Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 53 lidí.
Medvěd   13.01.2008 17:02:53
nechtěl bych to potom umyvat.smile smile
PAJA XX   13.01.2008 17:34:42
Wapka to zvládne a potom bude jako novej smile
Proxima   13.01.2008 17:39:33
to PAJA XX to jsem jednou na své zrenovované Jawě jel fotit Holmera taky v takových to podmínkách po přijetí domů jsem si tuto větu řekl taky a Wapka to zvládla i z barvou smile , ale Case ten barvu určitě nepustí smile
dejv   13.01.2008 19:09:21
Wapka to zvládla ale byl to mord.a barva to vydržela.nejhorší bylo že jsem musel jezdit dva dny bez levýho blatníku marast byl úplně všude
ondra 2   13.01.2008 20:30:23
dejv: zkušenej řidič nejezdi pořad v jedne koleji aby to neutopil až po napravy.!!!!smile pak by ho nemusel tahat steiger 530.
dejv   13.01.2008 21:30:51
zrovna když sem zapadl tak sem si dělal novou kolaj a to pole byla jedna velká bažina a taky mužeš ještě říct že jsem měl ložit menší fůru ale mě se nechtělo vozit trošky.tak sem vozil co to uvezlo a v projíždění nové kolaje sem narazil na močál a jelikož se ten vůz zabořil tak nešlo vycouvat a jěště se začal podivuhodně naklánět
dejv   13.01.2008 21:32:22
vezl sem tam aji 235 kukuřice
JeníkOK   13.01.2008 23:21:39
To dejv: Hodně se tady mluví o snižování tlaku v pneu na 2 MPa tak by mě zajímalo jestli to na tom překlaďáku máte, popřípadě jestli to používáte?
ondra 2   14.01.2008 14:56:11
dejv:my vime v ktere koleji si jel a kolik stoho mnel naloženy hlavně kde jsi dokladal zbytek.Novou kolej jsi začal až potom!!!smile
TomášJ.   14.01.2008 15:01:45
to dejv taky by mě docela zajímalo, jak je na tom tahle anča s obutím... Že by to po ní vypadalo nějak výrazně líp než po čemkoliv jinym se říct nedá....smile Popř. na kolik dofukujete kola?? a jestli máme flotačky...smile
dejv   14.01.2008 15:42:39
ondra 2 :první kolaj sem používal do půl druhé a zrovna kyž sem zapadl neměl sem před sebou žádnou kolaj takže sem to musel prohrabat až na tvrdší povrch a to nešlo pač tam byl močál vím to myslím nejlíp pač sem tam náhodou byl a mám to aj vyfocený,naložený sem měl přes dvaapul bunkru myslím takže tam víc navešlo.pak napadlo agronomy abych jezdil napříč a stálo to úplně naprd .ne moc dobrý nápad,neví jestli jsi agronom od nás nebo kdo.a je škoda že jsi mi neporadil rád bych se nechal poučit od zkušenějších,ale tenkrát sem tam byl jen já a dopadlo to jak dopadlo a nevadilo mi že mě musel tahat stieger určitě to nebylo poprve ani naposled
dejv   14.01.2008 15:43:59
přiznám se že v těch pneu bylo lolem 3mpa,
Honza.S2   14.01.2008 16:28:54
Dejv - říkáš že se to začlo podivuhodně naklánět?smile Když sem to tenkrát táhal tak bylo lepší se na to nedívat. A o to hůř to vypadá když tam máš 2,5mpa i míň a začne se to naklánět.
Martin Hruška   14.01.2008 17:30:53
Nedá mi nereagovat na některé věci. Tenhle překládací vůz má 25 m3,
Pokud vezmu 25 m3 x 800 kg = 20 tun .

Pokud zná traktorista podmínky na poli, pak musí buď snížit tlak v pneu na 2,5 bar, ale taky musí snížit trochu naložení. pak nebude takový problém s kolejema.

Protože v Rostěnicích nemají na voze rychlonapouštěcí ventilky, tak asi taky nemění tlak v pneu.

Tlak 3 bary je v pořádku při tomto naložení.

Nejsem si jist, zda tento vůz jezdil jen na poli a zda nejezdil taky po silnici do střediska.

Vůz na obrázku je výměnný systém HTS 20.79 s pneu 600/55-26,5" .
Protože jsem limitován u podvozku šířkou 2,55 m nemohu použít širší pneumatiky a musím pracovat s tím co je technicky možné a v praxi proveditelné.

