Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 4 lidí.
mirek4x   12.01.2014 11:53:35
Zajímalo by mě jestli E 516 a E 517 mají stejný motory?
Carlos219   12.01.2014 12:08:36
Doporučuji s tímto dotazem se odkazovat na pana Rakuse . ten je na Fortschritty expert je zde registrován. Je to expert na tyhle stroje . poklona jemu :)
deere-hanys   12.01.2014 13:44:12
Jestli se nepletu tam by měl byt na 517 o malinko menší motor...nejsem si tet jisty číslama ale 517 ma objem +-14,2 litru a 516 ma +-14,5 nebo 14,6litru

ale myslim že 516B ma stejny motor jako 517..

Ale jirka to tu určitě objasní
TomášJ.   12.01.2014 13:50:42
By mě zajímalo jak jsou na tom spotřebově? Já když jsem se naposled setkal s těmito kombajny, tak jedna E516 nešla pod 30 na ha bez drcení a druhá cca 28-29 průměr. Se to přeci nemůže vyplatit provozovat, kor většímu podniku jako je Budišov.
karanice   12.01.2014 13:52:44
Mě by zajímalo jaké má takto stará mlátička ztráty?
Jiri Rakus   12.01.2014 13:55:57
Takže E516 klasická má motor, který točí 2.200ot/min, Bohužel docházelo k přetáčení motoru při jízdě z kopce, tak do "B" snížili otáčky na 2.000ot/min. E 517 má motor totožný s E516B. Co se týče spotřeby, samozřejmě E516B a E517 měly menší z důvodu snížení těch otáček. Mám ověřeno, že E 516B bez drtiče cca 24l/Ha a s drtičem 27l/Ha. Samozřejmě záleží na výšce pokosu, vlhkosti a pozemku. Spotřeba při práci zase taková tragédie není. Co je ale horší jsou přejezdy.
Jiri Rakus   12.01.2014 13:59:07
Keranice: ztráty jsou individuální. Všechno je o nastavení, samozřejmě za ty roky už může být něco prohliné a netěsné. Všechno je o nastavení bubnu, žaluziového síta, větru na ventilátoru a v neposlední řadě zaplnění mlátičky. Obecně platí ani pomalu, ani rychle. V dnešní době už to je k smíchu, ale obecně je dobré nasít ozimý ječmen, protože se mlátička utěsní ostěnkama, takže na řepku je to těsné smile
Carlos219   12.01.2014 14:13:52
To TomášJ : Nejsi jediný kdo si to říká že tohle se opravdu nemůže vyplatit však vedení družsta jsou těmhle kombajnům zapřísáhlí a i když byli na posledním Techagru přemlouváni dealerem Claasu a prostě ne. Je to tvrdohlavost. Prostě začínají s přípravou kombajnů dříve. Spotřeby se neřeší hlavně se řeší zda se žně stihnou dokončit včas což vždy bylo. Je to Paradox zda řešit problém množstvím kombajnů na poli, či by to zvládlo strojů méně s větším výkonem. Pak by mě zajímalo zda by nové stroje spotřebou nedohnali větší počet těchto strojů. Výkonově nižších .
Honza.S2   12.01.2014 14:28:03
Má to jednu výhodu : Nemusí se platit servis v případě poruchy. Na druhé straně, věci jako řemenice na šikmák, nějáké lamely apod. se shánějí špatně. Kdo má druhý stroj za mlatem tak není problém.
Za optimálních podmínek je to výkonově srovnatelné s Megou 208, ve vlhčí nebo hustější řepce nebo pšenici to nestačí.
Spotřebu mám změřenou 32l. Ono je to k smíchu a v podstatě ostuda, ale když je stroj zachovanej, má jednu špičkovou obsluhu tak se za tím otočí spousta lidí.
Další "-" je komfort obsluhy, vysoké teploty v kabině, klimatizace suplována jakýmsi ventilátorem a neoperativní ovládání. Pokud to ale chodí dobře, tak těch 200 - 250ha za sezonu to udělá což dělají v podnicích staré MF 38, TX66 a za vyšší náklady na opravy. Samozřejmě nedá se na tom stavět nic, jednoho slunného dne v tom zabouchá někde a konečná.
TomášJ.   12.01.2014 14:28:09
Já jsem v tomto podniku nikdy nebyl, ale co mám tak zjištěno mi přijde zajímavých víc věcí u nich. Třeba nechápu tu filozofii s těma Jumbama, když mají řezačku (nepletu se ne? Mají JD 7350?). Tam nechápu proč řezačka stojí a jedou Jumba a řezačka jede jen kukuřici. To samý proč když už odvážej kukuřici velkýma traktorama to nevozej těma Jumbama. Na to kolik mají Ha ttp jim ta řezačka musí bohatě stačit a jumba by měly být nepotřebný. V kvalitě řezanky to na řezačku nemá ani v nejmenším. (též u nás máme dvě Jumba). Další věc co by mě zajímala je to, jakým způsobem vyvážejí digestát z bps, mají vůbec nějaký kejdovače?

