Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
Komentáře
         1   2  3  4   5   6   7   8   9  . . .         
nahled Zetor vložil tento komentář k této galerii, 10:51   09.09.19
Pane Horák, proč na někoho tahat jeho minulost? Vy jste před svými mnoha podnikatelskými aktivitami nikde nepracoval? Vy jste nedělal prodejce? Vy jste v roce 2013 nenabízel pro svého zákazníka překládací vůz Annaburger HTS 22.16?

Před pár lety, ve Vaší kariéře obchodního zástupce, když jste ode mě poptával ANNABURGERA pro svého zákazníka, jsem Vám já a ANNABURGER byl dobrej pro potenciální vydělání si peněz… a teď??? smile Pardon, já neodolal, ale naběhl jste si na smeč. Všichni máme nějakou minulost a je rozumné, že kdo jednou dělal v zemědělství, tak v tom oboru zůstává. Někdy u jiné firmy, někdy v jiné pozici na druhé straně barikády. Takových lidí znám dost a vždy je pro mě důležité, jestli to co vypouštějí z úst má hlavu a patu a jestli je na ně spoleh, ne kde dělali předtím. smile

Nevím, jestli jsem si přisadil rychle... Trvalo mi to 7 dní. Ano, nabízím Annaburger, Güstrower a spoustu a spoustu dalších strojů. Spousta a spousta znamená Krampe, Vakutec a Dammann. Skoro mám pocit, že by měla být má nevýhoda, že nabízím 5 značek strojů, jakobych působil nekonzistentním dojmem. Ještě že nedělám i služby...

Chápete špatně proč tlačíme hydraulický podvozek. Pro mě to není prostředek pro zvýšení stability (což skutečně je), ale je to pro mě způsob, jak zvýšit komfort. Proč by i v nížinách a na rovinách měl do mě překládací vůz strkat? Máme tu 28cbm překladač ve 160k traktoru. Jezdí už asi 15 let. To dělá hydraulika. To s tou větší vzdáleností pístnic odpružení oje je dobrý, to budu používat na konkurenci, co má na návěsech jen jednu pístnici...

A co si koupil ten zákazník, co to porovnával? Neodpruženého Horsche... A jeden Váš zákazník si naopak vybojoval hydraulicky odpružený Perard, protože měl pozitivní zkušenosti s hydraulikou na Annaburgeru. Takže zákazníci jsou různí.

Bohužel nemám to štěstí být zástupce výrobců, kteří své výrobky zlevňují, protože dlouho nepřišli s žádnou inovací... Perard to vyrábí takto od roku 2001 a očividně každým rokem zlevňuje, protože to dělá stále stejně. Zvláštní, že ho tou cenou stále nedokážeme dohnat...

Tuším, že někde v návodech (asi amerických) na mikrovlnné trouby je napsáno, že v nich nesmíte sušit domácí zvířata... Nepřipadá mi, že to je výrobek na dvě věci... Jen prostě na něco není určen. A nebavíme se o osivech a hnojivech, ale o jemně mletém vápenci. Hnůj je také hnojivo mimochodem, mohu ho naložit? To byla řečnická otázka...

