Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot S5 IS, clona: f/2.7, ISO: 200, 1/40s

Tomas1   13.11.2009 20:38:14
a toto je cosmile smile
Marek8530   13.11.2009 20:40:20
nejaky harverstor alebo ťahačsmile
Metallica   13.11.2009 20:45:28
Je to výplod německé DTU - Deustche Traktoren Union, jako alternativa pásovým traktorům(asi)... další fotky s původní verzí tohoto stroje jsou v galerii:
Autor: Vojtěch
DTU 860
GTA   13.11.2009 20:49:54
Tomas1:To je dobrá otázka.smile Vidím to jako hodně nepovedený pokus o kloubový tahač.Ta konstrukce podvozku je prazvláštní.....Už jen ten velký počet malých koleček na těch 600 koní.Při zatáčení to asi musí dělat docela neplechu, protože kola musí jít zákonitě smykem...
Ondra A   13.11.2009 20:55:20
Zajímalo by mně jaký je ten výhled přes docela velkou kapotu.
Tomas1   13.11.2009 20:55:57
Našel sem v pc fotky origo DTUčka s Horschem v poli... a vypadá to jako by po tom poli nejezdil traktor ale něco jako tahač, kamion...No nevím
jaguar 980   13.11.2009 21:26:42
Našel jsem pár technických údajů
-motor DEUTZ TCD 2015 (8 válců - 15,9 l - EURO 3a - 440 kW/600 koní)
-převodovka PowerShift (18 vpřed - 6 vzad), max. rychlost 40 km/h
-šířka 2,85 m, výška 3,51 m, délka 8,91 m
-nádrž má kapacitu 840 l (navíc nějaké přídavné, celkem tedy 1200 l)
-co se týče hmotnosti tak základní 12,3 t a max. přípustná 32 t
JohnDeere8430   13.11.2009 21:58:42
Zajímalo by mě jestli to má náhon na všechny kola.smile smile
Danny   13.11.2009 22:18:30
Do našich podmínek určitě nevhodné, ale napr. na širé americké lány ideální! Neodsuujte tento stroj kdyz jste v nem ani nesedeli a nemuzete vvubec vedet jak se chova v poli a na cestach!
OŤAS   14.11.2009 06:39:20
Taky uznávám že je to specifický stroj pro který u nás asi nebude možnost využití. Ale chtěl bych většinu vašich názorů vidět, pokud by s tímhle přišla firma Fendt nebo John Deere. V tom případě by asi mělo hodně z vás poslintanou klávesnici a 50 smajlíků v komentu.smile
Matúš.V   14.11.2009 10:42:00
To Oťas musím s tebou súhlasiť.
A to, že ten stroj nie je vhodný pre naše podmienky?? Spomínam si pár rokov do zadu keď sa tu objavili prvé 9m lišty na kombajny ohlasy boli jasné to tu nebude fungovať a dnes to je úplne bežná vec.
Trend a marketing strojov je jasný MAX. čo sa len dá. Keďže je tu ako novinka aj claas xerion tak tento stroj má určite obrovskú výhodu a možnosti dať dvojmontáže a vôbec by som tento koncept neodsudzoval, len škoda že to vypadá tak všeliak.
Ale čas uvidí
Jiri Rakus   14.11.2009 11:02:09
Pokrok se nedá zastavit.Pamatuju si,jak všichni odsuzovali novou masku na Proximě.a dnes je všechno v pohodě.Jde jen o to,si na to zvyknout.

Stejně do budoucna tyto pro vás"obludy" budou jezdit všude a zase budeme nadávat na nové vzhledy.Každý se něčím odlišovat.A stejně.Mnoho lidí mi dá zapravdu,že na vzhledu nezáleží,hlavně,aby vše šlapalo jak má.Stejně si myslím,že se určitě někdo najde,kdo si toto koupí,pokud se to bude vyrábět.Uvidíte,že dobudoucna nám to příjde jako normální traktor.Vše co je nové"neokoukané" je divné.

