Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 22 lidí.
steyr_mx   14.07.2008 18:57:57
asi zopar nevydarenych pokusovsmile
alda   14.07.2008 19:00:34
a to je na betoně chtěl bych to vidět na polismile
Bart   14.07.2008 20:14:47
To mě teď taky zarazilo, vždyť i z Arcusina by to na tom betoně stalo, aspoň chvilku teda smile To se John W. musel pěkně zapotit... smile
Jakub Herot   14.07.2008 21:28:41
To jsou tzv. šikovné české ručičkysmile smile ale myslím že se to naučí když to bude zkoušet dálsmile smile
Martin Hruška   14.07.2008 21:45:10
Rád bych se k těmto fotkám vyjádřil, protože diskuze se odvíjí trochu nesprávným směrem. Tak jako všechny nové věci vyžadují cvičení, tak i Walton vůz potřebuje dokonalé zaškolení.

Protože v době školení ještě neprobíhala sklizeň slámy, dělal se sběr balíků na balících sena. Navíc první balíky nebyly zcela 100% slisované.
Na místě jsme zjistili, že sbírání balíků sena má svá specifika.

Souběžně s námi jezdil při zaškolení vůz od jiné španělské firmy(Arcusin to nebyl), kde vše padalo na zem(viz. hromada za stohem). Nám spadnul první stoh z prvního pole,z druhého vozu jsme postavili stoh a zase jsme ho nabrali. Né vše na fotkách je ideální, ale první záběry jsou první záběry a ještě k tomu ze zaškolování, kdy se člověk všechno učí a má právo na chyby.

První stroj Walton patří společnosti Fadom Dolní Město a je určen pro vlastní potřebu podniku.

Tři vozy určené pro spalovnu (službaře pracujícího pro spalovnu slámy) zasáhnou postupně do "boje" v příštím týdnu. Dnes dorazily k firmě Staton poslední dva vozy.

V sobotu proběhl první tréning obsluh s traktorem John Deere a prvním vozem. První foto najedete zatím na www.crs-marketing.cz v sekci novinky.

Uvidíte tu, že balíky od Krone 1290 HD stojí a váží se přes sebe.

Jak jem ale řekl, vše chce čas, s autem se taky nenaučíte jezdit za jeden den.
Rasto   14.07.2008 21:56:24
Otázka na pána Hrušku: to prekrytie balíkov je riadené automatikou (2 tak a 2 naopak) alebo si to udáva šofér smile
Martin Hruška   14.07.2008 22:04:55
Vozy Walton používají tzv. poloautomatiku. Když nejde elektronika mohou pracovat na ruční provoz. Řada věcí je u vozu automatizovaná. Systém nastavení balíku lze zvolit. Přeložení balíků se dělá většinou u prvního stohu, respektive prvních dvou sloupů, potom v závislosti na odvozu a nakládání lze zvolit skládání na sebe. potom se balíky nakládají u stohu lépe teleskopickým nakladačem na kamiony.

Pro nadšence o "big techniku" zpráva od Johna Waltona. Pro Kazachstán staví nyní vůz za kamion(sedlový tahač) s délkou 12 m!!!!. Nyní se postaví stoh do výšky asi 7 m, kamion potom do 12 m. Rusko a Kazachstán musejí být vždy vepředu.
chomyz   16.07.2008 17:20:02
TAk to vzájemné vázání balíků mě hodně zaujalosmile Akorát to pak chce fakt nabírat zase tímto, pač nakladačem - to by byl řevsmile Určitě to má podstatně větší stabilitu, ale předpokládám, že to z toho okraje pole brzo uklidí a nezůstane to tam až do doby odvozu do spalovny někdy v zimě, pač při tomhle způsobu vázání a ukládání balíků nejsou přesně stejné rozměry každé řady a jednotlivé fůry se nedotlačí úplně k sobě a pak mezi fůry naprší a to spalovna neééé. Ale zas je pak oboustranný vytěžováksmile smile
Jan.F   14.07.2009 01:30:29
Na youtube jsem viděl vykládání balíků někde v cizině podobnym strojem a ze zadu stál nakladač s vysunutim ramenem a opíral se o předešlé sloupy.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0051820278167725.s