Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
PetrD   03.09.2012 20:50:01
Pěkná dokumentace phoenixe. Jenom doplním. Na delší vzdálenosti ( i přes 20 km) jezdí jak 815 tak phoenix s autovlekem s klasickou silážní nástavbou + občas je využíváno i kamiónu. Jedná se o společnost vyrábějící krmné směsi a vojtěškové úsušky. Na řezání hmoty slouží 2 řezačky claas jaguar.
George8030   04.09.2012 12:08:41
konečně. čekal jsem kdy tento koncept zavítá do zemědělství smile ...doufám,že v konceptu s DAFem se to zařadí mezi oblíbené nákladní vozy do zemědělství.smile
Floyd   04.09.2012 12:23:50
Jaký je rozměr zadních pneumatik? Dofuk tam asi není, co?
mischicka   04.09.2012 13:35:57
Ta nástavba moc dobře udělaná není - na levé straně je pěkně "vyvalená"smile
chomyz   04.09.2012 14:12:36
Pneu jsou standardní balóny 445/65R22,5 , jestli je tím i snížená povolená celková v TP z 26 na 25t jsem ale nezjistil (samozřejmě by to bylo logické), nástavba je opravdu kukuřicí vyvalená do boku - chybí tam zajišťování bočnice, tak jak to měla ta druhá nástavba na 815Agro - hydraulicky ovládaný čep, který bočnici uprostřed zajistí a je ovládaný tlakem současně s pístnicemi na zvedání bočnice - předpokládám bude doděláno i na tuto nástavbu... Z mého pohledu by to chtělo ještě dořešit nějak zakrytování převodovky a příslušenství - je tam spousta svazků kabelů, elektromagnetů atd. které jsou zavalené řezankou a asi se budou dost těžko čistit, ale jinak to vozidlo vypadalo dost slibně...
TomášJ.   04.09.2012 14:26:40
Ono bude zajímavý časem sledovat, zda Tatra nepředělá tento model přímo pro zemědělský využití. V poslední době se u větších podniků setkávám s tím, že mi agronom na poli řekne, že časem bude potřeba pořídit nějaký nákladní auto. Liazky ty už začínají bejt silně out a pokud by se podařilo tatře vyrobit něco na úrovni za příznivou cenu, podniky by na to možná mohly slyšet. Auta co jsou nyní k dispozici jsou i dle slov majitelů super na silnici, ale do pole to nepošle nikdo (aspoň co jsem měl možnost vidět já). Vím dokonce o podnikateli, který si koupil nákladní tatru s přívěsem a nechává se najímat zem. podniky, kterým odváží obilí ze sušek, brambory atd. do vzdálenějších míst a prej si nemá na co stěžovat.
Zetor   04.09.2012 16:52:09
Jak je ta korba dlouhá? Nějak mi přijde, že nic nevezesmile
alda   04.09.2012 20:06:07
Moc pěkná Tatrasmile
Jak je to ale z digitálním tachografem (12ti. hodinové směny, 7 dní v týdnu) to nemůže na kartu vyjít smile
zvedjaja   04.09.2012 20:31:46
na posledním školení řidičů nám bylo řečeno, že na auta používáné v zemědělství je vyjímka, kdy nemusí být tachograf používán, ale auto smí jezdit jen do padesáti či sto kilometrů od sídla firmy. takže pak není třeba řešti tachograf, ale pouze dodržení denní doby výkonu ta je kolem 13hodin denně a pauzu 36hodin v kuse v týdnu.
PetrD   04.09.2012 21:30:18
Nástavba má asi kolem 7 m na délku, byla zhotovena pro potřeby firmy. Velikost je pro tatru ideální. Odveze stejně hmoty jako 2,5 trambusa, které tatry nahradily. Jak bylo napsáno, na delší vzdálenost jezdí ještě s autovlekem. Jinak vozí vojtěšku od brzké první seče do pozdního podzimu denně + je využívána ještě na služby k řezačkám, takže v garáži toho moc nenastojí.
vpl   04.09.2012 21:44:52
S tim tachografem bych si tak jistej nebyl.Já bych na takovou informaci zrovna nesázel.... AETR byl sepsán kvuli bezpečnosti provozu a věřim že přes to vlak nejede ať jde o zemědělce nebo řidiče dálkové dopravy. Když je 13 hod. výkon tak ruku na srdce kdo v zemědělství má 9 hodin čisté jízdy?a ta pauza se udělat dá přes oběd a svačinu...smile
mischicka   05.09.2012 11:40:39
Opravdu 2,5 trambusu?!
