Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Exif: Canon Canon EOS 70D, clona: f/13.0, ISO: 200, 1/400s, 24mm

skacel99   31.03.2015 11:29:47
Není ten zadek pluhu v přepravní poloze nízko? Když si vezmu,že nájezdy na pole bývají kolikrát dost prudký,není problém se zachytáváním o zem?
Radim Král   31.03.2015 12:32:31
Vypadá to, že nebude problém vzít za páku a zvednout nápravu. smile
neznalek   31.03.2015 13:00:33
když jsem za nim jel po silnici měl to o dost výš ;)
skacel99   31.03.2015 14:29:44
Aha,té pístnice na zvednutí jsem si nevšiml,omlouvám se
KydlaTRS   02.04.2015 20:58:04
Po uzavření kohoutu hydr. okruhu na zvedání pluhu, je náprava hydro-pneumaticky odpružena, pro přepravu na komunikaci. smile
Tyto nápravové pluhy Vogel & Noot mají hydro-pneumatické odpružení nápravy již v základní výbavě. smile

PS: Při přesunu na snímku, přejížděla souprava cca 500 m z pole do podniku. Vjezd na pole je v rovině, takže nebylo nutné zvedat pluh na nápravě.
smile
Jancase   02.04.2015 21:02:50
Nevim jak je na tom tento pluh ale většina této konstrukce bývala docela vratká takže při přepravě pokud možno čím níže,tím lepší stabilita.
KydlaTRS   02.04.2015 21:11:47
to Jancase: Již 12 let máme pluh této koncepce, resp. ten samý pluh akorát jiné typové označení. A se stabilitou jsme neměli nikdy problém. Sousední podnik má Kverneland PW100 (10r) a tam se povedlo ho párkrát převrátit, a to ho mají cca 7 let... smile smile
Jancase   02.04.2015 21:26:49
Já se nepřu,u nás tento typ nemáme ale v okolí si občas postěžovali.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0025792121887207.s