Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Tucan7   30.11.2013 01:58:57
vysvetli mi to niekto ? nechapem to že : veze tuhý materiál jedním směrem a zpátky příváží tekutý smile
Zetor   30.11.2013 09:58:01
Představ si bioplynovou stanici, která nemá vlastní pole, a je závislá na dovozu hmoty od dodavatelů. A dodavatel má ve smlouvě, že doveze x tun vstupního materiálu, a odebere x tun digestátu... A dodavatel je od bioplynky 50 km. Jak to uděláš?
maclos   30.11.2013 10:10:12
No mňa zaujíma akurát to, čo urobí ten digestát keď dá dolu kopcom plné brzdysmile
Zetor   30.11.2013 10:18:14
Já myslím, že to samé, jako v cisterněsmile
maclos   30.11.2013 11:26:07
Tak asi tomu nechápem, ten digestát je zjavne v tej spodnej časti, teda tam, kde je ten nožnicový mechanizmus zdvihu?
cocik007   30.11.2013 12:00:21
to Zetor:Mám hned několik věcí, který mě na tomhle "UMAKu" zarážej:
a) Jak se do gumovýho měchu daj dostat vlnolamy? Mám to chápat, že jsou to nějaký gumový membrány???? Nebo je to jen v té korbě, (spodní části)která je utěsněná na čele???
b)spojení korby s čerpadlem - armaturou je pomocí nějakého kuželového hrdla? (jako má například Xerion pro nasávání????)
c)Ač vím, že siláže se i na Moravě vozí na vzdálenosti 30km a víc, nikdy jsem neviděl, že by současně probíhala na jedné parcele sklizeň a aplikace digestátu, kejdy....atd.....
d)Je známá vůbec cena tohoto návěsu - myslím v porovníní s výměnným systémem.....
Předem díky za odpověď......
Milda11   30.11.2013 12:41:28
Zásadní problém bude v jiné věci, a to že krmivo do bioplynky musím navážet celý rok průběžně, kdeždo digestát vyvážím jen po určité období. Podle mě jakýkoliv stroj který kloubí více funkcí do jednoho není ideální. protože pořádně není ani jedno ani druhé...Tím nechci říct že Třeba se mýlím, čas ukáže...
Zetor   30.11.2013 13:37:28
To maclos: Ano, digestát se veze mezi těmi podlahami. To není mechanismus zdvihu, od toho jsou ve stěnách pístnice, to je právě vlnolam.

To cocik:

a) špatně jsi to pochopil, měch už není, je to v té korbě, ta je utěsněna

b) spojení je hadicí, je vidět na fotce se sklopením v zadní části

c) není to určené na odvoz a přívoz z pole, ale na kontinuální zásobování bioplynky, která nemá jámy u sebe (i takové jsou)

d) cena je známá, a je to masakr smile I když o tolik víc než výměnný systém této kubatury to není

To milda11: To máš pravdu. Ale dovezu tam siláž, a zpátky co? Prd... Každý druhý den. Pojedu pro digestát, a tam povezu co? Prd... Tady máš 2x takovou výkonnost. A s polovinou lidí. Navíc bioplynka může říct, že se digestát bude odvážet pravidelně.

Milda11   30.11.2013 14:16:12
Prvně stavba bioplynek, které nemají vlastní hmotu na plnění, respektive zásobu krmiva v místě bioplynky je jeden velký omyl v ČR, a že takových bioplynek je plno. Efektivita je pryč.oni to zaplatí všichni ostatní v ceně zelené energie...
Bioplynka měla být na přebytky, hovězí kejda, vepřová kejda aby se nemusely stavit obrovské hnojiště a ne na kukuřici kterou vozím na 50km.....
Díky dotacím je to celé pokřivené!
Bioplynka si může říct co chce s odvážením,ale je časový úsek kdy se třeba digestát vyvážet nesmí(přes zimu)....
Za určitých do jisté míry ideálních podmínek to může fungovat...
Jakub Herot   30.11.2013 14:22:27
Uplně souhlasím s tím co teď napsal Milda o těch bioplynkách smile

Bohužel v naši zemi je spousta vychcaných lidí kteří to využili a pak vznikaji BPS které nemají vlastní pole, nakupujou hmotu, vozí to 50km a rejžujou na tom cash smile

Zetor   30.11.2013 15:14:06
Myslím, že ideální pro uživatele BPS je udělat si takové podmínky, aby takový stroj nepotřeboval. Jelikož realita je jinde, tak takový stroj vznikl.

Neházel bych všechny do jednoho pytle, dokážu si představit, že v Německu některé BPS postavili města za účelem získání tepla pro jakékoliv účely. A uprostřed města prostě nemůžete udělat žlaby na 20 000 tun siláže.

A to spojení "vožení hmoty 50 km" a "rejžování cash" nejde dohromady. Myslím, že je spousta lidí, kteří naletěli vidině jednoduše vydělaných peněz a teď pláčou, když vidí ty náklady. A zatím stále nepřišel nějak výrazně katastrofální rok na kukuřici, i když letos to bylo zajímavé. Spousta lidí vystřízlivěla a zjistila, že na BPS není vůbec nic snadného. A udělat dnes BPS, která bude díky neskutečným nákladům ztrátová, to není žádný problémsmile
jarakasek   30.11.2013 16:05:02
Tak myslím si ,že tento vůz bude fungovat asi podobně jako Schubmax 33.17. Ta první generace. Vůz byla chlouba , která ale však trvala jen chvíli , poté začaly problémy a servis jezdil a nevěděl co s tím. Nakonec to odnesla ta spojka mezi sedačkou a volantem jak napsal jen vysoce postavený člověk. Tak jak to má být krásně napsal Milda11. Myslím si že kdyby se ted´ stoply dotace na bioplynky tak 85% bioplynových stanic hlásí krach. Zelená energie která vyjde dráž než z Temelína
Zetor   30.11.2013 16:27:35
Pokud je někdo se nějakým strojem nespokojený, nic nebrání tomu, aby se stroj prodal. Ten Schubmax by se dal ještě dobře zpeněžit. Za ty peníze by byl novej Fliegl jak prd. A byl by klid.

