu, ten jim doslova závidímsmile
Martin Hruška   25.06.2012 22:12:16
Diskuze na téma zda Annaburger nebo Krampe je trochu mimo. Když už tak zda Schubmax nebo Bandit koncept a co je lepší? To tu ale nikdo nedělá. Spousta diskuzních příspěvků zde je dána osobními pocity lidí, což asi není špatně, otázka je zda to něco přináší.
Například kolega jarakasek pokládá neustále stejné otázky a haní Schubmax, protože jeho otec má někde nějaký problém .
Ten problém je cukání vozu v první fázi vytlačování, které je danné vypínání m přetlakového ventilu do 200 bar. Náklady ve voze jsou takové, že systém je někde na hraně. Neberte to jako chybu ,to je technické konstatování.

Sám jsem byl u toho, když jsme s konstruktéry měřili tlaky a frekvenci tlaků na datalogovém přístroji.
Další věcí je to, že "normální -velký" Schubmax tridem s 55 m3 je dělán hlavně na senáže. Díky kulaté korbě je trochu velký problém za všech situací zajistit dokonalé těsnění v dlouhodobém horizonut 2 let. Potom se musí vyměnit těsnění a nenakládat vůz do výšky 2,24 m ,ale jen 1,7 m. To jsou ale technické parametry, které musí obsluha dodržet.

Pro ty, kteří chtějí prioritně vozit obilí a jen málo senáže je určen koncept Schubmax Plus, který má jiný tvar korby -více hranatý bez zaoblení dole. Zde se nasenáže dávají nastavky 60 cm. Základní postranice jsou 1,8 m.

Ještě jeden problém byl v Mladé Vožici s těsněním na drůběží podestýlku,která se vozí asi 40 km -4 x za měsíc. Tady pracujeme na jiném typu těsnění,které odzkoušíme také ve Vožici.

Jinak pokud jde o podvozek tak nevidím problém. Vůz má za sebou dvě sezony odvozu kukuřice do Jetřichovce, takže tvrdit ,že je vše špatné není korektní.

Budu zvědavý na reakci firmy Daňhel, která měla vůz z Mladé Vožice půjčený na obilí i na senáže.

Bylo by dobré se podívat taky na těsnost jiných vozů s výtlačným čelem. Jen k Hawe jedna poznámka. Výtlačené čelo (nástavba) pochází od firmy Evers z Holandska. Původem Kaweco, dnes občas na Bergmann vozech (Unčovice) nebo Hawe.
Martin Hruška   25.06.2012 22:23:48
Moc by mně zajímalo, kolik obilí se ve voze v Mladé Vožici vozilo. ˇUdaj 33 t celková hmotnost není nosnost ,ale celková hmotnost vozu a nákladu. Je normální, že se v třínápravových vozech Annaburger s korbou vozí max.25-26 t.
Pokud to obsluha neodhadne, musí si udělat v korbě barevnou čáru na obilí. Řekl bych ,že problém bude asi v tom, že do tandemových sklopek Annaburger se běžně dává 20-21 t a tady u tridemu se musí dát max. 25 t, což je trochu k nepochpení.
massay   26.06.2012 20:05:36
Tak borci ohledně toho shuba tak jsme ho vrátili jelikož se pořád sralo výtlačné čelo vypadávalo z kolejnic a 3osy na naše haly a couvání za roh se nejak neosvedčily! asi možná bude dvouosák fliegl a fliegl kejdovač + fastrac 3230x tra co k nám tlačí toko agri co nám prozradili šéfové ale u nás je to loterie necháme se překvapit!!!smile Massey 6495-D6.Pekné foto zetor...
Martin Hruška   26.06.2012 21:12:13
Poslední dobou je stále těžší tady na tom fóru rozumně diskutovat a nikoho neurazit, protože s ohledem na vedení podniků o kterých je zde řeč si to nemůžu dovolit.
Omezim se jen o stručnou odpověď:
V Mladé Vožici jezdí Schubmax na jaře při odvozu hnoje a 3 x za dva měsíce na odvozu drůbeží podestýlky. Ta je složena ze dvou typů. Podestýlka s pilinami není problém, ta smíchaná s rašelinou je mazlavá ,těžká a je to asi problém pro normální těsnění. To je ale specifická věc pro každou firmu. Se sklopkou to vůbec nelze vozit. zde vyzkoušime jiné těsnění.
Ve žních je vůz nasazen jen krátce, protože traktorista, který se Schubmaxem jezdí jde hned na kombajn a s traktorem nesmí nikdo jezdit.
Takže hlavní nasazení je na podzim v silážní kukuřici, kde hlavní gro tvoří odvoz pro Jetřichovec. Tvrdit ,že nic nefunguje, když vůz jezdí jen na podestýlce, což je obecně specifický materiál, je problematické.
Firma Daňhel měla nyní tento Schubmax půjčený v senáži a vše fungovalo. Před měsícem vůz sami ve službách zkoušeli na obilí,taky vše fungovalo. Dokonce budou mít i vyhodnocení ekonomiky při odvozu senáže.
Nechci se k tomu už vyjadřovat ,ale problém je někde mezi volantem a sedačkou.

