Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Petr   24.12.2009 20:11:24
Víte... všechny ty fotky vás ohromí, ale ten záběr! Ten vás dojme ... smile
BORIS-SK   24.12.2009 20:13:07
Ja teda nevim........ja cumim jak bacil do lekarne!!! Zavidim !!!!Je to krasne!!!
dejv14   24.12.2009 20:15:57
Moc pěkný galerky dneska všechny ani nestíhám prohlížet všechna čest kluci jedním slovem super jako celý web díky kluci za krasnou podívanou,, smile smile smile smile smile
luba   24.12.2009 20:20:35
Musím souhlasit fakt super den,těším se co ještě dneska bude k vidění. Jinak Jirko opět vydařená galeriesmile smile
motasek16   24.12.2009 20:24:10
super ,super,super a ještě jednou super Jirko to se ti povedlosmile
Dubinek   24.12.2009 20:40:25
Tak tento kousek je objednanej do ČR s Bisem smile
lexikon   25.12.2009 00:51:52
paradna galeria.. zaujimalo by ma,co znamena to "elevation" v nazve? a ten kombajn asi musi byt velky "žrout",kedze ho vybrali na testovanie 12 m listy..
TomášBoura   25.12.2009 00:55:06
lexikon, toto je nejvýkonejší kombajn co je momentálně na trhu. Ta lišta pokud vím je stvořena výhradně pro CR9080 a CR9090smile
cocik007   25.12.2009 09:57:28
to TomášBoura: přesně tak ta lišta je stvořená pro tyto kombajny a dokonce i při tom záběru lišty ten kombajn lítal po poli o dost rychleji, než ty tři LEXiky, co tam byly s ním.
Chtěl bych ještě podotknout, že tuto lištu zkoušeli pověsit i na CXko. Vše v pohodě - až na tu hltnost kombajnu - takže s tím nemohl jet moc rychle - což je při tom záběru celkem logický, že jo?!?!?!
TomášBoura   25.12.2009 10:00:04
cocik007: CXko? Jaký typ? 8090? smile
cocik007   25.12.2009 10:34:34
to TomášBoura:To bych kecal - měli to na něm prej jen chvíli na ozkoušení. Navím jestli to byla přímo tahle (tenhle kus, co je na fotkách), nebo některá jiná 12ka, ale prej to jelo!!!!!
Petr   25.12.2009 11:01:56
To Tomáš Boura a cocik007: Tak teď trochu zadržte. Myslím, že je přehnané tvrdit, že tato lišta byla vytvořena výhradně pro CR 9090 (9080). Nepopírám, že všechny tyhle letos testované lišty jezdily pouze s kombajny New Holland. Ono také většinou prodejce New Hollandu je zároveň prodejce Bisa (u nás PaL, v SK Farmsystems). Ale z logicky věci by šel výrobce tohoto monstra sám proti sobě, kdyby tuto lištu dodával pouze určité značce a typu. V Rusku nebo Kazachstánu či v jiných východních zemích, kam je pravděpodobně tato lišta s takovým záběrem asi nejvíc určená by ji vklidu zvládal i Case AF 8010 nebo STSka apod. smile
cocik007   25.12.2009 11:16:14
to Petr: To CRko beru v našich podmínkách. Je jasný, že v Austrálii by s tím v klidu běhal obyčejnej Tangenciál. Šlo mi jen o to přirovnání u nás.
Vím, že BISO dělá lišty na x značek, mezi něž patří např. JD, CASE, Laverda, CLAAS a další. To si, ale myslím, že je trochu jiná kapitola.smile
Petr   25.12.2009 11:22:03
Tak i v našich podmínkách s tím nemusí automaticky jezdit pouze CRko 9090, ale třeba i 600ka, i když se tak zatím neděje. V minulosti zde jezdila STSka s Bisem... záleží pouze a jen na zákazníkovi.