A každý obchod, který v budoucnu prohraji kvůli neochotě výrobce a importéra podporovat překládání jemně mletého vápence, tak za ten budu rád a bude to úspěch.
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 16:57   08.09.19
Polci:Proč ten sarkastický tón? Jen proto, že jsem uvedl věci na pravou míru?Ano vím, jezdí pár sezón na Slánsku, jistě víte kde,neboť k sousedům jezdíte na služby.Detaily o nasazení jejich vozu neznám, proto se k tomu těžko budu vyjadřovat. Jestli bude každý přesouvat na silniční...nevím, záleží na uživateli, nechť se rozhodne, stejně jako páni Blažkové.Kteří mimochodem překládají do traktorových souprav, netřeba se všude zaklínat kamiony.Stejně jako někteří Vaši zákazníci odváží či odváželi od překladače traktory.Prosím, neberte to sypání přes příkop jako dogma, jako něco, co se musí dělat.Nemusí, může. U všeho se musí přemýšlet, i u sestavování linky na odvoz.Jinak s tou cukrovkou , praktikují to tak službaři, že. Ani Vy ani já. A evidentně je to netrápí.
nahled Polci vložil tento komentář k této galerii, 13:01   08.09.19
to GTA: Děkuji, že jsem dostal poučení pro neosvícené zemědělce. Mám špatný přehled. Čas letí. Ještě je jeden P38 od tohoto "vzorového" asi 15 km daleko. O tom nikdo ani nehlesne... proč asi? Není ten zemědělec dost pokrokový?
Mořidla a hnojiva jsou agresivní materiály, reznou ve všem. Reznou i v sečkách a rozmetadlech. Jen říkám, že jsem viděl stroj konkurenční značky (takže na prd), který byl z roku 2005 a vypadal dost špatně. A nemyslím, že se to dožene údržbou...
Farma Blažek je bezesporu velmi progresivní podnik, proto přezouvání na silniční/polní sadu řeší. Bude to tak dělat každý? Má ta výhoda, že s tím dělám odvoz cenu sady pneu s disky?
Když se ta divočina děje při cukrovce, padá řepa na vozovku, tak to budeme dělat dál. Takže v pohodě si můžu postavit kamióny na silnici 3. třídy, nic se neděje a když mě někdo napráší na policii, bude to tam vysvětlovat kdo...prodejce?
Jde sypat i metr vedle do jaké výšky? Do 9 tuny bez nástavek? Dosáhne na kamión. Je tam nějaká telematika roury... takže musím rozložit komplet aby byla vysoko...na nádraží mezi kolejema asi nic moc.
Takové ty marketingové řeči, my umíme vše a ostatní neumí nic, děláme to z lásky k bližnímu mi připadají úsměvné. Všichni ostatní to dělají špatně někde stvořili něco co všechny ostatní strčí do kapsy...a kdo to tak nedělá, žene se do záhuby. Všichni, co k tomu chtějí něco říci jsou nepřítel. Vypadá to jako nějaká sekta...
Dlouho jsem na FarmWebu nediskutoval a sám si říkám, že už zase dlouho nebudu. Už jsou tu jiní progresivní odborníci...smile
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 11:00   08.09.19
VonVagel- všechny detaily si nepamatuju, ale s 12m sečkou při plnění z vozu není problém udělat při setí pšenice po Allrounderu za den 140 hektarů, se dvěma kratšími přejezdy.
nahled miťo vložil tento komentář k této galerii, 10:52   08.09.19
Nevedel som, že toto je súkromné ihrisko VonVangela a teda mu budem zavadzať. A hlavne obťažovať inými názormi ako sú jeho - tie jediné správne.
Inak iných ľudí už napadlo, že pod koniec linky možno postaviť dopravník a vzásade tak možno ľubovolne pokračovať ďalej. Ako si to robíš ty doma je samozrejme tvoja vec. Ale snáď je každému jasné, že sa to dá aj inak.
Vysypať BB do preklaďáka je tiež pre niekoho riešenie. Otvor na vrchu aj objem sú násobne väčší ako na sejačke, takže to pôjde rýchlejšie. Na dvore je spravidla viac ľudí čo pomôžu pri manipulácii s BB. Potom pri plnení sejačky sa stačí trafiť na plniaci otvor len raz, naplniť a ísť.
nahled VonVagel vložil tento komentář k této galerii, 10:22   08.09.19
Ty jsi nám tu chyběl. Přečti si to od začátku, podle pánů kolegů si těch 100t přesypu z BB, podle tebe těch 100t přesypu do zásobníku. Takže abych mohl plnit překládacím vozem tak si postavím silo...nejsem agronom ale to že je osivo v BB a né volně(ještě mně nikdo neřekl kde se kupuje osivo volně) má nějaký důvod. Vzhledem k tomu že je mořené tak to asi bude tím...

Ročně vyrobíme 2000tun osiva, většina do BB, část do 50 a 25kg pytlů. Nemáme kapacitu si pro sebe uskladnit osivo. Leda tak někde nahromadu...A to se nebavím o tom že linka/mořička je ukončena pytlovačem...takže by to možná šlo-plnit do lžíce manipulátoru, vozit na hromadu, potom manipulátorem plnit návěs se šnekem/překládací vůz, a potom stačí dovézt dvě soupravy na pole, jednu s osivem, jednu s hnojivem, nejlépe to nechat na cestě-to taky není problém a chlap co seje si to všechno naplní sám...Začínám být progresivní:)
nahled miťo vložil tento komentář k této galerii, 09:55   08.09.19
Neviem čo sa tak rozohňujete. Skúsili prekladať vápenec a ide to. Zrejme to nebude používať každý ale možno pre jedného dvoch to bude zaujímavé na ich podmienky. To že sa stým bežne vozia hnojivá a osivá je pokiaľ mám informácie bežné aj na Slovensku. Pre väčšie podniky to má zjavne zmysel. K agresivite bežných granulovaných hnojív a obzvlášť osív len toľko - podľa vás všetky rozmetadlá a prívesy čo ich plnia celé roky sú z čoho - z kozmických materiálov? A zásobníky sejačiek z vibránia? Niektoré sejačky stoja možno toľko čo Perard a nikoho ani nenapadne diskutovať o ich korozívnej odolnosti. Ale najlepší bol argument že predsato ide aj z BB pomocou zetoríka z rukou. Nič proti tomu aj ja plním z BB nakladačom ale ak by by to malo byť v podniku kde sa minie spomínaných 100 t osiva nebodaj len jednej odrody tak to by bola ....(doplniť podľa vlastného vkusu). Okrem toho ak niekto má podnik veľkosti, že minie 100 t osiva jednej odrody, zrejme nebude mať problém postaviť si malý sklad kde naraz kamión vykotí 25 t. A osivárske podniky (ak dotyčný priamo osivá neprodukuje) budú radosťou bez seba, že toľko materiálu od nich kupuje.
nahled VonVagel vložil tento komentář k této galerii, 09:43   08.09.19
Pane Horáku, tak ještě jednou i z mé strany. Nevím koho oslovujete když já vám odepisuji s účtu VonVagel. Je to celkem pochopitelné. Vy pokud chcete tak si vystupujte pod svým jménem.

