Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
verek   04.02.2010 16:13:03
Cena?? smile
carrera.rapida   04.02.2010 16:25:01
zkusil bych google ... dá se to v poho najít .... ale jinak je to podle netu zvýšení výkonu ze 150 na 188 koní, a cena je 1175 eček ceníková+vypínáč 7 eček a 100 eček za dálkové ovládání ....mě by spíš zajímaly zkušenosti .... protože třeba u fendu 930 je ten nárůst docela markantní až nad úroveň 936 ale co životnost motoru, převodovky, koncáků, přední nápravy a co spotřeba ... uvažoval bych o tom za 40t Kč bonus výkon 60 koní.... a když jsem se díval jen tak ze zvědavosti na fendt 936 nabízí zvýšení výkonu z 360 na 450 koní ... a u pásového CAT 875B z 577 na 721 koníků ... to musí být mazec ....
Michal Chromý   04.02.2010 17:06:00
My mame načipovanou 8200 o 15% a stálo to něco kolem 15000 kč a je to jenom taková malinka krabička přidělaná na čerpadlo která přidáva naftu. Ptal jsem se jestli by to šlo i na 6920s a šlo tak nevím proč tam dávat něco takhle drahýho a složitýho když princip bude stejnejsmile
TomášBoura   04.02.2010 17:24:41
tvl u fenda z 360kobyl na 450kobyl? To je teda dost. Zajímalo by mě jak dlouho to vydrží vnitřek traktoru..smile
Tomas1   04.02.2010 17:50:33
A k čemu by to bylo? Myslíš že tolik výkonu by využil/přenesl? No nevím.. Normální 936tka když není dotížená tak žádná sláva a co potom se 450k?
To už je podle mě trochu přehnané
Wana011   04.02.2010 18:24:51
u nas čipovaly JD 8530 a asi za pul roku měl propaleny pístysmile
Magrixak   04.02.2010 18:28:16
U nás to máme na MF 7465 a moc z toho načený nejsme.smile
Tomas1   04.02.2010 18:31:51
Wana011 : A to se vyplatí!smile
Jano SK   04.02.2010 19:22:22
Mne sa paci to, ze tie cisla posobia tak doveryhodne... Napr.koncernovy kamarati kolesovy Challenger MT 685C a MF8690 sice maju rovnake motory a vykony ( 340 HP nom, 370 max, 1540 NM), ale to tvrdi iba vyrobca! Steinbauer vie, ze MF 8690 ma 344HP a dokazu ho vyhnat na 430 HP (+86 HP), kym Challenger MT 685C ma az 375 HP a tam vedia urobit 469 HP (+ 94 HP), takze celkovo nacipovany Challenger je o 125 HP (36%) silnejsi ako fabricky MF 8690 ! Krutak sa im dari u oboch vyhnat rovnako na 1920 NM..Kde udelali soudruzi z NDR chybu?
SmékalT   04.02.2010 20:34:58
no nevím jak je to u traktorů,a le kámoš co je automechanik, tak říkal, že pokud načipuješ auto, tak musíš upravit i další části stroje, jinak že se může něco stát. a myslím si, že u tohoto to bude stejný smile
David Roudnicky   04.02.2010 20:50:15
No tak u aut ti hlavně odchází spojka písty a ojnice, u traktoru nevím jak je to se spojkami s tou automatickou převodovkou ale, pokud v tom traktoru nejsou lepší písty nejlépe kované tak to pude do …… jak kolega psal, že se u traktoru propálili, písty to je přesně onosmile
votech   04.02.2010 20:53:25
neznáte nějakou stránku o chiptuningu traktorů, kde je vysvětlenej princip ? a nebo aspoň aut ? kdyžtak po SZ
David Roudnicky   04.02.2010 21:02:09
Stránku neznám, ale řeknu ti to takhle: asi znáš jak se zetoři nebo ostatní starší traktory nakrmily naftou a tím dostaly o trochu výkonu navíc a tak funguje čipování v podstatě tak ta jednotka posílá víc nafty do motoru…. Takhle to znám já když tak mě opravte
Jano SK   04.02.2010 21:22:28
Paci sa mi "zaruka".. iba na komponenty Steinbauer. Ako sa to asi moze skoncit, u napr. Xerion 3800 - motor CAT C9 max.vykon podla CLAAS 379HP, prevodovka ZF ECCOM 3.5. Vyrobca ZF udava maximalny povoleny vykon motora pre tuto prevodovku 380 HP.. a Steinbauer do nej vypusti z chipnuteho motora 430 HP...