Pro massay: Předpokládám, že jezdíte s traktorem a máte zkušenost s hydropneumatickým odpružením na Annaburger vozech HTS 22.14 nebo HTS 22.79. Tridem s náběžným řízením náprav ale není tandem s jednou přidanou nápravou. Pro couvání do zatáčky je určeno nucené řízení náprav, které ale není standardní na předváděcích vozech Annaburger z důvodu agregace s traktorem. Stačí si takový vůz objednat.
Pokud máte zadarmo půjčený vůz na vyzkoušení ,tak vrácení je normální věc. Někdo tady zapoměl říct jak dlouho jste ten vůz "zkoušeli". Není to můj problém, protože tahle akce byla v režiji našeho dobrého a kvalifikovaného prodejce.
Dne 27.7. jsme na voze vyměnili těsnění štítu a pak vůz jezdil až do silážních kukuřic, což může být někde září. Neznám míru plnění u obilí, ale již jednou jsem to vysvětloval, jak je to se štítem. To nadzvedávání štítu se může dít pokud je vůz plný nebo je vlhčí obilí. Pokud chce někdo naplnit plný SCHUBMAX OBILÍM, TAK TO NEBUDE FUNGOVAT !!! .
Je zajímavé, že podnik si odveze tuny materiálu ,a pak traktorista na tomto fóru tvrdí ,že nic nefungovalo. Fotky od Zetora z kukuřice říkají něco jiného.
Momentálně vidím problém ve vašem podniku někde jinde,což asi víte sám nejlépe.

Letos dodáme další Schubmaxe tridem do podniku, který má zkušenosti s tridemem od Fliegela,takže uvidíme. Příjde i nový Schubmax Plus .
Jinak produkce Schubmaxů je v Německu vyprodaná až do října, takže asi to není takový propadák, jak tu někteří hovoří.
Radši se ale už k tomu nebudu vyjadřovat, protože časem dojde i chuť diskutovat,což už zjistili i jiní borci.
jarakasek   26.06.2012 22:38:12
Firma pana Hrušky nedokázala dodat k tomuto vozu ani český návod k obsluze.Servis jmenované firmy , neví jak správně seřídit pružiny vytlačovacího štítu.Za celou dobu vození podestýlky od kuřat ,nikdo od prodejce nebyl schopný se ani podívat jak to funguje , protože nevysune ani 160 q kuřinců.U firmy Daňhel se nakládala pšenice a řepka.S řepkou nebyl problém , ale pšenice zůstávala na podlaze a vůz stál na rovině. S pozdravem
Problém mezi volentem a sedačkou.
massay   18.07.2012 16:26:39
Já nehnojím firmu annaburger!!jen je neco jiného něco prodávat a nebo s tím jezdit!a trápit se.potom se tam má napsat že to je jen na siláž.nebo tam dát o pulku nižší nádstavbu!a je to přál bych vám stát nahoře a a sledovat pokud můžu nakládat u kombajnu V JEČMENU!!!!!ješte když se točí vítr to mi připadá otravny.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.00478196144104.s