Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
VonVagel   12.05.2010 07:41:35
Jak jste byli spokojeni z praci? Vypada to zajimave jen to skladani a preprava vypada trosku desive...
xhlel   12.05.2010 10:37:39
Když vidim toho Challana. Je to už delší čas, co se tu zas řešila ztráta výkonu při zatáčení, ale nevim, kdo to psal. Já tehdy nestih reagovat, někam sem jel. Můžete mi to vysvětlit, teda spíš popsat, jak ho ztrácí? Dík
Metallica   12.05.2010 15:54:03
Ztrácí výkon tím, že při zatáčení je jeden pás urychlován oproti druhému.
xhlel   12.05.2010 16:31:31
Ale to snad kolo taky ne?
Metallica   12.05.2010 16:39:20
Jenomže kolo se zrychluje/zpomaluje tím, že nejde rovně(zadní kolo), ale u pásáku zrychluješ kolo motorem a tím zatočíš.
xhlel   13.05.2010 09:31:23
Tomu fakt nerozumim, jak zrychluješ kolo motorem? Jako že aby si zatočil, zvedají se otáčky motoru, nebo je potřeba extra výkon pro to zatáčení apod.? U Challengeru při zatáčení jede vnější pás rychleji než vnitřní, stejně jako kola u koláku jednoduše proto, že má diferenciální řízení - diferák pro pásáky. Ale není potřeba část výkonu motoru pro zatáčení apod. smile
Zetor   13.05.2010 11:33:45
Tak i když to asi technicky nikdo nevysvětlí, tak hodně řidičů Challengerů ti tu ztrátu výkonu potvrdí. Tak si asi všichni nevymejšlej.

Ale je to jen chytrý argument konkurence. Caseáci nevědí co by, tak říkají tohle. I když pochopitelně v praxi, i když to je fakt, tak ten problém bývá minimální. Vsadím se že prodejci Challengeru zas říkají, že přenos 4 pásama není tak dobrej jako 2 velkýma, že Case má špatný převodovky atd atd. Opět to může a nemusí být pravda.

Stejný s odpružením. Prodejce CAT říká, že nejlíp je odpružení rolen a odpružení celýho podvozku je naprd, protože to má JD. Ti zas říkaj že nejlepší je to jejich a prodejce Case říká, že nejlepší je to nemít odpružený a mít pásy vpředu a vzadu který kopírujou.

