Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot SX10 IS, clona: f/4.0, ISO: 80, 1/500s


Tuto fotografii hodnotilo 20 lidí.
urboš   26.12.2010 22:02:37
hezky krátkej návěs, ale dle mého názoru to je na škodu, jedna je to silnej traktor a utáhne větší, chápu že každý podnik větší nemá ale tenhle se musí hrozně klátit na svahu, bude hrozně vratkejsmile
MAŤEK   26.12.2010 22:07:30
proč by se měl klátitsmile to závisí na rozchodu náprav ne
Martin Hruška   27.12.2010 15:47:07
Pro urboš: V tomto podniku se sklízí senáže a siláže od května do listopadu. Jak je možno vidět na různých galeriích ,střídá se u tohoto výměnného systému více traktorů. Díky kloubovým výkyvným nápravám je tento typ vozu velice stabilní i na svahu. Ostatně podmínky v oblasti Domažlic jsou spííše kopcovité než rovinaté. To by ostatně potvrdili lépe fotografové ,kteří zde pracují.
David Roudnicky   27.12.2010 15:48:45
spiše to pneu neni nic moc
Martin Hruška   27.12.2010 16:03:09
Pro Dejv 3: Tento typ pneumatiky se jmenuje Rille a byl standardem u vozů prodávaných tak před 10 lety. Kvalitativně ta pneumatika není špatná, jediný problém mohou mít s kamínky. Na svahu je super ,na poi taky na silnici je stanard diagonální pneu. Tyto gumy byly nové ,když jsme je dávali na předváděcí vůz. Nyní pracují na voze již více jak 4 roky bez problémů. Rozhodně měly tyto gumy větší kvalitu než dnes dodávané Traction gumy v diagonálním provedení do této firmy.
David Roudnicky   27.12.2010 17:18:54
aha, ale tlak na podložku bude asi o dost větší než u novejch pneu co používá annaburger.
Martin Hruška   27.12.2010 17:28:49
Tato kola mají ráfek 22,5". Pokud jde o hlavní nasazení na senáži a siláži nebo při rozmetání hnoje, tak výměnný systém jezdí hlavně na poli nebo s menším zatížením, kde tlak v pneu 2,5 bar odpovídá požadavkům na tlak na poli. Zde je to podbné u podobných radiálních pneu. Na silnici se dají radiální gumy nafouknout na 4 bary, tyto na 2,8 bar .

Pokud jde o větší dopravní systémy, pak je přechod k pneu s ráfkem 26,5" znát, hlavně když jezdí tyto vozy hodně po silnici. Variabilita plnění je zu těchto gum ještě větší. U nás ve firmě jsou skoro všechny předváděcí vozy a vozy na pronájem v radiálním provedení a hlavně v Michelinu.
David Roudnicky   27.12.2010 17:47:27
diky za objasnění
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0046689510345459.s