Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Metallica   09.08.2013 19:14:42
Galerka pěkná, to jo, ale jen mi tam chybí ta čarodějnice zmíněná v názvu galerky, senáž je, Jasno taky, akorát ta babiznasmile
Denis H    09.08.2013 21:59:55
Diky až teras som si to vsimol :D stava sa no co už narobim smile
JUKWA   10.08.2013 12:17:24
Hezké fotkysmile
jarmil   10.08.2013 16:03:20
V pondělí začínám v Jasnu siláže na Krone Big X 1100
BORIS-SK   10.08.2013 17:15:28
V pondelok začína aj Farma Majcichov.... už sa teším na buď JCB 456E HT alebo JD8530+ Joskin smile no necháme sa prekvapiť smile
martinko   10.08.2013 18:57:48
Budeš robiť deň alebo noc? smile Alebo obi dvoje? smile
SHR   10.08.2013 19:39:41
aj POD Abrahám začína v pondeloksmile
Jakub Herot   12.08.2013 20:58:26
Dneska jsem byl v BV TECHNICE (Polanka) a stála tam na place nová řezačka KRONE BIG X 1100 s kukuřičným adaptérem (ještě nebyla polepená nálepkami JASNO) smile po pár minutách do toho sedl chlápek v červeno žluté kombinéze a odfrčel.... Takže JASNO zase koupilo novou řezačku a pokud jsem dobře slyšel tak by měla jet na Slovensko smile smile
martinko   12.08.2013 21:00:50
Hej a ten vodič je aj na FW smile
Denis H    12.08.2013 21:43:02
Mmm tak to by bola parada keby si zistil presne miesto smile
sim111   13.08.2013 06:32:19
Službáry z Jasna sú teraz aj v Šintavesmile
Milda11   13.08.2013 06:51:39
Krone je asi lepší jak Jaguár.....smile
karanice   13.08.2013 09:16:05
Milda11: proč myslíš?
Ondryk   13.08.2013 14:38:08
Včem je kouzlo Fastraců (pro službaře)? Nebo je to jedno a jen někdo udělal dobrou cenu (to se mi v případě Jasna nezdá)?smile
Pááátrik337   13.08.2013 15:03:01
Kúzlo Fastrakov je v tom že majú dobre rozloženú hmotnosť na nápravy, nízku spotrebu a hlavne sú najrýchlejšie a určite by sa našli nejaké výhody smile
Milda11   13.08.2013 17:01:23
karanice: krone udělalo velký technický krok dopředu co se týká řezaček. Nějaké technické detaily ještě nemají,ale jsou velmi aktivní. Minimálně je to pro ně velká reklama, že tam kde leta byly jaguáry je i krone a ne jedno, takže to není náhoda.

V čem je kouzlo Fatraca. je to cenově zajímavé, ideální na dopravu, odpružení, relativně nízká spotřeba,ale hlavně malé pneumatiky které jsou levné při pořízení...Každý počítá kolik žere traktor při dopravě,ale kolik ho stojí nové obutí to už nikdo nepočítá a je to velmi důležitá část ceny. Ale hlavně legislativa. Může to jezdit 65km/hod, není to traktor, takže to může i na dálnici, a dobré zatížení jako celková souprava... V tom jak je to schválené je Kořínek genius... Jinak by to skončilo ve smetišti dějin...smile
David1   13.08.2013 18:15:44
Co mám tak odkoukáno a i odposloucháno z praxe, tak Claas má lepší řezací ústrojí než Krone, i když s Kronem máte často vyšší hodinové výkony...smile
TomášJ.   13.08.2013 21:36:37
To Milda - S tou rychlostí bych byl možná trochu opatrnější. I kdyby měl v techničáku maximálku 250, tak dle pravidel může jet max 40, kvůli těm bergmanům co tahá. A je to se všema návěsama tak. Jak Krampe, Anny, ZDT atd. všechno má maximálku 40. Takže je uplně jedno jakou má maximálku traktor. Je mi jasný, jak poctivě se to dodržuje, ale to už je debata pro někoho jinýho. Každopádně legislativně je jinak Fastrac ošetřenej hodně zajímavě to je pravda. Je to i určitý návod, jak obejít pravidlo o 2,5 násobku hmotnostismile

