Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Filip 90   09.11.2012 18:40:49
To je hrozný....smile To vypadá jak nějakej sociální Bělorus...smile
Tomas1   09.11.2012 18:42:26
Tak nějak jsem to taky komentoval, ten vzhled.. vypadá to podobněsmile
lexikon   09.11.2012 19:02:19
ked tu bola nova proxima,tak ste plakali,ze tam je kopa elektriky a uz to neni "stary dobry zetor" a ked vam taky spravia,tak zase sa tu place nad volacim.. ked sa vam nepaci, nekupujte smile
František Stoklas   09.11.2012 20:42:45
primárne určenie je pre trhy, ktoré požadujú lacný a jednoduchý traktor, ako napr. v Poľsku, aj JD tam dodáva také sociálne verzie, napr. 5E a 6D, ani neviem či sa dovážajú aj k nám http://www.deere.pl/wps/dcom/pl_PL/products/equipment/tractors/6d_series/6d_series.page? http://www.deere.pl/wps/dcom/pl_PL/products/equipment/tractors/5e_4cyl_series/5e_4cyl_series.page? dúfam že admin prepáči link, nie je to žiadna reklamasmile
Aleš S   09.11.2012 21:36:16
Nepřijde mi to tak špatné. Na pohled se mi to docela líbí. Jako náhrada za UŘI by to nemuselo být špatné. Teď jde o to, jak to bude fungovat.
Jen bych teda očekával, že když firma představuje traktor, tak ho dotáhne do konce a ne že budou chybět přední blatníky, krytka na středu volantu a sposta dalších maličkostí.
Teď pár otázek.
Bude nabízen i s klimatizací? Na jakých je pneumatikách? Kolik bude cena nejsilnějšího Majora v agro verzi? Řazení mezi třístupňovou redukcí musí probíhat při stojícím traktoru? Jaká je použita hydraulika?
Zetor 16145   09.11.2012 22:43:46
Ano klimatizace bude na přání, hydraulika je mechanická s poziční a silovou regulací se zvedací silou 2 600 kN, Přední kola 7,5-15/11,2-24 a zadní kola 16,9-28/16,9-30 smile
Lexion700   10.11.2012 11:42:47
Škoda, že Zetor nevyrobí nějakej pořádnej traktor, kterej b konkuroval těm nejlepším. A ve vyšší výkonostní hladině. S tímhle teda asi moc neprorazí.
claas axos   10.11.2012 12:02:10
Ne každý zákazník chce traktor plnej elektronikysmile
Aleš S   10.11.2012 12:17:28
Zetor 16145: Je vidět že o tom asi víš něco víc a to je dobře :-)
Nevíš jaký je rozvor, poloměr otáčení a výška traktoru? Jestli bude Major fungovat a něco vydrží, tak by se o něm dalo uvažovat do krmného vozu.
Proxima   10.11.2012 12:17:39
Já jsem názoru, že prorazí. Ale hlavně na východě, což je jejich cíl.smile
PAJA XX   10.11.2012 12:28:11
To* Aleš S*Rozvor je 2210mm , výška k ústí výfuku 2656mm,délka se zavažím a TBZ 4212 mm ,a hmotnost 3 090 kg smile
Jakub Medera   10.11.2012 12:43:17
Správně, do krmného vozu, kde s tím budou jezdit Ukrajinci je tento stroj jako stvořený. Osobně po tom, co jsem si detailněji prohlídl Forterru HSX, bych to snad ani nechtěl. Všechno takové odfláklé. Pokud není člověk zvyklý přímo na Zetora a hledá v tom konkurenční lepší značky, tak i pro něho může být takhle jednoduchý traktor zapeklitě složitý. Jen na ten chcípák bych potřeboval zvláštní školení.