karanice   12.01.2014 14:29:57
To jsem se chtěl taky zeptat, jak je to se sháněním dílů.smile
sim111   12.01.2014 14:37:08
Ako spomienka peknésmile ale čo na to hovoria obsluhy predsa len dnes je klíma už bežná záležitosť a ten prachsmile
Carlos219   12.01.2014 14:50:30
To TomášJ . Řezačku mají to máš pravdu. Nevím sám jak to vlastně mají spunktované. Jednou dělají senáže řezačkou, potom sbíraji Jumbama. Sám nevím , prvně jsem si myslel že s Jumbama jezdí tam kde by to bylo pro řezačku neschůdné ale není tomu tak. Proč neodvážejí Jumbama od řezačky ? No jak kdy viděl jsi sám že na gpsce tedy přímé sklizni žita je použili. Na silážích si myslím že Jumba používají jen na delší vzdálenosti. Co se týče bioplynové stanice tak mají dvě a plánují třetí. Budišov , Hodov, a ta další by měla být v Náramči. Už nyní vozí řezanku až od Jaroměřic aby bioplynky uživili. Čím budou krmit tu další nevím. Zřejmě zruší zrno uplně a nahradí senážnima a silážníma plodinama. V blízké době dodám fotky ze siláží. Co se týče kejdovače tak mají dva Oehlery obsah nevím. Tahají je s John Deerama 8295 R.
Jiri Rakus   12.01.2014 15:18:38
Co se týče ND, ještě se stále dá sehnat skoro všechno. Co se týče motoru, znám jednu firmu, co Vám udělá totální GO. Odzkoušeno mou osobou a motor drží už 5 sezon. Tady na Severní Moravě teda alespoň s dílama problém není. Samozřejmě je nejlepší mít druhou doma na ND. Hold, musí se tomu člověk věnovat. Příprava je u tohoto kombajnu 3/4 zdraví
Honza.S2   12.01.2014 15:42:49
Sháněl jsem pár položek, mám jednu firmu co má rozhozené sítě po republice a byl to docela problém. Lamelky ještě byly, ale stejně to tam nevydrželo. Takže uděláno jinak a jak se sesype tak konec.
Zbytek zachránila jedna 516 stojící polorozebraná v jednom podniku. Něco ještě vyrábí jedna firma kt. se zabývá výrobou ND i na RMA, trambusy a starší stroje, posílaj i katalogy ale co jsem z tama potřeboval i na vzorkovací 514ku tak to nesedělo, nebylo nebo vůbec jsme se nedomluvili protože jim nepasovalo ani obj. číslo.
mirek4x   12.01.2014 15:50:31
Jak se jmenuje ta firma co vyrábí díly na ty starší stroje, mají internetové stránky?
Jiri Rakus   12.01.2014 15:54:41
Pro všechny: Na tyto díly jsou dobré firmy vévévé tečka monsta tečka cz a a vévévé tečka agrozem tečka cz
jasik   12.01.2014 19:32:45
V ZD Budišov maji na vyvážení BPS dva dvouosé Kirchnery a jednoho třiosého Oehlera. V červnu 2013 byly zaráz dvě senážní linky: 1) jumba - sběr trávy; 2) v podání řezačky, která sekla zelené žito.
Carlos219   12.01.2014 19:39:16
Děkuji jasikovi za upřesnění informace smile
Carlos219   12.01.2014 19:41:16
Kolik má Budišov Jumb na to zeleném žitě bylo taky minimálně jedno.
jasik   12.01.2014 20:35:24
Maji jednu 8000 a dva combiline 10010. Když se seklo první pole se žitem u Hodova, tak všechny jubma hlavně sbírali trávu. Jak to bylo dál, to už moc nevím.smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0076651573181152.s