Na druhou stranu, lišta v poli jela pěkně, ale pořád se zde zapomíná na ten transport po silnici. Není divu, že při přesunu z SK k nám jela na kamionu.
cocik007   25.12.2009 11:27:55
to Petr:Záleží na zákazníkovi, ale na rovinu: Řekni mi, kterej prodejce CLAAS bude rád, když mu na jeho LEXe pověsíš tohle - je to konkurence novýho VARIA. Ano - určitě o dost lepší, ale i tak je to konkurence. Všichni se budou snažit sem protlačit CLAASácký Vario. Nevěřím, že by se někdy v týhle zemi našla kombinace šestistovky s tímto BISem. Ale myslím si, že tahle žlutá kombinace byla fakt ideální. A co jsem sledoval, tak i na ztráty.
cocik007   25.12.2009 11:33:22
to Petr: K tý dopravě - ve vedlejším podniku mají 480ku Lexe s c900 a kombajn jezdí na sólo a lištu tahá Zetor. Když se snažili dostat na některý pola, nebo do některejch podniků, když byli na službách, tak to nešlo. Tady už by se pomalu vyplatilo koupit malej traktor, kterej bude jezdit s žacím. (teď to beru ze službařskýho hlediska).
Petr   25.12.2009 11:37:51
To cocik007: Je fakt, že by si tím zákazník trochu zkomplikoval servis, ale proč ne? To jestli pak prodejce bude rád nebo ne, to je snad jedno. V důsledku to stejný může říct i samotnej New Holland, že se na jeho CRka neprodávají pouze jeho originální 10,5m lišty, ale BISA.
Petr   25.12.2009 11:46:39
To cocik007: S tím Zetorem to taky není rozhodně žádná výhra, možná je souprava kratší, ale pokud jde o nadjížděný a různé vytáčení, tak spousta kombajnéru ti potvrdí, že je to lepší provádět raději samotným kombajnem.
deutz215   25.12.2009 11:53:33
tak tak..s vozíkom je lepšie chodiť v súprave s kombajnom..predsa len ten zadok uchádza aj 2 metre takže poväčšine ti vozík kopíruje prednú stopu kombajnu..ťahal som lištu s traktorom ( V750) a poviem vám, s kamiónom s návesom sa mi išlo lepšie než s týmto..
Honza.S2   25.12.2009 12:00:58
Nejde ani tak o to jestli bude prodejce konkurence rád když si zákazník zvolí na svůj kombajn Biso lištu a ne značkovou Vario. Hlavní spíš bude aby to fungovalo a nedělalo věčné problémy. Prodejce na tom ztratnej nebude a výrobce není hodnocený podle prodaných ks svých lišt. Je to to stejné jako když si zákazník vybere na kukuřici Geringhoffa a ne Claas. Servis příšlušné značky na to má informace a pokud je trochu schopný dokáže to spravit.
cocik007   25.12.2009 12:20:47
to Petr:Ano, to s Tebou musím souhlasit, ale na druhou stranu - u kombajnu na ten vozejk nevidíš - u traktoru ano. A navíc - traktor je užší a tím pádem si můžeš nadjet úplně jinak, než s kombajnem. Ale je pravda, že za traktorem má úplně jinou stopu.
Jinak na tý šestistovce by to bylo taky velice zajímavý, ale(tady tahle žací. Ale stejně tomuto nevěřím. Jde mi jen o tu pravděpodobnost - BISO a NH prodává jedna firma. To stejný BISO a Laverda. Ale BISO a CLAAS - o takové firmě v ČRnevím. Proto nevěřím, že by tady nějakej zákazník bral od dvou dodavatelů jednu zakázku. Kukuříčáky jsou trochu jiná kapitola - tam nemáš tolik na výběr.....