neznalek   04.02.2010 21:24:37
není tuning jako tuning, neco jineho je, kdyz to nekde dela doma ve stodole, nebo nebo kdyz si ho necha nekdo vyladit od specializovany firmy ( mluvim o autech). U traktoru to bude podobne, pridat naftu na čepradle umí kazdy trouba, ale aby to melo nejaky učel, musí se to umět...určitě se neupravuje jen mnozství nafty, dneska to muze byt i delka vstřiku, a jiny veci, ktere u modernich motoru řídí právě řídící jednotka. A konkratne tehle prestavby, jako je zde na fotkach, bych se vubec nebalsmile a sem rád, že to zde Maclos ukázalsmile
deutz215   04.02.2010 21:27:10
jedna vec prevodovka u toho Xeriona a druhá zase, že pumpa-trysky by išli ako na bežiacom páse na motore..máme ho v lexionoch 550..jeden máme euro2 a druhý euro3..euro2 bez porúch a tá "moja" euro3 tá ma väčší výkon sériovo a cez leto keď dostáva väčšie zaťaženie tak tie pumpa-trysky postupne zadiera
PYTEL   04.02.2010 21:31:31
Podle mě je tohle všechno blbost, když je celej traktor (motor, převodovka a rozvodovka) nadimenzovanej na určitej výkon a oni mu naložej o 100 koní víc tak je logický že není možný aby to všechno vydrželo. neřeknu 10-20k ale tohle už je trochu moc a třeba tady spojka bude OK ta se moc nepoužívá ale spojky v převodovce musej dostat pořádnej záhulsmile smile smile
maclos   04.02.2010 21:37:44
Prečo jedávate bravčové rezne, zapíjate ich pivom, pijete vodku a fajčíte Marlborky??? Veď Vás to zabíja.....Tak prečo by som si nečipol traktor keď to chcem je to legálne a časom si tak či tak príde poň zubatásmile
deutz215   04.02.2010 21:45:57
ja som sa vyjadril len ku Claasu..som zabudol dodať k tomuto konkrétne, že tu hneď vedľa mňa jazdí 6920 s výkonom 180 koní za pomoci tohto externého modulu..a dostáva fakt zabrať a zatiaľ žiadne poruchy za 2 roky..veď v napr 7930 má 230 koní
Pavel Fiala   05.02.2010 08:29:12
Taky jsem rád, že se to tady ukázalo a, že se o tom diskutuje! Svým osobním názorem podpořím to co prezentuje maclos, jen čipujte! Hlavně pak neřešte záruku. Prodej dílů a opravy jsou také zajímavý obchod, nebo se to také dá prezentovat: Vaše smrt naše radost! smile
Tomas1   05.02.2010 08:32:40
Já to znám trochu jinak, jednou jsem viděl ve městě pohřební auto a na něm byl zlatý nápis: "Vaše smrt, naše živobytí" smile Ale významově je to stejnésmile
Skalda   05.02.2010 08:41:15
U všech značek jsou stejně všechny motory, přovodovky...atd. v jedné serii stejné (7000,8000). Takže to nemá vliv na nic. A když se to používá s vypínačem a je rozumný řidič, bude to používat jen krátkodobě. Je pravda, že motor se více hřeje. Princip je v tom, že je více vstřiků při jednom cyklu. Jde to používat jen u traktorů s Common Railem. Okamžitá spotřeba roste, ale hektarová se snižuje. 2 dny jsme testovali a při orání jsme snížili spotřebu o 5l na 1ha. Cena 25 - 35 tisíc. Doporučuji!!!!
