Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Alex   24.02.2012 17:27:14
Jestli správně počítám, tak podle tvých informací posekaly 2 kombajny 7000ha za 16 dní, což znamená, že sklízely 440 ha denně smile Tak na to bych prosil první řadu smile
klaun   24.02.2012 17:31:43
Myslim,že autor má nepřesná čísla,nebo je někde chyba v desetinné čárce!!smile když na to tak koukám tak je to docela šílené číslo 440ha denně!!! když jsme dáli ve dvouch JD 70ha deně a to už muselo být!!
Tomáš Kučera   24.02.2012 17:43:39
Jen pro doplnění, ten průměr je v pohodě pravda. Např. když jsem tam byl v létě fotit tak v jeden den seklo 27 kombajnů.
Fastrac3220   24.02.2012 17:45:10
řekl bych že autor to myslel tak že plochu 7000ha sklidila celá flotila agroservisu včetně službařů, né jen tyto dva kombajny
klaun   24.02.2012 17:55:24
v tom případě se jedná o neúplný popisek ke galerce!!! pak dochází k mistyfikaci návštěvníků a kupují si kombajny JD ,když vidí ty čísla smile
zetor 12145   24.02.2012 18:27:34
"z toho řepky bylo 1500ha. Tuto výměru se podařilo sklidit pod střechu za necelých šestnáct dnů" já to pochopil tak že sklidili 150ha za 16dní

Alex   24.02.2012 19:19:33
Nemyslel jsme to špatně pánové, jen jsem chtěl poukázat na zjevný omyl smile a tak trochu mě zajímá rozuzlení smile Jezdím s NH L627 a max jsem dokázal sekat do 30 ha za den smile Bohužel ta moje babička víc nesvede smile
miruna   24.02.2012 20:53:33
Autor tím myslel to, že u nich sklízely 2 typy mlátiček, a to 9880i STS a S690i. A tich 9880i STS mají samozřejmě více. Nevím kam chodíte na ty nesmyslné komentáře. Příště by stačilo se jen podívat na fotky galerie co komentujete. Jen na fotce č.12 vidíte 2 STS.smile
Zetorista7711   24.02.2012 21:15:15
Jezdilo samozřejmě více kombajnu ale vzhledem k tomu že Višňová má 14500 ha (možná už více) tak ostatní kombajny jezdili jinde.
luba   24.02.2012 21:17:35
Je tu úplně jednoduché,mám v popisu nápsáno co za stroje jsem vyfotografoval a co vy můžete shlédnout. Co se týče výměry tak chyba není v žádné desetinné čárce. Co se týče kombajnů tak jejich počet byl proměnlivý,ve špičce jich tu bylo 35 což asi hovoří za vše
Fastrac3220   24.02.2012 21:27:29
miruna: Nesmyslné komentáře? Více lidí si ten popis vyložilo trochu jinak takže chyba bude jinde. Já jsem to na první přečtení taky tak pochopil že tu výměru sklidily jen dva kombajny. Hlavně že už se to vysvětlilo
sumbum   26.02.2012 13:10:26
Mno popisek není možná úplně ideální, ale když prohlídnete fotky než začnete něco psát, tak vám musí být jasný, že těch kombajnů tam je víc - dokonce jsou očíslovaný... A aby jezdili pro 2 kombajny 2 překlaďáky nebo aby 2 kombajny sklízeli takovou plochu, tak to si snad dokáže dát každej dohromady, zamyslet se a dojde mu, jak to autor myslel...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0067989826202393.s