Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Petr7270   06.01.2010 21:41:22
tak toto byl na svoji dobu nejlepší,nejvyspělejší kombajn na světě, dokonce o 15 let vyspělejší než v té době E-512, o proti ní už měl hydraulické odklápění výsypného dopravníku, silnější motor škoda o výkonu 180 HP, také zde byl instalován místo poruchového variátoru u Fortschirittů hydro-statický pojez který měl ohromnou výhodu v rychlosti a jednoduchosti, a eště mnoho dalších vychytávek, ale i přesto v Agrostroji nepovolili jeho sériovou výrobu jen kvůli špatnému režimu, je to opravdu velká škoda, kdyby to tenkrát dopadlo, tak dnes by klidně Agrostroj vyráběl nejlepší kombajny, jako například dnes CLaas, John Deere, Massey Ferguson,NH atd. smile smile smile smile smile
Petr7270   06.01.2010 21:42:59
a jinak moc pěkná galerie, a na ten pořad zašlapané projekty jsem se také díval
michal101   06.01.2010 21:58:00
Kdy to asi tak davalismile
PAJA XX   06.01.2010 21:58:14
krásný moc a je moc velká škoda že se nedostal do sériové vyroby smile
mira   06.01.2010 21:58:16
také sem se díval,je to obrovská škoda,zašlápnout takovej projektsmile
Lucky   06.01.2010 23:00:54
to OŤAS : a pujčili ti také ten kombajn na vyzkoušení?
neznalek   06.01.2010 23:19:50
Petr7270 : mužu se zeptat na ty poruchovy variatory u fortschrittu?smile slyšim poprve a to mam hodně najeto
dedakomarek   07.01.2010 09:29:43
Petr7220, to zase někdo neco slyšel od kombajnéra tipu kterému daji kombajn a střídače a střídaji se v hospodě kde toho hodně opravili!!!!!!! Hloupost, záleží jen a jen a člověku, když s tím jezdil člověk jako vepř tak se nesněl divit.Jako všechno chce to používat hlavu
Libor169   07.01.2010 10:27:46
Myslím si o co šlo s tím variátorem. I u nás se před každou sezonou "opravovaly variátory" Oprava spočívala v tom, že kombajn stál celou zimu pod střechou, nikdo s ním nehýbal, tak aby variátor chodil jak hodinky, tak se rozdělal a vyčistila od rzi hřídel po které chodilo promiňte nenapadá mě odborný název, přítlačné kolo a popřípadě vyměnily netěsnící přítlačné válečky. Asi s odstupem času z toho někdo udělal poruchový variátor, protože si vzpoměl, že před každou sezonou se mimo jiné hrabal ve variátoru.smile
mireclaas   07.01.2010 10:57:39
Petr7270 : v Agrostroji nepovolili jeho sériovou výrobu jen kvůli špatnému režimu.
Keby nieje spatny rezim, ako pises. tak nezacne ani vyvoj tohto kombajnu.
Michal   07.01.2010 13:48:58
Nojo bylo to pěkné.
jarmil   07.01.2010 16:08:39
Tak se dívám, že ten hydropojezd byl úplně stejný jaký jsem měl na SPS 420 supr věc proti řazení na E -512 a co se týče variátoru o žádných problémech nevím a to jsem jezdil 12 sezón ,jediné co bylo tu přesně vystihl Libor ,ale to byla běžná příprava na sezónu, maximálně občas praskla gumička v pístku, ale to byla oprava na pár minut.
Petr7270   07.01.2010 18:33:35
Na MDW E-524 děláme variátor 5X za žně, je to pořád rozesraný, když se nesere jedno tak se začne srát druhý, no já se omlouvám za ty výrazy ale jinak se to nazvat v tomto případě nedá, já měl o žních nervy v kýbly a třásl jsem se aby se mi nepřihodila zase nějaká porucha jako skoro každý sklizňový den, no prostě hrůza a horor smile smile
Petr7270   07.01.2010 18:41:14
to michal101 : no tento pořad byl vysílán někdy v létě asi v červenci, možná ještě dřív
patoo   07.01.2010 18:44:52
Bolo to 23.4.09
Petr7270   07.01.2010 20:47:57
hmm tak to jsem se dost seknul, ale ten čas tak letí že i toto se stane smile
rudys   14.01.2010 18:35:54
U toho pořadu jsem zamáčkl slzu. Pro zájemce - mám ho nahraný na VHS. Jinak škoda , že zůstalo u prototypů. Kombajn by v té době výkonově překonal u nás nejrozšířenější E-512 a je zcela zřejmé že inspiroval NDR k projektu E - 516, použili mnoho vychytávek a nápadů z SM - 500. Otázkou pouze zůstává provozní spolehlivost stroje, ale ta by snad nebyla na úrovni sovětských SK - ..., ale odpovídala by minimálně spolehlivosti Fortschrittů.
milda007   05.02.2010 19:03:40
to mohl být supr stroj už tenkrát a dodnes by se podle něho všeci mohli učit myslím že i tan motor měl dostatečný výkon že by i dnes drtič hravě zvládnul a né jak u E514 kdy je výkon už na hranici
Petr7270   05.02.2010 22:42:44
to dobře znám, to samé u E-512 i bez drtiče, když zajedeš do obilí tak se ti začnou snižovat otáčky, jak ten motor má nedostatečný výkon, to je peklo
case 580 super    07.02.2010 14:05:42
škoda že se nedoslal do výroby
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0093109607696533.s