Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
JD 9630T   19.11.2016 20:02:07
Tahle je nádherná!! smile V téhle vyšší třídě jich moc asi nebylo.
A pokud mohu trochu bych odbočil a zároveň u Fortschrittu zůstal.
Jezdí prosím někde ČR Fortschritt E 282?
Děkuji za info.

smile
Hamsa   19.11.2016 20:36:13
To:JD 9630T pátral jsem po E282 v Česku údajně nebyla a v Německu jich bylo vyrobeno jen několik kusů a ani tam jsem nenašel místo kde by byla fyzicky a ani na netu moc informací není.Zrovna tak o samochodném mačkači Fortschritt Mengele
JD 9630T   19.11.2016 22:25:33
Děkuji za informace.
Fortschritt Mengele jsem ani neznal...dle fotek vypadá zajímavě.
Ono těch kousků raritních bude myslím daleko více, např. Fortschritt ZT 300-GB.Ten na tom bude myslím s dohledatelností podobně jako ta E 282.
Ale je to opravdu škoda, přál jsem si opravdu moc vidět Fortschritt E 282 na vlastní oči.Na svou dobu bych řekl že to musela být malinká revoluce. smile
OŤAS   20.11.2016 20:59:00
E 524, bohužel čekali jsme od ní víc, ale v podstatě to byla jen naleštěná bída. Zvenku působící mohutným dojmem a jiným designem, byla pouze převlečená E 514 s některými novými prvky, které se ve více případech staly spíše přítěží. Samotná kabina byla jedna velká katastrofa. Modely bez klimatizace se staly na dlouhou dobu pro posádky pouze místem utrpení. Nové řešení kosohonu při sečení podrostů a polehlin zcela odhalilo své slabiny. Elektrohydraulické ovládání funkcí snad nešlo pořádně už od nového stroje z fabriky. Koncové převody a náboje kol, které byly dimenzované pouze na 5 let provozu, sítová skříň která neustále praskala v závěsech a věčně vytlučené silenbloky..... ach, ouvej. Jediná pozitiva byl silnější 6 válcový motor, který hravě zvládal i provoz drtiče a větší zakrytovaný bunkr s horním vysypáváním. EM 525 H to už bylo trochu jiné kafe, ale ty měly smůlu protože sem přišly pozdě, když už se sem natlačila jiná a kvalitnější konkurence.
Co se týká E 282, tak jejím eqivalentem byla řezačka Deutz- Fahr Gigant 400, která se zde v několika exemplářích objevila.
JD 9630T   21.11.2016 05:48:31
Také děkuji za zajímavé informace.Zrovna u E 524 bych takové problémy nečekal když to bylo takové TOP.
Myslím že Fortschritt vyráběl asi kompletně vše. (Od kombajnu až po sečky) Jen obraceče jsem nezaznamenal.
Jak prosím pak pokračovala tahle značka Fortschritt...zanikla nebo jí někdo odkoupil-přejmenoval...díky. smile
Luděk   21.11.2016 07:28:16
Pokud se nepletu tak to je nyní Case.Nevím to ale na 100%
skacel99   21.11.2016 08:03:17
Ještě mezi tím bylo myslím MDW 525,pak Case. Jeden z těch malých Casů u nás kdysi jezdil,vypadalo to na první pohled stejně,jako E524 v červené barvě s lepší kabinou,označení myslím 527
Luděk   21.11.2016 08:25:00
Vlastně se to vyrábělo ve spolupráci dvou výrobců? Když to je E/MDW ? Kombajn E/MDW 525 byl vyráběn v letech 1993 až 1999. Osazen byl motorem Perkins. Motor měl 6 válců. Šířka záběru 5,4 metrů......................Sklízecí mlátička E 527 – Vyráběla se ve stejném období. Podobně jako E 525 měla také motor Perkins. Typ motoru TID 71. Standardní šířka záběru 6 metrů. Kombajn měl hmotnost přes 10 t. E 527 měla i klimatizaci. Dnes se stroj vyrábí v Bělorusku pod hlavičkou LIDA.
JD 9630T   21.11.2016 16:10:58
Dnešní Americký Case pohltil prostě i značku Fortschritt jestli jsem to tedy dobře pochopil.
Jinak E 514 se vyráběli i v červené barvě (V době kdy to ještě Case nebyl.V době kdy to stále byl ještě Fortschritt)
skacel99   21.11.2016 16:43:27
Ten u nás měl na sobě už Case
Hamsa   21.11.2016 21:17:14
Jen par informací ohledně Fortschittu část výroby převzala f.Bidell Group (Mengelle,Eberhardt),výroba lisů,mačkačů a zbytek byl prodán f.Case a to závod v Neustadtu.F.Bidell pokračovala ve výrobě lisů vyráběl lis Fortschritt na hranaté balíky v mutaci Mengelle a Case a zrovna tak i samochodné mačkače E 304,E 305.Závod v Neustadtu vyráběl naposledy model CF 80 a po fúzi s NH byl závod uzavřen.
Myslím si že Case převzala výrobní práva nebo celou výrobu řezačky Mengele ,ale to si nejsem jist.Ale posledni model 8790 vyvýjený Mengellem byl už jen v červené a poté co byla výroba ukončena údajně posloužil jako základ pro novou řezačku NH.Ostatni závody jako Schonebeck (traktory,řezačky) se pokoušely o vlastní cestu (řezačka Maral 150/230,nosič Sytra),ale tak dopadla většina závodů.Některé naopak pokračuji dál Annaburger,Petkus.
OŤAS   21.11.2016 22:30:01
Ona ta historie je na delší povídání. v Bidell Group figurovala i firma Deutz Fahr. Díky tomu vznikly i takové samochody jako již zmíněná řezačka DF Gigant 400, kde byly v útrobách použity komponenty řezaček Fortschritt a to samé DF PowerPress 1200 - samochodný lis na bázi kombajnu DF Topliner 4075 a s vestavěným lisem Fortschritt K 450.
Výrobní závod v Singwitzu kde se postupně vyráběly všechny typy kombajnů E ( pouze výroba typů E 516 B a E 517 se kvůli kapacitě přesunula do fabriky v Bischofswerdě) se od roku 1990 privatizoval na MDW - Mahdrescherwerke AG Singwitz. Dále CASE a v současné době tam sídlí firma HEMAS Hege Erntemaschinen.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.007612943649292.s