Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
pepe   02.04.2014 09:57:42
Všechno hezké, ale náklaďák na poli nemá co dělat.
karlos   02.04.2014 17:03:39
Podle mě je tohle velmi staromódní smýšlení. Tedy samozřejmě opři vší úctě. Nic ve zlém, ale tyto stroje od Tatry jsou vyrobeny přímo pro práci n a poli. Tzn od pneumatik, po samotné rozložení hmotnosti atd atd, tak, aby bylo utužení půdy co nejmenší. Takže v tomto opravdu problém NENÍ. Vím o čem mluvím, tyto stroje se pohybují na polich v mé blízkosti. Stejně tak je faktem, že pro podniky, které mají několik tisíc ha a chtějí být efektivní, je traktorová doprava již nežádoucím a neekonomickým přežitkem. Takže dle mě je v TOMHLE budoucnost. Více se mi líbí ovšem kombinace těchto tahačů a velkoobjemových návěsů, či cisteren v případě potřeby.
Zetor   02.04.2014 19:02:00
Pneumatiky 22, 5 palce nemají na poli co dělat u techniky s celkovou hmotností větší než 20 tun. To, že by to bylo vyrobeno přímo pro práci napoli, tak to je snad vtip. Kdo zná Lesonice, ví, jak to tam je. Až na to Tatra dokáže dát kola 26, 5 palce, můžeme se bavit. Ekonomicky to zatím vychází hezky, ale huntovani pole nikdo vyčíslene nemá a nikdo neví, kdy se návěsy, které nebyly stavěny na takový provoz, rozpadnou.
Ben Brocka   02.04.2014 19:06:28
Nemám rád ten výrok, ale v tomto prípade určite platí "Tatra nezná bratra!". Ak si dobre spomínam, tak daný Phoenix má dokonca nižší tlak na pôdu ako normálny traktor (6x široké pneu, nepamätám si presný max. rozmer, aký sa na ne dá dať + dofuk).
PS: Len pre ilustráciu pre ľudí, ktorý vravia, ako je tento stroj nesmierne predražený: len orientačne som si pozeral ceny Fendtov 936 v bazáre (cca rok výroby 2009-2013) a ceny sa pohybovali v rozmedzí 170 000€ - 200 000€ (4,6mil - 5,6mil CZK) a to sa jedná o bazárové kusy. Takže za cenu novej 936 v ekvivalentnej výbave si môžem pri dobrej vôli kúpiť komplet súpravu (Tatra Phoenix + ľubovoľný náves).

PS: Zetor, tieto konkrétne návesy (podvozky) sú robené na mieru na tieto podmienky - nie sú to surové cestné návesy s nástavbou Bergmann.
Zetor   02.04.2014 19:17:00
I kdyby to byla pravda (a podle me není), tak návěs má stále pouze 22, 5 palce. Návěs bude huntovat mnohem více. A ten fendt, ten ti zastane jakoukoliv práci, toto žádnou jinou.

Ve vašem zájmu doufám, že toto je silniční návěs s nástavbou Bergmann... jestli si takto představujete návěs na pole, tak to potěš koště. Problém je, že nikdo si neuvědomuje, že při průšvihu někdo půjde sedět.
Ben Brocka   02.04.2014 19:24:18
Nie som školený pre túto novinku, preto Ti ani neviem povedať detaily ohľadom výberu veľkosti pneu na návese (je dosť možné, že sa na to dajú dodať aj väčšie pneu - toto nie je potvrdené, nepamätám si to pri tom kvante informácií, ale je to možné).
A ak chceš poznať detailné legislatívne prepracovanie a homologáciu tejto súpravy pre České a Slovenské podmienky, kľudne navštív expozíciu P & L (pavilón B, stánok 001) a pokojne sa spýtaj jedného zo zástupcov.
ROMAN KARASEK    02.04.2014 20:05:13
Tohle je budoucnost zemědělské dopravy. Mnohým prodejcům traktorových návěsů to pění krev a pomlouvají na tom co se dá.Tatra nemá problém. Nemá ho v lese ani ve stavebnictví a tam se podstatně víc přetěžuje.Pneu 26,5 palce nejsou zas až taková spása jak je zde mnohdy uváděno,rozdíl ceny pri přezouvání je ohromující,nehledě k posunutí těžiště nežádoucím směrem.
GTA   02.04.2014 20:22:53
Budoucnost je světlá a zářivá, jak vidím....smile Kolik kusů jezdí v provozu a jak dlouho, že už lze tvrdit, že to je budoucnost? Osobně bych se klonil k variantě dělené dopravy, když už..... Tohle je takový kočkopes. Ani speciál na silnici, ani speciál do pole. Jistě, za sucha možná ano. Ale jak se to bude chovat na poli v podmáčených letech, jako byly třeba žně 2010, či sklizeň cukrovky pod sněhem o sezonu dříve. A těch "extrémních" sklizní je čím dál více mi tak připadá, loni pro změnu deště celý květen snad.... O výjezdech z polí přes křivé mostky na úzké silnice nemluvě.... Pro podniky bez ŽV či BPS stroj dle mého naprosto nevyužitelný, snad nebudou chudáci za tmáře, pokud si tuto pokrokovou a jedinečnou věc nepořídí..... smile
Ben Brocka   02.04.2014 20:52:13
Myslím, že v Lesoniciach mali zrovna skúsenosti aj s podmáčaným poľom a Tatra si viedla super. A čo sa týka zlých nájazdov na pole (mostíkov) - Ak ste narážali na manévrovateľnosť, budem citovať vodiča konkrétne tohoto Phoenixu: "Veď s tým sa otočím rovnako ako s Multivanom, akurát to tam s mojim VW Multivanom mám iba o 0,5-1 meter menší priemer otáčania!smilesmile " Reálne sa s týmto bude oveľa lepšie vhádzať/otáčať sa na mostík ako s akoukoľvek ekvivalentnou traktorovou súpravou.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0067639350891113.s