Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Stepan   16.08.2015 14:13:52
Krásná moderní elektrárna. Ale to jsem říct nechtěl. Spíš by mě zajímalo, jestli se to naklonění kabiny do boku o 15° dá využít i při orbě? Díky...smile
deere-hanys   16.08.2015 15:21:35
To naklapění kabiny má primární vliv pro servis??? pokud ano, zřejmě výrobce počítá s tím, že se budou ty převodovky často "sypat" a proto často měnit
OŤAS   16.08.2015 21:08:11
Myslím si že kdyby někdo z vás rejpalů byl servisák, tak by jste pochopili jak je důležité se co nejrychlaji dostat ke kabeláži a různým čidlám nebo solenoidům. V rychlosti a jednoduchosti je síla a třeba to časem pochopí i u jiných "SUPER" značek. Bohužel neexistuje stroj který by byl absolutně bez problému.smile
Stepan   16.08.2015 23:56:00
Naklápění kabiny beru, a nechal bych to využít i v orbě právě. Ale mít na traktoru elektricky otevíranou kapotou motoru (ikdyž má založní mechanické ovládání), to je hodně zvěrstvo. U osobáku je to jen něco, co bylo vyloženě na machrování, když sem to měl jako jedinná automobilka, ale rvat to na traktor? No nevím, v jednoduchosti je síla a předpokládám, že je to o dost pomalejší než s kapotou prásknout ručně. Potom ve žňa takhle s překladákem, pořád v prachu za kombajnama se x-krát za den dívat na to jak mi pomalu kapota leze hore a o půlminutku zase dole, abych vyfoukal chladiče, to bych asi nervy neměl...smile
Honza.S2   17.08.2015 06:58:19
Stepan: To řešíš kapotu jo... Prohlížel jsem pár Agrotronů vloni a nechtěl bych to servisovat. Pod kabinou a kolem koncáků změť trubek, kabelů, hadic a ruku tam nestrčím. Ten traktor působí moderním dojmem, je komfortní, plný nových věcí, na pohled má pěknou kabinu, když jsem tam ale vlez tak jsem se tam vlastně ani nepohnul díky krásně laděnému modernímu oplastování které se nacházelo všude kde jsem se podívalsmile
maclos   17.08.2015 07:47:22
To zenox: Ono niekedy treba vidieť aj hlbšie do problému a to tak, že keď zákazník nieje ochotný zaplatiť staré faktúry prečo by sa mal servis kvôli nim pretrhnúť. Platobná schopnosť či neschopnosť je v poľnohospodárstve katastrofálna.
Matúš.V   17.08.2015 08:54:41
Dnes je všeobecne známe, že stroje sú viac poruchové ako v minulosti. Jeden s dôvodov je aj elektronika a síce nie kvôli jej kvantite, ale spracovaniu a akosti. Pokiaľ za traktor niekto zaplatí 180 000€ a všetky káble majú hrúbku 2mm a vyrobené v Číne bez poriadnej výstupnej kontroly, pretože ukazovateľ pre výrobcov je kvantita tak sa nečudujme.
To zenox: poznám spoločnosť ematech a považujem ju zo Slovenských za serióznu a snaživú a ako písal maclos niekedy nie je problém len v servise samotnom...
Jano SK   17.08.2015 15:47:52
maclos: a to este k tej platobnej discipline pridaj drobnost, ze si podniky budu musiet zvyknut na drahsi servis strojov - obecne smerom k 30 EUR/hod... Za 18 eur/hod to moze robit dealer drog, ktory ma servis agro ako hobby, ale nie firma, ktora chce zaplatit normálneho ( nehovorim vyborneho ) mechanika...

Inak taky lahky prepocet ...:
Ak by sa aj fakturovalo zakaznikovi 50 hodin prace za stroj a rok, je to zdrazenie celkom o 500 eur/rok ( z 20 na 30 eur ). Inak povedane pri 1.200 mh na traktor so spotrebou 30 l/hod a cene cca.1 EUR/liter je to ako keby sa cena nafty pohla o 1.3%.... co by asi nikto neriesil..
Stepan   17.08.2015 16:00:16
to Honza.S2: Já už si stroje ani neprohlížím, co se technickejch řešení týče. U každýho by ses musel vzteknout. Pořádná mašina dnes už neexistuje, takže nemá cenu si nad výběrem lámat hlavu. Momentálně su zapálenej do JD, a tak bych koupil nejen traktor, pohledově novou krásnou řezajdu ale i eSkovej kombajn, ať už seje nebo ne. To se musí každej ohnout sám za ten kombajn a přesvědčit se na vlastní oči kde je pravda.

Ale tady opravdu řeším tu zbytečně elektricky otevíranou kapotou motoru, jako k čemu mi to je? Zase jen můžu čekat až se to podělá, a o tom, že se to podělá mám důkaz hned od výrobce, má to titiž založní mechanické ovládání, že?! Ne, tohle opravdu není cesta dopředu.
Honza.S2   17.08.2015 18:41:41
Štěpáne, já žasnu. V úterý jsem jel kolem, viděl jsem že silážujete a tak jsem si říkal, jestlipak ještě touží ten člověk po Fendtech smile
Ta kapota je k ničemu, to máš pravdu. Ale věřím že zákazníka si to určitě najde smile
Stepan   17.08.2015 21:06:14
On možná ten člověk i touží stále po nějakým tom Fendtu, minimálně mě pohled na nějakýho vždy zahřeje. Ale jak říkám, už to neřeším. Navíc JD mě přesvědčil a dnes za něho dokážu bojovat. Ale nic nemám ani proti D-F, dokonce ani proti tomuhle konkrétnímu, vždyť je krásnej. A sedlat ho, dokázal bych si s ním zamachrovat. Nejvíc zrovna s tou kapotou, ale jen tak někde v Kámeni, když je na to čas. V reálným shonu, když naháníš všechen čas, bych asi klidnej nebyl při pohledu na pomalu se otevírající kapotu a bezmoc to urychlit. Toť snad vše ode mne k téhle "zbytečné" diskuzi.smile
maclos   18.08.2015 07:13:00
Ono tá elektrická kapota bude asi za príplatok, a prvé modely vždy tlačia vo FULLSPEC, takže väčšina si tých 500 alebo koľko Eur ušetrí na pivčo.
Honda   18.08.2015 19:30:47
Traktor krásnej, ale v kabině je to s prostorem opravdu katastrofa. smile Snad jim brzo dojde, že je třeba to tam trochu "provzdušnit" a místo zbytečnýho placu za sedačkou by bylo lepší mít větší plac před sedačkou...
pegaso   18.08.2015 19:55:59
Já teda sedlám Lamborghini R6 125 a při svých 190cm nic moc místa pravda no. smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.007551908493042.s