Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Nesquo   15.04.2011 11:29:30
Tak to sem hodně zvědavý na první skušenosti stímhle traktorem v polních podmínkách. Jaký zněj máš ty dojem Oťas?smile
mladej   15.04.2011 13:08:52
Chtěl jsem se zeptat, nemělo by to výrobní číslo být 0001, když je jenom jeden prototyp?
Honza.S2   15.04.2011 14:20:38
Noo jasná věc. Tento hezkej traktor jsem včera potkal dopoledne za Brnem kousek od Klajdovky. Ani jsem nevěřil že to byl Zetor a už už jsem ho chtěl hledat. Takže teď to vímsmile Díksmile Asi si udělám cestu na Blanenskosmile
Jano SK   15.04.2011 14:37:19
Nie ze by som neprial Zetoru uspech, ale pre traktor 175 HP je podla mna pevna predna naprava dost velke obmedzenie - doprava a pod. Nemuseli kreslit vlastnu, staci kupit Carraro a nic by nepokazili.

Chcem sa este opytat na motor - kedze je 175 HP, mal by od 1.1.2011 splnovat STAGE IIIB. Viete nieco o tomto 6valci - mechanika / common rail , EGR a pod?
honzabru   15.04.2011 14:50:34
Norma Stage 3b se týká motorů nad 170 koní jmenovitého výkonu. Jestli je těchhle 175 koní jmenovitý, nebo maximální, netuším... Ale spíš bych se přikláněl k tomu maximálnímu.
agromanCR   15.04.2011 17:15:08
já myslim, že tohle už není prototyp protože to byla Maxterra 165. A myslím, že to není první či druhá maxterra která se vyrobila, ale třeba už stá jak napovídá výrobní číslo 0100. Taky bych se rád dozvěděl informace a zkušenosti s tímto traktorem v polním nasazení. Jinak já osobně tomuto traktoru fandím a doufám, že se bude kupovat jako naše známé Forterry.smile
Pavel3545   15.04.2011 21:08:05
Tak dle mého názoru má motor DEUTZ 2012? a převodovku ZF řada 7200 náprava Carraro a i ta bouda je dost podobná SDF
SOUKENKA   15.04.2011 21:19:07
hlavně ta kabina vypadá na dobrou viditelnost smile , předpokládám taky že stále probíhá vývoj tohoto prototypu takže možná uvidíme nějaké ty změny ohledně nápravy smile
Honza.S2   15.04.2011 21:38:07
Pavel3545: Jeho slabší bráška měl motor Zetor, podle posledních informací..Tak předpokládám že tohle bude taky Zetor. To co píšeš, to by byla 80% kopie Agrotronu M a to si nejsem stoprocentně jist k čemu by to vůbec bylo. Přední odpružená náprava je jen detail, když mám sladěný základ traktoru, doplnit se dá později.
Navíc je to stejně paradox, naše traktory měly odpružené nápravy v době, kdy je neměl ani dnes světoznámý většinou obdivovaný výrobce. Byť šlo jen o 4x2.
JohnLongBow   15.04.2011 23:04:36
Ano.Motor Zetor.smile
Honza.S2   24.04.2011 12:30:34
Takže motor Zetor, převodovka ZF a zadek SDF... nástup do výroby za tři roky. Zpracoval jsem dle tisku.
S tím zbytkem teda nevím, několikrát použitá zaostalá technika, doufám že tam dají i lanovody tak jako to má Diamond na tyčce co trčí z blatníku. Přece by se zvládlo v Brně navrhnout vlastní Zetor převodovku.
Trošku mě to zaskočilo s tím ZF SDF...smile
JohnLongBow   24.04.2011 12:50:59
Ano.V pohodě by se dalo v Brně navrhnout vlastní převodovku smile Zatím to tak nevypadá.smile
Zetor 5645   10.05.2011 18:57:04
Vypadá opravdu pěkně nevíte co se musí udělat aby ho pujčili k testování docela rád by si ho vyskoušel při práci viděl jsem 165 na výstavě a jako náhradu za 16145 bych ho docela bral.
