Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
Komentáře
         1   2   3   4  5  6   7   8   9   10   11         
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 11:00   08.09.19
VonVagel- všechny detaily si nepamatuju, ale s 12m sečkou při plnění z vozu není problém udělat při setí pšenice po Allrounderu za den 140 hektarů, se dvěma kratšími přejezdy.
nahled miťo vložil tento komentář k této galerii, 10:52   08.09.19
Nevedel som, že toto je súkromné ihrisko VonVangela a teda mu budem zavadzať. A hlavne obťažovať inými názormi ako sú jeho - tie jediné správne.
Inak iných ľudí už napadlo, že pod koniec linky možno postaviť dopravník a vzásade tak možno ľubovolne pokračovať ďalej. Ako si to robíš ty doma je samozrejme tvoja vec. Ale snáď je každému jasné, že sa to dá aj inak.
Vysypať BB do preklaďáka je tiež pre niekoho riešenie. Otvor na vrchu aj objem sú násobne väčší ako na sejačke, takže to pôjde rýchlejšie. Na dvore je spravidla viac ľudí čo pomôžu pri manipulácii s BB. Potom pri plnení sejačky sa stačí trafiť na plniaci otvor len raz, naplniť a ísť.
nahled VonVagel vložil tento komentář k této galerii, 10:22   08.09.19
Ty jsi nám tu chyběl. Přečti si to od začátku, podle pánů kolegů si těch 100t přesypu z BB, podle tebe těch 100t přesypu do zásobníku. Takže abych mohl plnit překládacím vozem tak si postavím silo...nejsem agronom ale to že je osivo v BB a né volně(ještě mně nikdo neřekl kde se kupuje osivo volně) má nějaký důvod. Vzhledem k tomu že je mořené tak to asi bude tím...

Ročně vyrobíme 2000tun osiva, většina do BB, část do 50 a 25kg pytlů. Nemáme kapacitu si pro sebe uskladnit osivo. Leda tak někde nahromadu...A to se nebavím o tom že linka/mořička je ukončena pytlovačem...takže by to možná šlo-plnit do lžíce manipulátoru, vozit na hromadu, potom manipulátorem plnit návěs se šnekem/překládací vůz, a potom stačí dovézt dvě soupravy na pole, jednu s osivem, jednu s hnojivem, nejlépe to nechat na cestě-to taky není problém a chlap co seje si to všechno naplní sám...Začínám být progresivní:)
nahled miťo vložil tento komentář k této galerii, 09:55   08.09.19
Neviem čo sa tak rozohňujete. Skúsili prekladať vápenec a ide to. Zrejme to nebude používať každý ale možno pre jedného dvoch to bude zaujímavé na ich podmienky. To že sa stým bežne vozia hnojivá a osivá je pokiaľ mám informácie bežné aj na Slovensku. Pre väčšie podniky to má zjavne zmysel. K agresivite bežných granulovaných hnojív a obzvlášť osív len toľko - podľa vás všetky rozmetadlá a prívesy čo ich plnia celé roky sú z čoho - z kozmických materiálov? A zásobníky sejačiek z vibránia? Niektoré sejačky stoja možno toľko čo Perard a nikoho ani nenapadne diskutovať o ich korozívnej odolnosti. Ale najlepší bol argument že predsato ide aj z BB pomocou zetoríka z rukou. Nič proti tomu aj ja plním z BB nakladačom ale ak by by to malo byť v podniku kde sa minie spomínaných 100 t osiva nebodaj len jednej odrody tak to by bola ....(doplniť podľa vlastného vkusu). Okrem toho ak niekto má podnik veľkosti, že minie 100 t osiva jednej odrody, zrejme nebude mať problém postaviť si malý sklad kde naraz kamión vykotí 25 t. A osivárske podniky (ak dotyčný priamo osivá neprodukuje) budú radosťou bez seba, že toľko materiálu od nich kupuje.
nahled VonVagel vložil tento komentář k této galerii, 09:43   08.09.19
Pane Horáku, tak ještě jednou i z mé strany. Nevím koho oslovujete když já vám odepisuji s účtu VonVagel. Je to celkem pochopitelné. Vy pokud chcete tak si vystupujte pod svým jménem.

A to je důvod proč nikdy nepřipustíte jakýkoliv problém či nevýhodu vašeho překládacího vozu. Prostě nemůžete, jednou jste se rozhodl že budete prodávat značku X a musíte za ní bojovat. Chápu to. Taky jsem to dělával.

ALE narozdíl od Vás a protože tady vystupuji pod nickem. Jsem si mohl, můžu a budu moct dovolit za jakékoliv situace či mého aktuálního zaměstnání NEZÁVISLE hodnotit cokoliv a kdykoliv. Jestli s mými názory někdou souhlasí nebo nesouhlasí jeho problém.

VY mně svým nerespektováním portálu FarmWEB a mé osoby o tuto možnost připravujete.

PS: před lety VonVagel s váma určitě nic neřešil... ale kdysi jsem pracoval ve firmě ve které když to šlo dalo se prodat cokoliv... dnes pracuji jinde a řeším jiné věci

Poprosím ještě o typ podniku, podniků kteří využívají PERRARD k nakládce osiva. Zajímá mne velikost pozemků, skladba plodin, odrůdy. Nebo nějaký pěkný příklad typu, seli jsem x ha, výsevek x, pozemky x, plnili jsme tolik a tolik.
Typ secího stroje, zásobník, délka směny. Počet ha zasetých za směnu. Příprava pozemku.