GTA   13.08.2013 21:37:37
Milda 11: na dálnici může vozidlo, jehož povolená rychlost není nižší než 80 km/h (mimo obec). Pokud dálnice prochází obcí, tak min. 65 km/h. Pokud je to souprava, musel by mít takovou rychlost povolenou i návěs, takže to bude zřejmé pasé.....
VonVagel   13.08.2013 21:41:58
Geniálně schválený je tatratraktor...maximálka 70km/h, skupina T. Což znamená žádné pauze atd.
TomDuba   13.08.2013 21:46:52
Ovšem Fastrac je taky veden jako traktor. To že jako jediný u nás může jezdit rychleji než ostatní, tedy 40 km/h je jen výjimka. Kdyby to bylo vedeno jako nákladák, tak musí dělat pauzy, silniční daň atd.
Milda11   14.08.2013 06:45:13
Fastrac je kapitola sama pro sebe. Existují dneska návěsy které můžou jezdit rychleji jak 40km/hod třeba fliegel a další. Je to prostě schváleno tak, že to jde proti všemu co je v praxi běžné ale je to tak!
Zetor   14.08.2013 08:33:28
Mě by zajímaly ty návěsy, co mohou jezdit rychleji než 40 km/h... Třeba Fliegl... To má skutečně napsané v techničáku, nebo má na sobě jen nálepku 60 km/h? To je totiž velký rozdíl...!

A s tím srovnáním, nevím co je na Fastraku cenově zajímavého, je drahej jak prase. Pokud není 100%ně využitej v dopravě, tak se nevyplatí, spotřeba v těhle vozech stejná jak 900ka Fendt, ty pneumatiky máš pravdu. A dobrá hmotnost soupravy, to tak nebude, ten traktor je na to lehkej, neměl by to vůbec tahat...
Honza.S2   14.08.2013 09:27:16
Nevím jak to mají udělané dnes ale Fastrac byl schválený jako traktor na 60km/h rychlost díky kotoučovým brzdám a brzdným zkouškám, kt. měly údajně dělat. Díky tomu čarovali i s hmotností.
Fakt je ten že návěs na 60km v podstatě nemá nikdo takže buď budou jezdit 40 nebo překročí. Na druhé straně těch 50 - 60 se nedá jezdit všude. Co se týče střední řady 32.. tak je to o ničem, protože těch 220 koní a slabý krouťák je jako když jedu s naloženou zhnilou Ávií.
K tomu připočítat obutí díky traktorovému vzorku...
Potom bych hledal řešení u Tatry nebo Manu a na další aplikační práce silný traktor s Variem.
Jano SK   14.08.2013 10:02:18
Fastrac je mi stale zahadou a uprimne by som rad videl, co je napisane v OEV.

Neviem ako v CR, ale u nas je kategoria T1 do 40 km/h, neviem si predstavit, ze by ministerstvo dalo vynimku z tejto zakladnej podmienky. Takze by mal byt kategoria T5, co su traktory nad 40 km/h. Na tuto kategoriu sa vztahuju pri posudzovani zhody ine smernice ako na T1 co sa tyka brzd - preto ABS a brzdy na 4 kolesa, co Fastrac ma.

Ku traktorom T5 nad 40 km/h jestvuje aj kategoria privesov a navesov Rb nad 40 km/h, neviem ci tam platia ine technicke podmienky ako na Ra navesy do 40 km/h.

Napriklad Krampe je technicky rovnaky stroj ci dojde s nalepkou a papiermi 40 km/h alebo 60km/h ( podmienka je ALB, co je v zaklade), ale v nemecku sa na 60 km/h platia vyssie dane, treba chodit na STK a pod.
Jano SK   14.08.2013 10:07:12
Inak CR je myslim posledna krajina v EU, kde plati ( nezmyselne ) pravidlo o 2.5 nasobku hmotnosti tahaneho a tazneho prostridku. Vsade inde staci, ze max.suprava je 40 ton ( nemci nieco skusaju okolo 50 ton )
Mirec   14.08.2013 10:28:58
Jazdím s Fastracom s návesom WTC Písečná a ako mi bolo povedané, tieto návesy boli testované za ťahačom, aby vyhovovali vyššej rýchlosti, ktorú Fastrac dosahuje oproti bežným traktorom. A ako som počul podobne by to malo byť aj s návesmi Fliegl.
TomDuba   14.08.2013 11:58:05
K tomu Fastracu si dovolím sem vložit jeden komentář od kolegy chomyze, který v roce 2010 napsal na forum (tam bohužel nikdo nechodí, tak to nikdo nečte):