Proxima   10.11.2012 13:13:31
Chcípák je opravdu zapeklitá věc, zvlášťě když se nevrací a člověk jej nechá povytáhlej smile smile Kdo zná ten ví, pak ten traktor nepojede a nepojedesmile Kdyby ho někdo kradl, tak sním ani neodjede smile
Zetor 16145   10.11.2012 13:18:09
Mno něco sem zaslechl že od příštího roku už chcípák nebude, necháme se překvapit :D
Jinak Lexione700: Zetor u Maxterry zjistil že v té vyšší skupině prorazit nemůže, protože motor zaspal dobu a pořizovací cena traktoru by byla tak vysoká že by za ty samý prachy člověk koupil snad Fendta smile
Jinak do menšího krmnýho vozu bych se vůbec nebál to dát, ale počkal bych na vyladěnou verzi, protože nejen že tenhle představenej, neměl vývodák, střed volantu, blatníky atd........, ale byl zjevný i únik kapaliny - solidně si značkoval území jako pravej Zetor smile
stenlynko   10.11.2012 13:45:27
do krmáku by som radšej traktor s mokrou spojkou... lebo by sa mi nechcelo rozpájať traktor 2x ročne ako pri starých majoroch a meniť spojku... ale ako obslužný traktor na dvore... možno hej
klatovak   10.11.2012 17:41:05
Traktor je moc pěknej...
Ale chtěl bych se zeptat vůbec tomu nerozumim (traktor bude bez elektroniky a dodatečných přídavků do paliva ) tomu mam chápat jak??smile
tomD   10.11.2012 17:47:11
Asi je na mysli Adblue smile ... různé aditiva pro zkvalitnění nafty si tam majitel samozřejmně klidně lejt může ale asi je to zbytečné smile ...my měli slíbeno že do Common Railového Masseye je firma koupí a zatim skoro 200mth a žádný aditivum to nevidělo a když vidím tu krásnou zářivě žluťunkou naftu nedávám tomu velkou výdrž smile
vpl   10.11.2012 22:45:47
TomD: Proč by se mělo do railového motoru přidávat nějaké aditivum ??To nechápu. Stejně tak nechápu nějaké "zkvalitnění" nafty pomocí plechovky z benzínky za několik stovek. Věřim že za většinou problémů stojí voda v palivu(kondenzace nádrží,nečištění) nebo přicpaná palivová soustava. Takovej horší filtr nebo přicpaná hadička tomu čerpadlu bohatě stačí a nemá cenu se vymlouvat na kvalitu nafty jak se to rádo dělá.Ruku na srdce kolik lidí odkaluje filtr? Nebo kdo jde a kontroluje kolínka před filtrem nebo v jiných krizových místech preventivně? To se řeší až když traktor ztrácí výkon. Jenže to už může bejt pozdě a na naftu se to dá hodit vždyckysmile
klatovak   11.11.2012 10:40:54
Jo..a nevíte někdo jaká bude ''přibližná'' cena tohoto Zetora
Jinak moc hezkej traktor smile 5/5
tomD   11.11.2012 13:44:45
Vpl: Ano voda v palivu je jen jeden problém a kvalitni aditivun (ne od benzinky třeba) má i to funkci že jej na sebe váže a mělo by ji pomoc dostat pryč když už tam toho neni hodně to je jasný ale ten druhej problem hlavně u railovejch motorů je to že nafta (ta krásně žlutounká co převážně se v zemědělství vidí) je málo "mazavá" a působí že se začnou "přidírat" vstříky stručně řečeno až se pohřbí smile
George8030   11.11.2012 13:51:17
Pokud kupujete Vámi zmiňované kvalitní aditiva,tak mají i mazací vlastnosti smile ...jinak někteří to řeší tak,že tam přidávali decák nového motorového oleje smile ... Další věc by mě zajímala,jak je to u traktorů s DPF/DOC ??? Třeba koncernová vozidla s filtry pevných částic vyloženě ZAKAZUJÍ používání aditiv do nafty,právě kvůli tomuto filtru. Děkuju za objasnění smile smile
vpl   11.11.2012 18:24:16
Nafta má snad svojí normu na kvalitu a nevěřim že jí rafinérky obcházejí.v té normě je i požadavek i na mazavost a dokud má to čerpadlo nafty dost tak to problem neni. Horší už to bude se stavem čerpacích stanic (zejména podnikových) kde dojde ke kontaminaci všim možnym a pak to hold čerpadla odnesou.Muj názor je takovej že sebelepší aditivum je tam platné asi jako ten zmiňovaný decák mot. olejesmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0090301036834717.s