Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Jakub Herot   29.10.2013 19:50:28
Tak tatra už začína dělat nosič nástaveb (joskin ) TATRA 8x8
Pokud by jste se chtěli kouknout tak na profilu v kolonce web je odkazsmile
Zetor   30.10.2013 00:15:07
26m3 fekál na auto, které má celkovou hmotnost 32 tun... tam se nějak nemůžu dopočítat smile
TomášJ.   30.10.2013 00:21:32
Michale těch 32t je užitečná, celková je 50 smile
Zetor   30.10.2013 06:42:09
Největší povolená hmotnost silničních vozidel nesmí překročit u motorových vozidel se čtyřmi a více nápravami 32,00 t. To je vyhláška. Kde je těch 50t?

TomášJ.   30.10.2013 11:16:41
Od letošního roku je v nabídce českého výrobce nákladních vozidel TATRA model Phoenix s homologací jako pracovní stroj. Čtyřnápravové vozidlo v konfiguraci 8x8 s celkovou hmotností 50 t a užitečnou hmotností 33 t pohání motor o výkonu 510 koní s volitelnou manuální nebo robotizovanou převodovkou.
...
Honza.S2   30.10.2013 12:03:13
Tuším že to je to, o čem bylo napsané v posledním nebo předposledním MZ... Pokud je to ono, pamatuji se že tam bylo podotknuté že zatím se neví jestli to bude realizované díky finanční náročnosti a najde li ten projekt vůbec zákazníka. Rozepisoval se o tom autor projektu Phoenixe pro sektor zemědělství.
pmlogistic   30.10.2013 19:12:42
no 50tun na 4 nápravy je docela dost,pokud se nepletu,je povoleno 8 tun na nápravu?!smile
Filip 90   30.10.2013 21:46:29
Proč? 50 tun celková je v pohodě u Tatry. Samozřejmě ale užitečná hmotnost nemá nic společnýho s legislativou. Je to čistě technický údaj. Když to vyjede na silnici, tak muže vážit max. 32 jak píše Michal. Takže vzhledem k tomu, že s nástavbou muže vážit klidně 18 tun prázdnej, tak toho po silnici moc neuveze.smile
Zetor 5645   31.10.2013 10:07:52
Podle mně by se daloa určitě vyjadnat ňáká vyjímka, protože strejda má jeřáb ,kterej váží asi 32t a má jen tři nápravy a to je jěště jeden z měnších a normálně s ním může na silnici.
JeníkOK   31.10.2013 12:33:43
Ten údaj o 50t celkové platí ale pro nějakou stavební verzi. Ta zemědělská 8x8 má v prospektu celkovou 44t.
vojta2   31.10.2013 13:31:37
no jo, ale 44t pořád je jen to, co JE SCHOPNÁ UVÉST ale podle předpisů může vést stejně jen těch 36t...
Zetor   31.10.2013 18:53:24
Pokud by to bylo schválené jako pracovní stroj, tak tam je asi možné leccos. Viz ty jeřáby, bagry a podobné. Ale první pohled napoví, že jeřáb je něco jiného než Tatra s nákladem. Divím se, že to ještě nikdo nezkusil přihlásit jako babetu... Otázka je, jak dlouho bude trvat, než to nějakému úředníkovi dojde a zatrhne to. A to samé platí i o schválení Tatry jako traktoru. A nemusí zůstat jen u toho. Řekne se, že nic co vozí náklad nebude pracovní stroj a třeba s cisternama by byly všichni v hajzlu. Tadyto testování co snese vyhláška je hezký, ale někdo tomu brzy udělá přítrž.
venca   31.10.2013 19:50:06
Pracovní stroj musí jezdit po silnici prázdný. Schválení Tatry jako traktoru taky nechápu povede to k nárustu poplatků za klasické traktory.
Honza.S2   31.10.2013 20:04:23
Ještě se tím nikdo nezabývá, na odborech dopravy neví k tomuto nic, na mnou vznesený dotaz ohledně schválení v kategorii traktorů a pracovních strojů a následné znežití byla reakce od lidí zabývající se vyhláškou v dopravě poněkud zmatená a vy už tady víte tolik věcí dopředusmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0080380439758301.s