"Omlouvám se předem, vždy si dám závazek že na podobná stokrát propraná témata už nebudu reagovat, ale tohle je místy fakt "husťárna".... Na jakýkoli traktor (přičemž traktor je nikoli to, co má šípáky a jezdí v poli, ale to, co má v TP kategorii T!!!!) stačí řidičák T a může klidně vážit 48t nebo jezdit 120 km/h. Pokud je mi známo, pouze pár desítek prvních Fastraců v polovině 90.let mělo v TP sice kategorii T, ale poznámku, že opravdu je potřeba řidičák C (odsud možná pramení letitá fáma, že na Fastrac musí být C), což bylo jen krátce v době než stroj dostal CZ typové schválení a legislativci se zřejmě sichrovali, pač měli problém, kam stroj zařadit. Samo o sobě zapisování skupiny řidičáku do TP mi dnes připadá velmi absurdní... Slyšel jsem několikrát že v ČR jezdí pár Fastraců kategorizovaných jako N (tahač) a nemám důvod tomu nevěřit, nicméně rách bych, kdyby sem někdo mohl uploadnout TP takového stroje a zřejmě se na 99% jedná o individ. dovozy, které bylo problémem zakategorizovat a takhle to dopadlo, jinak si neumím tuto extrémně nevýhodnou záležitost vysvětlit (nutný jiný řidičák, každoroční STK, silniční dań, ale tím pádem také ten profesák a tachograf!). To byl zřejmě i jeden ze základních problémů rozšíření Unimoga v zemědělství ČR. Běžné Fastracy nové v ČR ať mají rychlost 50, 65 či 80 by měly mít v TP vždy kat. T (zatím...). Z osobní zkušenosti mohu jen říct, že s Fastracy máme najeto několik set tisíc km (včetně ježdění po SK,PL, UA, HU a RO a zásadí problémy s kontrolou řidičáku si žádné nevybavuji (naštěstí). U jakékoli jiné značky traktorů považuji za nemožné, aby po vás kdokoli chtěl či vám dokonce dával takové stanovisko, že má ´být jakákoli jiná skupina ŘP. (ono taky dost záleží, jakým přesným zněním dotazu se na to stanovisko ptáte) Pokud máte někdo něco takového k dispozici (ne co kdo slyšel) budu vám velmi vděčen, když to sem uploadnete, ať to můžem prozkoumat... Plně souhlasím s tím, že to jak to zatím v ČR platí není asi úplně správné a bezesporu nás čekají časem změny (kdo má trochu přehled o složitosti problematiky řidičáků na traktory např. v SRN ví o čem mluvím), ale zatím to tak prostě je tak proč toho nevyužívat. Občas se docela divím že zatím žádný službař toho moc nevyužívá a nedělá u nás ve velkém dopravu pomocí vhodných "traktorů" a velkokapacitních přepravníků pač na určitých dopravních úkolech je výhoda už jen absence digitálního tachografu zřejmá a v té SRN ty omezení do značné míry samozřejmě taky tlačí "Speditionslobby" pač nepoměr legislativního zvýhodnění traktorových souprav v dopravě je pak výrazný (ale to už samozřejmě odbočuji)."
MarekM   14.08.2013 19:06:12
Pro Honza.S2: Jen bych tě chtěl vyvézt z omylu, že 60km/h návěsy nikdo nemá. Pokud jsi měl teda na mysli výrobce, tak třeba WTC Písečná tyto návěsy nabízí. Jsou standardně schválené na 60km/h. Jsou postavené na nápravách od ADR, které jsou mimochodem stavěné až na 80km/h. U těch návěsu je podmínka, že musejí mít nezávyslé ABS a to mají. Brzdové zkoužky v rámci homologace se prováděly na polygónu v Kopřivnici, tahali to tam sedlovým kamionem. Měl uzpůsobený zavěs pro připojení právě traktorvých návěsů..
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010471105575562.s