Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Panasonic DMC-LZ30, clona: f/7.7, ISO: 100, 1/500s

Tuto fotografii nikdo nehodnotil.
pepeXTC   21.05.2015 08:25:35
Vrtá mi hlavou, jestli je vůbec výhoda té roztažitelné nápravy u toho Kaweca. Není lepší jet již v prošlápnuté stopě Xerionu, než vyšlapávat novou? Vždyť pokles půdy (utužení) je v nově vyšlapávané koleji větší, než když je kolej jednou prošlápnutá a jede se v ní podruhé. Otázkou je, zda-li je lepší vyšlapávat další kolej nebo o trochu víc utužit tu po Xerionu, ale zřejmě když to tak dělají, bude asi lepší další kolej mimo stopu Xerionu. I když asi také bude záležet na tlaku na zadní nápravě Xerionu a na nápravě Kaweca, neví někdo, jaké je rozložení hmotnosti na těchto nápravách? Nebyly by lepší dvě flotační pneu ve stopě Xerionu? Ovšem pokud na té nápravě Kaweca je o pár tun větší hmotnost, než na zadní nápravě Xerionu, bude toto řešení lepší, přesto jestli má někdo informace o těch hmotnostech na nápravách, zajímalo by mě to, díky.
Michal Chromý   21.05.2015 21:00:59
hlavně tam je ještě jedno kolo který nevidíš,takže to kaweco jede na 4 kolech,takže to utužení bude určitě menší než kdyby jelo ve stopě xeriona
pepeXTC   21.05.2015 22:33:37
O těch kolech uprostřed samozřejmě vím a i nadále bych rád věděl rozložení hmotnosti na těch nápravách...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.003587007522583.s