Poznatek od nás:
JD7290R, Spirit 600 S, ječmen 200kg/ha, amafos 100kg/ha, setí do hrubé brázdy, pracovní rychlost 13km/hod, výkon 30-40ha/denně
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 09:28   08.09.19
p.Pinkas - jen k tomu trefování na odvoz. U Perardu se dá vysýpat v každé poloze roury, takže doladění se na odvozní prostředek je celkem snadné.
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 09:14   08.09.19
Polci: Myslím, že máte špatný přehled. Zrovna pár vesnic od Vás jezdí jeden P38 a ten byl pořízen před žněmi 2015, což si snadno spočítáte, že má za sebou 5 sezón. A to si nemyslím, že by to byl první vůz celkově v ČR.K tě agresivním materiálům- sežere osivo sečku, nebo hnojivo rozmetadlo? Pokud ano, jak rychle? Proč by mělo odrovnat za pár let vůz? Není to spíš o údržbě? Ano, překládají s ním i přes příkop, když bylo potřeba. Jak se řeší prostor na silnici? Ale no tak.... Pokud je odvoz dimenzován správně, nikde štrůdly odvozců nic neblokují. Stejně tak se tam musí vyhnout odvozci při "běžném provozu", autobus, popeláři, kamion s dřevem z lesa či s cihlama na stavbu(ať tu máme ty možnosti všechny, když už se to pokoušíte dotáhnout k dokonalosti) či 300k traktor s návěsem taky nejsou žádní drobci, provoz je i při sklizni siláží, řepy.... nejen při stání pod překlaďákem. A pokud jste někdy viděl, jak vypadají okresky a silničky sotva na ty dva osobáky tam, kde se dělá řepa, při nakládkách do cukrovaru, kdy parkuje x kamionů při čekání na nakládku klidně v protisměru a takhle to frčí několik dní v místě, než tam ty tisíce tun odvezou...Myslíte, že toto někdo řeší?Do toho sem tam přepadlá řepa na silnici. To je daleko větší divočina, praktikovaná a běžná po léta.
P.S. třeba u Blažků v Praze tuším, pokud jezdí s překlaďákem po silnici na to setí, hnojení, tak dávají silniční pneu.
nahled Pinkas Jaroslav vložil tento komentář k této galerii, 23:25   07.09.19
Ono tak jak se hospodaří u VonVagela se hospodaří na více místech. Neznám moc podniků kde si mohou dovolit pustit velký traktor aby stál celý den na souvrati v době setí. A když jsem chodil ještě na setí já, stal mi na souvrati Zetor s jeřábkem a dva vaky jsem tam stihnul naplnit za 6 minut, byl jsem jen placený od hektaru. Naštěstí tu máme už 25 progresivních modelových farmářů.

Jezdil jsem s překládácím vozem Horsch a Annaburger a ano, oproti Horsch byl Anal logicky vetší houpačka, ale nemyslim si, že by mě to nějak omezovalo, ale hydropneumatický odpružení způsobí například to, že 22.14 se nechá tahat za 6145R s přehledem, takhle na to koukám já. Ve Višňovém tahají překlaďáky 28 m^3 za 150 - 180 k traktory. I s Annaburgerem i s Horschem jsem občas sypal na cestu ikdyž mě u toho asi nikdo nevyfotil, ale ze službařských zkušeností vím, že tolik příležitostí zase neni. Navíc s mojí oční vadou jsem rád, že jsem se nemusel s komínem složitě trefovat na odvoz.

Jinak bych ještě nehlásil, že ostatní firmy vyrábí stále stejné překladače, neboť letos tu jezdil například Gustower ovládaný přes Isobus vybavený váhami s dokumentací nákladů. Nechalo se přesně zaznamenávat kolik jaká mlátička vysypala a do jakého odvozu komodity přeskladnila. Na Annaburgru se také od prototypu hodně změnilo, ale mají osvědčenou konstrukci, asi jako Perrard od roku 2001, která funguje. Naštěstí má každý právo volby toho nejlepšího.
nahled Polci vložil tento komentář k této galerii, 23:07   07.09.19
A záruční doba je jaká? Rok či dva? Notabene podle nového zákona nemusí být ve vztahu firma/firma ani den. A za tuto dobu to zřejmě neshnije. Pak už se záruka neřeší.
Nejstarší Vámi prodaný stroj je tu 3 roky...tak tam se toho ještě moc nepozná. A pokud těch 25 strojů nemá žádný problém a všichni majitelé je využívají na plný výkon, sehnal jste právě ty osvícené majitele. Překládají přes příkop ( jak mají ošetřené, že jim tam stojí kamióny na silnici, kde se vyhnou 2 osobáky?), Jezdí po silnici a sypou pak na koš za sebe, překládají různé agresivní materiály (osiva, hnojiva , vápenec a bůh ví, co ještě), překládají vagóny na nádraží kde stojí mezi 2-3 kolejí...a všichni to využívají.
Pokud to vezmu z pohledu službaře. Kolik jim kdo platí od přeložení tuny osiva/hnojiva? Je v tom zohledněno že to po pár letech prorezne? Když v tom budu tahat po silnici obilí, zaplatí mi to sadu pneumatik. Pokud tam nemám z výroby silniční, ale polní vzorek, moc mi to nevydrží. Budu experimentovat s překládáním všeho možného bude tomu odpovídat cena tohoto překládání? To že je to možné ještě nemusí znamenat, že je to smysluplné.
nahled PavelCZ vložil tento komentář k této galerii, 22:52   07.09.19
Nádherný fotky a souprava:-)
         1   2   3   4  5  6   7   8   9   10   11         
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2019
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.057093858718872.s