Marek Němec   10.05.2011 19:19:32
Dneska jsem ho potkával v Oslavanech , vozil s opavákem hnoje . Jezdil spolu s fendtem a ančou ze ZD Nová Ves , neví o tom někdo něco ? smile Předem díky za odpověď.smile
kolja007   03.08.2011 11:49:43
Potvrzuju,Maxterra 165 jezdí v Nové Vsi s nápisem Prototyp
sumbum   06.08.2011 12:15:46
Mluvil jsem s člověkem ze Zetoru a až půjde na seriově ven, tak by měla mít odpruženou nápravu a ABS, rychlost tedy bude 50 km/h.
Zetor   06.08.2011 12:24:29
Docela zajímavá informace, vzhledem k tomu, že s novejma forterrama se nedá jet ani 30 km/h, protože by se v nich člověk zabil... Tak doufám, že to vychytali...smile
sumbum   07.08.2011 14:36:13
Mno tak samozřejmě záleží na terénu, ale odvážel jsem s 9641 a chvíli s 12541 od štěpkovače a když byla pěkná silnice, tak jsem mastil 40 pořád...
Honza.S2   07.08.2011 18:39:18
Vezměte si traktor jiné zahraniční značky, stejné třídy a bez odpružení nápravy i kabiny a zkuste s ním jezdit. Budete v tom skákat stejně jako ve Forteře.
Je to o tom jestli mám odpruženou nápravu a kabinu nebo ne. Chce to trochu objektivity.
David Roudnicky   07.08.2011 19:40:05
Jenže honzo já bych třeba rád použil tu objektivitu ale nové traktory stejné třídy mají vcelku běžně již odpruženou budku a i nápravu at již jednoduše nebo složitě.. v tomto podle mě prostě zetor zaspal dobu no, motory si pořát drží dobré však oni se moc nezměnili a ty staré motory hravě přežili i dva režimy nebo i svojí smrt (třeba jízda bez oleje a jedou dále) ale v mnoha věcí prostě zaspali. tot můj názor.
pepin   07.08.2011 20:21:26
Ja jel s traktorem(nebudu jmenovat Zetor to nebyl) bez odpržení stačila mala nerovnost a na najednou rana, jenom sem se ohledal co jsem urval nic přjemneho(no prostě taky na zabiti při 30)
Zetor   07.08.2011 21:37:42
No a když budeš dávat prachy do oprav a kvůli stojícím porouchaným traktorům nebudeš stíhat agrotechnický lhůty, tak nebudeš propouštět? Neztratíš práci/živnost ty sám? Patriotismus je hezkej, ale vocamcaď pocamcaď. Podporuj české výrobky v supermarketu...
pepin   07.08.2011 21:47:08
Podpora českych potravin je pěkna a co tecnika? Vyrabime toho dost ale vice dovezem a nemyslim traktory
mira.m.   07.08.2011 21:48:34
Nemyslím si že by Zetor byl více poruchovej než kterýkoliv jiný traktor v dané výkonové třídě. Náhradní díly jsou levnější, to je myslím každému jasné. Sodik má pravdu. Zemědělci si stěžují, že lidé neupřednostňují při nákupu potravin jejich české výrobky, ale na druhou stranu čeští zemědělci často neupřednostní českou techniku ikdyž je konkurenceschopná s zahraniční.
David Roudnicky   07.08.2011 21:54:32
Ale pokud vím traktor je od práce a né od šetření na dílně.. přidám zkušenost jednoho známého v sousedním podniku koupili forteru a fendta 820 oba dřeli ale po prvním měsíci fendt lítal vesele dále ale zetor již stál na dílně a odkapávala mu přední náprava.. A že je zetor konkurenceschopenej? neřekl bych co třeba převodovky? má zetor něco jako poverschift? nebo plynulou převodovku? ostatní značky tyto převodovky již mnoho let nabízejí.
TomDuba   07.08.2011 21:55:53
Jenže v tom je ten problém - Zetor v současné době není konkurence schopný! Je výhodný maximálně tak pro malé soukromé zemědělce, kterým stačí výkon do nějakých +- 130 koní ...
Pavel Toman   07.08.2011 21:56:59
Velká část českých zemědělců pomalu bojuje o přežití, většina by bez dotací ani nezasela... Nemyslím, že tohle je správná doba udržovat za každou cenu při životě nutně české výrobky, když se bojuje o přežití celého českého zemědělství.
Takže pokud potřebuji nový traktor, je většině lidí jasné, že patriotismus musí stranou a farmář vsadí na stroj o kterém ví, že je kvalitněší.
