Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
asterixman96   26.02.2011 18:33:35
pěkná galerka. kolik se nalozilo vagonu kdyz pocitam 22 + 18,5+ 14,5 tun = 55 ?
Zetor   26.02.2011 18:53:09
Ano, vagón činil 55 - 59 tun, denně se jich udělalo tak 12 -13. Jezdilo se ve Voticích, v Ronově, někde u Zlína a kdo ví kde ještě. A myslím, že v těch Voticích se mělo vyvézt 4800 tun, ale teď nechci kecat... Byli tam skoro týden. Odhadem tak 150 - 200 vagónů mohli na těch všech místech udělat...
asterixman96   26.02.2011 18:54:47
neni to zrovna malo
TomDuba   26.02.2011 19:02:58
No on spíš ten PTR sám nejezdil, né ? Podle pár fotek je vidět, že stál u vagónů. A potom by to vycházelo na těch 59 tun na vagón jak píšeš( 18,5 + 22 + 18,5). Ale to jsou už detailysmile .

Jinak pěkná gerkasmile .
Zetor   26.02.2011 19:07:15
V tom popisku je to popsáno krkolomě. V tomto případě PTR nejezdil, protože perón byl vyvýšený a dosáhl do vagónu. V případě vyvážení sila ve Voticích (resp. nádraží v Olbramovicích) byl perón klasický a proto tam plnil Annaburger, protože pouze ten tam dosáhl. Proto někdy 55 tun, někdy 59, záleželo také, jak se který naplnil.
TomDuba   26.02.2011 19:14:08
Jasně, jezdli podle aktuálních potřeb. Já jsem reagoval jen podle toho co jsem viděl na fotkáchsmile .
Tomas1   26.02.2011 19:16:57
Moc pěkná galerka, povedené fotky, krásné stroje.smile
Gordie   26.02.2011 20:15:35
wow wow nice Zetor. smile smile smile
jiri600   26.02.2011 20:39:41
Parádasmile Jedna z nejlepších dopravních galerií co jsem tady viděl.
Hamsa   26.02.2011 21:32:43
Jedna z velmi zajímavých akcí.Jen pro doplnění ČD firmě která zajištovala tuto přepravu byla velmi "nápomocná".Tak to pro tuto partu byla také otázka prestiže.Objednatel byl ale velmi spokojen.
chomyz   27.02.2011 06:58:45
to Hamsa: Jo vagónování pro SZIF bývají slušné akce, když se to dobře spočítá (včetně toho navigátora na vagóněsmile )... S tím ČD souhlas, někdy to bývá dost o nervy, ale někdy se jim dokonce podaří přistavit vagóny i v ten den co bylo domluvenosmile Jinak ta varianta s 1 stacionárním vozem je dost zajímavá (a u jednoosáku nevhodného na přepravu i logická), taky jsem to zvažoval ale vždy mi tam ta kapacita 1 vozu na cestě chyběla, i když při podrobném rozboru by to asi skoro dorovnal ten čas ušetřený tím, že se každý přijíždějící nemusí "štelovat" přesně k vagónu. Nicméně základem úspěchu těchto akcí (většinou značně termínově napnutých s ohledem na časový limit odjezdu vlaku a "stojného") je dostatečná kapacita plnění z podjezdů (ideálně paralelně ze 2) a nesmí se během akce najít broučeksmile smile
Hamsa   27.02.2011 12:31:55
to chomyz:tady to vycházelo perfektně,protože to byla soukromá firma s vlastní lokomotivou,vagóny a strojvedoucím,tak jeden překladač stál na místě a popojížděl vlak.
Ta obsluha spolupracovala opravdu skvěle,a denně se dělal velmi slušný výkon.
Jediný problém jako u všech těchto akcí vyskladňovací kapacita sil.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0076420307159424.s