Taky před x lety bylo bráno jako pohoršující,když ženy pouze ukázaly kotník. a dnes už nikoho nepřekvapí minisukně,co má sotva 15cm.Na všechno si časem zvyknem.A myslím si,že tento traktor bude mít v Rusku,Austrálii,Americe velký obdiv.Tak jako Case má svého Steingera,Fendt svého Trisixe,tak Deutz-Fahr má svého koněsmile
Lexion700   14.11.2009 13:06:01
Nevím proč neudělají normální kloubovej traktor s pásama nebo klisckejma kolama na dvoumontáže. Oni v německu jsou ale specialisti na podobný šílenosti jako třeba Trisixsmile
krajic   14.11.2009 13:20:28
pokud vím ta deutz není zase tak špatná značka. tento nápad mi přijde hoodně zaujímavý a myslím že si svoje místo na trhu najde..to samé jak trisix. nebde to možná u nás ale to místo ve světě mít bude. již teď je na této konstrukci vidět že má určité nedokonalosti ale myslím si že ty se podaří minimalizovat.smile
Martin Hruška   14.11.2009 16:02:09
Stejně jako koncept Fendt Trisix má v pozadí několik lidí, ktěří ho odstartovali, má i tento traktor v pozadí jednoho zajímavého odborníka. Je jím Dr.Toll , který pracuje na Technické univerzitě v Drážďanech a řadu let se zabývá tlaky na půdu a nasazením vhodných pneumatik s ohledem na utlačení půdy a trakci.
Ve spolupráci s zastopupením Kirovce vznikl před časem koncept čtyřnápravového tahače, který má skvělé trakční a tlakové poměry(Koncept DTU). Dr.Toll se snažil řadu let tento projekt udat někomu z velkých hráčů na trhu. Vzpomínám si, že jsem ho před dvěma lety potkal na Agritechnice, kde měl se strojem velké plány směrem do Ruska. V loňském roce se taky tneto tahač toulal po Rusku na předváděcích akcích.
Z fotografií vyplývá, že asi našel partnera. Jinak tento výzkumník má velice dobrý přehled jaké gumy jsou nejlepší pro jeho traktor. Ta kritika jednoho z kolegů na malá kola je mimo. Nezapomeňte, že síla motoru se přenáší na 8 kol a né na 4 jak je tomu u kloubáků nebo právě diskutovaném Xerionu s 500 k.
Pokud jde o půdní tlak, tak tenhle člověk ví své a proto navrhnul tyto gumy.
TomášJ.   14.11.2009 16:07:25
do deere koukám další znalec, ale já bych si přesně tohle doved představit s nějakou 20 kubíkovou nádrží + aplikátorem kejdy a hurá na služby. Nebo pokud znáte vozy Kaweco, taky by to do nich bylo vhodný určitě. Opět zde odsuzujete něco nového a vzpoměnte si, jak většina z vás byla poslintaná když se objevil Trisix smile
Zdenek Srytr   14.11.2009 16:29:57
Pánové, protože zde začínají přibývat nesmyslné komentáře, postupně a bez udání důvodu je budu mazat.
Když k tomu nemáte něco zajímavého a konkrétního jako např. pan Hruška nebo někteří kolegové, tak psát sem že to vypadá zajímavě a nebo že to vypadá hrozně rozhodně nebudete.smile
GTA   14.11.2009 18:07:42
Možná je mimo, ale pokud jsou toto gumy o šíři 600 mm, jako byly na DTU, tak v porovnání s klasickým kloubákem na pneu 900 mm nevidím žádný výrazný rozdíl.Sice je celková šíře u této osmikolky větší, u kloubáku jsou zase použita kola o větším průměru, takže ve finále se styčná plocha tolik lišit nebude.Zrovna nedávno tu bylo několik příspěvků, jak jsou v této výkonové kategorii daleko lepší pásy, protože kloubák ten brutální krouťák a výkon bez tupláků nepřenese.Tady je sice více kol v záběru, ale jestli to bude mít na trakční schopnosti takový vliv, ukáže až nasazení s pořádným nářádím, které bude odpovídat výkonu motoru.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2025
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0067751407623291.s