Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot SX110 IS, clona: f/4.0, ISO: 80, 1/320s

Zetor   14.06.2012 20:04:34
Strom Praha musí skákat radostí smile
Falko   14.06.2012 20:45:51
Určitě díky Pekassu přicházej o docela slušný prachy smile Akorád nevím jak je to s cenou, jestli to vychází u Pekassu levněji nebo je to stejně jako u Stromu smile
Tomas1   14.06.2012 20:58:31
A jak to vůbec funguje, když hlavním dovozcem a prodejcem JD je Strom? Pekas si to dováží sám? A kterou značku upřednostňuje když prodává i Fendy?smile
Frantík390HP   14.06.2012 21:21:53
jsem tu nový,ale prej Pekass dovede být i levnější z Německa. Jen by chtěl znát odpověd,na to co napsal Tomas1?
Honza.S2   14.06.2012 21:24:25
Upřednostňuje přece značku John Deere a Fendtsmile
Už se to tu rozebíralo, byla to celkem zajímavá diskuze. Psal jsem že bych se zaměřil na servis, ale ne servis železa, ale servis takový, že mě ukážou veškerou diagnostiku, možnosti podpory výrobce, zkrátka vše nač má zákazník právo při zakoupení stroje.
Na Techagru jsem byl trochu obeznámen a servisní podpora pro Fendt přislíbena, to jsem uvítal. Akorát mě celkem dost vadilo to, že jsem nemohl dostat informace o jejich dodavateli Fendt. Na což bych měl jako zákazník opět právo, neboť koupit si traktor za 5,5 milionu aniž bych věděl odkud je.....
Fendta bych tam řešil, John Deera asi nesmile
Falko   14.06.2012 21:26:09
Kdysi fungoval Pekass jako partner Stromu, když však byla jejich spolupráce ukončena, Pekass začal nakupovat JD u německýho prodejce a dovážet si je sám do ČR. Přidal poté k tomu i Fendt a loni i Challenger. Něco se však povídalo, že Pekass prodával více Fendtů než Agromex (nebo něco v tom smyslu) a tudíž už nespolupracuje s Agromexem, ale to jistě říct nemůžu, tak by mě zajímalo jak to doopravdy je s Fendtemsmile smile
Martin Hruška   14.06.2012 21:43:32
Já bych si svého Fendta 818 u Pekassu už nenechal nikdy opravovat. Udělal jsem to jednou ,když mi tato firma dlužila jako bartr(zápočet) a traktor kvůli banalitě stál v Milovicích 3 týdny. Je to již 2 roky, možná se zde něco změnilo,ale mně to stačilo. Ten servis je totiž u samochodů strašne důležitý. A pokud kupujete od různých obchodníků v Německu nikdy nebudete mít přímou podporu značky. Příjde sporný garanční případ a tam je síla stálého dovozce větší. Navíc jak u JD tak u Fendtu Pekass prodává ojeté stroje i když mají 5 motohodin. U JD nesmí německý prodejce prodat do ČR nový stroj, proto se to řeší jak se dá .
Jak znám situaci v oboru ,tak hlavní problémy způsobují peníze . Nededná se ale jen o ceny strojů.
Martin Hruška   14.06.2012 22:01:10
Jen malá odpověď Falkovi:
Tato věc není na tomto foru jednoduše publikovatelná.Možná chce být největším dovozcem strojů v ČR? Jinak postup odchodu od oficiálních dovozců je u traktorů skoro totožný. A je to vždy co jsem slyšel docela na nože.

