Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.
tomD   21.02.2014 17:36:23
No ,když na to tak koukám malá kapota hezká ale i přesto že to jen 3 válec bude k některým částem supr přístup smile ...Celkem by mě zajímalo, jestli je jen MF specialista na to že důležitá místa ohledně udržby nacpe do míst s minimálním přístupem a nebo je obloží všim možným, tak že z běžné výměny naftových filtrů se stává ukol pro člověk ne tak snadný jak se může zdátsmile ...Dnešní zkušenost na naši 5470 (4 válec s velkou kapotou)...No povolit plastové držáky(systém pootoč a vytáhni) filtrů v prostoru kam stěží dostanete 2 prsty smile...mazničky přední nápravy naprané hned po rámem (mezi mazničkou a rámem je cca 0,5cm) tam se vážně standartní maznice nenasadí,vyčepovat příhonky zadních ramen (které po roce a půl a pravidelném mazaní již nechodí) se dají pouze pokud se vyndají oba vzduchojemy a ty se nejlépe vyndají když sundáte kola ...no konkretně na ty 54 je tědlech "drobností" vážně hodně ,ale nemám to sčim srovnat , dvůr máme jen červený...
Honza.S2   21.02.2014 18:14:08
Tady asi seřízení ventilů bude připomínat scénu z filmu Slavnosti sněženek - Jak tam rozdělával toho Trabanta....

Já jsem známej tím, že nadávám prodejcům, servisákům od strojů Case IH a také na samotné traktory Case. Ale zase musím říct že údržby na starých 7 a nových Magnumech v pohodě, americká jednoduchost a přístup. U sedmiček vyžaduje více úsilí odkapotování, asi nejhorší co tam je.
Povolení filtrů, výměna, běžně přístupné. Horší jsou trubky a hadice pod kabinou. Ale i to se dá do jisté míry řešit, stačí k tomu řezný kotouč a výroba deklu na šroubování. U MX horší uložení a vedení hadic za nádrží.
Ale asi nejlépe vyřešil tyhle věci New Holland u řad T8. Natáh hydraulické hadice, zamotal do obalu, obyčejnou stahovačkou přitáh k obalu kardanu na přední nápravu....
Vedení drátů a umístění čidel, relé atd bude asi většinou stejně všude.
tomD   21.02.2014 18:52:11
Ano vedení drátů a čidel vůbec neřeším , to je vážně asi tragédie uplně všude a to snad i chápu, je toho vážně po traktoru fůra a už neni kudy jinudy...No a s T8 si mě překvapil...No u MF prostě platí made in France :( Mě příjde že jim je uplně jedno jak je to vše naplatlané , jen aby to bylo skované pod nějakou úhlednou kapotou a že jim výjde nosník vedle místa které budete každých 400Mth rozebírat , no a co....Jinak na starší 82 je to asi lépe řešené i když taky tam jsou místa které museli snad udělat naschvál , jako by v továrně nikdo neměl oči a nezkusil si to třeba rozebrat. A při tom třeba o 5cm vedle je dost místa na to aby to tam svedli apod....
A ventily to se ještě i u takle moderních strojů řeší?...Já teda nechci nějak chytračit ale o tom snad v knížce neni ani zmínka , neni to řešené už nějak lépe třeba nějakou hydraulikou? Nebo vačkou v hlavě jako u osobáku?...to je asi hloupost že jo?
Honza.S2   21.02.2014 19:06:10
Řečeno obrazně. Nevím jak je to řešeno tady u malých řad od MF.
tomD   21.02.2014 19:17:29
Doufám že se ktomu někdo vyjádří , na velkým MF jsme je dělali už 2x a je to vždy hodně znát výkonově...a přístup uplně parádní , jediný co je těžší je točit si 6 válem přez komprese...u malého je díky CR systému kolem hlavy neskutečný mumraj všeho , to by jsme vážně nedali sami...
Magrixak   21.02.2014 20:37:33
To tomD:Toť kde začít.Začnu u té údržby v našem rajonů máme opravdu mnoho prodaných MF řady 54** i 42** ani jeden zákazník si nestěžoval na nepřístupnost maznic ani jiných častí spíše je to o zručnosti a šikovnosti. smile Co se týče filtru nemam problém při údržbách ,povolit jde vše a pokud se na něco nejde dostat něco povolíš po otočíš a jsi u toho jen to znát.Co se týče u 4 válcovejch 54 nebyl problém takže ty se moc neservisujou uvidime tyhle 3 válce jak na tom budou. smile A pokud si s ničím nevíš rady tak si radši zavolej servis odtoho tu je a lepší je se v tom neštourat sám než něco zkurvit... smile Pokud maš nějake další otazky tak SZ.
tomD   22.02.2014 12:36:28
Tak jsme asi nešikovní smile ...o mě nejde já dělám 4 roky ale kolegové kteří 15-20...dřív měli JD 8x00 řad a NH staré 8 čky se u tohodle rozčilovali že takový přístup k všedním věcem nikdy nezažili takže argumentuji tímto...Servis voláme jen v nejhorším případech bohužel u nás je vtomto směru vedení trochu nepružné a občas mi opravdu příjde že chtějí aby se snad něco nejdřív zničilo a pak si teprve nechají říct o servisu. Ale zas na druhou stranu nikdy jsme nic nerozbili , vždy je to jen o nervách a nadávání a nakonec se vše podaří....

Otázka bych položil tady , už to padlo jak to ohledně těch ventilů u moderních strojů? Klidně konkrétně 54,56 a víš? :) Děkuji
Honza.S2   22.02.2014 18:48:04
Ty ventily jsem napsal obrazně. Bude prosakovat olej pod ventilovým víkem, tak se musí všecko odbastlit.
Nevím jak to má Massey po prvních mth, jestli se dělá údržba po 200 nebo 500 a co se k tomu musí udělat. Dřív se ventily seřizovaly u některých motorů po prvních hodinách a potom po nějákých tisících. Na našich hollandech jsem to ani nijak neregistroval, na Magnumech normální při daném intervalu hodin (nevím teď kolik) nebo když je někde problém - kouřivost, nestandartní zvuky v motoru atd. tak se odněkud postupuje.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0038280487060547.s