A nebo ještě lépe, peníze z prodeje si nechat, a Fliegla by Vám z Jetřichovce dali zadarmo, možná by ještě něco připlatili, a spokojený by byli všichnismile
Michal Chromý   30.11.2013 20:06:19
To zetor:my mame dva fliegly,vozíme v tom snad úplně vše,(senáž,siláž, hnůj kaly,obilí,sníh,hlína,)máme na ně i rozmetací nástavbu.Máme objednanej ještě jeden a až na nějaké mouchy na rozmetání s tím není žádnej problém a používáme je už osm let. Jsem zvědavej jestli bude tenhle novej systém od annanurgeru fungovat osm let. Takže bych s těma narážkama počkal

Jo a u nás s těma flieglame jezdí kde kdo a pořád držísmile
Zetor   30.11.2013 20:34:48
Toto ale není odpověď na Fliegla, toto se vůbec s žádným jednoúčelovým strojem nedá srovnávat, z hlediska spolehlivosti především. A "srovnávali" jsme Schubmax s Flieglem, ne toto...

Jinak nemám nic proti tomu, když si někdo kupuje stroje, se kterýma je spokojenej. Ale nemám rád, když lidi pak fňukaj a stávkujou za naftu a přitom jim tam pak letěj peníze oknem (to nemusí být Váš případ, říkám to obecně). A jinak Annaburgerů teda máte 0... Zkušenosti s nima taky asi 0... Takže nevíte, jestli by to nechodilo líp... V podniku, o kterém jsem mluvil, Vaše zkušenosti nesdílí, proto jsem to tak psal.

A jinak co se týká spolehlivosti normálního Annaburgera, tak tam si vsadím proti Flieglu kdykoliv a bez váhání...
VonVagel   01.12.2013 11:23:03
Je zbytečné tady řešit cenu energie vyrobené bioplynkou, dotace na ně, bioplynky bez pozemku atd. Pokud je systém nastaven tak že takové věci jsou možné tak proč ne? Kdybych měl možnost a peníze tak si bioplynku, soláry postavím taky... a vy na tom budete podobně! Pokud je poptávka nechápu proč by někdo nemohl přijít z řešením... Navíc lze to vyřešit třeba kontejnerovým skladem který nechám na poli a pořád ušetřím tu jednu jízdu...Fliegl? v poslední době na něho neslyším nic dobrého...
RosecPav   05.12.2013 09:50:36
V Brně-Modřicích maji BPS na čističce odpadních vod a nedovážeji prej snad nic... cpou do toho vysušený kaly právě z čistícího procesu, takže ve městech to jde i bez dovážení...
žanek   06.12.2013 00:12:56
Čov Brno Modřice má skutečně BPS s kogeneračními jednotkami 2x 500kW, jde o primární kal z usazovacích nádrží a přebytečný biologický kal z biologického stupně čištění. Jde o tzv. anaerobní stabilizaci kalu. Kal který projde vyhnívacími nádržemi příchází do odstředivky, poté do sušárny kalu, a zní vychází pasterizovaný a homogenizovaný kal
jarakasek   15.12.2013 15:41:07
Bioplynové stanice měly mít jeden účel. Vsadil bych se že ten účel neplní ani 30% stanic v Čechách. U výměných systémů u nás nebyl nikdy žádný takový problém. Kdyby ste byly tak férový jak tady píšeš Zetore tak už dávno po prvních problémech se to snažíte vyřešit vždyť je to vaše jméno vy jste hlavní dovozci , vy pohoršujete jméno nejen vaší firmě ale hlavně výrobci. A že za to může ta část mezi volantem a sedačkou to může říct snad jen ten kdo na ty problémy koukal z velké vzdálenosti.
Zetor   17.12.2013 21:28:22
Pokud nějaký problém je, tak někdo zodpovedný musí k nám zavolat a říci: "Je problém." A pak se to bude řešit. Dojede náš servis, když nebude stačit, dojede německý (jako se to už udělalo). Pokud to půjde, tak se problém odstraní. Ale nebudu povolávat servis způsobem "na Farmwebu se psalo ..., dojeďte to zkontrolovat...". A nebudu otravovat fabriku věcma typu "při vyprazdňování to cuká" a "nápravy by se mohly více natáčet". Cuká Fliegl, cuká Hawe, a ve fabrice vědí, proč nucený řízení postavili tak jak postavili. Je to tridem a manévrovat to bude vždycky hůře než tandem. A co jsem se bavil s předsedou představenstva, tak mi nepřipadal nějak nespokojený. Bavili jsme se i o sousedním Hawe, i o Flieglu a připadal mi, že je rád, že si vybral co si vybral... I když řekl, že v budoucnosti vidí jinou cestu než v megalomanských tridemech, s čímž mohu jen souhlasitsmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0069220066070557.s