To že pod cenou prodáte možná více traktorů jedné značky nic neznamená. Otázka je vize každé firmy. U traktorové techniky si nedovedu představit v jednom domě prodávat na Profi úrovni dvě značky. A jen kolegové od firem, které prodávají traktory a samochody ví o čem mluvím. Sázka na specializaci je vždy výhodnější pro zákazníka.
deere-hanys   14.06.2012 22:36:07
no co se týče Stromu tak si myslim že si od ledna pod sebou podřezal větev když neproudloužil smlouvy části prodejců.....ti nyní objednavaji přes zahraniční prodejce...a ejhle...stroje co prodavaji najednou levnější než celou dobu prodavali pro Stromem
stenlynko   14.06.2012 22:38:56
na Slovensku je situácia podobná ako v ČR ako tak čítam, Agroservis Komárno ako importér odrezal všetkých svojich dílerov a predáva sám a čo ten robí s trhom... smile smile uvidím e ako sa to u nás bude vyvíjať ďalej
Zetor   14.06.2012 22:44:44
Pekass bral jednu chvíli Fendty od Agromexu, ale rozhodně pochybuji, že měl větší prodej. Ale to už je taky minulostí, tato spolupráce byla také ukončena. U Challengeru snad ani nezačala, i když byla propagována. Jinak si myslím, že otázka jakou značku upřednostňuje je mimo. Co chceš, to ti dovezeme... Chceš jízdní kolo? Není problém... Takovým způsobem funguje spousta prodejců (firem), nechtěl bych tam dělat servisáka, to je jak v zoo. Zato prodejce se má. Přijede do podniku a ptá se: "Tak co byste chtěli? Všechno máme!"

Jinak logicky snaha výrobce je omezit dovozy levných jetých strojů, tratí na tom peníze. A když už, tak ať z toho je alespoň servis. A jak toto výrobce vyřeší? Dovoz eliminovat nemůže, ale může udělat to, že veškeré diagnostické zázemí dá jen autorizovanému prodejci a servisu. A ten kdo to tahá jinak, tak to pak není schopen opravit. Takže chápu nechuť autorizovaných prodejců. Ti jsou nuceni vzdělávat se v komunikaci s výrobcem, chodí na školení, mají sklad náhradních dílů, velkou servisné síť atd. A ti druzí jen prodávají s nulovými náklady, protože servis téměř neexistuje. A zákazník se pak diví...
Frantík390HP   15.06.2012 00:21:35
Zetor to napsal hezky smile
Honza.S2   15.06.2012 05:25:25
A proč když měl Pekass podepsanou smlouvu o spolupráci s výhradním dovozcem Fendt někdy od roku 2007 - 2008, proč jim ten začal zřizovat prakticky okamžitě na dohodnutém území vlastní střediska a byl z toho zákaz nabízet proti vlastním prodejcům.
Takže ani ten prodej se nemohl vlastně nijak zvýšit a spolupráce ubírat správnou cestou.
Polci   15.06.2012 09:26:28
Pekass je vcelku zajímavý "obchodní dům s technikou". Jsem zvědav, s kým udělá smlouvu na nové stroje teď. Asi nikdo už do toho nepůjde.
Je pravda, že možná některým lidem "otevřel oči" ohledně ceny nových strojů přes ně a přes autorizovaného dovozce a následně ceny klesly v rámci konkurence. Pro zákazníka OK. Tím neříkám, že s tím úplně souhlasím, ale pokud se autorizovaný dovozce chová jako pán celého světa, většího a ekonomicky silného prodejce to může třeba i naštvat. Třeba Pekass to udělal v minulosti u JD a teď asi i u Fendta. Nechtěl se s nikým dělit smile ...jak to bude fungovat se uvidí.
Co se týče servisu, jistě je tu mnoho uživatelů, co by mohli vyprávět o kvalitě servisu, někdo má 1000 dobrých zkušeností, někdo 1001 špatných...že si nedokáže i neautorizovaný opravář sehnat diagnostiku není zas tak pravda...a zřejmě to v budoucnu dokáže i Pekass. Německý prodejce také nemůže prodávat do ČR a kolik strojů tu jezdí od firmy BayWa, Fricke atd. Je jen na zákazníkovi, kde chce nakoupit a komu uvěří.
Já bral některé sklizňové stroje jako nové, hlavně kvůli servisu. Snaží se, ale...mají toho moc a ve žních je to skoro vždy situace "urob si sám". V zimě, přijedeme "na písknutí" Takže budu rád, když mi někdo povypráví o tom , jak jim to servisně fungujesmile .
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2025
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0029618740081787.s