Naložím-li plný zásobník a pojedu na silnici 30 km/h pak musí být gumy nafoukány na víc (3,2 bar), pokud mají 2,5 bar pak jsou mněkčí a vůz může plavat.
Vše je v tabulkách dodaných s vozem a je třeba testovat.

Nevím, zda se mi ,že ten traktor taky nemá nejširší gumy.

Jak daleko se ta kukuřice vozila? Nemohli jste naložit jen 2 zásobníky?
Stálo auto na kraji pole?

To jsou velice důležité věci, z fotky toho moc není vidět.
Bart   14.01.2008 17:41:33
Ano ano, jakmile vidím příspěvek přes půl stránky u nějakého návěsu tak tuším, že to bude náš spisovatel Martin Hruška smile , ale jinak dobrý chlape, je dost věcí který chování tý soupravy ovlivní... smile
dejv   14.01.2008 18:04:44
to se vozilo docela daleko takže sem to taktak stíhal auta stály až ve vzdalenem bývalem středisku měl sem to tak kvůli ložení aut aby to vycházelo a nemuseli čekat vozil man a liazka a to 25km takže jim to taky vycházelo akorát a já tam byl chvílema jako zásobník,já sem to zkoušel vážit proto sem věděl kolik tam odhadem vleze,kukuřice je těžší
přezrálej meloun   14.01.2008 19:46:38
Co sem mluvil z kámošem z jednoho podniku, když podmítal pole kde jezdila tahle kosmická loď tak koelje byli pěkně utužený, nehledě souvratě, s překládacim vozem jako je kinze nebo Horsch se to srovnat nedá, amíci věděj proč tam dávaj velký kola a né kolečka jako ke kočáru
Petr   14.01.2008 20:17:33
To přezrálej meloun: A slovo vyhláška ti asi nic neříká.....s Amerikou to nemůžeš vůbec srovnávat jsou tam úplně jiný podmínky než u nás.
přezrálej meloun   14.01.2008 20:27:23
Ne vyhláška mi opravdu ale opravdu nic neřiká..............................................
Petr   14.01.2008 20:34:25
Tak to jsem opravdu ale opravdu nerad.......smile A co slovník spisovné češtiny, ten jsi zkoušel?smile
přezrálej meloun   14.01.2008 20:37:38
Tak slovník sem taky nezkusil
přezrálej meloun   14.01.2008 20:42:18
Vyhláška je vyhláška, ale na co tedy používat tenhle vůz když to vyjde nastejno když tam nasadim klasickej návěs, tlak na půdu je stejnej, když nemůžu používat jednonápravový překládací vůz s velkýma kolama...... ten efekt jako u těch z USA neni
klaun   14.01.2008 20:56:18
sleduji tuhle debatu trošku z povzdálí!!!ale nedá mi to a musím reagovat!!! tahle debata mi připomíná onu slavnou scénu z filmu PELÍŠKY "Kdybych před vás postavil dvě naprosto,ale naprosto stejný krabičky od sirek a o jedný znic řekl ,že je americká kterou byste si vybrali?????? no jsamozřejmě tu americkousmile né všechno co je americké je prostě dobré!!(třeba i ty překládací vozy)smile
Petr   14.01.2008 20:59:01
No nevím jestli na stejno, ale mě konkrétně u tady tohoto typu překládacího vozu kromě té zvýšení výkonosti mlátičky atd. zaujala jedna věc a to, že člověk nikdy nemusel mít strach, že by přesypal a ještě k tomu za jízdy. Je to sice detail, ale pro mě to byla o starost míň oproti klasickému návěsu, kde si to člověk musí neustále hlídat, i když stojí.smile
přezrálej meloun   14.01.2008 20:59:46
Pro Klauna - Já ale nevidim výhodu v tom že to je od kapitalistů ze západu, ale v tý konstrukci hochu, to se srovnávat nedá
přezrálej meloun   14.01.2008 21:03:57
Což sype se do toho dobře, ale já čekám od překládacího vozu kromě těchto výhod taky že bude šetrný k půdě, a co sem koukal tak tohle to nesplňujesmile . Navíc u těch klasických jednonápravových jsou menší nároky na tah než u tohodle
Petr   14.01.2008 21:21:49
No to byl jen takový osobní postřeh...nebudu to zde dál rozvíjet, ale jen tolik, že tohle byly extremní podmínky, rád bych na vlastní oči viděl jak by s tím dokázala poradit Kinze nebo Horsch...smile
přezrálej meloun   14.01.2008 21:39:14
Já ale nemyslim tyhle podmínky, já vychazim ze svých postřehů z posleddních dvou sezonsmile
Petr   14.01.2008 21:46:51
Aha, no to ovšem mění situaci....no tak pochlub se i nám ostatním trošku detailněji se svými postřehy z posledních dvou sezon...smile
přezrálej meloun   15.01.2008 17:02:31
No postřeh je jednoznačný, kdybych praktikoval bezorebku, tak tohle bych ke kombajnu nepustil............. já očekávám od překladače snížení tlaku na půdu a tohle to nesplnilo moje očekávaní v jakýchkoliv podmínkách
Martin Hruška   15.01.2008 17:32:22
Pro Bárta: omlouvám se a budu se snažit být stručný, ale obávám se ,že až v dalším příspěvku, protože na něco musím reagovat.