alda   05.09.2012 15:38:37
No tak,že by na řidiče v zemědělství platila nějaká vyjímka to slyším prvněsmile
Já měl za to že vyjímka platí pouze na převoz zemědělských komodit o víkendu kdy mají ostatní stop smile
Pája   05.09.2012 21:01:13
Na AETR všichni zapomeňte!!!! Tam bylo výjímek až až, ale teď platí Nařízení 561/2006, a tam je jich devět:
- přeprava cestujících na lince do 50km
- vozidlo do 40km/h
- vojáci, civilní obrana, hasiči
- přeprava humanitární pomoci a jiné záchranné akce
- lékařské úkoly
- havarijní vozidla do 100km
- jízdní zkoušky při vývoji a přestavbě
- do 7,5t používané při neobchodní přepravě
- historická používaná při neobchodní přepravě

Denní výkon není až zase takový problém, ten může být až 15h při 9h (2x za týden 10h) řízení, kdy denní odpočinek je 11h (2x za týden 9h). Větší problém je týdenní odpočinek, který je 45h, může se zkrátit na 24h, ale následující už ne, a toto zkrácení se musí do tří týdnů nahradit u denního nebo týdenního nezkráceného odpočinku. Nejlepší řešení je mít více lidí s kartou. Asi největší absurdita je, že do týdenního odpočinku se může započítávat jakákoli činnost prováděná mimo režim Nařízení 561/2006.
Matúš.V   07.09.2012 10:28:31
Aký to má objem? Nejak veľkoobjemové mi to nepríde.
Tiež mi to nepríde ako niečo nové, vyprázdňovanie do boku a navyše sklopné.
Podobné nadstavby vyrába bergmann a tuším aj tebbe na 4 nápravové vozidlá o objeme 40m3 s vyprázdňovaním pomocou reťazí.
chomyz   12.09.2012 17:01:31
Tak korbu jsem neměřil, ale 7m rozhodně neměla a neměla ani 6 – byla kratší než na vedle stojící Agrovce, však to také odpovídalo rozvoru 1-2 podvozku a délce převisu. Jäkl tvořící rám vyklápěcí strany nástavby mi opravdu připadal ne úplně předimenzovaný, ale po doplnění podařeným zajišťováním jako mělo druhé auto to bude podstatně lepší. Abych se ještě vrátil k tomu probíranému „AETRu“ (čímž je samozřejmě myšlena ona 561-ka) – opravdu jsou tam celkem zajímavé úlevy v zemědělském provozu, ve kterých se ale málo kdo vyzná a ještě méně kdo je využívá, byť umožňují díky této české specifičnosti přece jen poněkud zmírnit onu „diskriminaci“ náklaďáků vůči traktorům ve vztahu k tachografům: v souladu s článkem 13 odstavce 1 Nařízení 561/2006 atd. je udělena výjimka z dodržování článků 5 až 9 poměrně široké skupině vozidel (mj. například mlíkaři, kafiny, atd.) z nichž je pro danou věc podstatný hlavně bod b): vozidly používanými nebo najatými bez řidiče zemědělskými podniky pro přepravu zboží jako součást jejich podnikatelské činnosti na tratích v okruhu 100 km od místa obvyklého odstavení vozidla.
Pak tato vozidla nejen mohou jezdit v bodech týkajících se článků 5 až 9 dle jiných předpisů, které pro ně v tomto případě platí (vyhláška 478/2000, NV 589/2006 ev. přímo ZP), ale také mohou vést záznam ručně, (digi tacho může být v tom případě v OUTu (jen pro doplnění – málo se využívá i to, že i klasické vozidlo jedoucí dle 561 může při jízdě po poli přepnout z jízdy na jinou práci a tím si šetřit dobu řízení), při kontrole předkládá jen den probíhající a předchozí (nikoli 28)atd. Podstatné je to, že denní ani týdenní doba řízení není v tomto případě omezena, ovšem co se týká denních a týdenních odpočinků, tak příslušná ustanovení NV v tomto v podstatě kopírují obdobné články 561-ky, včetně nutnosti dorovnání zkráceného týdenního do konce 3. týdne atd., takže s těmi odpočinky to zas taková výhra není. Jen doplním, že kontrolní orgány mají i variantu kontrolního softwaru nastavenou na ježdění dle uvedené výjimky dle čl. 13 a tuto možnost zohledňují, nicméně legislativa obecně neřeší, jakým způsobem dopravce prokáže, že kontrolované přepravy probíhají v tomto režimu, ale důkazní břemeno je každopádně na něm…
Nechci to tu zaplácávat touto velmi složitou a dost nejasnou problematikou, kterou jsem navíc nastínil jen velmi letecky a pro znalce určitě s nepřesnostmi, ale bylo to tu zmíněno, tak jsem si dovolil trochu doplnit…
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0080010890960693.s