A to je důvod proč nikdy nepřipustíte jakýkoliv problém či nevýhodu vašeho překládacího vozu. Prostě nemůžete, jednou jste se rozhodl že budete prodávat značku X a musíte za ní bojovat. Chápu to. Taky jsem to dělával.

ALE narozdíl od Vás a protože tady vystupuji pod nickem. Jsem si mohl, můžu a budu moct dovolit za jakékoliv situace či mého aktuálního zaměstnání NEZÁVISLE hodnotit cokoliv a kdykoliv. Jestli s mými názory někdou souhlasí nebo nesouhlasí jeho problém.

VY mně svým nerespektováním portálu FarmWEB a mé osoby o tuto možnost připravujete.

PS: před lety VonVagel s váma určitě nic neřešil... ale kdysi jsem pracoval ve firmě ve které když to šlo dalo se prodat cokoliv... dnes pracuji jinde a řeším jiné věci

Poprosím ještě o typ podniku, podniků kteří využívají PERRARD k nakládce osiva. Zajímá mne velikost pozemků, skladba plodin, odrůdy. Nebo nějaký pěkný příklad typu, seli jsem x ha, výsevek x, pozemky x, plnili jsme tolik a tolik.
Typ secího stroje, zásobník, délka směny. Počet ha zasetých za směnu. Příprava pozemku.

Poznatek od nás:
JD7290R, Spirit 600 S, ječmen 200kg/ha, amafos 100kg/ha, setí do hrubé brázdy, pracovní rychlost 13km/hod, výkon 30-40ha/denně
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 09:28   08.09.19
p.Pinkas - jen k tomu trefování na odvoz. U Perardu se dá vysýpat v každé poloze roury, takže doladění se na odvozní prostředek je celkem snadné.
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 09:14   08.09.19
Polci: Myslím, že máte špatný přehled. Zrovna pár vesnic od Vás jezdí jeden P38 a ten byl pořízen před žněmi 2015, což si snadno spočítáte, že má za sebou 5 sezón. A to si nemyslím, že by to byl první vůz celkově v ČR.K tě agresivním materiálům- sežere osivo sečku, nebo hnojivo rozmetadlo? Pokud ano, jak rychle? Proč by mělo odrovnat za pár let vůz? Není to spíš o údržbě? Ano, překládají s ním i přes příkop, když bylo potřeba. Jak se řeší prostor na silnici? Ale no tak.... Pokud je odvoz dimenzován správně, nikde štrůdly odvozců nic neblokují. Stejně tak se tam musí vyhnout odvozci při "běžném provozu", autobus, popeláři, kamion s dřevem z lesa či s cihlama na stavbu(ať tu máme ty možnosti všechny, když už se to pokoušíte dotáhnout k dokonalosti) či 300k traktor s návěsem taky nejsou žádní drobci, provoz je i při sklizni siláží, řepy.... nejen při stání pod překlaďákem. A pokud jste někdy viděl, jak vypadají okresky a silničky sotva na ty dva osobáky tam, kde se dělá řepa, při nakládkách do cukrovaru, kdy parkuje x kamionů při čekání na nakládku klidně v protisměru a takhle to frčí několik dní v místě, než tam ty tisíce tun odvezou...Myslíte, že toto někdo řeší?Do toho sem tam přepadlá řepa na silnici. To je daleko větší divočina, praktikovaná a běžná po léta.
P.S. třeba u Blažků v Praze tuším, pokud jezdí s překlaďákem po silnici na to setí, hnojení, tak dávají silniční pneu.
         1   2  3  4   5   6   7   8   9  . . .         
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2019
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.06377100944519.s