Michal Chromý   05.02.2010 09:50:49
To Skalda: takže jste to při orání pořád vypínali a zapínali?Protože jestli né tak je blbost to co jsi napsalsmile
Polci   05.02.2010 10:16:38
Vždy budou zastánci a odpůrci. Je jasné, že prodejci budou vždy tvrdit, že se vše musí zákonitě rozsypat a už se tetelí, jak budou prodávat díly (když nové stroje teď zas na dračku nejdou). Alespoň víme, z čeho mají radost...
smile .
Pokud se zjistí na diagnostice externí řídící jednotka, je se zárukou konec, ale co se týká této, diagnostiky některých výrobců ji nezjistí.
Pokud se udělá "rozumný" tuning u firmy, která o tom něco ví, nevidím v tom problém. Není dobré si myslet, že pouze výrobci motorů mají patent na rozum a nikdo jiný nedokáže naladit motor. Jde právě o to, co je to s rozumem. Kdo tam nandá do 150 k třeba 250 k, nemůže se opravdu divit, že to nevydrží. Pokud však dá koně v rámci výkonové řady cca o 10% více, než je max výkon nejsilnějšího stroje...
To Wana011: S těmi propálenými písty to bylo s touto externí řídící jednotkou od Steinbauera?Nebo dojel nějaký ferda ze sousedství a pošteloval to šroubovákem?
tomD   05.02.2010 10:17:39
Stou spotřebou to se dost lidí plete....zabývali jsme se teda čipem na naftový osobáky ale to bude podobný je to hlavně o tom že se změní "palivová mapa" ne jen že se na čerpadle naloží víc nafty...dá se krásně pomocí počítače s šikovným programem za xx desítek tisíc upravovat křivka kroutícího momentu a výkonu...takže ve finále se tomu auto min šlape na krk a spotřeba jde dolusmile ..dělaj se tu tak i nákladáky a neni problem ze 440volva udělat 520 :-)=ale klidně 9 hodin prácesmile
ErroRiq   05.02.2010 10:29:46
ja tiez suhlasim s takymto "tuningom"..pokial s tym jazdi niekto kto ma aspon stipku citu k takemu stroju..zaujimalo by ma vsak, ze ako to funguje v spolupraci s napr. TMS od Fendta, alebo C-Matic od Claasa kde motor uzko spolupracuje s prevodovkou a upravuje otacky podla zatazenia pre co najnizsiu spotrebu..a taktiez ci dokaze palubny pocitac merat skutocnu spotrebu (myslim, ze s tym meranim spotreby by nemal byt az taky problem..urcite su na to snimace mimo riadiacu jednotku, ale co ak..)
klon   05.02.2010 11:32:41
Takovýto tuning dělá v některých případech i servis, ale jedná se pouze o úpravu řídící jednotky. Je to o mapě jak psal tomD. Pokud se zvedne výkon nejslabšího motoru řady na víc tak asi problém být nemůže, u nejvýkonnějšího motoru už je to jiné. Je pravda, že nejslabší a nejsilnější motor řady nemusí být úplně stejný, jiné asi budou vstřiky, turbo, chladící soustava...
Co se týče spotřeby, řídící jednotka ji asi dokáže spočítat, ale dle mého je stejně ještě kontrolována přímo na potrubí.
U systému spolupráce asi hodně záleží jak je momentální výkon měřen, může být měřen přímo na vývodu, ale též počítán řídící jednotkou, pokud "tuningová" řídící jednotka nespolupracuje s původní a výkon je počítán ŘJ, tak asi spolupráce nebude zrovna ideální.
dedakomarek   05.02.2010 19:19:12
Přátele, hodně udělá předstih a předvstrik pokud to je třeba čerpadlo-rotačka, 6220 SE, kdo by měl zájem na plzeňsku mohu poradit ani manící ze servisu KEŘ poznali prd že tam něco je upraveného aniž to že se v tom někdo hrabal!!!Kdyby - nechá se dát vše zpět tak jak bylo !!!
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0093138217926025.s