lexikon   25.12.2009 15:01:24
cocik, tu by som prave nesuhlasil.. ked si zoberes obilnu listu, tak mas na vyber bud rovnaku znacku ako kombajn,alebo biso.. ale pokial si vyberas adapter na kukuricu,mas na vyber ovela viac znaciek, z ktorych kazda ma nieco do seba, nieco zaujimave.. a ak claas "nieco nespravi" s vario listou,tak by som sa vobec nedivil,keby po poli zacali behat 600-ky s ultralight listami
Honza.S2   25.12.2009 15:38:40
Pokud Biso vyrábí lišty na všechny značky mlátiček, měl by mít od výrobců sklízecích mlátiček schválení že je může používat na jejich strojích. Už z důvodů že musí mít parametry spojek, rozměry rámů, typů zajišťování a uchycení lišt atd. Pokud se objevují Biso lišty na mlátičkách New Holland prodaných firmou PL, která je dealerem Farmsystemsu sk. a Bisa Schrattenecker, tak je jasné že budou dávat lišty, metače nebo drtiče na drtivou většinu prodaných mlátiček protože zase mají od Bisa jiné "plus" než za originální vybavení stroje z továrny. A ceny Biso lišt jsou trochu jinde než originál. V některých věcech jsou lepší, můžu mít nerez šnek, kosičky v základu, ale zase je těžší a složitější.
cocik007   25.12.2009 17:10:51
to lexikon:Pokud to bereš takto tak ano - já ty kukuřičáky počítal v podstatě jen 3 - protože jsou u nás nejvíc rozšířený 3 značky adaptérů na kukuřici. tzn. Kemper, Gerringhoff a CLAAS. (vím, že je tady víc značek, ale ty jsou vyjímkama - beru jen ty značky, který mají u nás pořádný zázemí a větší prodejní a servisní síť).
To stejný je v podstatě u klasickejch lišt. Výrobce kombajnu, Gerringhoff a BISO. Ano, s tou Vario lištou CLAAS souhlasím, že poslední dobou je to skoro běh do tmy (šlápnutí je dle mýho slabý slovo).
Proč si myslím, že tady ty CLAASy s touhle lištou jezdit nebudou (a když tak jejich počet spočítám na prstech jedný ruky) je jednoduchý. Když budu mít servis na žací na jednom místě a na kombajn jinde, tak se mi může stát, že budou servisy házet problémy jeden na druhej a já místo SEČENÍ budu akorát tak porovádět SEDĚNÍ doma. Proto věřím spíš zdravýmu selskýmu rozumu, že pokud už BISO, tak s kombajnem NH - což je větší pravděpodobnost, protože mám jeden servis!
lexikon   25.12.2009 17:35:52
to cocik: ano, suhlasim, servisne zazemie je urcite velmi dolezite pri kupe kombajnu a listy.. kazdy si urcite poriadne rozmysli aku znacku kupi aj podla ohlasov na servis, pretoze do buducna to bude dolezitejsie ako cokolvek ine,co im predajca bude tlacit do hlavy.. a s tymi kukuricnymi adaptermi mas tiez pravdu, znaciek je sice vela,ale zazemie tu ma len malo z nich.. a este k spojeniu biso listy a kombajnov inych znaciek - ta lista sa tento rok len testovala a bolo vyrobenych malo kusov a vsetky urcene pre kombajny NH.. uz v novinke tu na FW bolo pisane,ze listy urcene pre ine znacky sa budu vyrabat az po testoch s NH. aj ked si myslim,ze vela sa ich nepreda na ine znacky ako NH,ale tato moznost byt musi. 12 m vario od claasu ma za sebou tiez len prve hektare,takze sa nechajme prekvapit do buducna. myslim,ze minimalne pre sluzbarov by bola z pohladu rychleho prechodu z repky na ostatne obilniny velmi zaujimava biso lista aj na kombajny claas,pretoze co som sa docital na fore,tak pod pojmom vario by som si predstavoval nieco ine ako kombajn odstaveny pol dna na dvore smile
cocik007   25.12.2009 17:53:48
to lexikon: Bylo vyrobeno tuším, že 5 ks a 3 z nich byly v ČR 2x 12m a jednou tuším, že 7,5m.
K těm Vario lištám. Chlapi je u nás normálně přehazujou na poli, ale dobrou hodinu až dvě to zabere - aktivní děliče, vysunout dno, a naházet plechy na dno - je toho dost, ale když jsou na to dva, tak to jde v pohodě.