Nikdo si nemůže říct: zkusím tenhle, když to nevyjde, koupím si jiný...
Zdenek Srytr   07.08.2011 22:00:23
Pánové, podruhé jsem dnes nucen zasáhnout do debaty! Držte se tématu, nechte vychladnout své horké hlavy!! Kolegy sodika a pepina upozorňuji, že k tomu patriotismu přidají i podporu Českého jazyka, protože to co jste pánové napsali je hrůza, doplňte to o gramatiku, vynechejte ty rudě červené komentáře a budeme si dál rozumět, oki! Pokud se nezklidníte, budu nucen to tu rozpustit.
pepin   07.08.2011 22:00:40
Ale nejsou to jen traktory,mame další vyrobce techniky a taky nekvalitni?
stenlynko   07.08.2011 22:02:09
ale tak zase mať powershift a vario u tejto triedy traktorov nie je úplne bežné, ale ako píše sodik, že má 5 rokov a čosi cez 4 tis Mth, to je fajn, poznám NH s 6500 Mth za 5 rokov a až na kompresor klímy, na ktorom niekto odlomil držiak, inak žiada investícia, výmena čapov na náprave u mňa nie je oprava, alebo, rovnaký traktor, teda NH TL100A v krmnom voze a za 8 rokov 18 tis Mth a tiež nič vážnejšie, tak tomu hovorím výdrž. Týmto netvrdím, že je zetor nutne zlý, ale niektoré veci sa už riešia aj trochu lepšie a nie len elektronikou
dejv14   07.08.2011 22:09:09
V ČR jak malej zemědělec nebo velkej podnik nemá Johana nebo fenda tak nejsou zemědělci vim to tady od nás jak to chodí takže i když by byl zetor super lepší tak stejně nemá šanci.
Honza.S2   07.08.2011 22:18:47
To Pavel Toman, proč udržovat za každou cenu? Myslím že tohle je poněkud přestřeleno vedle. Udržování při životě za každou cenu už je pryč a myslím že to v současné době není potřeba.
George8030   08.08.2011 07:57:59
to sodik: Kde jsi přišel na to,že koupí Zetora podporuješ česko a český trh???smile ...tenhle "mýtus" je asi mimo. Zetor vlastní slováci,takže případné zisky tečou na slovensko,při výrobě je spousta dílů z Itálie,Polska,Turecka a na montáži pracujou slováci ... takže s tim zakoupenim čeksého výrobku bych se tu moc neoháněl smile ... Tímhle komentářem samozřejmě NEMÁM NIC proti "bratrům" ze Slovenska smile
George8030   08.08.2011 08:00:45
to už víc podpoříš ČR koupí John Deera. (tím to neberte jako propagaci značky) turba Strakonice, chladiče Mnichovo Hradiště,písty do motorů Hořovice, světla Nový Jičín, kola do diferáků Třinec, Pneu Mitas, Continental smile
George8030   08.08.2011 08:06:05
Ano Zetor SUPER stroj v 80 letech!!! Jinak dnes? dospěli jsme u nás tak,že si od nás kupujou malý farmáři na 5ha malé John Deery 5070M apod. než Zetora. Protože když se na to podívaji,tak pohodlí,poruchovost,propracovanost je úplně,nechci to hanit,ale tragická, na staré tělo našili akorát nový kabát ... jinej názor na to nemam!!! Proč nedělaji velké traktory? protože nemaji velké motory ani, převodovky,vše staré koncepce,o něco vylepšené ... takže s těma červenýma komentářema bych opatrněsmile
sumbum   08.08.2011 15:51:36
Jen tak mimochodem, čeští zemědělci Zetor zachraňovat nemusí, dostali nedávno zakázku na 1100 traktorů na Blízký východ (myslím, že Irák). Jinak celkově když se nad tím zamyslím a jdu kupovat jakoukoliv novou věc, tedy i traktor, tak rozhodující je cena a samozřejmě kvalita a pak už se jen snažím to ukočírovat na co nejlepší poměr, takže pro někoho se může jevit opravdu lepší Zetor, někdo níž než na Fendta nejde... Nechci se Zetoru něják extra zastávat, ale jezdím v podniku, který jich má 7 - jde o lesní práce a díky ceně náhradních dílů to byla pro majitele jasná volba... Nadruhou stranu když potřebuju traktor na těžké polní práce, do dopravy, koupím něco jiného - odpruženého s powershiftem...