Pro přezrálej meloun: nevím co děláš a na základě čeho soudíš. Ve Višňovém mají jak Kinze ,tak výměnný systém Annaburger. Soudruzi z NDR byli a často jsou podceňovaní od ostatních firem, ale z hlediska výkonu předhonili i amíky, když překládají 15 m3 obilí /minutu.

Kinze ve Višňovém když přišel tak neměl brzdy ,ty se po problémech museli dodělávat u Molčíka. Možná by byla zajímavá reakce a porovnání z tohoto podniku, pokud je někdo na Farmwebu.

Další věc je objem Kinze a Horsch, speciálně Hosrch má objem 21 m3, to znamená ,že tam dáš určité množství kukuřice. Pokud budeš jezdit tak jak se konkrétně jezdilo v Rostěnících, tak ti garantuju, že budeš mít podobné problémy, na silnici větší, protože vůz je neodpružen a při vyšší rychlosti ti odejdou gumy. Můžu ti poslat nosnost gum z kombajnu, které se na vozy dávají při 40 km/h.

Pokud bylo na Anče 23 tun, tak to je dost a asi to chtělo přijet s náklaďáky blíz poli a nedělat z překládacího vozu odvozný prostředek, pak by při menším naložení ty koileje nebyly tak velké.

Je ale jednoduché hodnotit situaci zdálky bez toho, že by jsi znal konkrétní podmínky.

Bart   15.01.2008 17:44:14
Martin Hruška: to je právě že dobrý, aspon se něco užitečného dozvím smile je vidět že ty informace máš odněkud z důvěrnějších zdrojů, ale ne jak ty příspěvky nad tebou, dohadování o tom zda Evropana nebo Amíka smile
přezrálej meloun   15.01.2008 17:50:04
řřikám - nehodnotim tyhle podmínky, a překladací vůz bych nevyužíval jako odvozce, pouze od kombajnu na souvrať a zpátky
Martin Hruška   15.01.2008 18:05:51
Pro Bárta :Díky aktivitě mojí a firmy Daňhel vznikla první a druhá překládací nástavba na podvozek Annaburger, tenhle vůz se v Annaburgu upravoval a vznikl tenhle novej koncept. Ta historie je docela zajímavá. Koncept firmy Daňhel vznikl zase inspirací u nástavby Kaweco, která se mimo jiné dělala taky na podvozek Krampe.

Informace mám často od lidí, kteří ty stroje v podnicích kupovali.
Zetor   15.01.2008 18:24:10
Pokud se někomu nelíbí, jak to za tímhle překladačem vypadá na poli, tak to lepší nebude, ani když tam bude jen návěs. Stejná tonáž, stejný gumy, výsledek bude STEJNEJ. Takže jestli mi tohle utužuje půdu, tak i každej normální návěs a spíš ještě hůř. A co se týká Horsche, tak ten nepojme ani dva zásobníky. A kinze, ten sice jo, ale za jakou cenu. Já to měl možnost vidět na vlastní oči a je to šířka jak blázen. S tím by asi ve Višňové vagóny neplnili, protože by se tam po silnici nedostali bez nehody.