Co jsem se ptal, tak u toho BISa je to jen o hydraulice a o spešl ovládacím panelu přímo určeným na ovládání té lišty. (přestavení na řepku trvá do 5minut i s tím, že seběhneš dolů, odděláš špičatý děliče a odkryješ aktivní děliče. To je veškerá příprava týhle lišty na řepku!!!!!
klon   26.12.2009 00:37:19
Pokud jde o Vario od Bisa tak je to jak říká cocik007, je přestavění otázka minut. Hlavně výhoda Varia je i v proměnlivém nastavení stolu za jízdy. Pro různé porosty lze nastavit prodloužení stolu a tím měnit průběh vkládání materiálu do šikmého dopravníku. Jestli jsem to dobře pochopil tak toto Vario od Claasu nedovoluje.
deutz215   26.12.2009 08:48:03
Klon:dovoluje to Vario aj od Claasu plynule meniť dno počas jazdy podla potreby..mne trvala prerábka V750 do repky 3/4 hodiny..
klon   26.12.2009 11:10:53
Tak to se divím, já už měl na Laverdách s klasickým adaptérem BISO CX100 připraveno za cca 30min, pokud jsem byl na dvoře, což znamená odpřáhnout, nalištovat, schodit, případně nahodit adaptér a zpátky na podvozek+špičky čep a podobné drobnosti. Jen to mělo nevýhodu že jsem musel zajet na dvůr, ale několikrát jsem to dělal i na poli a třeba dvakrát denně. (tu 5 ha ječmene, pak dodělat 3ha řepky a pak do noci zpátky do ječmena...smile
fugas83   26.12.2009 12:19:05
nám to na V750 trvá do 30 min. Mě se to víc líbí než se tahat s předvalem.
lexikon   27.12.2009 00:43:54
len je otazka,ze ked jazdis na sluzby,ci ta bavi tych 30 min. prestavovania z repky na ostatne riesit v kazdom podniku znova a znova, neviem kolko-krat za sezonu.. urcite je to lepsie ako vlacit so sebou klasicky adapter, o tom myslim niet pochyb
klon   27.12.2009 10:32:43
Tak to je určitě pravda, ale když byl kombajn pořizován tak jiná možnost nebyla, jsou to mlátičky z 94 a 95, to ještě moc Vario nebylo. Na jednom už je Vario a je to jiná liga. Samozřejmě jezdí jen ve službách a je pravda, že při každém přejezdu na to musíš myslet. Nebylo vyjímkou, že se ve dvě hodiny ráno skončilo, nasadit adaptér a hurá na přejezd aby se ráno vyjelo v dalším podniku. Na druhou stranu proto nám to jde tak od ruky, je to o cviku a sehranosti. Na jedníé Laverdě je adapér Biso CX100 a druhé je Sudoměřický, i to už je rozdíl, Biso je zmáknuté víc, i co se montáže týče.
Zetor   27.12.2009 17:45:27
Jak jistě víte, tak v ČR chodí 2x CX 880 s 10,5m lištou a chodí dobře, takže nevidím problém nasadit na CX 8090 s více jak 400 koňma 12 metrů. Samozřejmě zázrak od toho čekat nemůžete.
Petr   27.12.2009 18:19:56
To Zetor: Tak to já bych ten problém vcelku viděl. Myslím, že nasazovat na CX 8090 nebo obecně na kombajn s výkonem nad 400 koní 12m lištu je poněkud hodně mimo (v našich podmínkách a výnosech). Nekolikrát jsem se přesvědčil, že i na +- 450k kombajn je 9m lišta na rovinách a při relativně nižším výnosu tak akorát (stačí menší kopec a otáčky jdou dolů) a to jak třeba u JD STS, která u nás jezdila dva roky zpátky, tak u Case AF 8010, který s náma jezdil na Slovensku (viz. moje poslední galerie). Je fakt, že kombajnů s 9m lištou a více jak 400k jezdí u nás dost, ale bohužel zdání klame. Optimální výkon na takový záběr (9m) bych viděl až okolo 500k (Lexion 580, Case AF 9120, NH CR 9080)
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.011328220367432.s