Závěrem; Kupují se traktory značky Fendt, ale kupují se i Belarusy, takže jak tu bylo již několikrát řečeno: Sto lidí, sto chutí a co hlava to názor.smile
PB 300   01.09.2011 10:34:24
to David Roudnicky: Zetor již nějaký ten pátek má powershift (řada Proxima Power 90, 100, 110, 120, další modely s powershiftem se začnou vyrábět: na jaře - Forterra Power, další rok Forterra s šestiválcem a další rok Maxterra), přední nápravu má Zetor od Carrara a tu používají i jiní výrobci a dale v traktorech do 130 koní opravdu není běžné odpružení nebo plynulá převodovka, z výrobců do +- 130 koní to nenabízí snad nikdo (Lindner, Kubota...)
to dejv14: myslím, že je to přesně naopak, každý podnik u nás má Zetora, aspoň staršího, a Zetory jsou pořád nejpodávanější (asi 18,5 % celkem, 25 % ve své kategorii)
neznalek   01.09.2011 12:54:18
PB300, trošku si to pleteš, verze POWER maji pokud se nepletu pouze podzátěžový reverz, ktery Zetor s velkou pompou uvedl u svych produktů nedavno, zhruba 20 let po konkurenci smile Powershift je něco, co zetor bude mít možná za dalších 20 let, cimž ho nejak nehanim, ale pro me osobne dobré zetory skončili nekdy v roce 1996 a to ještě s přivřenýma očima smile
sumbum   01.09.2011 22:10:11
to neznalek:
Mmnt, jestli se pletu, tak mě oprav, ale Powershift je svým způsobem řazení pod zatížením, takže se dá říct, že jej mají už crystaly... Řazení reverzu pod zatížením je pak Power shuttle.
Takže k zetorům - forterra 3 rychlosti pod zatížením v každé skupině, Proxima plus - klasický reverz + 2 rychlosti pod zatížením, Proxima power - reverz pod zatížením + 3 rychlosti pod zatížením...
neznalek   02.09.2011 00:28:54
Zetor sám to stále nazývá NÁSOBIČ , sice více stupňový, ale je to tak. Trochu se nám tu poplety pojmysmile Prostě obyčejná skupinová převodovka s vicestupnovym nasobičem, žádný opravdoby powershift jako ho známe ze zahraničních traktorů Zetor zatím nemá smile
PB 300   02.09.2011 22:57:41
Na prospektu z roku 2009 má Zetor napsáno: Proxima Power disponuje 3° násobičem (Power Shift), reverzací pod zatížením (Power Shuttle) a lamelovou spojkou PTO.
sumbum   02.09.2011 23:46:19
Já vycházel z vygooglené definice power schiftu...
Tomas1   02.09.2011 23:51:36
U těch zahraničních traktorů např JD, Case apod. by se dalo říct přesněji full powershift, ono to není jedno a to samésmile
Metallica   03.09.2011 08:38:52
Semi-powershift je pravděpodobně termín, který vystihuje (nejen) Zetoráckou převodovku s omezeným počtem stupňů řazených pod zatížením.
skacel99   05.09.2011 18:47:25
budu reagovat na to,jak se tu řešila forterra- sám jezdím s modelem 12441 a to skákání je opravdu tragický,ALE stačí nejet na plný plyn a není to až tak hrozný.Člověk se s tím musí naučit a pokud jezdí dlouhodobě tam,kde to už zná,není problém.U Maxterry by neměl být problém se skákáním zas tak velkej,protože je to šeštiválec,tudíž bude traktor delší a bude mít menší snahu se rozhoupat,i bez odpružené nápravy.Vzpoměňte si na legendární 120-16245-odpružení žádný a absolutně klidnej stroj.Nedosahoval sice takové rychlosti,ale prostě se ani nehnul. A ještě k forteře-podle mě dobrej stroj,ale zabili ho převodovkou.Být tam víc stupňů,než jenom 4,nebo jinačí rozložení,byla by mnohem použitelnější.Když pominu redukce,malá jednička je prostě pořád hrozně rychlá.Doufám,že stejnou chybu zetor neudělá u maxterry
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.012521028518677.s