Faktem zůstává, že když bych si šel kupovat Challenger, tak má první otázka by směřovala na dostupnost náhradních dílů. Pak bych se pídil po ceně. A teprve pak by mě zajímalo nějaký zatáčení a podobný ptákoviny. Ale myslim, že mezitim už bych dávno skončil u JD. Ale to jsem jen já...
JohnDeere8430   13.05.2010 11:40:45
Co vím od řidiče Challengera MT865C tak že když jede v záběru tak je zaplá uzávěrka , jakmile zatočí tak se ihned ztrácí výkon a už tak moc netáhne , např na ovraťích je to horší.
xhlel   13.05.2010 12:57:52
Tak Case má svoje specifický problémy, který vyplívají z konstrukce. U jejich převodovek mě překvapuje, že nabízí tak málo automatiky...
Prodejce Challengeru by nikdy nemohl říct, že odpružení celýho podvozku je naprd, protože Challan má odpruženej celý podvozek + rolny k tomu. ND to je argument konkurence všeobecně :) Že si, Zetore, deerák je jasný... :) A ty souvratě se zvedlym nářadim... co k tomu říct, asi to, že tam musí bejt taková ztráta výkonu, že se traktor skoro nehejbe :)
Honza.S2   13.05.2010 13:28:04
Čtu dobře? Challenger má odpružený celý podvozek a rolny k tomu??? To je novinka.. Co znám Challengery tak zatím všechny měly odpružené akorát rolnysmile Jinak souhlasím se Zetorem, první bych si zjistil dostupnost ND a servisu a potom bych řešil další věci, jelikož každý pásák má svoje plus a mínus a svoje hranice.
xhlel   13.05.2010 14:21:47
Čteš dobře ale Challengery asi moc neznáš (bez urážky) :) Challenger má odpružení podvozku Opti-Ride a pružiny sou tam Marsh Mellow a k tomu sou ještě odpružený rolny. Kdyby to nebylo odpružený celý, tak by na silnici musel traktorista v tý kabině umřít :) Nemluva o tom, že odpružit JEN rolny docela postrádá smysl... Tak mě napadá, to máte z nějakýho školení?
Každej stroj má svoje plusy a mínusy, pásák je hlavně polní tahač a tam nemá konkurenci.
Honza.S2   13.05.2010 15:24:57
Jo tak jasně, neznám všechno a můžu se mýlit jako každý, to beru. Ale na Challengeru mám zadní hnací kola na osách, natvrdo, odpružené středové kladky a přední napravu a uložení maximálně na gumových silentblocích. Ale odpružený celý podvozek jako John Deere, Cat nemá. Case Quadtrac má vše natvrdo.
Pokud jde o pásové Challengery, pár sem jich viděl rozdělaných, nějak si to ještě tak pamatuji, navíc jich už jezdí tolik na to, abychom věděli co má a nemá. Jediný pásák který sem nevyzkoušel, je John Deere.
Co se týká konkurence, tak pásáci coby polní tahače konkurenci mají..
GTA   13.05.2010 15:52:13
Hm, cena vysoká, servisní dostupnost mizerná, dodávky ND zdlouhavé.... Budiž tedy Zetorův příspěvek mementem a zdviženým prstem všem zaslepeným, kteří si chtějí tento žlutý stroj zakoupit a také posměchem všem majitelům, kteří si v nevědomosti a omylu tento stroj již pořídili......
xhlel   13.05.2010 21:55:54
GTA... tak ty máš fakt dost... smile smile smile
Honza.S2   13.05.2010 22:39:52
To není o tom že má dost, ale to je holý fakt. Bohužel. Tyto stroje sem dováží jistá společnost, která těží z poněkud jiného oboru. Ano, najdou se tam šikovní technici, lidé co zajišťují technickou podporu ale zkrátka pro firmu je to jen vedlejší činnostsmile Kdo nepoznal, nezažil - neví a bude tvrdit něco jiného.
A technická otázka. Zajímalo by mě, jak má Challenger u pásových traktorů vyřešené odpružení celého podvozku. Chtěl bych to vysvětlit a popsat.
Dík.
Zetor   13.05.2010 22:45:42
Já nevim, ale mě příjde, že ten příspěvek od GTA nebyl myšlenej vážně, ale že to byl sarkasmus...
xhlel   13.05.2010 23:41:00
Asi furt narážíte na rozdíl Chall a John. Protože Challenger má odpružený i rolny, tak se nepřenáší tolik rázů na stroj. John musí mít odpružení vzduchem, protože musí absorbovat větší rázy... Tohle je příčina.
Jinak ještě musim podotknout, že váš úhel pohledu nesouvisí s tahovýma vlastnosma... a o ty de nejvíc! :)
Honza.S2   14.05.2010 07:31:51
Challenger má odpružené středové kladky. To co myslíš jsou jenom lepší gumové silentbloky. Odpružený podvozek má pouze John Deere který má měchy.
xhlel   14.05.2010 14:14:45
Jak už sem řek, John má celý komplet podvozku napevno, má pouze na čepu výkyvnou přední nápravu a její výkyv pro plynulejší chod tlumí právě měchy. A aby měchy fungovaly, musí je dofukovat kompresor, což sou koně, který nevyužiješ na práci. Zadní kola jsou odpružený čím?
Challenger má odpružený samostatně rolny a podvozek pružinama Marsch Mellow - bezúdržbový, bezproblémový a nejlevnější řešení, který dokazuje všude na světě, že je ideální... narozdíl od JD. Linky se sem dávat nesmí, je to popsané na webu. Výkyv pásů má Challenger víc než o třetinu větší než JD, tak furt nevidím, kde je nějaká reálná výhoda Johna. Nemluva o tom, že CAT dělá pásáky přes 20 let, takže s tim zkušenosti má větší než bohatý...
Když se kouknu na oba pásáky, tak je naprosto zřejmý, že JD čerpal nápady u Challengeru a co nešlo okopírovat, protože je pod patenty, musel realizovat jinak - složitěji... což je normální praxe.
Tomas1   14.05.2010 15:55:16
A zase to skončilo tím, která mašina je lepší.. JDxChallenger. xhlel: Ptal ses na ztrátu výkonu u těchto typů pásáků, to tu bylo zodpovězeno, tak už bych to neřešil... smile Je to stále dokola.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0087108612060547.s