Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Jakub Medera   06.10.2011 21:29:23
1,5 km/h. To musí být radost s tím jezdit.smile
FarmaBlazek   06.10.2011 21:38:46
tak je docela sucho a po tom mokrém létu a 3.5 metru taky není málo v 50cm. My to taháe MT 865.. Lepší by byl menší záběr, vyšší rychlost, výkon by byl stejný a spotřeba nižší...
FarmaBlazek   06.10.2011 22:07:55
ano akorát jiné značky...
Jakub Medera   06.10.2011 22:11:48
To FarmaBlazek: toho jsem si vědom moc dobře. Já pouze poukazuji na to, že bych nechtěl soupravu, se kterou se pak po poli plazím jako šněk a za den toho moc neudělám.
mister   06.10.2011 22:41:35
chlapci potřebuju poraditsmile jaké máte zkušenosti s tímto MF ? klidně SZ
Jiri Rakus   07.10.2011 08:40:53
Fendt možná vychází provozně nejlevněji. ale třeba si propočítat,jestli se ten stoj vůbec oplatí pořizovat a zaplatí se.A tohle porovnání docela nechápu,když CVX je starší stroj a už se nevyrábí,tak jak chceš porovnat neporovnatelné.
Jakub Herot   07.10.2011 09:08:45
Tak tady nikdo nic neporovnáva , řekl bych že Ondra psal že fendt vychází nákladově nejlépe a cvx nejhůře , nic nepochopitelného . A za druhé ten fendt taký nebude žádny mládenec takže nějaké stáří stroje bych tu vůbec nepletl..
Jiri Rakus   07.10.2011 10:24:46
Tak jinak. MF byl i u nás tento týden na zkoušku. Vše se vypočítalo a v porovnání s Fendtem vyšel o pár litřířů navíc. Ovšem cena byla hodně lákavá. Fendt má rok,čili skoro nový stroj.Počítám s tím,že Ondra to tu uvede. Ovšem CVX tady vychází stále nejlépe co se týče spotřeby.
FarmaBlazek   07.10.2011 12:19:05
kdo v tom sedí a co tahá za sebou? Jestli je traktor modrej, žlutej nebo červenej je uplně jedno. Nejduležitější je mít ukazatel zatížení motoru a spotřeby a hlavně rozumně složenou suopravu aby traktor nejel na 100% od rána do večera. A podle toho se dá dělat spotřeba. Nějaký TMSa a podobný věci to nikdy za vás nevymyslí... Pokud nemá řidič cit a chut´se s tím učit a hlavně to pod sebou sledovat tak je to prd platný. Jenže dneska tam má navigaci prodejce říkal že ideálních je 1600 ot/min a tím to hasne.
Jakub Herot   07.10.2011 12:56:49
Takové základní věci jako je ukazatel zatížení a spotřeby by měli do traktoru prodejci dávat automaticky . Pak by človek mohl podle toho jezdit nebo aspoň se nějak přizpusobit . To mě docela štve že to nemáme na traktoru. Jinak s tým co napsal FBlažek zcela souhlasím, je to jen o lidech .
alda   07.10.2011 15:49:19
Můžeme se tu dohadovat, ale opravdu rozhodující je mezičlánek mezi volantem a sedadlemsmile
Z praxe ale vím, že naši traktoristi si i v padasáti letech velice rychle zvykli na TMS u Fendu a nepoužívají celý den plynový pedál a tak je to dobře a to šetří naftu, která je furt nákladsmile
Samozřejmě i vhodná agregace je rozhodující
Ale znám spokojené uživatele které mají traktory CASE, JD, NEW HOLLAND, FENDT, VALTRA, MF atd. takže někdy nechápu komenty ten je lepší a ten horší všeci jsou na jedno brdo a je to jenom o tom kdo jaké značce fandí a která mu více přirostla k srdci, ale od doby co pan Honzek vymyslel plynulou vario převodovku nikdo nic revolučního na traktorech nevymyslelsmile
FarmaBlazek   07.10.2011 16:51:35
když jsme to měřili v pluhu tak dobře zvolená rychlost a stabilní otáčky byly i o 10% níže se spotřebou než TMS.. TMS používáme pouze při lehčích polních pracích.. Stačí jezdit chvilku tak a chvilku tak a hned člověk ví jak je na tom..
Jano SK   07.10.2011 18:11:35
Podla toho uzkeho vyfuku mi to vychadza na MF 8660 stary motor Stage IIIA bez SCR ( motor s internou rycklaciou splodin, co na spotrebu moc neposobi dobre..), mozno by to stalo za to skusit si od predajcu pozicat stroj s novym motorom ( uz sa dodava 2.generacia SCR s vacsou nadrzou na AdBlue).

Podla Nebraska testov rozdiel tychto motorov:
MF 8660 IGR - 0,234 kg/kW/h = 56,18 l/hod
MF 8660 SCR - 0,211 kg/kW/h = 50,07 l/hod

rozdiel spotreby 0,023 kg/kW/h = 9.82% nizsia spotreba
ak sa prida 10% AdBlue = jeho spotreba je 0,0211 kg/kW/h

takze pri vykone okolo 200 kW na PTO je to rozdiel:
Nafta uspora : 0,023 kg/kW/h x 200 kW x 1,1 EUR/l = 5,06 EUR/hod
AdBlue naklad: 0,0211 kg/kW/h x 200 kW x 0,3 EUR/l = 1,26 EUR/hod
rozdiel: uspora 3,8 EUR/hod.

investicia do SCR motoru by mala byt za 1000 hodin doma....

Ak ten motor je SCR, tak som to cele ratal zbytocne..

PS: 3.5 m podryvak a udavana rychlost rozhodne silno ukazuje smerom na trochu inu kategoriu ( koncepciu ) traktora ako kolesovy, vid Farma Blazek...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0072360038757324.s