Tak či onak, tu ale nikdo z vás neřekl to, co si myslím já.... To nikoho nenapadlo, že to pole prostě bylo tak MOKRÝ??? Že i kdyby tam byly širší gumy, míň naloženo, tak by tam ty koleje vyjel? Přeci vám nikdo negarantuje, že ten vůz projede každej močál. Chápu pana Hrušku, jehož heslem a asi i povinností je hledat vždy řešení k problému. Ale zaráží mě, že tu nikdo jiný neuvedl prostý fakt, že to pole prostě bylo příliš mokrý i na tenhle vůz. Rostěnice tu kukuřici sklízej určitě přes měsíc, tak proč by nemohlo bejt jednou mokro. Víte jak to je, že ty extrémní podmínky se čas od času objeví. Ale vy tu i ze řidiče pomalu uděláte hlupáka, že v tom zapad. Vy se divíte v takovym terénu, když tam zůstávaj koleje i od kombajnu? Kdybych hledal chybu, tak jedině v tom, že to pole se sklízelo za těhle podmínek... Ale myslím, že v Rostěnicích se neflákali, a kdyby to šlo jinak, tak to jinak udělalismile
George8030   15.01.2008 18:35:59
to Zetor: jedině s Tebou můžu souhlasit!!!smile
Bart   15.01.2008 18:36:56
Zetor: máš pravdu a upřímně je mi DEJVa taky líto jak tu píší jak v tom mohl zapadnout smile ... jsou to strašný podmínky... smile
přezrálej meloun   15.01.2008 19:12:16
Pro zetora - Znovu opakuji že neřeším podmínky na tomhle poli. A znovu řikám já nechci přklaďák kvůlu odvozu a plnění vagonů, ale já bych se spokojil že to od kombajnu doveze na souvrať. Jinak s vlekýma kolamea dělá překládače ještě bergmann a hawe. Takže výběr je.
dejv   15.01.2008 20:34:40
děkuji za soucítěnísmile ale stím že tam bylo totální mokro máte pravdu,jsem moc rád že jse mě alespoň někdo zastal,kdyby tam bylo sucho tak sem tam nebyl,i kombajn když měl přes půl bunkru měl problémy ,byli tam schovaný mokrý oka,
Polci   15.01.2008 23:40:32
to přezrálej meloun: S velkýma kolama jistě dělá překladače i Hawe či Bergamnn. Zkoušel jsi s tím někdy jet? Třeba s jednonápravovým Bergmannem? Víš, jak je to stabilní? Kolik se do těch návěsů s velkýma kolama vejde? Jaký je rozdíl styčné plochy u těchto širokých kol na jedné nápravě oproti tademu třeba s koly o šířce 600 mm? Než tu začneš něco "tlačit", zjisti si nejdříve pár základních informací...
přezrálej meloun   16.01.2008 16:48:10
Mě stačí že náklady na zpracování půdy jsou větší u těhle malých kol, a stabilita vozu stačí do mých podmínek
Miro   16.01.2008 18:20:45
Tak pre zaujímavosť, vychádzal si z akého zhutnenia pri akej vlhkosti pôdy, ako si vyjadril vzťah zvýšená spotreba-utuženie pôdy a k tomu ešte zohľadnil cenu technológie a riziko zmeny výnosu ? A od akej výmery sa to v prepočtoch oplatilo ? To je veľmi jednoduché niečo len tak napísať ale trochu to niečím podložiť to už chce niečo viac, to nie je len o tom že ten má super veľké kola, to bude ončo.....
přezrálej meloun   27.01.2008 23:49:20
Konkrétní čísla nemám, ale proč u podniku který špičkově uplatnňuje zásady bezorebky se vyskytly problémy od té doby co po polích jezdí tyhle rádoby překladače ??? Jen řekněte proč najednou.............
Petr   28.01.2008 00:43:04
To přezrálej meloun: Nechci tady rozvíjet nějaký teorie, v tomto podniku už sem něco málo zažil....ale nevím o tom, že by se tam vyskytly nějaké výrazné problémy od té doby co používají překladače...aspoň z vedení si nikdo nestěžoval... a co se týká tohoto konkrétního případu...nezabýval bych se tím...pochybuju, že by si s těmito extremními podmínkami poradil překládací vůz jiné značky nějak výrazně líp...smile
Martin Hruška   29.01.2008 10:50:50
Pro přezrálej meloun: zájímalo by mne, co to znamená rádoby překládací vůz?
Podnik o kterém je řeč patří k nejlepším a nejpokorkovějším u nás. Zatímco ostatní diskutují a přemýšlí, tak tady si ho koupili, mají navíc výměnný podvozek, takže podvozek využijí 150 dní v roce.

Když jsou normální podmínky, tak je vše v pořádku a protože mají hodně náklaďáků, tak sedí jak zvýšení výkonu mlátičky o 25% tak i odvoz z kraje pole.

Je to ale tak, že 30 -ti leté utužování půdy se na některých polích projevilo tak, že voda nemá kam odtékat, je občas zhutněné podloží a pak příjde extrémní počasí na podzim.

Někdo to vyfotí a je na FW prostor pro diskuzi.

Doplním Petra, taky já nejsem informován, že by zákazník měl nějaký problém!! Asi ho máš jen ty.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0088231563568115.s